Marsz Niepodległości na żywo

Data: 2012-11-11 17:03:04
Autor: u2
Marsz Niepodległości na żywo
.... jak widać prowokacje nie udały się :

http://razem.tv/

Data: 2012-11-11 08:37:40
Autor: Tzva Adonai
Marsz Niepodległości na żywo
http://razem.tv/

Ta mloda dupcia powinna sobie zalatwic mikrofon bezprzewodowy... Juz sie chyba z 10 osob potknelo....

Data: 2012-11-11 18:05:47
Autor: u2
W dniu 2012-11-11 17:37, Tzva Adonai pisze:
http://razem.tv/

Ta mloda dupcia powinna sobie zalatwic mikrofon bezprzewodowy... Juz sie chyba z 10 osob potknelo....

Nie pierdziel cwielik. Ogladam relacje bez problemow.

Data: 2012-11-11 10:47:25
Autor: Antenka
On 11 Lis, 17:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... jak widać prowokacje nie udały się :

http://razem.tv/

Duma! Duma! Narodowa duma! :-)))
Nadchodzi, nadchodzi, nadchodzi "Marsz Niepodległości"!!!

Antenka

Data: 2012-11-11 20:04:26
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 11 Lis, 17:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... jak widać prowokacje nie udały się :

http://razem.tv/

Duma! Duma! Narodowa duma! :-)))
Nadchodzi, nadchodzi, nadchodzi "Marsz Niepodległości"!!!

Nadeszła a teraz kruszeje na dołku.

Przed chwilą Sokołowski podał że już 130.

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-11-11 11:18:16
Autor: Antenka
On 11 Lis, 20:04, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
Antenka napisał:

> [...]

Przed chwilą Sokołowski podał że już 130.

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"

Z wierzchu zimna i plugawa....lecz wewnętrznego ognia niczym nie
ugasisz, ćwoku! :-P

Antenka

Data: 2012-11-11 20:27:30
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

On 11 Lis, 17:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Przyjdziecie w kominiarkach, pokrzyczycie, potłuczecie butelki, parę
przystanków, rzucicie kamieniami w Policjantów, zapalicie race.

I co dalej?

--
"Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie,  czy z powodu
łysy, czy z powodu żyd?" - mkarwan

Data: 2012-11-11 15:45:13
Autor: Yogi
Dnia Sun, 11 Nov 2012 20:27:30 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Przyjdziecie w kominiarkach, pokrzyczycie, potłuczecie butelki, parę
przystanków, rzucicie kamieniami w Policjantów, zapalicie race.

I co dalej?

Niezadowolony, bo zabrakło tych z kolorowymi piórami w dupach i balonikami
z nadmuchanych kondonów?

Data: 2012-11-12 00:26:10
Autor: Grzegorz Z.
Yogi napisał:

[...]

Tak, bo wasz pomysły kończą się wraz z waszym zapasem rac. Nawet syf na
ulicach po was będzie sprzątał ktoś inny, nie mówiąc już o naprawianiu
bruku.

, bo zabrakło tych z kolorowymi piórami w dupach i balonikami
z nadmuchanych kondonów?

z czego?

Data: 2012-11-11 17:36:35
Autor: Yogi
Dnia Mon, 12 Nov 2012 00:26:10 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Yogi napisał:

[...]

Takie teksty to sobie możesz serwować na waszych pedalskich defiladach,
ewentualnie z okazji 1 maja. Kiedyś było to przerabiane w Trybunie Ludu,
dzisiaj cuchnie komunistycznym trupem.

, bo zabrakło tych z kolorowymi piórami w dupach i balonikami
z nadmuchanych kondonów?

z czego?

z dupy.

Data: 2012-11-12 00:43:25
Autor: Grzegorz Z.

Yogi napisał:

[...]

Na pedalskich defiladach nie rzucamy w Policję brukiem, racami i koszami na
śmieci, nie niszczymy przystanków i nie podpalamy samochodów.

Data: 2012-11-11 18:02:20
Autor: Yogi

Yogi napisał:

[...]

A policja też nie rzuca? Dziwne, może się was boją.

racami i koszami na
śmieci, nie niszczymy przystanków i nie podpalamy samochodów.

Kiedy ZOMOwcy Tuska zdecydują przeczyścić wam odbytnice pałkami, dopiero
wtedy pogadamy czym rzucacie.

Data: 2012-11-12 15:55:28
Autor: Grzegorz Z.
Yogi napisał:

racami i koszami na
śmieci, nie niszczymy przystanków i nie podpalamy samochodów.

Kiedy ZOMOwcy Tuska zdecydują przeczyścić wam odbytnice pałkami, dopiero
wtedy pogadamy czym rzucacie.

"Faszystowska ofensywa zaczęła się kilka lat temu. Najpierw przyszli po
mniejszości seksualne i mało kto ich bronił, bo mało kogo to dotyczyło. Dwa
lata temu zaczęli na nowo niszczyć pomniki Holokaustu i znowu mało kto
protestował, bo znowu mało kogo to dotyczyło. Następnie zaczęły się ataki
na środowiska wolnościowe i lewicowe i ponownie społeczeństwo nie
reagowało, bo nie dotyczy to ogółu. Tylko wczoraj, 11.11.2012 zaatakowane
zostały m.in. siedziba Lambdy w W-wie i wrocławski squat. Niebawem
przyjdzie pora na związkowców, liberałów, imigrantów, wolnomyślicieli...
media i prawa obywatelskie. Jako antyfaszyści pytamy raz jeszcze: Kiedy
przyjdzie ten moment, gdy zrozumiemy, iż faszyzm nie jest jedynie, domeną
Mussoliniego czy Franco? Kiedy zrozumiemy, że nawoływanie nacjonalistów do
przemocowej przemiany tego społeczeństwa jest dążeniem do przywrócenia
ustroju totalitarnego?"

Data: 2012-11-12 16:04:59
Autor: Jusuf
"Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> schrieb im Newsbeitrag news:k7r2pg$8oc$1dont-email.me...
Yogi napisał:

[...]

To ta mniejszość przywróciła ustrój totalitarny i gnębi całą polską większość. Okradają Plaków z emerytury, każą nam zdychać na śmietniku lub proponują rozpuszczalnik. I przywróciła ten ustrój totalitarny siłą. I jeśli nie zwrócą Polski Polakom dobrowolnie, trzeba będzie to wywalczyć. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-12 19:20:49
Autor: Grzegorz Z.
Jusufowi
Jusuf napisał:

[...]

Nie mówię że jest wokół nas dobrze. Ale nie jesteśmy pępkiem świata,
podobnie jak u nas jest teraz w Portugalii, Hiszpanii, Włoszech i Grecji. A
nawet gorzej, bo tam spadają z dużo większego pułapu, a taki upadek boli
dużo bardziej.

Ja gdy znajdę się nad przepaścią nigdy nie będę decydować pomiędzy
śmietnikiem a rozpuszczalnikiem - "mam inne wyjście na taką sytuację".

Data: 2012-11-12 19:57:18
Autor: Jusuf
Jusufowi
"Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> schrieb im Newsbeitrag news:k7reek$qrh$1dont-email.me...
Jusuf napisał:

[...]

W tych krajach co wymieniłeś, jest o wiele lepiej jak w zniewolonej Polsce. Dopiero co leciała w Heute w ZDF informacja, że młodzi Portugalczycy chcą przyjeżdżać do pracy w Niemczech. Polacy już dawno tu są milionami. U nas po prost ludzie są przyzwyczajeni do bata, ale to wcześniej czy później tąpnie. Młodzi nie wytrzymają tego, bo nie przeżyli tego co my za Jaruzelskiego. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-13 10:34:39
Autor: mkarwan
Jusufowi
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k7reek$qrh$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-11-11 17:04:55
Autor: u2
W dniu 2012-11-11 17:03, u2 pisze:
... jak widać prowokacje nie udały się :

http://razem.tv/

.... choć nadal słychać strzały.

Data: 2012-11-11 12:19:15
Autor: Antenka
On 11 Lis, 17:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-11-11 17:03, u2 pisze:

> ... jak widać prowokacje nie udały się :

>http://razem.tv/

... choć nadal słychać strzały.

ojejku! :-(

Antenka

Data: 2012-11-11 21:22:52
Autor: u2
W dniu 2012-11-11 21:19, Antenka pisze:
On 11 Lis, 17:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Serio sie przejmujesz hadrys ? :)

Data: 2012-11-11 13:14:50
Autor: Antenka
On 11 Lis, 21:22, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> ojejku! :-(

> Antenka

Serio sie przejmujesz hadrys ? :)

Jaki hadrys? :D

Tu Antenka. Odbiór :-P

Antenka

Data: 2012-11-11 22:37:46
Autor: u2
W dniu 2012-11-11 22:14, Antenka pisze:
Serio sie przejmujesz hadrys ? :)
Jaki hadrys? :D

Tu Antenka. Odbiór :-P

Antenka

Nie zmyslaj, teraz hadrys przepoczwarzyl sie w tryb*na l*du i nadal
nadaje na "wiecznie nienazarte ryje".

Data: 2012-11-11 14:43:51
Autor: Antenka
On 11 Lis, 22:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Jaki hadrys? :D

> Tu Antenka. Odbiór :-P

> Antenka

Nie zmyslaj, teraz hadrys przepoczwarzyl sie w tryb*na l*du i nadal
nadaje na "wiecznie nienazarte ryje".

Skąd wiesz? Piszecie ze sobą? ;-) Może i się przepoczwarzył, ale na
pewno nie we mnie! :-E

Antenka

Data: 2012-11-11 23:56:06
Autor: u2
W dniu 2012-11-11 23:43, Antenka pisze:
[...]

Nie jestem tego taki pewien.

Data: 2012-11-12 01:42:44
Autor: Antenka
Marsz Niepodległości na żywo
On 11 Lis, 23:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Nie jestem tego taki pewien.<

Nic mi nie wiadomo, by Jadryś zmienił płeć ;-). A nawet gdyby to
uczynił, to nie ma
szans upodobnić się do mnie :D. Biedak musiałby dość znacznie
podpiłować golenie :-((,
by skrócić się do mojego wzrostu. :-/

Antenka

Data: 2012-11-11 17:16:41
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

... jak widać prowokacje nie udały się :

http://razem.tv/

Ładnie zmontowane to "na żywo".

Data: 2012-11-11 11:14:34
Autor: Antenka
On 11 Lis, 17:12, "Grzegorz Z." <spag...@mare.org> wrote:
u2 napisał:

> [...]

Ładnie zmontowane to "na żywo".

--
"Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie,  czy z powodu

Pierdzielicie towarzyszu GrzegorzuZ. :-P

Antenka

Data: 2012-11-11 20:25:24
Autor: abc
... jak widać prowokacje nie udały się :

http://razem.tv/

Super! Dzięki za link.

Marsz Niepodległości na żywo