Marsz pisowskiego betonu

Data: 2012-09-29 18:07:39
Autor: Marek Woydak
Marsz pisowskiego betonu
Nie ogladasz TV Trwam nie jeste¶ polskim patriot±. To skrót tre¶ci hase³
wypisanych na szmatach i kawa³kach tektury niesionych na dzisiejszym marszu
moherowego bratctwa pod wezwaniem ojczulka Rydzyka. Przeciźtna wieku to
powyæej 70 lat czyli wychowankowie PRL-u, zgromadzoni dzi¶ pod wodz±
Andrzeja Dudy i Jaros³awa Kaczyńskiego. Nowych zbawców Polski. Rz±dom
mot³ochu mówimy: NIE! Do modlitwy m±ciciele!

MW

Data: 2012-09-29 11:19:52
Autor: Stachu Chebel
Marsz pisowskiego betonu
On 29 Wrz, 18:07, Marek Woydak <marek.woy...@gmx.de> wrote:
[...]

Zal tylko tych starszych Ludzi. Ojciec na 100% wie co z nimi wyprawia.
Prezes jest nie do konca poczytalny, wiec moze nie wiedziec co
czyni....

Data: 2012-09-29 18:18:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Uæytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisa³ w wiadomo¶ci news:1356dgjtvpohm.1xjxw9zunrf7m$.dlg40tude.net...
[...]

Wolno im manifestowaę. Moæemy nie podzielaę ich pogl±dów ale musimy pozwolię im na wyartyku³owanie swoich.
To jest w³a¶nie wolno¶ę i demokracja.
Wbrew temu, co mogli¶my us³yszeę tak niedawno na powtórnym pogrzebie ¶p.Anny Walentynowicz, czyli ¶piewy mniej wiźcej tak: "ojczyznź woln± racz nam wrócię panie".
A, æe Kaczyński zabawia siź jak dziecko w piaskownicy, ustanawiaj±c swojego premiera ¶ladem by³ego ulubieńca, a teraz ¶miertelnego wroga Ziobro, dowodzi powolnego starczego zdziecinnienia Jarusia ZbawPolskź.

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-09-29 22:11:27
Autor: Trefni¶
Marsz pisowskiego betonu
W dniu 29.09.2012 o 18:18 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

Wolno im manifestowaę. Moæemy nie podzielaę ich pogl±dów ale musimy  pozwolię im na wyartyku³owanie swoich.
To jest w³a¶nie wolno¶ę i demokracja.

Musimy?
Chcemy!
W ten sposób bździemy mieę moralne prawo do ekspresji w³asnych pogl±dów w  przysz³o¶ci!

Tylko apelujź do obu stron (zwolennicy/przeciwnicy marszu).
Bardzo dok³adnie zapamiźtajmy s³owa Lecha Wa³źsy:

"warszawski marsz "Obud¼ siź Polsko" ma charakter antydemokratyczny, bo  "nie uwzglźdnia tego, æe wiźkszo¶ę jest w innym miejscu. Wiźkszo¶ę popiera  premiera i ten uk³ad".

Dotychczas mia³em go tylko za g³upca. A on jest NIEBEZPIECZNYM G£UPCEM!!!

--
Trefni¶
Nieszczźsny rodzaj ludzki tak zosta³ stworzony, æe ci, którzy poruszaj±  siź po go¶cińcu, zawsze bźd± obrzucaę kamieniami tych, którzy wytyczaj±  nowe szlaki. (Wolter)

Data: 2012-09-29 22:18:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Uæytkownik "Trefni¶" <trefnis1@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.wleyddjy07vw5gvectranet.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

=======================================

No to Wa³źsa tak wystraszy³ siź twoim postem tak bardzo, æe zaszy³ siź w mysi± dziurź i nie wyjdzie z niej do końca roku.
A moæe z tego przestrachu dosta³ sraczki, jak jego pó¼niejszy nastźpca na tronie prezydenckim i nie bździe ze sracza schodzi³ przez kolejne trzy dni?

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-09-29 22:32:11
Autor: Trefni¶
Marsz pisowskiego betonu
W dniu 29.09.2012 o 22:18 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

(...)
Musimy?
Chcemy!
(...)
======================================>
[...]

Hehe, pisa³em Ci kiedy¶ o Tobie i widaę trafi³em w SEDNO - reakcja dowodem:

"Bardzo wiele zrozumia³e¶ - ale spoko
To nie by³ post do Ciebie, ani dla Ciebie.

Niektórzy nawet programu TV albo rozk³adu jazdy nie rozumiej±, ty  zrozumia³e¶ kawa³ek zdania
Wiźc nie jest tak ¼le - moæe nadajesz siź na stanowisko portiera....
Byle¶ mia³ szefa-zamordystź. Dopiero wtedy bździesz siź czu³ bezpiecznie."

To by³o w bardzo podobnym kontek¶cie.

W ogóle siź nie zmieniasz - jak æuælobeton.
Masz racjź - twardy b±d¼ jak Roman Bratny!

Za to pamiźtliwy jak Jaros³aw Kaczyński :)
EOT

Data: 2012-09-29 18:21:08
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
Ilu ich sie zebralo ?

Nullification

Data: 2012-09-29 18:36:48
Autor: Marek Woydak
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sat, 29 Sep 2012 18:21:08 +0200, pluton_ napisa³(a):

Ilu ich sie zebralo ?

W reæymowej TVP pokazywano, æe by³o ich "miliony" ;)

MW

Data: 2012-09-29 20:49:09
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
> Ilu ich sie zebralo ?

W reæymowej TVP pokazywano, æe by³o ich "miliony" ;)

A naprawdź ? Przyszlo chocby 20 tysiecy ?

Nullification

Data: 2012-09-29 21:34:21
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Uæytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisa³ w wiadomo¶ci news:92uaolobilsf$.1ez6mo8el4vg7.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 29 Sep 2012 18:21:08 +0200, pluton_ napisa³(a):

Ilu ich sie zebralo ?

W reæymowej TVP pokazywano, æe by³o ich "miliony" ;)

Sk±d tyle nienawi¶ci w Tobie? Nie by³es tam- wprowadzono Ciź w b³±d. Miej pretensje do siebie- æe im wierzysz.

demokracja to rz±dy os³ów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 08:47:09
Autor: Przemys³aw M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sat, 29 Sep 2012 21:34:21 +0200, Chiron napisał(a):

Użytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:92uaolobilsf$.1ez6mo8el4vg7.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 29 Sep 2012 18:21:08 +0200, pluton_ napisał(a):

Ilu ich sie zebralo ?

W reżymowej TVP pokazywano, że było ich "miliony" ;)

Skąd tyle nienawiści w Tobie? Nie byłes tam- wprowadzono Cię w błąd. Miej pretensje do siebie- że im wierzysz.

Dlaczego uważasz, że Woydak dyszy nienawiścią? On zwyczajnie kpi. Za nasze
pieniądze PiS zwiózł do Warszawy tysiące moherów. W autokarach rozdawano im
szmatki i tektury z hasłami oraz karteczki z treścią jaką mają ci patrioci
wykrzykiwać. Skąd wiem? Od rodziny z Polski. Wujek jest kierowcą i woził
wczoraj autokarem tych prawdziwych polskich patriotów do Warszawy. Jak za
komuny. --

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być
 zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo”  - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2012-09-30 09:15:35
Autor: Trybun
Marsz pisowskiego betonu
W dniu 2012-09-30 08:47, Przemysław M. pisze:
Wujek jest kierowcą i woził wczoraj autokarem tych prawdziwych polskich patriotów do Warszawy. Jak za komuny.

Mógłbyś to rozwinąć? -  chodzi o  ostatnie zdanie.

Data: 2012-09-30 09:15:51
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
Za nasze
pieniadze PiS zwiózu do Warszawy tysiace moherów.

Jakie nasze ? Jakie nasze ??? Odkad nam je wyrwali z kieszeni,
to sa juz ich pieniadze, i moga sobie z nimi robic co chca.

Nullification

Data: 2012-09-30 09:42:02
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k48q01$mvo$1dont-email.me...
[...]

Byłem swoim autem. 140 km. Nikt mi niczego nie dał- miałem swój transparencik. Jeśli organizatorzy dawali ludziom w autobusach transparenty- to co w tym złego? Problem polega na przemyconym przez Ciebie fałszu:
"
Za nasze
 pieniądze PiS zwiózł do Warszawy tysiące moherów.
"
ani Ty, ani ja za to nie płaciliśmy. To nie PIS zwoził ludzi. Nie były to jakieś mohery- byli ludzie starsi, młodsi, całe rodziny. A reszta mniej więcej się zgadza- Radio Erewań.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 10:09:29
Autor: Przemys³aw M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sun, 30 Sep 2012 09:42:02 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

A za czyje? PiS wyłożył te pieniądze. Pieniądze z budżetu. Polska to też
mój kraj a nie tylko wasz. Dociera?

Data: 2012-09-30 13:25:52
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k48upc$bvi$1dont-email.me...
[...]

Ja przyjechałem za swoje. Widziałem autobusy Rodziny Radia Maryja, autobusy wynajęte przez ludzi. Twierdzisz, że płacił PIS za pieniądze z budżetu? Nie mam takiej wiedzy- skąd masz Ty? Jeśli nawet niektóre autobusy opłacił (nic mi nie wiadomo- ale załóżmy)- to możemy się co najwyżej zgodzić, że partie w ogóle nie powinny korzystać z dofinansowania z budżetu państwa. No ale skoro korzystają- to ich sprawa, na co je wydają. Sam system jest oczywiście chory. Gdy SLD wydawało kapustę na sfinansowanie rozpierduchy z udziałem niemieckich bandytów 11 listopada- protestowałeś?

Data: 2012-09-30 10:34:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k48t48$tnd$1node1.news.atman.pl...
[...]

Współczuję ci! Serdecznie! Przedzieranie się przez wertepy na 140 kilometrowej trasie było niezwykle uciążliwe. To ile dni zajął ci dojazd? Bo przecież nie godziny!

Data: 2012-09-30 12:57:10
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50680425$0$1218$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Spory kawałek, większość- to autostrada. Reszta- dwupasmówka. Całkiem nieźle, jak na nasze warunki wręcz komfortowo. Trochę kręciłem się po Warszawie, bo GPS prowadził w jedną, a policja w drugą stronę:-).

Data: 2012-09-30 13:11:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k498i5$9ee$1node1.news.atman.pl...
[...]

Co ty pieprzysz? Przecież w Polsce nie ma autostrad! Polska jest w bałaganie! Jedyne autostrady to te, które PiS wybudował! A te nie prowadzą do Warszawy! Na razie! Bo jak prezes obejmie rządy to w mig wybuduje resztę.

ps. To nie są moje wymysły. To są cytaty! Zaprzeczysz?

Data: 2012-09-30 13:57:10
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506828dd$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Za wiele tych autostrad to nie wybudpowano, to fakt. Mnóstwo bałaganu, gigatyczne wprost koszty kilometra. Nie wiem jednak, kogo cytujesz- ale dla mnie to bez znaczenia. Autostrada, która 2 lata temu miała kończyć się na przedmieściach Warszawy jest oddana "warunkowo" (cokolwiek to oznacza) i nie spełnia żadnych norm dotyczących autostrad. I daleko jej jeszcze do samej Warszawy.

Data: 2012-09-30 14:11:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k49c2l$css$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dobra:
1. Wysokie koszty budowy kilometra autostrady. Skąd to wziąłeś? Gdyby tak było, to firmy budujące autostrady miałyby się dzisiaj jak pączki w maśle. Rzeczywistość? Bankrutują!
2. Jaka to autostrada "która 2 lata temu miała kończyć się na przedmieściach Warszawy jest oddana "warunkowo" (cokolwiek to oznacza) i nie spełnia żadnych norm dotyczących autostrad". Proszę o konkrety. Nie potrafię się domyślać.

Data: 2012-09-30 19:42:58
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5068370c$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Boguś- naprawdę nie lubię się nabijać z kogoś. Czasem jednak mam wrażenie, że ktos nabija się ze mnie. No bo czy można być aż tak...nie tego?:-) A to piszesz, że jesteś stary i przez to mądry. No- mam Ci wierzyć na słowo- wolę więc sprawdzić. Zaraz potem zaś wyskakujesz z dowcipem w rodzaju:
"gdyby miał rację, to by wygrał w sądzie"  albo "gdyby były wysokie koszty kilometra autostrady- to dziś firmy budowlane miały by się jak pączki w maśle-a one zbankrutowały".
No i tak naprawdę- albo jesteś zgrywusem, i robisz sobie jaja- no to nie można Cię traktować poważnie. Druga możliwość- to naprawdę mówisz to poważnie. Wtedy jednak tym bardziej nie można Cię traktować poważnie.

Pomijając wszystko- cenę kilometra autostrady u nas i gdzieindziej znajdziesz naprawdę na wielu stronach. Może tu:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Polskie-autostrady-najdrozsze-w-Europie-1248251.html

Autostrada do Warszawy- to oczywiście A2- nie w pełni oddany odcinek Stryków- Konotop
http://www.drogi.waw.pl/index.php?p=odcinek&nr=50

Data: 2012-09-30 23:36:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4a0b3$1hi$1node1.news.atman.pl...
[...]

Coś mi się obiło o uszy, że ta autostrada ma umowny termin odbioru w październiku czy też w listopadzie tego roku. Nie dwa lata temu.
Jeśli kłamiesz w jednej sprawie, kłamiesz także w innych.

Powtarzam:
Gdyby były nadmiernie wysokie koszty  budowy autostrad, to firmy budujące autostrady miałyby się dzisiaj jak pączki w maśle.  Rzeczywistość? Bankrutują!

Jak informuje magazyn World Highways, który przebadał sytuację w ośmiu krajach regionu, najwyższe średnie koszty budowy kilometra autostrady występują w Austrii (12,87 mln euro). Następne miejsca zajęły Węgry 11,87 mln euro, Słowacja 9,56 mln euro i Czechy 8,86 mln euro. Na przeciwnym końcu tej klasyfikacji znalazła się Dania 5,89 mln euro, Chorwacja 6,68 mln euro, Słowenia 7,29 mln euro i Niemcy 8,24 mln euro. Polska nie została uwzględniona w tym badaniu.
Jeśli chodzi o budowę autostrad w terenie górskim, to najwyższe nakłady występują w Niemczech (25,9 mln euro) i Austrii (24,9 mln euro). Mosty na autostradach najdrożej konstruowane są na Węgrzech, które wyprzedzają pod tym względem Danię, Niemcy i Czechy. Najdroższe tunele budowane są w Czechach i Niemczech.
(to są dane z 2010 r.)
http://drogi.inzynieria.com/cat/19/art/22034/analiza-kosztow-budowy-autostrad-w-europie-centralnej

Twój link:
"Budowa jednego kilometra autostrady w Polsce waha się od 2 do 20 mln dolarów ? średni koszt to 7,8 mln dolarów. To oznacza, że w Polsce jest najwyższy koszt budowy autostrad spośród wszystkich europejskich krajów ? informuje „Życie Warszawy”. Dla porównania w Czechach koszt budowy kilometra autostrady wynosi od 1 do 2 mln dolarów."

Coś, ku***wa mi się nie zgadza. Jeśli Czesi budują za 8,86 milionów euro, co w przeliczeniu na dolary jest jeszcze więcej, to gdzie do ku***wy nędzy widzisz droższe w Polsce autostrady jeśli średnio kosztują 7,9 mln. dolarów za kilometr czyli taniej niż u Czechów. Informację o kosztach budowy w Czechach za 1-2 mln. dolarów uważam za dowcip dziennikarski.

Jesteś nieuczciwy w dyskusji, jak każdy pisiaczek.
I to byłoby na tyle w tej sprawie.

Data: 2012-10-01 00:27:49
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5068bb81$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No bo  obija Ci się o uszy to, co chesz. Ta autostrada zgodnie z planem miała być gotowa w całości 2 lata temu. Później termin zmieniono- przed Euro. Teraz mówi się o listopadzie 2012r. Nie wiem, co powiedzą w listopadzie.

Powtarzam:
Gdyby były nadmiernie wysokie koszty  budowy autostrad, to firmy budujące autostrady miałyby się dzisiaj jak pączki w maśle.  Rzeczywistość? Bankrutują!
Osobliwy wniosek:-)))))))))))))))
ROTFL!!!!!!

[...]
Ojciec- dajesz linka do artykułu z 2010 roku- i sam przyznajesz, że nie uwzględniono tam Polski. W linkach, które łatwo znajdziesz zauważysz, że ceny kilometra autostrady przed Euro gwałtownie w Polsce wzrosły. Albo więc łżesz, albo jesteś durniem (jedno i drugie).

[...]

Ty naprawdę jesteś głąb. Porównujesz ceny z różnych lat i twierdzisz, że ja jestem nieuczciwy. To jak- jesteś po prostu głupi?

Tu masz od metra linków:

https://www.google.pl/#hl=pl&sclient=psy-ab&q=koszt+budowy+kilometra+autostrady+w+polsce&oq=koszt+budowy+autostrady+w+Polsce&gs_l=hp.1.2.0j0i7i30l3.35397.37259.1.40666.7.7.0.0.0.0.198.922.2j5.7.0...0.0...1c.1.FSZZ8iRBNYc&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=e0d7f3cd19ce36d9&biw=1240&bih=564

Data: 2012-10-01 01:35:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4ah15$rqs$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ty jesteś głąb. Podajesz link, na którym w Czechach w 2005 roku 1 km autostrady kosztuje 1-2 mln dolarów, a w linku z 2010 roku jest 8,86 mln euro. Przez 5 lat urosła cena dziesięciokrotnie? Ale ty dajesz wiarę jakiemuś dziennikarzynie, bo akurat napisał to, co ci odpowiada, choć to z prawdą nie ma nic wspólnego.
Pasujesz linki pod twoje wyobrażenia. Jesteś normalny pisowski pojeb.
I nie sądź, że ja nie potrafię korzystać z Google, głąbie.

Z tobą jest taka sama dyskusja na temat autostrad jak dyskusja na temat zamiany zwłok"w Moskwie. Mimo dowodów stwierdzających, że to była pomyłka rodzin, z uporem maniaka obstajesz przy pomyłce Rosjan.

Oj ty biedny zindoktrynowany pisiaczku. Lecz się dopóki nie jest za późno!

Data: 2012-10-01 01:55:51
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5068d764$0$1318$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No tak. Obiecałem sobie nie kopać się z koniem. Moja wina:-)

Data: 2012-10-01 10:28:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4am68$kj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Z faktami i dowodami nie dasz rady kłamiąc. Fakty i dowody odsłaniają twoją mentalność pisowską i wychodzisz na durnia. A może nim jesteś, tak czy inaczej?

Data: 2012-10-01 10:35:01
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50695434$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak zwykle masz rację:-)))))))

Data: 2012-09-30 12:04:59
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
Nikt mi niczego nie dau- miauem swój
transparencik.

I co na nim bylo (jezeli to nie tajemnica) ?

Nullification

Data: 2012-09-30 10:32:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

[...]

Ale nikt ich nie zmuszał. A może zmuszał? Zapytaj wujka wszystkowiedzącego.

Data: 2012-09-29 21:26:13
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
[...]

Jak nie wiesz- to zapytaj. By³o naprawdź sporo m³odzieæy. No ale pewno TVN tego nie pokaza³?

Data: 2012-09-29 21:32:31
Autor: Trybun
Marsz pisowskiego betonu
W dniu 2012-09-29 21:26, Chiron pisze:

Jak nie wiesz- to zapytaj. By³o naprawdź sporo m³odzieæy. No ale pewno TVN tego nie pokaza³?

Faktycznie, przez parź minut ogl±da³em w TVN-24, no i wszystko z odpowiedniego oddalenia, kilka przybliæeń pokaza³o tylko staruszków...

Data: 2012-09-29 22:08:27
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Uæytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k47ick$k4c$1node1.news.atman.pl...
[...]

Obejrzyj zdjźcia z Frondy- link poda³abc. By³em- w³a¶nie wróci³em. Potwierdzam: by³o sporo m³odzieæy. Spokój, porz±dek. Zgrzesiu z braku sensacji wpastowa³ artyku³, æe jaki¶ staruszek nabliuzga³ ekipie TVN24. Skoro nic innego nie znale¼li- to moæesz sobie wyobrazię, jak to naprawdź wygl±da³o. A ludzi by³y t³umy.

Data: 2012-09-30 08:40:05
Autor: Przemys³aw M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sat, 29 Sep 2012 22:08:27 +0200, Chiron napisa³(a):

[...]

Pomachali szmatkami, hase³kami na tekturkach i zadowoleni z siebie wrócili
wynajźtymi autokarami do domków. Zaparzyli zió³ka, puscili kilka piardów,
zmówili paciorek i do wyrka. Zasnźli g³źbokim snem poslkich jedynych
patriotów. Zapewne sni³ siź im wódz, który ich zbawi tzn. podwyæszy
emerytury, ich dzieciom za³atwi pracź w urzździe, a im pozwoli doæyę swoich
dni w poczuciu dobrze spe³nionego obywatelskiego obowi±zku. Na ich grobach
wyrosn± maki. --
Jaros³aw Kaczyński o¶wiadczy³, æe z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskź zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-30 09:38:34
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Uæytkownik "Przemys³aw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k48php$l3m$1dont-email.me...
[...]

Schemat- narzucony Ci przez media funkcjonuje w Twojej g³owie. Jak kiedy¶ moæe zauwaæysz, jak Ci sraj± prosto w mózg- to moæe zacznie Ci to przeszkadzaę. No i- kto wie- byę moæe wtedy SAM zaczniesz szukaę odpowiedzi. Tyle, æe wtedy miej pretensje przede wszystkim do samego siebie, æe siź tak dawa³e¶ przez lata dymaę. Nie do dymaj±cych.

Data: 2012-09-30 10:07:49
Autor: Przemys³aw M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sun, 30 Sep 2012 09:38:34 +0200, Chiron napisał(a):

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k48php$l3m$1dont-email.me...
Dnia Sat, 29 Sep 2012 22:08:27 +0200, Chiron napisał(a):

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości
W dniu 2012-09-29 21:26, Chiron pisze:

Jak nie wiesz- to zapytaj. Było naprawdę sporo młodzieży. No ale pewno
TVN tego nie pokazał?

Faktycznie, przez parę minut oglądałem w TVN-24, no i wszystko z
odpowiedniego oddalenia, kilka przybliżeń pokazało tylko staruszków...

Obejrzyj zdjęcia z Frondy- link podałabc. Byłem- właśnie wróciłem.
Potwierdzam: było sporo młodzieży. Spokój, porządek. Zgrzesiu z braku
sensacji wpastował artykuł, że jakiś staruszek nabliuzgał ekipie TVN24.
Skoro nic innego nie znaleźli- to możesz sobie wyobrazić, jak to naprawdę
wyglądało. A ludzi były tłumy.

Pomachali szmatkami, hasełkami na tekturkach i zadowoleni z siebie wrócili
wynajętymi autokarami do domków. Zaparzyli ziółka, puscili kilka piardów,
zmówili paciorek i do wyrka. Zasnęli głębokim snem poslkich jedynych
patriotów. Zapewne snił się im wódz, który ich zbawi tzn. podwyższy
emerytury, ich dzieciom załatwi pracę w urzędzie, a im pozwoli dożyć swoich
dni w poczuciu dobrze spełnionego obywatelskiego obowiązku. Na ich grobach
wyrosną maki.

Schemat- narzucony Ci przez media funkcjonuje w Twojej głowie. Jak kiedyś może zauważysz, jak Ci srają prosto w mózg- to może zacznie Ci to przeszkadzać. No i- kto wie- być może wtedy SAM zaczniesz szukać odpowiedzi. Tyle, że wtedy miej pretensje przede wszystkim do samego siebie, że się tak dawałeś przez lata dymać. Nie do dymających.

Jakie media? O czym ty człowieku bredzisz? Raczej to ty masz nasrane w ten
mózg skoro podnieca cię zadyma pod wodzą Kaczyńskiego. Całkiem niedawno
organizował miesięcznice, dziś tumani staruszków, że udziałem w marszu
zasłużą na Niebo i życie wieczne. --

Data: 2012-09-30 13:29:43
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k48um6$b33$1dont-email.me...
[...]

Proszę o przytoczenie odpowiednich cytatów na potwierdzenie tego, co napisałeś.

Data: 2012-09-30 10:30:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Uæytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k48sto$tj0$1node1.news.atman.pl...
[...]

Spróbuj go przekonaę, æe twoje jest prawdziwsze, jedyne i æe tylko ty masz racjź! Najlepsze w takim przypadki by³oby stawianie przed plutonem egzekucyjnym lub tortury!

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-09-30 12:59:25
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Uæytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5068033c$0$1318$65785112news.neostrada.pl...

[...]

OK- wyt³umaczź Ci- mimo, æe wprost to napisa³em:

zachźcam do SAMODZIELNEGO szukania prawdy. Nie do s³uchania kogokolwiek- czyli takæe mnie samego. A juæ w ogóle przestrzegam przed bezkrytycznym pos³uchem, który w mojej opinii maj± u niego niektóre media.

Data: 2012-09-30 13:16:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Uæytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k498mc$9h8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dlatego teæ spieramy siź ci±gle. Staruch z go³ow±sem.
Za mn± wieloletnie do¶wiadczenie.
Za tob± m³odo¶ę i duch rewolucyjny. No i frustracja, æe urodzi³e¶ siź za pó¼no i nie dane ci by³o walczyę z komun±!
I tak jako¶ umilamy sobie spźdzanie wolnego czasu, którego mamy w nadmiarze. Ja, poniewaæ jestem szczź¶liwym emerytem, a ty z jakiego¶ innego powodu.

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-09-30 14:03:13
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Uæytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50682a14$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Idzik- bo Ty masz juæ ostr± sklerkź. Mnie w stanie wojennym zwinźli z uczelni do wojska- bo roznosi³em ulotki. A Ty mi wci±æ z go³ow±sem wyskakujesz, którego wtedy nawet nie by³o w planach. No ale co ja mogź? Demencja jest chyba nieuleczalna, jak myslź. Ponadto- powo³ywanie siź na swoje do¶wiadczenie æyciowe- rzekome czy teæ rzeczywiste- nie_moæe_byę_jakimkolwek_argumentem_dyskusji. No ale to piszź Ci po raz który¶- chociaæ juæ nie mam nadziei na Twoje zrozumienie. No ale wiesz ojciec- nie bźdź Ci robi³ przykro¶ci:-)

Data: 2012-09-30 10:27:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

[...]

Mieli do tego prawo. I chuj nam do tego. Moæemy mieę tylko inny pogl±d, którego oni nie podzielaj±. Byleby przestali buczeę na cmentarzach, bo to niegodziwe.

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-09-30 08:47:51
Autor: Przemys³aw M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sat, 29 Sep 2012 21:32:31 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

Było kilku "młodych". Pewnie tajniacy Tuska. ;)

Data: 2012-09-30 09:22:19
Autor: Trybun
Marsz pisowskiego betonu
[...]

Nie wiem czy oglądałeś, ale TVN-24 przedstawiała to w jakiś taki antypatyczny sposób. No a zaraz po relacji wypowiedzi profesorów itp autorytetów. Nie pozostawili suchej nitki na tym marszu.
Jak dla mnie zarówno ten marsz, jak  i kontrowersje wokół niego to tani teatr dla gawiedzi, próba wykazania że w Polsce jest jakaś opozycja. Jedyne czego mi żal to ci biedni ludzie którzy zgodzili się zagrać role statystów w tym żenującym spektaklu, wyreżyserowanym przez kolesi od okrągłego stołu.

Data: 2012-09-30 09:44:38
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k48q1e$n03$1dont-email.me...
[...]

Ciekawe, jak wy czerwoni działacie wybiórczo. Podejrzewam, że gdybym jechał schematem i napisał, że Żydzi to złodzieje a murzyni lenie- zaraz napadło by tu na mnie całe stado czerwonych. I- mieli by sporo racji. Ty jedziesz czerwonym schematem, że jak ktoś przeciw Tuskowi to moher- demencjusz- i nikt na Ciebie nie napada.

Data: 2012-09-30 10:13:22
Autor: Przemys³aw M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sun, 30 Sep 2012 09:44:38 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Człowieku, puknij się w tą główkę. Zaliczasz mnie do czerwonych działaczy?
Urodziłem się już w wolnej Polsce. Ty moim zdaniem jesteś reliktem PRL.Ta
zgraja staruszków jest przeciwko Tuskowi bo tak każe im Rydzyk.

Data: 2012-09-30 13:20:06
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k48v0t$di4$1dont-email.me...
[...]

No właśnie o to idzie: ja byłem i piszę Ci, że Cię okłamano: tam nie było żadnej zgrai staruszków. Było wielu ludzi- w różnym wieku. Były całe rodziny. Ty to olewasz- bo w TV24 pokazywali staruszków. Nie rozumiesz też, że wokół o.Rydzyka gromadzą sie tacy ludzie, którzy zupełnie nie mają nic wspólnego z religią Rzymsko- Katolicką jak Ziemkiewicz czy Wolniewicz, czy też są anty jeśli chodzi o ekonomiczne poglądy- jak Michalkiewicz. Utworzyła się specyficzna, naturalna platforma- taki front porozumienia ponad podziałami dla Polski.

Ty jednak wciąż swoje- nie bierzesz pod uwagę tego, co ja piszę- naoczny świadek i uczestnik. To jak mamy sie dogadać? Wygłaszasz poglądy czerwone- choć oczywiście nie zdajesz sobie sprawy ze swojego zsowietyzowania. A ja zachęcam tylko do samodzielnego myślenia. Nie wierz TV 24, nie wierz mnie- szukaj sam. Bez uprzedzeń- w stosunku do kogokolwiek.

Data: 2012-09-29 22:09:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Uæytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:k47i0k$k1e$1node1.news.atman.pl...
[...]

To jak tam by³o? Osobno sz³a m³odzieæ i osobno starsi ludzie? Po to æeby zrobię przyjemno¶ę znienawidzonym mediom, które mog³y wybieraę: m³odzi lub starzy? Bardzo uprzejmi ci pisowcy. Tego siź po nich nie spodziewa³em. A ten atak na Polsat? To 5 kolumna?

--
Donald Tusk - "wola³bym siź nie urodzię, niæ na grobach zmar³ych budowaę swoj± karierź polityczn±".

Data: 2012-09-29 22:25:02
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Uæytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50675567$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak, masz racjź:-). Jak zwykle:-) W 300%:-)
Bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam:-)))

Data: 2012-09-30 01:08:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
Marsz pisowskiego betonu
sobota, 29 września 2012 21:26. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

Użytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości
Nie ogladasz TV Trwam nie jesteś polskim patriotą. To skrĆ³t treści haseł
wypisanych na szmatach i kawałkach tektury niesionych na dzisiejszym
marszu
moherowego bratctwa pod wezwaniem ojczulka Rydzyka. Przeciętna wieku to
powyżej 70 lat czyli wychowankowie PRL-u, zgromadzoni dziś pod wodzą
Andrzeja Dudy i Jarosława Kaczyńskiego. Nowych zbawcĆ³w Polski. Rządom
motłochu mĆ³wimy: NIE! Do modlitwy mąciciele!

Jak nie wiesz- to zapytaj. Było naprawdę sporo młodzieży. No ale pewno TVN
tego nie pokazał?

Chiron -- - oni przejdą, pokrzyczą, rozejdą się do domĆ³w a cała banda nadal zostanie u koryta. Pozostała przy życiu Kaczka i ksiądz Rydzyk to są wentyle bezpieczeństwa, ktĆ³re kanalizują niezadowolenie społeczne. Czasem się takie wentyle odkręca, czasem przykręca -- - ale zawsze wentylami zostaną. I na nic poważniejszego aniżeli stołek wiecznej opozycji raczej szansy nie mają.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-30 01:08:58
Autor: boukun
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k47v14$eo8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nic dodać, nic ująć. Czasami Krzewciu stać cię na rzeczową analizę...

boukun

Data: 2012-09-30 01:50:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Marsz pisowskiego betonu
niedziela, 30 września 2012 01:08. carbon entity 'boukun' <boukun@neostrada.pl>

[...]

Zawsze mnie stać -- - jak mĆ³wię pierdoły, to mĆ³wię je celowo, bo tak mi siła wyższa każe.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-30 09:28:13
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
[...]

Tego nie wiesz ani Ty, ani ja. Zobaczymy. Jednak proponujesz (nie wprost) rzecz najgorszą z możliwych: nie robić nic...

demokracja to rządy osÅ‚Ć³w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 10:24:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k48sab$svt$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo ma trzeÅŗwy i jasny pogląd, w przeciwieństwie do ciebie zaślepionego miłością do Jarusia. Jaruś do końca swych dni pozostanie wiecznym opozycjonistą. Jest nim przez całe swoje polityczne życie, wyjąwszy dwuletni okres rządzenia, skierowany gÅ‚Ć³wnie na likwidację swoich przeciwnikĆ³w politycznych, co w efekcie spowodowało jego bolesny upadek.

Data: 2012-09-30 13:13:53
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506801d9$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przypomina mi to trochę pewnego bohatera "Cienkiej, czerwonej linii" ktĆ³ry twierdził, że do murzynĆ³w ma tylko tyle, że chcą głosować. I jak mu jakiś mĆ³wił, że ma w dupie wybory- to lał go w pysk, bo uważał, że kłamie.
Podobnie Ty: wiele razy Ci pisałem, że Kaczyński to nie jest mĆ³j bohater- delikatnie pisząc. Oczywiście- przy wyborze Kaczor- Tusk dla mnie nie ma wyboru innego, jak Kaczor. A ty i tak mi imputujesz członkostwo PISu:-)

Data: 2012-09-30 13:30:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k499hf$a8o$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czyli potwierdzasz. A ja nie jestem członkiem PO. Nie jestem członkiem żadnej partii.
I wbrew temu co piszesz, Kaczyński jest twoim bohaterem! Przynajmniej ja tak oceniam i mam do tego prawo!

Data: 2012-09-30 13:46:20
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50682d5a$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ależ oczywiście nie przychodzi mi nawet na myśl, żeby Cię prawa do ocen pozbawiać. Ja też ma jednakoż prawo się z tych ocen śmiać.

Data: 2012-09-30 12:08:33
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
Tego nie wiesz ani Ty, ani ja. Zobaczymy. Jednak proponujesz (nie wprost)
rzecz najgorsz± z moæliwych: nie robię nic...

Ja proponuje: zaglodzic swinie.

Nullification

Data: 2012-09-30 17:48:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Marsz pisowskiego betonu
niedziela, 30 września 2012 09:28. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

Pamiętasz maksymę Starego Mistrza?
http://aphilia.de/bildersprachen/chinesisch-wu-wei.gif

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-30 19:27:09
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k49plc$q58$1node1.news.atman.pl...
[...]

A pamiętasz, Dla_kogo_ona_jest? Tacy ludzie są, owszem. Jednak większość po prostu musi mieć zasady, ktĆ³rych będzie przestrzegać. Iść za liderami.

Data: 2012-09-30 21:49:42
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
A pamiźtasz, Dla_kogo_ona_jest? Tacy ludzie s±, owszem. Jednak wiźkszo¶ę
po
prostu musi mieę zasady, których bździe przestrzegaę. I¶ę za liderami.

Jarek! Jarek!
Jarek! Jarek!
Jarek! Jarek!
Jarek! Jarek!
Jarek! Jarek!
Jarek! Jarek! ...

Nullification

Data: 2012-09-30 12:06:57
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu

Chiron -- - oni przejd±, pokrzycz±, rozejd± siź do domów a ca³a banda nadal
zostanie u koryta.

Pozosta³a przy æyciu Kaczka i ksi±dz Rydzyk to s± wentyle
bezpieczeństwa, które kanalizuj± niezadowolenie spo³eczne. Czasem siź
takie
wentyle odkrźca, czasem przykrźca -- - ale zawsze wentylami zostan±. I na
nic
powaæniejszego aniæeli sto³ek wiecznej opozycji raczej szansy nie maj±.

Dokladnie tak. Przez kaczora i mohery nie mamy w Polsce zadnej opozycji,
a rzad robi co chce.

Nullification

Data: 2012-09-29 22:07:00
Autor: HaMMeR
Marsz pisowskiego betonu
W dniu sobota, 29 wrze¶nia 2012 18:07:40 UTC+2 uæytkownik Marek Woydak napisa³:
[...]

Ja z innej beczki.., czy nalezy twoj nick czytac 'z angielska'?
Prawda, ze to brzmi mocno adekwatnie?

Data: 2012-09-30 20:33:32
Autor: Kaczysta
Marsz pisowskiego betonu

Uæytkownik "Marek Woydak"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1356dgjtvpohm.1xjxw9zunrf7m$.dlg@40tude.net...

[...]

Takie marsze zaczynaj± siź pojawiaę w stolicach ca³ej Europy. Ca³a ta pokraczna konstrukcja zwana UE zaczyna siź sypaę! Strach zajrza³ w oczy urzźdasom unijnym. A to dopiero pocz±tek gor±cej jesieni! Za¶ 21.12 coraz bliæej!
AZ

Marsz pisowskiego betonu