Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Krak ów

Data: 2009-09-23 06:02:21
Autor: Antenka
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Krak ów
On 23 Wrz, 14:56, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Celem Marszu Ateistów i Agnostyków (MAiA) jest pokazanie, że w Polsce żyją
osoby bezwyznaniowe i zaistnienie takich osób w przestrzeni i dyskursie
publicznym. Jest to niezwykle ważne w państwie demokratycznym, ponieważ w
sytuacji, gdy jakaś mniejszość nie jest widoczna, łatwo ją dyskryminować,
pomijać jej interesy i prawa, zwłaszcza w niezwykle istotnej dziedzinie
legislacji. Wychodząc z założenia, że jeżeli konkretna mniejszość pragnie
by respektowano jej prawa, musi wyraźnie przedstawiać swoje postulaty na
forum publicznym. Naszym zdaniem najodpowiedniejszą po temu formą jest
właśnie MAiA.

Tematem pierwszego MAiA jest "Moralność bez wiary", czyli szeroko pojęta
etyka nie postrzegana przez pryzmat religii. Chcemy pokazać, że bycie
ateistą czy agnostykiem nie oznacza amoralności, zła czy zwyrodnienia, co
niestety stanowi częsty i krzywdzący stereotyp z którym się spotykamy.
Ponieważ pojęcie moralności zostało niejako zawłaszczone przez
najróżniejsze organizacje religijne i utożsamione z wykonywaniem woli
bóstwa - osoby nienależące do jakichkolwiek związków wyznaniowych nie
wykonując woli owego bóstwa są automatycznie postrzegane jako osoby
pozbawione wszelkich zasad moralnych, a więc niebezpieczne dla
społeczeństwa. Wyrzeczenie się wiary jest traktowane jako wyrzeczenie się
człowieczeństwa.

http://www.maia-krakow.org/

"Racjonalista" w ataku he he - Nie pomyliłam się. :D To może mi
wytłumaczysz racjonalnie - ostrzegam, bez zaglądania do Wikipedii, co
to jest przestrzeń zakrzywiona?.Spróbuj objaśnić to "coś", tak jak się
objaśnia ślepemu  kolor nieba... :DDD Czekam!

Antenka

Antenka

Data: 2009-09-23 10:01:23
Autor: J-23
On 23 Wrz, 15:02, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

to jest przestrzeń zakrzywiona?.Spróbuj objaśnić to "coś", tak jak się
objaśnia ślepemu  kolor nieba... :DDD Czekam!

Pizdenka, daj z 50-at zeta jakiemus listonoszowi, albo hydraulikowi,
to Cie z litosci przeleca. To i przestrzen sie wyprostuje.

J-23 itede

Data: 2009-09-23 19:19:58
Autor: jadrys
J-23 pisze:
[...]

Masz J-23 ciężki dowcip..

Data: 2009-09-23 15:04:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 06:02:21 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

W kontekście star treka czy "czarnych dziur", wekslarzu?

Data: 2009-09-23 06:24:35
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 15:04, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> objaśnia ślepemu  kolor nieba... :DDD Czekam!

W kontekście star treka czy "czarnych dziur", wekslarzu?

Chcę szczegółowego wyjaśnienia, obrazowego, czym jest "przestrzeń
zakrzywiona". No widzisz, Grześ taki z ciebie racjonalista - tylko
rozumu zabrakło, coo? :D

Antenka

Data: 2009-09-23 15:30:40
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 06:24:35 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

To chcesz szczegółowo czy "jak się objaśnia ślepemu kolor nieba" ? --

Data: 2009-09-23 07:30:24
Autor: Antenka
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Krak ów
To chcesz szczegółowo czy "jak się objaśnia ślepemu kolor nieba" ?

Oj zapętliłeś się :DDD

Antenka

Data: 2009-09-23 16:41:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 07:30:24 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

To chcesz szczegółowo czy "jak się objaśnia ślepemu kolor nieba" ?

Oj zapętliłeś się :DDD

Jak cholera! Tylko nie obraź się czasem?!

Data: 2009-09-23 08:01:55
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 16:41, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Oj zapętliłeś się :DDD

Jak cholera! Tylko nie obraź się czasem?!

No i nie dowiedziałam się :-(

Antenka

Data: 2009-09-23 17:34:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 08:01:55 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Z pierwszej odpowiedzi powinieneś się domyśleć że wiem co masz na myśli - i
to bez zaglądania do Wikipedii.

Data: 2009-09-23 20:40:29
Autor: raff
[...]

W kontekscie czarnych dziur.

R.

Data: 2009-09-23 21:56:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 20:40:29 +0200, raff napisał(a):

[...]

Że duża masa, np. owa czarna dziura powoduje zakrzywienie przestrzeni co
objawia się anomaliami w obserwacjach gwiazd znajdujących się w polu
widzenia obserwatora tuż obok nich (soczewkowanie)

Napisałem z pamięci, bez Wikipedii.

A teraz ty mi wylicz bez zaglądania do wikipedii i do mana podstawowe
parametry debmirrora.

Jako pomoc możesz się modlić.

Data: 2009-09-23 22:00:24
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie, nie, nie, Grzesiu, teraz cos z mojej dzialki.

Prosze scharakteryzowac powierzchnie denudacyjne w Tatrach, ile ich bylo, jaki mialy przebieg, geneze itp. szybciutko.

Nie mozesz sie modlic jako ateusz.

R.

Data: 2009-09-25 10:33:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:00:24 +0200, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Cienki jesteś jak patyk. Ja odpowiedziałem zanim przeszedłem do zadawania
kolejnego pytania.

Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Krak ów