Marsz Wielce Oburzonych - jest poprawny politycznie:)

Data: 2011-10-17 17:12:00
Autor: boukun
Marsz Wielce Oburzonych - jest poprawny politycznie:)

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7hgfl$3pf$1inews.gazeta.pl...

..bo popiera go lewica i czekisci od Michnika:)))

http://www.youtube.com/watch?v=d4yvP4veec8&feature=player_embedded#!

Ps. Marsze kibicow, to faszyzm:))))))))))....

Dobre ludzie , mundre ludzie...bo jak barany ida potulnie za cwaniakami, ktorzy
im pozniej pokaza o jaka sprawiedliwosc oim chodzilo.

Qurcze ile razy moze narod popelniac takie same bledy? Przygoda z Walesa nic
Polakow nie nauczyla??

Dlaczego bronisz władzy libertynów i oligarchów?

boukun

Data: 2011-10-17 15:22:19
Autor: obserwator
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> Polakow nie nauczyla??

Dlaczego bronisz władzy libertynów i oligarchów?

przeciez ten marsz ma wlasnie OBRONIC tych przeciwko ktorym jest organizowany.

Ile razy mam jeszcze tlumaczyc? Jak sie nie znasz na polityce, to nie pchaj
sie na afisz.

Data: 2011-10-17 17:26:43
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7hh7b$618$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ile razy mam jeszcze tlumaczyc? Jak sie nie znasz na polityce, to nie pchaj

To wytłumacz jeszcze raz, bo coś musiałem przeoczyć. Z powyższego wynika, że bronisz libertynów i bankierów... i rządu Tuska...

boukun

Data: 2011-10-17 15:37:29
Autor: obserwator
[...]

przeczytaj ten moj powyzszy tekst i przedwczorajszy 10 razy. Potem sprawdz
toco w nim napisalem w kilku zrodlach.

Nie bede tlumaczyl ci wiecej, bo uwazam, ze kazdy czlowiek bardziej ceni
rzetelna informacje jesli osobiscie  do niej dochodzi. To wymaga poswiecenia
czasu i wkladu pracy.

Rzucilem ci kolejny raz wedke, a co z nia zrobisz to juz nie moj interes.  --

Marsz Wielce Oburzonych - jest poprawny politycznie:)