Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków

Data: 2009-09-23 14:56:07
Autor: Grzegorz Z.
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków
Celem Marszu Ateistów i Agnostyków (MAiA) jest pokazanie, że w Polsce żyją
osoby bezwyznaniowe i zaistnienie takich osĂłb w przestrzeni i dyskursie
publicznym. Jest to niezwykle ważne w państwie demokratycznym, ponieważ w
sytuacji, gdy jakaś mniejszość nie jest widoczna, łatwo ją dyskryminować,
pomijać jej interesy i prawa, zwłaszcza w niezwykle istotnej dziedzinie
legislacji. Wychodząc z założenia, że jeżeli konkretna mniejszość pragnie
by respektowano jej prawa, musi wyraźnie przedstawiać swoje postulaty na
forum publicznym. Naszym zdaniem najodpowiedniejszą po temu formą jest
właśnie MAiA.

Tematem pierwszego MAiA jest „Moralność bez wiary”, czyli szeroko pojęta
etyka nie postrzegana przez pryzmat religii. Chcemy pokazać, że bycie
ateistą czy agnostykiem nie oznacza amoralności, zła czy zwyrodnienia, co
niestety stanowi częsty i krzywdzący stereotyp z którym się spotykamy.
Ponieważ pojęcie moralności zostało niejako zawłaszczone przez
najróşniejsze organizacje religijne i utoşsamione z wykonywaniem woli
bóstwa – osoby nienależące do jakichkolwiek związków wyznaniowych nie
wykonując woli owego bóstwa są automatycznie postrzegane jako osoby
pozbawione wszelkich zasad moralnych, a więc niebezpieczne dla
społeczeństwa. Wyrzeczenie się wiary jest traktowane jako wyrzeczenie się
człowieczeństwa.

http://www.maia-krakow.org/

Data: 2009-09-23 06:02:21
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 14:56, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Celem Marszu Ateistów i Agnostyków (MAiA) jest pokazanie, że w Polsce żyją
osoby bezwyznaniowe i zaistnienie takich osób w przestrzeni i dyskursie
[...]

najróżniejsze organizacje religijne i utożsamione z wykonywaniem woli
[...]

"Racjonalista" w ataku he he - Nie pomyliłam się. :D To może mi
wytłumaczysz racjonalnie - ostrzegam, bez zaglądania do Wikipedii, co
to jest przestrzeń zakrzywiona?.Spróbuj objaśnić to "coś", tak jak się
objaśnia ślepemu  kolor nieba... :DDD Czekam!

Antenka

Antenka

Data: 2009-09-23 10:01:23
Autor: J-23
On 23 Wrz, 15:02, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

to jest przestrzeń zakrzywiona?.Spróbuj objaśnić to "coś", tak jak się
objaśnia ślepemu  kolor nieba... :DDD Czekam!

Pizdenka, daj z 50-at zeta jakiemus listonoszowi, albo hydraulikowi,
to Cie z litosci przeleca. To i przestrzen sie wyprostuje.

J-23 itede

Data: 2009-09-23 19:19:58
Autor: jadrys
J-23 pisze:
[...]

Masz J-23 ciężki dowcip..

Data: 2009-09-23 15:04:15
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 06:02:21 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

W kontekście star treka czy "czarnych dziur", wekslarzu?

Data: 2009-09-23 06:24:35
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 15:04, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> objaśnia ślepemu  kolor nieba... :DDD Czekam!

W kontekście star treka czy "czarnych dziur", wekslarzu?

Chcę szczegółowego wyjaśnienia, obrazowego, czym jest "przestrzeń
zakrzywiona". No widzisz, Grześ taki z ciebie racjonalista - tylko
rozumu zabrakło, coo? :D

Antenka

Data: 2009-09-23 15:30:40
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 06:24:35 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

To chcesz szczegółowo czy "jak się objaśnia ślepemu kolor nieba" ? --

Data: 2009-09-23 07:30:24
Autor: Antenka
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Krak ów
To chcesz szczegółowo czy "jak się objaśnia ślepemu kolor nieba" ?

Oj zapętliłeś się :DDD

Antenka

Data: 2009-09-23 16:41:55
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 07:30:24 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

To chcesz szczegółowo czy "jak się objaśnia ślepemu kolor nieba" ?

Oj zapętliłeś się :DDD

Jak cholera! Tylko nie obraź się czasem?!

Data: 2009-09-23 08:01:55
Autor: Antenka
On 23 Wrz, 16:41, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Oj zapętliłeś się :DDD

Jak cholera! Tylko nie obraź się czasem?!

No i nie dowiedziałam się :-(

Antenka

Data: 2009-09-23 17:34:30
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 08:01:55 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Z pierwszej odpowiedzi powinieneś się domyśleć że wiem co masz na myśli - i
to bez zaglądania do Wikipedii.

Data: 2009-09-23 20:40:29
Autor: raff
[...]

W kontekscie czarnych dziur.

R.

Data: 2009-09-23 21:56:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 20:40:29 +0200, raff napisał(a):

[...]

Że duża masa, np. owa czarna dziura powoduje zakrzywienie przestrzeni co
objawia się anomaliami w obserwacjach gwiazd znajdujących się w polu
widzenia obserwatora tuż obok nich (soczewkowanie)

Napisałem z pamięci, bez Wikipedii.

A teraz ty mi wylicz bez zaglądania do wikipedii i do mana podstawowe
parametry debmirrora.

Jako pomoc możesz się modlić.

Data: 2009-09-23 22:00:24
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie, nie, nie, Grzesiu, teraz cos z mojej dzialki.

Prosze scharakteryzowac powierzchnie denudacyjne w Tatrach, ile ich bylo, jaki mialy przebieg, geneze itp. szybciutko.

Nie mozesz sie modlic jako ateusz.

R.

Data: 2009-09-25 10:33:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:00:24 +0200, raff napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Cienki jesteś jak patyk. Ja odpowiedziałem zanim przeszedłem do zadawania
kolejnego pytania.

Data: 2009-09-23 14:59:15
Autor:
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków
On Wed, 23 Sep 2009 14:56:07 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Celem Marszu Ateistów i Agnostyków (MAiA) jest pokazanie, że w Polsce żyją
osoby bezwyznaniowe i zaistnienie takich osób w przestrzeni i dyskursie
publicznym. [...]

 dostaniesz sraczki maszerujac razem z mariuszkiem i homosiami.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-09-23 17:58:20
Autor:
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków
On Wed, 23 Sep 2009 15:02:48 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  dostaniesz sraczki maszerujac razem z mariuszkiem i homosiami.

"Chcemy pokaza?, ?e bycie ateist? czy agnostykiem nie oznacza amoralno?ci,

 to sobie pokazujcie byle nie pod moimi oknami.

z?a czy zwyrodnienia, co niestety stanowi cz?sty i krzywdz?cy stereotyp z
którym si? spotykamy."

 kto ci nabil tych glupot do glowki ?

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-23 18:00:52
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 dostaniesz sraczki maszerujac razem z mariuszkiem i homosiami.

"Chcemy pokaza?, ?e bycie ateist? czy agnostykiem nie oznacza amoralno?ci,

 to sobie pokazujcie byle nie pod moimi oknami.

Procesja na "boże ciało" już wam nie przeszkadza, TW ? --

Data: 2009-09-24 07:08:26
Autor:
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków
On Wed, 23 Sep 2009 18:00:52 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  to sobie pokazujcie byle nie pod moimi oknami.

Procesja na "bo?e cia?o" ju? wam nie przeszkadza, TW ?

 nie chodzi pod moimi oknami wiec nie moj problem
 nie masz juz argumentow kryptokomuchu,  co ? ;o)))

Data: 2009-09-24 08:24:34
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 to sobie pokazujcie byle nie pod moimi oknami.

Procesja na "bo?e cia?o" ju? wam nie przeszkadza, TW ?

 nie chodzi pod moimi oknami wiec nie moj problem

Ale pod moimi chodzi, więc mój.

 nie masz juz argumentow kryptokomuchu,  co ? ;o)))

.... i nie donosiłem!

Data: 2009-09-24 13:43:50
Autor:
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków
On Thu, 24 Sep 2009 08:24:34 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  nie chodzi pod moimi oknami wiec nie moj problem
Ale pod moimi chodzi, więc mój.

mieszkasz na plebanii?
>  nie masz juz argumentow kryptokomuchu,  co ? ;o)))
... i nie donosiłem!

 kazdy komuch donosil wiec i ty ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-09-24 13:51:29
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 nie chodzi pod moimi oknami wiec nie moj problem
Ale pod moimi chodzi, więc mój.

mieszkasz na plebanii?

Ty chyba w Polsce nie mieszkasz. Dawno nie widziałem polskiego miasta w
którego centrum nie było by w każdym momencie z dowolnego punktu widać
przynajmniej jednego kościoła.

 nie masz juz argumentow kryptokomuchu,  co ? ;o)))
... i nie donosiłem!

 kazdy komuch donosil wiec i ty ;o)))

Ale ja w '89 byłem jeszcze niepełnoletni.

Data: 2009-09-24 14:24:20
Autor: raff
Marsz AteistĂłw i AgnostykĂłw - 10.10.2 009 KrakĂłw
[...]

Napisz Grzesio do "Jestem" albo "Pani domu"

R.

Data: 2009-09-24 14:26:37
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 24 Sep 2009 14:24:20 +0200, raff napisał(a):

[...]

Aleś ty się politpoprawny ostatnio zrobił.

Już się do mnie nie zwracasz per "pedale" ? --

Data: 2009-09-24 19:40:28
Autor:
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków
On Thu, 24 Sep 2009 13:51:29 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> mieszkasz na plebanii? Ty chyba w Polsce nie mieszkasz. Dawno nie widzia?em polskiego miasta w
którego centrum nie by?o by w ka?dym momencie z dowolnego punktu wida?
przynajmniej jednego ko?cio?a.

 i co? te procesje chodza sobie codziennie pomiedzy tymi kosciolami,
 a ty biedaku mieszkasz akurat na przecieciu ich szlakow ?

 a co sadzisz o drzewach, tez sa wszedzie. i nie przeszkadzaja ci ?

>  kazdy komuch donosil wiec i ty ;o)))
Ale ja w '89 by?em jeszcze niepe?noletni.
  tos wczesnie zaczynal ;o)))

Data: 2009-09-24 20:04:38
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

mieszkasz na plebanii?

Ty chyba w Polsce nie mieszkasz. Dawno nie widzia?em polskiego miasta w
ktĂłrego centrum nie by?o by w ka?dym momencie z dowolnego punktu wida?
przynajmniej jednego ko?cio?a.

 i co? te procesje chodza sobie codziennie pomiedzy tymi kosciolami,
 a ty biedaku mieszkasz akurat na przecieciu ich szlakow ?

Aha.

A ty z kolei mieszkasz na przecięciu szlaków warszawskiej Parady Równości i
krakowskiego Marsza AteistĂłw i AgnostykĂłw.

Biedaku.

Data: 2009-09-25 06:49:19
Autor:
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków
On Thu, 24 Sep 2009 20:04:38 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  i co? te procesje chodza sobie codziennie pomiedzy tymi kosciolami,
>  a ty biedaku mieszkasz akurat na przecieciu ich szlakow ?

Aha.

A ty z kolei mieszkasz na przeci?ciu szlaków warszawskiej Parady Równo?ci i
krakowskiego Marsza Ateistów i Agnostyków.

 nie, ale wpychaja mi sie na ekran tv z przypudrownymi tylkami.
 jak kazda nic nieznaczaca mniejszosc chce byc najwazniejsza  i domaga sie tolerancji majac w odbytach racje wiekszosci.

Data: 2009-09-25 07:53:29
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 i co? te procesje chodza sobie codziennie pomiedzy tymi kosciolami,
 a ty biedaku mieszkasz akurat na przecieciu ich szlakow ?

Aha.

A ty z kolei mieszkasz na przeci?ciu szlakĂłw warszawskiej Parady RĂłwno?ci i
krakowskiego Marsza AteistĂłw i AgnostykĂłw.

 nie, ale wpychaja mi sie na ekran tv z przypudrownymi tylkami.

I pilota ci złośliwe chowają do szafy?

Data: 2009-09-25 17:20:33
Autor:
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków
On Fri, 25 Sep 2009 07:53:29 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  nie, ale wpychaja mi sie na ekran tv z przypudrownymi tylkami.

I pilota ci z?o?liwe chowaj? do szafy?

 jak takis bohater to umow sie z ktoryms z przypudrowanych
 na upojna noc. jak bedziesz miec farta to moze cie sie  trafic klecha. wtedy bedziesz miec jazde ;o)))

Data: 2009-09-25 17:40:36
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 nie, ale wpychaja mi sie na ekran tv z przypudrownymi tylkami.

I pilota ci z?o?liwe chowaj? do szafy?

 jak takis bohater to umow sie z ktoryms z przypudrowanych

A jak nie chowają to sprawdź czy baterie są dobre!

Data: 2009-09-26 07:43:04
Autor:
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków
On Fri, 25 Sep 2009 17:40:36 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  jak takis bohater to umow sie z ktoryms z przypudrowanych
A jak nie chowaj? to sprawd? czy baterie s? dobre!

 jak bedzie, umowisz sie i opowiesz ?

Data: 2009-09-26 14:11:49
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

I pilota ci z?o?liwe chowaj? do szafy?
 jak takis bohater to umow sie z ktoryms z przypudrowanych
A jak nie chowaj? to sprawd? czy baterie s? dobre!

 jak bedzie, umowisz sie i opowiesz ?

Nie umówię się - nie ta orientacja, TW.

Data: 2009-09-26 15:36:02
Autor:
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków
On Sat, 26 Sep 2009 14:11:49 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  jak bedzie, umowisz sie i opowiesz ?
 Nie umówi? si? - nie ta orientacja, TW.

  cholera was tam komuchy wie. tak w lazicie w odbyty
  homosiom, ze na pewno macie sklonnosci do kochania
  inaczej. zreszta kazdy z was to kapusta.

Data: 2009-09-26 15:57:18
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 jak takis bohater to umow sie z ktoryms z przypudrowanych
A jak nie chowaj? to sprawd? czy baterie s? dobre!
 jak bedzie, umowisz sie i opowiesz ?
 Nie umĂłwi? si? - nie ta orientacja, TW.

  cholera was tam komuchy wie. tak w lazicie w odbyty
  homosiom

ooo.... kaĹźdy polski ateista jest na garnuszku KGB a kaĹźdy (polski?) komuch
jest pedałem? Przykro mi to pisać, ale jednak jesteś pojebany.

Data: 2009-09-23 15:43:01
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków

Użytkownik ""<heRsk>"" <ajwaj?bigbrednie@interia.pl> napisał

dostaniesz sraczki maszerujac razem z mariuszkiem i homosiami.

Co masz przeciwko osobom bezwyznaniowym? Uważasz, że każdy musi byc katolikiem?

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-23 20:41:27
Autor: raff
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10. 10.2009 Kraków
dostaniesz sraczki maszerujac razem z mariuszkiem i homosiami.

Co masz przeciwko osobom bezwyznaniowym? Uważasz, że każdy musi byc katolikiem?

Jesli tylko beda mieli twoje IQ, to nic nie mam.

R.

Data: 2009-09-23 16:34:50
Autor: Tzva Adonai
Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków
Celem Marszu AteistĂłw i AgnostykĂłw (MAiA) jest pokazanie, Ĺźe w Polsce ĹźyjÄ&#65533;
osoby bezwyznaniowe

Popieram całym sercem...

Data: 2009-09-23 17:23:17
Autor: Znachor
Marsz AteistĂłw i AgnostykĂłw - 10.10.2009 KrakĂłw
Popieram.
I niech was Bog ma w swojej opiece.

Data: 2009-09-23 17:39:30
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 14:56:07 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Celem Marszu Ateistów i Agnostyków (MAiA) jest pokazanie, że w Polsce żyją
osoby bezwyznaniowe i

A wieczorem...
Piotr

Data: 2009-09-23 20:42:13
Autor: raff
[...]

Tak to nazywacie ? Biedron i S-ka ? ;]

R.

Data: 2009-09-23 20:37:48
Autor: matusm

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1jk1wu5p9vdrw.14qze8p5zpl2o$.dlg40tude.net...
[...]

Pozdrowienia
matusm

Marsz Ateistów i Agnostyków - 10.10.2009 Kraków