Marsz dla Demokracji.

Data: 2017-06-01 09:25:27
Autor: Zenek Kapelinder
Marsz dla Demokracji.
Dla demokracji bezposredniej czy posredniej w wykonaniu kod. Bezposrednia to taka ja sie dziennikarz spytal demonstranta przeciwko czemu protestuje. A protestujacy odpowiedzial cytuje " nie wiem". Posrednia to jak dziennikarz chcial innego protestujacoce o cos spytac i nagle podbiegl jakis dzialacz kod i powiedzial cytuje " ten pan nie bedzie z panem rozmawial". Na pytanie dlaczego dlaczego nie bedzie rozmawial uslyszal w odpowiedzi cytuje " bo mu zakazalem". W zwiazku z czym moge Ci odpowiedziec zebys sie pierdolil na koszt placzformy i kodu. Jak chcesz zeby ktos stad poszedl to zalatw pizdziakowi przepustke z psychiatryka.

Marsz dla Demokracji.