Marsz pamięci

Data: 2013-03-10 11:20:25
Autor: u2
Marsz pamięci
Już dzisiaj o godz. 19 w archikatedrze św. Jana Chrzciciela odprawiona zostanie msza św. w intencji ofiar katastrofy w Smoleńsku.

http://niezalezna.pl/39272-marsz-pamieci

  Po mszy ruszy Marsz Pamięci przed Pałac Prezydencki, tam zostaną złożone kwiaty i zapalone znicze. – Marzec jest szczególnym miesiącem, w którym wspominamy  Żołnierzy Wyklętych. Musimy też wspomnieć o tych, którzy dla przywrócenia ich pamięci zrobili najwięcej, czyli o prezydencie Lechu Kaczyńskim i prezesie IPN-u Januszu Kurtyce. Trwają też już intensywne przygotowania do trzeciej rocznicy katastrofy smoleńskiej – mówi Anita Czerwińska, przewodnicząca Klubu „GP” w Warszawie i organizatorka marszu.

Data: 2013-03-10 15:11:24
Autor: pluton_
Marsz pamici
zostanie msza w. w intencji ofiar katastrofy w Smolesku.

To nie byla zadna katastrofa. To szczesliwe i radosne wydarzenie
w dziejach naszego narodu.

Modlmy sie o wiecej takich zdarzen.

Nullification

Data: 2013-03-10 17:48:39
Autor: u2
Marsz pamięci
W dniu 2013-03-10 15:11, pluton_ pisze:
zostanie msza św. w intencji ofiar katastrofy w Smoleńsku.

To nie byla zadna katastrofa. To szczesliwe i radosne wydarzenie
w dziejach naszego narodu.

Modlmy sie o wiecej takich zdarzen.

Przecz ty plutek ubecki wypierdek i do kosciola nie chodzisz...-;)

Data: 2013-03-10 18:13:24
Autor: pluton_
Marsz pamici
Przecz ty plutek ubecki wypierdek i do kosciola nie chodzisz...-;)

Bo wiesz ruski, ja nie lubie jak ksiadz patrzy na mnie tak ... rozbierajaco.

Nullification

Data: 2013-03-10 20:07:29
Autor: u2
Marsz pamięci
W dniu 2013-03-10 18:13, pluton_ pisze:
Bo wiesz ruski, ja nie lubie jak ksiadz patrzy na mnie tak ... rozbierajaco.

Przeciez ty ruski pedal plutek...-;)

Marsz pamięci