Marsz Wielce Oburzonych - jest poprawny politycznie:)

Data: 2011-10-17 15:09:41
Autor: obserwator
Marsz Wielce Oburzonych - jest poprawny politycznie:)

...bo popiera go lewica i czekisci od Michnika:)))

http://www.youtube.com/watch?v=d4yvP4veec8&feature=player_embedded#!

Ps. Marsze kibicow, to faszyzm:))))))))))....

Dobre ludzie , mundre ludzie...bo jak barany ida potulnie za cwaniakami, ktorzy im pozniej pokaza o jaka sprawiedliwosc oim chodzilo.

Qurcze ile razy moze narod popelniac takie same bledy? Przygoda z Walesa nic
Polakow nie nauczyla??

Data: 2011-10-17 17:12:00
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7hgfl$3pf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dlaczego bronisz władzy libertynów i oligarchów?

boukun

Data: 2011-10-17 15:22:19
Autor: obserwator
> [...]

> Polakow nie nauczyla??

Dlaczego bronisz władzy libertynów i oligarchów?

przeciez ten marsz ma wlasnie OBRONIC tych przeciwko ktorym jest organizowany.

Ile razy mam jeszcze tlumaczyc? Jak sie nie znasz na polityce, to nie pchaj
sie na afisz.

Data: 2011-10-17 17:26:43
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7hh7b$618$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Ile razy mam jeszcze tlumaczyc? Jak sie nie znasz na polityce, to nie pchaj

To wytłumacz jeszcze raz, bo coś musiałem przeoczyć. Z powyższego wynika, że bronisz libertynów i bankierów... i rządu Tuska...

boukun

Data: 2011-10-17 15:37:29
Autor: obserwator
Marsz Wielce Oburzonych - jest poprawny politycznie:)

To wytłumacz jeszcze raz, bo coś musiałem przeoczyć. Z powyższego wynika, że bronisz libertynów i bankierów... i rządu Tuska...

przeczytaj ten moj powyzszy tekst i przedwczorajszy 10 razy. Potem sprawdz
toco w nim napisalem w kilku zrodlach.

Nie bede tlumaczyl ci wiecej, bo uwazam, ze kazdy czlowiek bardziej ceni
rzetelna informacje jesli osobiscie  do niej dochodzi. To wymaga poswiecenia
czasu i wkladu pracy.

Rzucilem ci kolejny raz wedke, a co z nia zrobisz to juz nie moj interes.  --

Data: 2011-10-17 17:32:12
Autor: Leprechaun
[...]

Ty kacapski sługusie! Kibole to bandyci stadionowi! Ci popierdoleńcy "oburzeni" to takie same pojeby jak ty.

BomBel

Data: 2011-10-17 23:02:46
Autor: Kaczysta
Marsz Wielce Oburzonych - jest poprawny politycznie:)
Przesłanie OBURZONYCH jest jednoznaczne: chcemy darmowych szkół i uczelni, matura i studia dla każdego, darmowej opieki zdrowotnej, wysokich emerytur po ukończeniu 50 lat życia, darmowych lub tanich mieszkań, wysokich zasiłków dla bezrobotnych, tanich kredytów w połowie umarzalnych, 5-godzinnego dnia pracy i 4-dniowego tygodnia pracy. Inaczej mówiąc - "każdemu według jego potrzeb".
W zasadzie w wielu krajach ku temu szło. Okazało się jednak, że jednak to wszystko musi kosztować - więc nadymano bańkę kredytową. Teraz ta bania pęka i okazuje się, że guzik z tych komunistycznych marzeń. Drukowanie pieniędzy bez końca kończy się źle (a przecież dokładnie tak było w Polsce Gierka), bo podstawowe prawa ekonomiczne są bezlitostne: nie da się zjeść więcej niż się wyprodukowało.
Oczywiście bankierzy są winni - bo to oni wykombinowali te różne sztuczki, pompujące bańki finansowe, przy okazji ustalając reguły, które im napełniają kieszenie i gwarantujące wsparcie finansowe rządów.
AZ

Data: 2011-10-17 23:25:11
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e9c97f8$0$8448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierdolenie kotka, za pomocą młotka. Płaćcie sami za wasz kryzys!. To kapitaliści rozjebali gospodarki świata, to globalizacja i Unia Europejska pochłonęły cały kapitał. Ludzie pracy nie chcą żadnych zasiłków, żadnej jałmużny, ludzie chcą pracy i chleba... A tej już nie ma...

boukun

Data: 2011-10-17 23:53:14
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j7i6gv$oia$1mx1.internetia.pl...

[...]

Zgoda - ale dlatego bankierzy tak zrobili, bo politycy chcieli spełniać wszystkie zachcianki swych wyborców: pełny socjal. Teraz to wsystko pierdyknęło z wielkim hukiem - co oczywiście wygeneruje ogromną biedę wielu milionów ludzi (kaskadowe bankryctwa wszytkich firm - teraz polecą i banki, co spowoduje totalny burdel, przy którym kryzys z 1929 roku to małe tąpnięcie).
AZ

Data: 2011-10-18 00:03:40
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e9ca3cd$0$8448$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dalej pieprzysz brednie... Wyborcy nie wymyślili żadnych "pełnych socjali". To politycy zamienili system socjalistyczny, gdzie nie było żadnych socjali tylko godziwa praca, na złodziejski kapitalizm i jałmużnę w przypadku likwidacji miejsc pracy, czyt. rujnowania i wyprzedawania majątku narodowehgo Polaków..., zamykania zakładów pracy na zlecenie obcych mocodawców...

boukun

Data: 2011-10-18 23:31:44
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j7i8p4$6k7$1mx1.internetia.pl...

[...]

Odwrotnie - zamieniono kapitalizm w socjalizm (wypełniła się teoria konwergencji). Nawet Obama w USA wprowadził powszechną służbę zdrowia - dokładnie na wzór tej, jaką mieliśmy w PRL.

Data: 2011-10-17 23:37:16
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 17 Oct 2011 23:02:46 +0200, Kaczysta napisał(a):

[...]

Prawda.

Oczywiście bankierzy są winni - bo to oni wykombinowali te różne sztuczki, pompujące bańki finansowe, przy okazji ustalając reguły, które im napełniają kieszenie i gwarantujące wsparcie finansowe rządów.

Brakuje mi tu drwiącej emotikonki - bo chyba nie mówisz tego serio.
Bankierzy i rządy... to tylko SKUTEK, a nie przyczyna.
--
XL  "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa
człowieka." Roberto de Mattei

Marsz Wielce Oburzonych - jest poprawny politycznie:)