Marsz pisowskiego betonu

Data: 2012-09-29 18:21:08
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
Ilu ich sie zebralo ?

Nullification

Data: 2012-09-29 18:36:48
Autor: Marek Woydak
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sat, 29 Sep 2012 18:21:08 +0200, pluton_ napisa³(a):

Ilu ich sie zebralo ?

W reæymowej TVP pokazywano, æe by³o ich "miliony" ;)

MW

Data: 2012-09-29 20:49:09
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
> Ilu ich sie zebralo ?

W reæymowej TVP pokazywano, æe by³o ich "miliony" ;)

A naprawdź ? Przyszlo chocby 20 tysiecy ?

Nullification

Data: 2012-09-29 21:34:21
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Uæytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisa³ w wiadomo¶ci news:92uaolobilsf$.1ez6mo8el4vg7.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 29 Sep 2012 18:21:08 +0200, pluton_ napisa³(a):

Ilu ich sie zebralo ?

W reæymowej TVP pokazywano, æe by³o ich "miliony" ;)

Sk±d tyle nienawi¶ci w Tobie? Nie by³es tam- wprowadzono Ciź w b³±d. Miej pretensje do siebie- æe im wierzysz.

demokracja to rz±dy os³ów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 08:47:09
Autor: Przemys³aw M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sat, 29 Sep 2012 21:34:21 +0200, Chiron napisał(a):

Użytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:92uaolobilsf$.1ez6mo8el4vg7.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 29 Sep 2012 18:21:08 +0200, pluton_ napisał(a):

Ilu ich sie zebralo ?

W reżymowej TVP pokazywano, że było ich "miliony" ;)

Skąd tyle nienawiści w Tobie? Nie byłes tam- wprowadzono Cię w błąd. Miej pretensje do siebie- że im wierzysz.

Dlaczego uważasz, że Woydak dyszy nienawiścią? On zwyczajnie kpi. Za nasze
pieniądze PiS zwiózł do Warszawy tysiące moherów. W autokarach rozdawano im
szmatki i tektury z hasłami oraz karteczki z treścią jaką mają ci patrioci
wykrzykiwać. Skąd wiem? Od rodziny z Polski. Wujek jest kierowcą i woził
wczoraj autokarem tych prawdziwych polskich patriotów do Warszawy. Jak za
komuny. --

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być
 zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo”  - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2012-09-30 09:15:35
Autor: Trybun
Marsz pisowskiego betonu
W dniu 2012-09-30 08:47, Przemysław M. pisze:
Wujek jest kierowcą i woził wczoraj autokarem tych prawdziwych polskich patriotów do Warszawy. Jak za komuny.

Mógłbyś to rozwinąć? -  chodzi o  ostatnie zdanie.

Data: 2012-09-30 09:15:51
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
Za nasze
pieniadze PiS zwiózu do Warszawy tysiace moherów.

Jakie nasze ? Jakie nasze ??? Odkad nam je wyrwali z kieszeni,
to sa juz ich pieniadze, i moga sobie z nimi robic co chca.

Nullification

Data: 2012-09-30 09:42:02
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k48q01$mvo$1dont-email.me...
[...]

Byłem swoim autem. 140 km. Nikt mi niczego nie dał- miałem swój transparencik. Jeśli organizatorzy dawali ludziom w autobusach transparenty- to co w tym złego? Problem polega na przemyconym przez Ciebie fałszu:
"
Za nasze
 pieniądze PiS zwiózł do Warszawy tysiące moherów.
"
ani Ty, ani ja za to nie płaciliśmy. To nie PIS zwoził ludzi. Nie były to jakieś mohery- byli ludzie starsi, młodsi, całe rodziny. A reszta mniej więcej się zgadza- Radio Erewań.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 10:09:29
Autor: Przemys³aw M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sun, 30 Sep 2012 09:42:02 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

A za czyje? PiS wyłożył te pieniądze. Pieniądze z budżetu. Polska to też
mój kraj a nie tylko wasz. Dociera?

Data: 2012-09-30 13:25:52
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k48upc$bvi$1dont-email.me...
[...]

Ja przyjechałem za swoje. Widziałem autobusy Rodziny Radia Maryja, autobusy wynajęte przez ludzi. Twierdzisz, że płacił PIS za pieniądze z budżetu? Nie mam takiej wiedzy- skąd masz Ty? Jeśli nawet niektóre autobusy opłacił (nic mi nie wiadomo- ale załóżmy)- to możemy się co najwyżej zgodzić, że partie w ogóle nie powinny korzystać z dofinansowania z budżetu państwa. No ale skoro korzystają- to ich sprawa, na co je wydają. Sam system jest oczywiście chory. Gdy SLD wydawało kapustę na sfinansowanie rozpierduchy z udziałem niemieckich bandytów 11 listopada- protestowałeś?

Data: 2012-09-30 10:34:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k48t48$tnd$1node1.news.atman.pl...
[...]

Współczuję ci! Serdecznie! Przedzieranie się przez wertepy na 140 kilometrowej trasie było niezwykle uciążliwe. To ile dni zajął ci dojazd? Bo przecież nie godziny!

Data: 2012-09-30 12:57:10
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50680425$0$1218$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Spory kawałek, większość- to autostrada. Reszta- dwupasmówka. Całkiem nieźle, jak na nasze warunki wręcz komfortowo. Trochę kręciłem się po Warszawie, bo GPS prowadził w jedną, a policja w drugą stronę:-).

Data: 2012-09-30 13:11:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k498i5$9ee$1node1.news.atman.pl...
[...]

Co ty pieprzysz? Przecież w Polsce nie ma autostrad! Polska jest w bałaganie! Jedyne autostrady to te, które PiS wybudował! A te nie prowadzą do Warszawy! Na razie! Bo jak prezes obejmie rządy to w mig wybuduje resztę.

ps. To nie są moje wymysły. To są cytaty! Zaprzeczysz?

Data: 2012-09-30 13:57:10
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506828dd$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Za wiele tych autostrad to nie wybudpowano, to fakt. Mnóstwo bałaganu, gigatyczne wprost koszty kilometra. Nie wiem jednak, kogo cytujesz- ale dla mnie to bez znaczenia. Autostrada, która 2 lata temu miała kończyć się na przedmieściach Warszawy jest oddana "warunkowo" (cokolwiek to oznacza) i nie spełnia żadnych norm dotyczących autostrad. I daleko jej jeszcze do samej Warszawy.

Data: 2012-09-30 14:11:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k49c2l$css$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dobra:
1. Wysokie koszty budowy kilometra autostrady. Skąd to wziąłeś? Gdyby tak było, to firmy budujące autostrady miałyby się dzisiaj jak pączki w maśle. Rzeczywistość? Bankrutują!
2. Jaka to autostrada "która 2 lata temu miała kończyć się na przedmieściach Warszawy jest oddana "warunkowo" (cokolwiek to oznacza) i nie spełnia żadnych norm dotyczących autostrad". Proszę o konkrety. Nie potrafię się domyślać.

Data: 2012-09-30 19:42:58
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5068370c$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Boguś- naprawdę nie lubię się nabijać z kogoś. Czasem jednak mam wrażenie, że ktos nabija się ze mnie. No bo czy można być aż tak...nie tego?:-) A to piszesz, że jesteś stary i przez to mądry. No- mam Ci wierzyć na słowo- wolę więc sprawdzić. Zaraz potem zaś wyskakujesz z dowcipem w rodzaju:
"gdyby miał rację, to by wygrał w sądzie"  albo "gdyby były wysokie koszty kilometra autostrady- to dziś firmy budowlane miały by się jak pączki w maśle-a one zbankrutowały".
No i tak naprawdę- albo jesteś zgrywusem, i robisz sobie jaja- no to nie można Cię traktować poważnie. Druga możliwość- to naprawdę mówisz to poważnie. Wtedy jednak tym bardziej nie można Cię traktować poważnie.

Pomijając wszystko- cenę kilometra autostrady u nas i gdzieindziej znajdziesz naprawdę na wielu stronach. Może tu:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Polskie-autostrady-najdrozsze-w-Europie-1248251.html

Autostrada do Warszawy- to oczywiście A2- nie w pełni oddany odcinek Stryków- Konotop
http://www.drogi.waw.pl/index.php?p=odcinek&nr=50

Data: 2012-09-30 23:36:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4a0b3$1hi$1node1.news.atman.pl...
[...]

Coś mi się obiło o uszy, że ta autostrada ma umowny termin odbioru w październiku czy też w listopadzie tego roku. Nie dwa lata temu.
Jeśli kłamiesz w jednej sprawie, kłamiesz także w innych.

Powtarzam:
Gdyby były nadmiernie wysokie koszty  budowy autostrad, to firmy budujące autostrady miałyby się dzisiaj jak pączki w maśle.  Rzeczywistość? Bankrutują!

Jak informuje magazyn World Highways, który przebadał sytuację w ośmiu krajach regionu, najwyższe średnie koszty budowy kilometra autostrady występują w Austrii (12,87 mln euro). Następne miejsca zajęły Węgry 11,87 mln euro, Słowacja 9,56 mln euro i Czechy 8,86 mln euro. Na przeciwnym końcu tej klasyfikacji znalazła się Dania 5,89 mln euro, Chorwacja 6,68 mln euro, Słowenia 7,29 mln euro i Niemcy 8,24 mln euro. Polska nie została uwzględniona w tym badaniu.
Jeśli chodzi o budowę autostrad w terenie górskim, to najwyższe nakłady występują w Niemczech (25,9 mln euro) i Austrii (24,9 mln euro). Mosty na autostradach najdrożej konstruowane są na Węgrzech, które wyprzedzają pod tym względem Danię, Niemcy i Czechy. Najdroższe tunele budowane są w Czechach i Niemczech.
(to są dane z 2010 r.)
http://drogi.inzynieria.com/cat/19/art/22034/analiza-kosztow-budowy-autostrad-w-europie-centralnej

Twój link:
"Budowa jednego kilometra autostrady w Polsce waha się od 2 do 20 mln dolarów ? średni koszt to 7,8 mln dolarów. To oznacza, że w Polsce jest najwyższy koszt budowy autostrad spośród wszystkich europejskich krajów ? informuje „Życie Warszawy”. Dla porównania w Czechach koszt budowy kilometra autostrady wynosi od 1 do 2 mln dolarów."

Coś, ku***wa mi się nie zgadza. Jeśli Czesi budują za 8,86 milionów euro, co w przeliczeniu na dolary jest jeszcze więcej, to gdzie do ku***wy nędzy widzisz droższe w Polsce autostrady jeśli średnio kosztują 7,9 mln. dolarów za kilometr czyli taniej niż u Czechów. Informację o kosztach budowy w Czechach za 1-2 mln. dolarów uważam za dowcip dziennikarski.

Jesteś nieuczciwy w dyskusji, jak każdy pisiaczek.
I to byłoby na tyle w tej sprawie.

Data: 2012-10-01 00:27:49
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5068bb81$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No bo  obija Ci się o uszy to, co chesz. Ta autostrada zgodnie z planem miała być gotowa w całości 2 lata temu. Później termin zmieniono- przed Euro. Teraz mówi się o listopadzie 2012r. Nie wiem, co powiedzą w listopadzie.

Powtarzam:
Gdyby były nadmiernie wysokie koszty  budowy autostrad, to firmy budujące autostrady miałyby się dzisiaj jak pączki w maśle.  Rzeczywistość? Bankrutują!
Osobliwy wniosek:-)))))))))))))))
ROTFL!!!!!!

[...]
Ojciec- dajesz linka do artykułu z 2010 roku- i sam przyznajesz, że nie uwzględniono tam Polski. W linkach, które łatwo znajdziesz zauważysz, że ceny kilometra autostrady przed Euro gwałtownie w Polsce wzrosły. Albo więc łżesz, albo jesteś durniem (jedno i drugie).

[...]

Ty naprawdę jesteś głąb. Porównujesz ceny z różnych lat i twierdzisz, że ja jestem nieuczciwy. To jak- jesteś po prostu głupi?

Tu masz od metra linków:

https://www.google.pl/#hl=pl&sclient=psy-ab&q=koszt+budowy+kilometra+autostrady+w+polsce&oq=koszt+budowy+autostrady+w+Polsce&gs_l=hp.1.2.0j0i7i30l3.35397.37259.1.40666.7.7.0.0.0.0.198.922.2j5.7.0...0.0...1c.1.FSZZ8iRBNYc&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=e0d7f3cd19ce36d9&biw=1240&bih=564

Data: 2012-10-01 01:35:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4ah15$rqs$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ty jesteś głąb. Podajesz link, na którym w Czechach w 2005 roku 1 km autostrady kosztuje 1-2 mln dolarów, a w linku z 2010 roku jest 8,86 mln euro. Przez 5 lat urosła cena dziesięciokrotnie? Ale ty dajesz wiarę jakiemuś dziennikarzynie, bo akurat napisał to, co ci odpowiada, choć to z prawdą nie ma nic wspólnego.
Pasujesz linki pod twoje wyobrażenia. Jesteś normalny pisowski pojeb.
I nie sądź, że ja nie potrafię korzystać z Google, głąbie.

Z tobą jest taka sama dyskusja na temat autostrad jak dyskusja na temat zamiany zwłok"w Moskwie. Mimo dowodów stwierdzających, że to była pomyłka rodzin, z uporem maniaka obstajesz przy pomyłce Rosjan.

Oj ty biedny zindoktrynowany pisiaczku. Lecz się dopóki nie jest za późno!

Data: 2012-10-01 01:55:51
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5068d764$0$1318$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No tak. Obiecałem sobie nie kopać się z koniem. Moja wina:-)

Data: 2012-10-01 10:28:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k4am68$kj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Z faktami i dowodami nie dasz rady kłamiąc. Fakty i dowody odsłaniają twoją mentalność pisowską i wychodzisz na durnia. A może nim jesteś, tak czy inaczej?

Data: 2012-10-01 10:35:01
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50695434$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak zwykle masz rację:-)))))))

Data: 2012-09-30 12:04:59
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
Nikt mi niczego nie dau- miauem swój
transparencik.

I co na nim bylo (jezeli to nie tajemnica) ?

Nullification

Data: 2012-09-30 10:32:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

[...]

Ale nikt ich nie zmuszał. A może zmuszał? Zapytaj wujka wszystkowiedzącego.

Marsz pisowskiego betonu