Marsa el Alam

Data: 2009-03-25 13:16:31
Autor: Piotr Szadkowski
Marsa el Alam
WITAM  -  pytanie:
- mam do wyboru  dwa hotele w Marsa... który wybrać ze względu na bazę nurkową:
HOLIDAY  BEACH    -   BADAWIA RESORT    ???
pozdrawiam   -   Piotr Szadkowski

Data: 2009-03-25 13:28:50
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Marsa el Alam

Użytkownik "Piotr Szadkowski" <diver-lodz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqd7b6$ucc$1news3.onet...
WITAM  -  pytanie:
- mam do wyboru  dwa hotele w Marsa... który wybrać ze względu na bazę nurkową:
HOLIDAY  BEACH    -   BADAWIA RESORT    ???
pozdrawiam   -   Piotr Szadkowski

Nie znam Holiday ale w Badawii masz bazę 3WILL (www.3will.eu) - bardzo fajni ludzie, jeśli chciałbyś więcej szczegółów to wal na priva. Nie wiem kiedy jedziesz ale miała być jakaś fajna promocja cenowa niedługo :)

A tu masz fotki z naszego wyjazdu z lutego właśnie do Badawii:
http://diveschool.pl/galeria.php?dzial=221

pozdrawiam, Karol Susicki
http://divezone.pl
k.susicki(maupa)divezone.pl