Marsa Alam

Data: 2010-01-14 16:53:56
Autor: jacekzachara
Marsa Alam
Wybieram się do Marsa El Alam w lutym.
Jak tam wtedy jest? Chodzi o temperatury. Co zabrać?
Znalazłam kilka baz. Czy możecie coś polecić?
Czy ktoś nurkował z adventure i jakie opinie?

Może być chłodno, wiatry, woda 23-24 stopnie
Kilka razy byłem w bazie Adventrurer u Mirka i Pauli i sobie chwalę
Zależy co kto oczekuje ale na pewno można się z  nimi indywidualnie dogadać i
zrobić sporo bardzo ciekawych nurków z brzegu, zodiaka lub z łodzi, co nie jest
znowu takie oczywiste, ponieważ większość baz w tej okolicy ma na sztywno
ustalone programy i oferuje w większości nurkowania z brzegu.
Jeśli jesteś zainteresowany to prześlę Ci ich cennik na Marsa
Pozdrawiam Jacek

--

Marsa Alam