Marsz dla życia - przeciw invitro!?

Data: 2013-04-15 08:56:49
Autor: WW
Marsz dla życia - przeciw invitro!?
Witam

Katolicki "Marsz dla życia" był skierowany przeciwko życiu w wyniku zapóźniania pozaustrojowego.

Czy to nie śmieszne?
Zaiste, dziwnymi drogami podąża "katolicka logika".

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-04-15 04:35:20
Autor: khanula
Marsz dla ycia - przeciw invitro!?
W dniu poniedziaek, 15 kwietnia 2013 08:56:49 UTC+2 uytkownik WW napisa:
Witam

Katolicki "Marsz dla ycia" by skierowany przeciwko yciu w wyniku zapniania pozaustrojowego.

Czy to nie mieszne?

Zaiste, dziwnymi drogami poda "katolicka logika".

Pozdrawiam

WW

"Tylko pod tym krzyem, tylko pod tym znakiem

  Polska bdzie wioch a Polak burakiem".

a gdzie oni idom

Data: 2013-04-15 10:24:00
Autor: Andrzej Adam Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
Katolicki "Marsz dla życia" był skierowany przeciwko życiu w wyniku
zapóźniania pozaustrojowego.

Czy to nie śmieszne?
Zaiste, dziwnymi drogami podąża "katolicka logika".

A ile ludzkich żyć uratowano już dzięki "eksperymentom" niemców
vel. hitlerowców w obozach koncentracyjnych?

W kapitalizmie wolnorynkowym kluczowe jest pytanie o stosunek kosztów do
wpływów. Ty nie podzielasz opinii maszerujących że koszt (etyczny a nie
finansowy) jest zbyt wielki, _zaporowo wielki_. Twoja pozycja w sporze
jest aż tak bardzo słaba że musisz rżnąć głupa jak pokazowy idiota?

Ja nie jestem przeciw invitro, ale jestem zapieklę przeciw tym wszystkim
synom co bronić go potrafią tylko przez rżnięcie głupa i wprowadzanie w
błąd zamiast chwycić byka sporu za kluczowe rogi.

P.S. Jak wojujesz demagogią to na zwrotną demagogię zasługujesz.

--
A. Filip
Antylopa skacze, wyskakuje, ale zawsze na ziemię opadnie.   -- Przysłowie abisyńskie

Data: 2013-04-15 12:34:14
Autor: WW
W dniu 2013-04-15 10:24, Andrzej Adam Filip pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

Co to jest "koszt etyczny'?

Data: 2013-04-15 11:01:34
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-15 08:56, WW pisze:
[...]

Nie jestem praktykującym, ani nawet jakimś stronnikiem oszołomstw katolików, ale w tej sprawie ich popieram - stanowcze nie dla eksperymentów na człowieku, dla prób stworzenia sztucznego człowieka, bo właśnie do tego to wszystko zmierza.

Data: 2013-04-15 04:36:04
Autor: khanula
Marsz dla ycia - przeciw invitro!?
W dniu poniedziaek, 15 kwietnia 2013 11:01:34 UTC+2 uytkownik Trybun napisa:
> [...]

> Pozdrawiam

> WW

> "Tylko pod tym krzyem, tylko pod tym znakiem

Nie jestem praktykujcym, ani nawet jakim stronnikiem oszoomstw katolikw, ale w tej sprawie ich popieram - stanowcze nie dla eksperymentw na czowieku, dla prb stworzenia sztucznego czowieka, bo wanie do tego to wszystko zmierza.

-- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..

  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

co to "wszystko"?

Data: 2013-04-15 14:26:36
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-15 13:36, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

Tu bym oczekiwa odpowiedzi od Ciebie. Na ile si posuniesz w swojej zgodzie na eksperymenty na czowieku? Przecie wczeniej czy pniej niektrzy rodzice zaycz sobie eby im naukowcy stworzyli wyjtkowa pociech - nadczowieka....

Data: 2013-04-15 14:54:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz dla ycia - przeciw invitro!?

Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kkgrrk$cb1$1node1.news.atman.pl...
[...]

No to bdmy konsekwentni. Zabromy przeszczepw i transfuzji.

ubawiony do imentu

--
Dyskusja z wierzcym jest jak gra w szachy z gobiem. Niewane, jak dobrze grasz, gob i tak przewrci wszystkie figury, nasra na szachownic i bdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-15 16:06:10
Autor: WW
Marsz dla życia - przeciw invitro!?
W dniu 2013-04-15 14:26, Trybun pisze:

Tu bym oczekiwał odpowiedzi od Ciebie. Na ile się posuniesz w swojej
zgodzie na eksperymenty na człowieku? Przecież wcześniej czy później
niektórzy rodzice zażyczą sobie żeby im naukowcy stworzyli wyjątkowa
pociechę - nadczłowieka....

Zabierając głos wypadało by coś wiedzieć na rzeczony temat.
Zapłodnienie in vitro to nic innego, jak powtórzenie naturalnego procesu tyle, że poza organizmem matki. Tak zaczynają ssaki  od tysięcy lat mimo, że kościół twierdzi inaczej.
W macicy samicy też jeden plemnik zapładnia a pozostałe - won.
Nikt nie bada plemników pod względem jakichś cech. Wybiera się najruchliwsze, które i w naturalnym procesie wygrały by wyścig do jajka.
Powtarzając bezmyślnie kłamstwa biskupów narażasz się tylko na śmieszność.
Szkoda czasu na rozmowę.

Data: 2013-04-15 16:27:43
Autor: Honza
W dniu 2013-04-15 16:06, WW pisze:
[...]

Bo ksieza sie przez dupe rozmnazaja, tak w ogole to co pedalstwo w sukienkach ma do gadania na temat rodziny.

Data: 2013-04-17 09:04:28
Autor: Trybun
[...]

Naturalny proces za pomocą laboratorium? I wiedz że akurat ja posiadam własny umysł - tak więc powtarzanie za kimś nie jest dla mnie konieczne. Jakie kłamstwa biskupów w tej sprawie - jest to hodowla ludzi i żadne Twoje słowa tego nie zmienią.

Data: 2013-04-17 01:00:23
Autor: khanula
Marsz dla ycia - przeciw invitro!?
W dniu roda, 17 kwietnia 2013 09:04:28 UTC+2 uytkownik Trybun napisa:

> [...]

> W macicy samicy te jeden plemnik zapadnia a pozostae - won.

> Nikt nie bada plemnikw pod wzgldem jakich cech. Wybiera si > najruchliwsze, ktre i w naturalnym procesie wygray by wycig do jajka.

> Powtarzajc bezmylnie kamstwa biskupw naraasz si tylko na > mieszno.

> Szkoda czasu na rozmow.

> Pozdrawiam

> WW

> "Tylko pod tym krzyem, tylko pod tym znakiem

Naturalny proces za pomoc laboratorium? I wiedz e akurat ja posiadam wasny umys - tak wic powtarzanie za kim nie jest dla mnie konieczne. Jakie kamstwa biskupw w tej sprawie - jest to hodowla ludzi i adne Twoje sowa tego nie zmieni.

-- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..

  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

nikt nie twierdzi ze to jest naturalny proces. mowa o tym ze samo zaplodnienie niczym nie rozni sie od tego w ustroju kobiety. plemnik wnika w jajeczko i tu i tam. w wyniku powstaje zygota! wsio!

Data: 2013-04-16 00:46:56
Autor: khanula
Marsz dla ycia - przeciw invitro!?
W dniu poniedziaek, 15 kwietnia 2013 14:26:36 UTC+2 uytkownik Trybun napisa:
> [...]

-- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..

  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

invitro to nie sa eksperymenty na czlowieku. wlasciwie niewiele rozni sie od zaplodnienia w macicy. czlowiek zrodzony ta metoda nie jest jakims nadczlowiekiem, bo niczym nie rozni sie od poczetego w ustroju ludzkim.

eksterymentem na czlowieku sa np. badania, w ktorych wykorzystuje sie genetycznie zmodyfikowane zwierzeta do celow medycznych. pytanie czy nalezy ograniczac mozliwosci nauki dazacej w ten sposob do stworzenia nowym technik leczenia chorob dreczacych ludzkosc. dodam ze wysoko zaawansowane sa prace nad leczeniem ta metoda stwardnienia rozsianego, i niektorych chorob genetycznych gdzie zmiany dotycza budowy chemicznej materialu genetycznego (zmiany, dodania lub wypadniecia jednej pary lub kilku zasad w DNA albo jednej lub kilku zasad w RNA. jasne ze mozna z powodow ideowych ograniczac postep, bo glupota nie zna granic. ale jak pokazuje historia czynniki samoregulujace spowoduja ze przeros formy nad trescia, nie ma szans ze zdrowym rozsadkiem.

Data: 2013-04-17 09:03:59
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-16 09:46, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

Pytaem si do ktrego etapu dasz swoje zezwolenie na eksperymenty w poczynaniu ycia ludzkiego? A nie o leczeniu skutkw chorb u poszczeglnych jednostek, ju pocztych.

Data: 2013-04-17 00:58:17
Autor: khanula
Marsz dla ycia - przeciw invitro!?
W dniu roda, 17 kwietnia 2013 09:03:59 UTC+2 uytkownik Trybun napisa:
> [...]

-- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..

  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

twoje sposoby dyskusji sa nieracjonalne i naiwne. bo kim ja jestem zebym dawal jakies zezwolenia na rozwoj mysli ludzkiej? kto w ogole ma prawo do takich ograniczen? kto moze przewidziec jakim torem pojdzie w przyszlosci rozwoj genetyki i pokrewnych dziedzin nauki? jakim prawem grono zdebilalych starcow chce decydowac o przyszlosci swiata. moga co najwyzej wyrazic swoja opinie. jak pokazuje historia kosciol zawsze sie mylil powstrzymujac postep. i pewnie tak jest i teraz!

Data: 2013-04-15 12:35:00
Autor: WW
W dniu 2013-04-15 11:01, Trybun pisze:
[...]

Wisz COKOLWIEK o zapłodnieniach invitro?

Data: 2013-04-15 14:27:39
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-15 12:35, WW pisze:

[...]

O tyle o ile.. Nie wdajac sie w szczegóły techniczne - jest to SZTUCZNE zapłodnienie, a więc selekcyjna hodowla ludzi.

Data: 2013-04-15 14:56:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kkgrrl$cb1$3node1.news.atman.pl...
[...]

A co to jest zapłodnienie? Tak technicznie. Na czym polega? I czym się różni zapłodnienie naturalne od sztucznego? Dokładnie. Co robi plemnik i jajeczko? Dokładnie!

ubawiony do imentu

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-15 16:26:13
Autor: Klin
Marsz dla życia - przeciw invitro!?
W dniu 2013-04-15 12:35, WW pisze:

Wisz COKOLWIEK o zapłodnieniach invitro?

Pozdrawiam
WW

   in vitro - czyli w szkle, buraku!

Data: 2013-04-16 07:40:44
Autor: xan
W dniu 15.04.2013 12:35, WW pisze:
[...]

Akurat Trubun ma rację, "metoda" in Vitro na dzień dzisiejszy nie jest tak zaawansowana, ale próby modyfikowania genetycznego są już prowadzone.

http://www.polskieradio.pl/23/266/Artykul/179179,In-vitro-modyfikowane-genetycznie

Także daj gwarancję, ze za jakies czas, nie bedzie się tworzyć super ludzi - dziś wszystko leci pod sztandarem wykluczania chorób, a od tego krok do czegoś innego.

Marsz dla życia - przeciw invitro!?