Marsz gwieździsty ruszył na Warszawę

Data: 2015-02-11 15:55:57
Autor: kogutek444
Marsz gwieździsty ruszył na Warszawę
W dniu środa, 11 lutego 2015 10:01:20 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Rolnicy jadą na Warszawę. Zapewniają, że protest będzie pokojowy

Organizatorzy "marszu gwiaździstego" na Warszawę zadeklarowali na spotkaniu ze stołecznymi policjantami, że protest będzie miał charakter pokojowy, bez paraliżu stolicy. Traktory - według ich zapewnień - pozostaną na obrzeżach miasta. Minister rolnictwa i rozwoju wsi Marek Sawicki rano po raz kolejny zaapelował do rolników, by przerwali protesty.

Jeszcze we wtorek po południu rolnicy zapowiadali, że z Podlasia i Mazowsza w kierunku Warszawy wyruszą setki traktorów i innych rolniczych maszyn. Pojazdy miały wjechać do centrum miasta. Policja zapowiedziała jednak, że jeśli rolnicy spełnią swoje groźby, to powinni przygotować niezbędne dokumenty. Policjanci mieli sprawdzać, czy ciągniki są zarejestrowane oraz mają opłaconą składkę OC.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rolnicy-jada-na-Warszawe-Zapewniaja-ze-protest-bedzie-pokojowy,wid,17249905,wiadomosc.html

Jak widać ZOMO Ewki Kopacz znowu w akcji...

boukun

Głupio robią, wystawiają. Już telewizja z nich drwi. Skończy się na tym że ich w stolycy spacyfikują. Wpuszczą, jak to mają w zwyczaju, prowokatorów i spuszczą rolnikom wpierdol. Powinni blokować drogi blisko miejsc zamieszkania. W małych grupach w których wszyscy się znają. Żadne państwo nie jest w stanie walczyć z rozproszoną partyzantką.

Data: 2015-02-12 01:03:22
Autor: boukun
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:0f90b67d-0852-4d21-862b-a613fff2c698googlegroups.com...
[...]

No nie powiedziałbym. Da się zauważyć, że telewizja powoli zaczyna przechodzić na stronę społeczeństwa, na TVP Info dzisiaj kibicowali dziennikarze chłopom. Widać media zauważyły, że rząd Ewki Kopacz i ten system się wALI, WIĘC CHCĄ CO NIEKTÓRZY SZYBKO PRZEJŚĆ NA DRUGĄ STRONĘ BARYKADY...

boukun

Data: 2015-02-11 16:44:51
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 12 lutego 2015 01:03:22 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

No nie powiedziałbym. Da się zauważyć, że telewizja powoli zaczyna przechodzić na stronę społeczeństwa, na TVP Info dzisiaj kibicowali dziennikarze chłopom. Widać media zauważyły, że rząd Ewki Kopacz i ten system się wALI, WIĘC CHCĄ CO NIEKTÓRZY SZYBKO PRZEJŚĆ NA DRUGĄ STRONĘ BARYKADY...

Nie ma drugiej strony barykady. Rolnicy jak by wygrali to nie stworzą rządu. Oczywiście rolnicy nic nie ugrają. Bo nawet jak niektórym zapłacą po sto złotych za to co zniszczyły dzikie zwierzęta to wygraną nazwać się nie da. Nie lubię rolników bo to wiejskie chamy. Ale nie znaczy to że nie mogę stwierdzić że mają rację. Kto ich tak szpetnie załatwił jak nie rząd wprowadzając zakaz sprzedaży do Rosji. Rządzący mają ich w dupie bo pilnują własnych interesów na wschodzie. Były prezydent jest zatrudniony w lipnej ukraińskiej spółce i do tej pory trzepał kasiorę. Spółka zarejestrowana na Cyprze. Za jej siedzibę robi pokój w londyńskim biurowcu z telefonem przekierowującym rozmowy. I mu się spierdoliło bo ta spółka szukała gazu na terenach opanowanych teraz przez separatystów. Jak pozbierać do kupy informacje które przez pomyłkę w tv podadzą to można dojść do wniosku że zakaz sprzedaży żywności do Rosji to jakaś prywatna inicjatywa " bliżej nie znanych osób". Pewno tych samych co z afery " i czasopisma"

Data: 2015-02-12 04:00:00
Autor: Budzik
Marsz gwieździsty ruszył na Warszawę
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Kto ich tak szpetnie załatwił jak nie rząd wprowadzając zakaz
sprzedaży do Rosji.

O którym rządzie mówisz?

Data: 2015-02-12 09:41:37
Autor: Lord Donald
Marsz gwieździsty ruszył na Warszawę
Skompromitowali się popierając POsrańców, widzą że długo się nie utrzymają przy korycie, dziennikarze chcą utrzymać pracę, w sumie to taka praca jak każda robią co szef karze, szef upad na ryj to trzeba robić dobre wrażenie pod nowego szefa.

Data: 2015-02-12 09:42:50
Autor: Lord Donald
W dniu 12.02.2015 o 09:41, Lord Donald pisze:
[...]
Nie będą ginąc z a przegraną sprawę.

Marsz gwieździsty ruszył na Warszawę