Marsjanie atakują!

Data: 2018-02-04 08:20:15
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Marsjanie atakują!
https://wiadomosci.wp.pl/tygodnik-sieci-pokazal-nowa-okladke-jest-naprawde-ostro-6216423322462337a

"ygodnik "Sieci" opublikował okładkę poniedziałkowego wydania, która przedstawia Jarosława Kaczyńskiego wśród przywódców Niemiec, Rosji, Izraela i Stanów Zjednoczonych. Światowi politycy mają jeden cel - zgnieść Polskę."

Jest strawa dla moherów? Jest! Jest "wróg" który jednoczy? Jest. Alleluja i do przodu!

https://tinyurl.com/ybxqsrqy

CL

Data: 2018-02-04 06:37:52
Autor: Zenek Kapelinder
Marsjanie atakują!
Widzisz marsjan czy tylko slyszysz ich glosy?

Data: 2018-02-04 18:49:40
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Marsjanie atakują!
psina  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:e3c0a3c4-6dc1-42e5-96ec-4ff44bea91a5googlegroups.com...
Nie widze marsjan ale tylko slysze ich glosy. Jestem ubogi duchem czy bozia mnie pokarala?

Marsjanie atakują!