Marsjanin

Data: 2015-10-09 10:51:07
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "Jorge C"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:53a4fef6-c32f-44db-a3b6-c2fd8c459cf7@googlegroups.com...

Przyzwoite kino rozrywkowe, bez rewelacji i zaskoczen. Film ratuje Matt Damon, ktory gra mrugajac okiem, ze to jest wszystko zabawa. Gdyby bylo w tym wiecej sztampy i powagi to byloby trudne do zniesienia.
Zdecydowanie lepsze niz tragiczny Prometeusz, ale porownywac tragiczne do przecietnego w przypadku Scotta to jakos tak nie bardzo.

Hmm, Prometeusz był niezły, ale jeśli napiszesz, ze podobał ci się interstelar to Bede już wiedział wszystko.

Data: 2015-10-09 06:29:43
Autor: Jorge C
Marsjanin
Interstellar to juz ponizej krytyki, szkoda komentowac

Data: 2015-10-09 19:30:41
Autor: Jacek/Jaco/Jakubowski
Marsjanin
W dniu 2015-10-09 o 10:51, Ghost pisze:

Hmm, Prometeusz był niezły, ale jeśli napiszesz, ze podobał ci się
interstelar to Bede już wiedział wszystko.

Prometeusz i Interstellar były głupiutkie. Z tym że Promoteusz był
bardziej durnowaty. Tylko wysoki budżet i obsada aktorska jako
tako ratowała te filmy. Ale oba były słabe i nielogiczne.

--
Jacek/Jaco/Jakubowski

Data: 2015-10-10 11:32:08
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "Jacek/Jaco/Jakubowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mv8tk4$t9b$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Daj jakiś niegłupiutki tytuł, w klimacie - naczy sf.

Data: 2015-10-12 10:21:14
Autor: robot
Marsjanin
W dniu 2015-10-10 o 11:32, Ghost pisze:

Daj jakiś niegłupiutki tytuł, w klimacie - naczy sf.

Dołączam się do prośby.

Data: 2015-10-12 10:31:30
Autor: Marcin N
Marsjanin
W dniu 2015-10-12 o 10:21, robot pisze:
W dniu 2015-10-10 o 11:32, Ghost pisze:

Daj jakiś niegłupiutki tytuł, w klimacie - naczy sf.

Dołączam się do prośby.

Europa report.
To taki Interstellar ale przemilczany w mediach.

--
MN

Data: 2015-10-12 11:18:09
Autor: robot
Marsjanin
W dniu 2015-10-12 o 10:31, Marcin N pisze:
[...]

Oglądałem.
SÅ‚abiutki.

Data: 2015-10-12 10:29:16
Autor: DHSL
Marsjanin
On 12/10/2015 10:18, robot wrote:
[...]

'Another Earth' moze ?

--
~~~~~
God

Data: 2015-10-12 11:34:23
Autor: robot
Marsjanin
W dniu 2015-10-12 o 11:29, DHSL pisze:
[...]

O, nie znam. Poszukam.
Dzięki.

Data: 2015-10-12 10:45:17
Autor: DHSL
Marsjanin
On 12/10/2015 10:34, robot wrote:
[...]

To jest jeszcze 'Upside Down', rowniez 'inny' niz obecna wiekszosc.

--
~~~~~
God

Data: 2015-10-12 11:09:29
Autor: DHSL
Marsjanin
[...]

No to jeszcze wspomne serial 'Extant: Przetrwanie' ale tylko dla potrzeb tego watku. Mnie osobiscie jakos specjalnie nie porywa
i mam problem zeby przetrawic pierwszy sezon, ale kto wie - moze
innym sie podoba.

Poza tym nie cierpie Halle Berry ;-)

--
~~~~~
God

Data: 2015-10-12 21:06:41
Autor: Konrad Kołak
Marsjanin
W dniu 2015-10-12 o 12:09, DHSL pisze:

[...]

Jak ktoś powiedział pierwszy sezon zaczyna się nieźle, ale potem scenarzyści skupiają się na niewłaściwych wątkach. Drugi sezon jest równy od początku do końca - niezła sensacja w realiach SF.

Nawiasem mówiąc ten rok nie był zły dla miłośników seriali SF.

Polecam Dark Matter - space opera o grupie ludzi, którzy nie pamiętają kim są: https://www.youtube.com/watch?v=1TqwBlTQfTg

I Killjoys - wygląda jak niskobudżetowa sensacja ale oglądało mi się podejrzanie dobrze: https://www.youtube.com/watch?v=ST9OkLjTu9Q

Z kronikarskiego obowiązku wspomnę taż Helix. Pierwszy sezon był tak dobry, że stacja zamówiła od razu dwa następne, ale po obejrzeniu drugiego nie jestem przekonany czy się nie pośpieszyli :-) Choć serial wygląda jak horror nijak nie mogę go tak określić: https://www.youtube.com/watch?v=ojbf0NmK0Eo

Obejrzałem też pierwszy odcinek Humans, ale sprawiał wrażenie czegoś trochę bardziej ambitnego i skończyłem oglądając Dark Matter i Killjoys :-) ( https://www.youtube.com/watch?v=HU4mwlTUXnc )

--

- Konrad Kołak

Cokolwiek robisz skup siÄ™ na tym.

Data: 2015-10-12 23:07:56
Autor: p0li
Marsjanin
T->Dnia 2015-10-12 21:06:41 niejaki Konrad Ko³ak napisa³:
Polecam Dark Matter - space opera o grupie ludzi, którzy nie pamiêtaj± kim s±: https://www.youtube.com/watch?v=1TqwBlTQfTg

pocz±tek trochê nijaki ale potem siê rozkrêca

I Killjoys - wygl±da jak niskobud¿etowa sensacja ale ogl±da³o mi siê podejrzanie dobrze: https://www.youtube.com/watch?v=ST9OkLjTu9Q

s³ysza³em dobre opinie - zamierzam siê

Z kronikarskiego obowi±zku wspomnê ta¿ Helix. Pierwszy sezon by³ tak dobry, ¿e stacja zamówi³a od razu dwa nastêpne, ale po obejrzeniu drugiego nie jestem przekonany czy siê nie po¶pieszyli

zdecydowanie siê pospieszyli - pierwszy wciaga³ - drugi ogl±da³em z
kronikarskiego obowi±zku

z ciekawszych te¿ by³ skasowany Almost human

--
http://42.pl/u/y68
Pójd¼¿e kiñ tê chmurno¶æ w g³±b flaszy.

Data: 2015-10-13 09:47:40
Autor: DHSL
Marsjanin
On 12/10/2015 20:06, Konrad Kołak wrote:
[...]

Moze powinienem zatem przeniesc sie od razu do drugiego ;-)

Nawiasem mówiąc ten rok nie był zły dla miłośników seriali SF.

Polecam Dark Matter - space opera o grupie ludzi, którzy nie pamiętają
kim sÄ…: https://www.youtube.com/watch?v=1TqwBlTQfTg

Jak dla mnie zbyt proste i zbyt sztuczne

I Killjoys - wygląda jak niskobudżetowa sensacja ale oglądało mi się
podejrzanie dobrze: https://www.youtube.com/watch?v=ST9OkLjTu9Q

Nie znam, zobaczymy.

[...]

W polowie pierwszego sezonu juz wiedzialem ze go skasuja :)

Obejrzałem też pierwszy odcinek Humans, ale sprawiał wrażenie czegoś
trochę bardziej ambitnego i skończyłem oglądając Dark Matter i Killjoys
:-) ( https://www.youtube.com/watch?v=HU4mwlTUXnc )

Sprobuj 'Continuum' - ale im dalej tym bardziej odwracaja uwage jakimis
nowymi watkami ktore sie nie trzymaja.

Jest 'Sense8' od Wachowskich (Matrix) ale znou - nie przetrwalem.
Dzisiejszy swiat TV jest tak konkurencyjny, ze ja np. nie mam czasu
ogladac 20 odcinkow zeby stwierdzic czy serial jest dobry czy nie.

Niedlugo startuje tez 'The Expanse' - zapowiada sie mega.

Itp. itd...

--
~~~~~
God

Data: 2015-10-13 12:22:46
Autor: robot
Marsjanin
W dniu 2015-10-13 o 10:47, DHSL pisze:

[...]

A ja oglądałem coś takiego jak Ascension. Serial taki.

Niby nic specjalnego, ale nawet przyjemnie się oglądało.

http://www.filmweb.pl/serial/Ascension-2014-706365

Data: 2015-10-12 23:13:36
Autor: p0li
Marsjanin
T->Dnia 2015-10-12 12:09:29 niejaki DHSL napisa³:
No to jeszcze wspomne serial 'Extant: Przetrwanie' ale tylko dla potrzeb tego watku. Mnie osobiscie jakos specjalnie nie porywa
i mam problem zeby przetrawic pierwszy sezon

nie przetrwa³em i skasowa³em po pierwszych 4-5 odcinkach

Data: 2015-10-13 09:35:55
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "robot"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mvfur5$svc$2@node1.news.atman.pl...

[...]

Nie napalaj sie, to w ogóle mało sfowaty film.

Data: 2015-10-13 12:12:24
Autor: robot
Marsjanin
W dniu 2015-10-13 o 09:35, Ghost pisze:

[...]

No właśnie widzę, że to chyba jakiś romans.

Data: 2015-10-13 11:26:08
Autor: DHSL
Marsjanin
On 13/10/2015 11:12, robot wrote:
[...]

Nie, to niezalezny dramat z elementami fantastycznymi ktore pod koniec
inteligentnie sie splataja.

Chciales 'nieglupi' tytul to masz :) Gdyby mialo byc tylko 'sf' to
polceam Gwiezdne Wojny ;-)

--
~~~~~
God

Data: 2015-10-14 15:46:05
Autor: robot
Marsjanin
W dniu 2015-10-13 o 12:26, DHSL pisze:
[...]

Uwielbiam gwiezdne wojny.

Data: 2015-10-12 12:14:39
Autor: Bartek Kacprzak
Marsjanin
W dniu 2015-10-12 o 11:56, Marcin N pisze:
[...]

W sensie głupoty załogi chociażby.

--
BartekZX9R
Ave2.0

Data: 2015-10-12 12:38:21
Autor: robot
Marsjanin
[...]

Pod każdym względem chyba, więc nie chce mi się wypisywać.
Najgorsze dla mnie, że nieciekawy i mało pomysłowy.

Data: 2015-10-13 09:35:00
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "robot"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mvftsn$rqk$1@node1.news.atman.pl...

[...]

I głupiutki.

Data: 2015-10-13 10:33:49
Autor: Marcin N
Marsjanin
[...]

Wiesz. Bardzo przypomina Odyseję Kosmiczną 2060 (chyba taki miała tytuł trzecia część książki).

--
MN

Data: 2015-10-13 12:14:55
Autor: robot
Marsjanin
W dniu 2015-10-13 o 10:33, Marcin N pisze:

[...]

Mieli robić miniserial.

http://www.filmweb.pl/news/Powstaje+%223001%3A+Odyseja+kosmiczna%22-108138

Data: 2015-10-16 16:59:45
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "robot"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mvilj6$kq2$2@node1.news.atman.pl...

http://www.imdb.com/title/tt1382168/?ref_=tt_rec_tt

Data: 2015-10-19 09:26:31
Autor: robot
Marsjanin
W dniu 2015-10-16 o 16:59, Ghost pisze:

http://www.imdb.com/title/tt1382168/?ref_=tt_rec_tt

To mi przypomina film "Członek z marmuru", który widziałem
kiedyś w wypożyczalni video. Ale bez Jandy.

Data: 2015-10-12 14:39:41
Autor: Jacek/Jaco/Jakubowski
Marsjanin
W dniu 2015-10-10 o 11:32, Ghost pisze:
[...]
[...]

Ale po co? Jak podam coś, co Tobie się nie podoba, to nagle tamte dwa filmy "zmądrzeją" - czyli pozbędą się wszystkich bzdur i nielogiczności?

Ale ok, dla zabawy, tak na szybko:

Odyseje kosmiczne: 2001, 2010
Kontakt
Blade Runner
Moon
Prdestination (świetna zabawa paradoksem czasu)
Supernowa (niskobudżetówka)
Sygnał (niskobudżetówka)
Gattaca
13 piętro
The Man from Earth

i pewnie jeszcze wiele innych, z pogranicza SF, a także SF animowanych.

--
Jacek/Jaco/Jakubowski

Data: 2015-10-13 09:40:05
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "Jacek/Jaco/Jakubowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mvg9md$r1f$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie. Po to zeby ci pokazac, ze kazdy film da sie okreslic jako durnowate.

Ale ok, dla zabawy, tak na szybko:

Odyseje kosmiczne: 2001, 2010

GÅ‚upiutkie

Kontakt

SÅ‚abiutkie

Blade Runner

Durnowaty

Moon

GÅ‚upiutkie

Prdestination (świetna zabawa paradoksem czasu)

SÅ‚abiutkie

Supernowa (niskobudżetówka)

GÅ‚upiutkie

Sygnał (niskobudżetówka)

DNO!

Gattaca

GÅ‚upiutkie

13 piętro

Nędza

The Man from Earth

Obraza widza.

Data: 2015-10-13 10:34:54
Autor: Marcin N
Marsjanin
W dniu 2015-10-13 o 09:40, Ghost pisze:

[...]

Ale po co? Jak podam coÅ›, co Tobie siÄ™ nie podoba, to nagle tamte dwa
[...]

Jezus Maria!! Żona Ci nie dała co najmniej od kwartału! Pokaż jej, jakie to są skutki dla Twojej psychiki, może się zlituje.

--
MN

Data: 2015-10-13 16:05:04
Autor: Maciek
Marsjanin
Dnia Tue, 13 Oct 2015 10:34:54 +0200, Marcin N napisa³(a):

Jezus Maria!! ¯ona Ci nie da³a co najmniej od kwarta³u! Poka¿ jej, jakie to s± skutki dla Twojej psychiki, mo¿e siê zlituje.

Chyba od dekady, ma ten sam styl plucia na wszystko, odkad pamietam.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-10-13 22:14:58
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "Marcin N"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:561cc22f$0$27522$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A teraz odwróć głowę i spójrz na to miłe stworzonko wbijające zęby w kant twojego półdupka.

Data: 2015-10-14 11:14:06
Autor: Jacek/Jaco/Jakubowski
Marsjanin
W dniu 2015-10-13 o 10:34, Marcin N pisze:
[...]
The Man from Earth

Obraza widza.

Jezus Maria!! Żona Ci nie dała co najmniej od kwartału! Pokaż jej, jakie
to są skutki dla Twojej psychiki, może się zlituje.

Chyba go przeceniasz. Ja tak sobie myślę, że on po prostu nadgarstek sobie zwichnął...

A tak wracając do filmów, to najbardziej mnie irytuje przy produkcjach takich jak wspomniany Interstellar i Prometeusz - ich zmarnowany potencjał. Przy tym ogromnym budżecie, aktorach, rozmachu, reżyserach, zatrudnionych wysokiej klasy specjalistach od scenografii, kostiumów, charakteryzacji i efektów specjalnych, kupują jakiś totalnie amatorski scenariusz, pisany chyba przez niedorozwiniętego gimbusa, nie mającego pojęcia o fizyce, logice i guście. No i wychodzi im takie wielkie, drogie rozczarowanie.

Pozdr.

--
Jacek/Jaco/Jakubowski

Data: 2015-10-14 10:23:24
Autor: DHSL
Marsjanin
On 14/10/2015 10:14, Jacek/Jaco/Jakubowski wrote:
[...]

sobie zwichnÄ…Å‚...

[...]

Roddenberry musialby powrocic na Ziemie zeby bylo lepiej.

--
~~~~~
God

Data: 2015-10-14 15:53:17
Autor: robot
Marsjanin
W dniu 2015-10-14 o 11:23, DHSL pisze:

Roddenberry musialby powrocic na Ziemie zeby bylo lepiej.

Święte słowa.
Szkoda, że znam na pamięć star treka. Byłoby co oglądać.

Data: 2015-10-14 16:30:35
Autor: DHSL
Marsjanin
On 14/10/2015 14:53, robot wrote:
W dniu 2015-10-14 o 11:23, DHSL pisze:

Roddenberry musialby powrocic na Ziemie zeby bylo lepiej.

Święte słowa.
Szkoda, że znam na pamięć star treka. Byłoby co oglądać.

Zdarza mi sie wracac co kilka lat do Voyagera, kapitalna seria.
Ostatni Enterprise tez mial nie wykrozystany ogromny potencjal
z motywem 'Temporal Cold War'.

A tak poza tym, Battlestar Galactica?

--
~~~~~
God

Data: 2015-10-15 14:28:07
Autor: robot
Marsjanin
W dniu 2015-10-14 o 17:30, DHSL pisze:
[...]

No właśnie tego nie oglądałem. Trzeba będzie popróbować.

Data: 2015-10-15 13:33:00
Autor: DHSL
Marsjanin
On 15/10/2015 13:28, robot wrote:
[...]

Oj panie Robot, toz to najwieksze mega od czasow ST ;-)

--
~~~~~
God

Data: 2015-10-15 14:45:11
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "DHSL"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:12NTx.6571$SF6.4790@fx36.am4...

On 15/10/2015 13:28, robot wrote:

A tak poza tym, Battlestar Galactica?

No właśnie tego nie oglądałem. Trzeba będzie popróbować.

Oj panie Robot, toz to najwieksze mega od czasow ST ;-)

omygod

God

to jest twoj podpis?

Data: 2015-10-15 14:44:26
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "DHSL"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:wyuTx.118260$LT7.9673@fx33.am4...

Ostatni Enterprise

Byl cool

tez mial nie wykrozystany ogromny potencjal
z motywem 'Temporal Cold War'.

I cale szczescie

A tak poza tym, Battlestar Galactica?

fuj

Data: 2015-10-14 13:41:42
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "Jacek/Jaco/Jakubowski"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mvl6d0$uot$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

on po prostu nadgarstek sobie zwichnÄ…Å‚...

Na żonie?

Data: 2016-01-09 12:53:54
Autor: Jawi
Marsjanin
[...]

To czekamy na Twoje propozycje. Dasz rade?

Data: 2016-01-09 17:32:27
Autor: Qrczak
Marsjanin
Dnia 2016-01-09 12:53, obywatel Jawi uprzejmie donosi:
[...]

Smoleńsk 2010.

Słuchaj, jeśli to miałoby być extra, to musi być tak, bracie,
całkowicie, bracie, zaskakująco, finezyjne, rzutkie, zdawkowe
i najważniejsza sprawa, żeby nie było miałkie.
Żeby nie było miałkie i wtedy będzie extra.

Data: 2016-01-09 22:06:57
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "Qrczak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:5691361d$0$661$65785112@news.neostrada.pl...

Dnia 2016-01-09 12:53, obywatel Jawi uprzejmie donosi:

To czekamy na Twoje propozycje. Dasz rade?

Smoleńsk 2010.

Tera bedzie nowy lepszy Smoleńsk.

Data: 2016-01-09 22:31:27
Autor: Qrczak
Marsjanin
Dnia 2016-01-09 22:06, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
Dnia 2016-01-09 12:53, obywatel Jawi uprzejmie donosi:

To czekamy na Twoje propozycje. Dasz rade?

Smoleńsk 2010.

Tera bedzie nowy lepszy Smoleńsk.

Nie znam jeszcze daty dystrybucji.

Data: 2016-01-09 22:46:19
Autor: FEniks
Marsjanin
W dniu 09.01.2016 o 22:31, Qrczak pisze:
[...]

Do miłośników kryminałów już dotarli. Teraz czas na miłośników s-f.

Ewa

Data: 2016-01-09 22:52:02
Autor: Qrczak
Marsjanin
[...]

Elyta niemiłująca s-f pójdzie zaś na retransmisję, no ewentualnie dokument na faktach autentycznych.

dla każdego coś

Data: 2016-01-10 20:51:53
Autor: FEniks
Marsjanin
W dniu 09.01.2016 o 22:52, Qrczak pisze:
[...]

To chyba najbezpieczniej być miłośnikiem komedii.

Ewa

Data: 2016-01-09 22:06:02
Autor: Ghost
Marsjanin

Użytkownik "Jawi"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:5690f4d2$0$640$65785112@news.neostrada.pl...

Data: 2015-10-12 10:20:36
Autor: robot
Marsjanin
W dniu 2015-10-09 o 19:30, Jacek/Jaco/Jakubowski pisze:
[...]

Znowu muszę przypominać, że film nie może być głupiutki ani mądraliński.
Za to osobnik, który twierdzi że może, to inna sprawa.

Marsjanin