Marsz pisowskiego betonu

Data: 2012-09-29 21:26:13
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisał w wiadomo¶ci news:1356dgjtvpohm.1xjxw9zunrf7m$.dlg40tude.net...
Nie ogladasz TV Trwam nie jeste¶ polskim patriot±. To skrót tre¶ci haseł
wypisanych na szmatach i kawałkach tektury niesionych na dzisiejszym marszu
moherowego bratctwa pod wezwaniem ojczulka Rydzyka. Przeciętna wieku to
powyżej 70 lat czyli wychowankowie PRL-u, zgromadzoni dzi¶ pod wodz±
Andrzeja Dudy i Jarosława Kaczyńskiego. Nowych zbawców Polski. Rz±dom
motłochu mówimy: NIE! Do modlitwy m±ciciele!

Jak nie wiesz- to zapytaj. Było naprawdę sporo młodzieży. No ale pewno TVN tego nie pokazał?

demokracja to rz±dy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-29 21:32:31
Autor: Trybun
Marsz pisowskiego betonu
W dniu 2012-09-29 21:26, Chiron pisze:

Jak nie wiesz- to zapytaj. Było naprawdę sporo młodzieży. No ale pewno TVN tego nie pokazał?

Faktycznie, przez parę minut ogl±dałem w TVN-24, no i wszystko z odpowiedniego oddalenia, kilka przybliżeń pokazało tylko staruszków...

Data: 2012-09-29 22:08:27
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:k47ick$k4c$1node1.news.atman.pl...
[...]

Obejrzyj zdjęcia z Frondy- link podałabc. Byłem- wła¶nie wróciłem. Potwierdzam: było sporo młodzieży. Spokój, porz±dek. Zgrzesiu z braku sensacji wpastował artykuł, że jaki¶ staruszek nabliuzgał ekipie TVN24. Skoro nic innego nie znaleĽli- to możesz sobie wyobrazić, jak to naprawdę wygl±dało. A ludzi były tłumy.

Data: 2012-09-30 08:40:05
Autor: Przemysław M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sat, 29 Sep 2012 22:08:27 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Pomachali szmatkami, hasełkami na tekturkach i zadowoleni z siebie wrócili
wynajętymi autokarami do domków. Zaparzyli ziółka, puscili kilka piardów,
zmówili paciorek i do wyrka. Zasnęli głębokim snem poslkich jedynych
patriotów. Zapewne snił się im wódz, który ich zbawi tzn. podwyższy
emerytury, ich dzieciom załatwi pracę w urzędzie, a im pozwoli dożyć swoich
dni w poczuciu dobrze spełnionego obywatelskiego obowi±zku. Na ich grobach
wyrosn± maki. --
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-30 09:38:34
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k48php$l3m$1dont-email.me...
[...]

Schemat- narzucony Ci przez media funkcjonuje w Twojej głowie. Jak kiedy¶ może zauważysz, jak Ci sraj± prosto w mózg- to może zacznie Ci to przeszkadzać. No i- kto wie- być może wtedy SAM zaczniesz szukać odpowiedzi. Tyle, że wtedy miej pretensje przede wszystkim do samego siebie, że się tak dawałe¶ przez lata dymać. Nie do dymaj±cych.

Data: 2012-09-30 10:07:49
Autor: Przemysław M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sun, 30 Sep 2012 09:38:34 +0200, Chiron napisaů(a):

Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:k48php$l3m$1dont-email.me...
Dnia Sat, 29 Sep 2012 22:08:27 +0200, Chiron napisaů(a):

Uýytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisaů w wiadomoúci
W dniu 2012-09-29 21:26, Chiron pisze:

Jak nie wiesz- to zapytaj. Byůo naprawdć sporo můodzieýy. No ale pewno
TVN tego nie pokazaů?

Faktycznie, przez parć minut oglŕdaůem w TVN-24, no i wszystko z
odpowiedniego oddalenia, kilka przybliýeń pokazaůo tylko staruszków...

Obejrzyj zdjćcia z Frondy- link podaůabc. Byůem- wůaúnie wróciůem.
Potwierdzam: byůo sporo můodzieýy. Spokój, porzŕdek. Zgrzesiu z braku
sensacji wpastowaů artykuů, ýe jakiú staruszek nabliuzgaů ekipie TVN24.
Skoro nic innego nie znaleęli- to moýesz sobie wyobraziă, jak to naprawdć
wyglŕdaůo. A ludzi byůy tůumy.

Pomachali szmatkami, haseůkami na tekturkach i zadowoleni z siebie wrócili
wynajćtymi autokarami do domków. Zaparzyli zióůka, puscili kilka piardów,
zmówili paciorek i do wyrka. Zasnćli gůćbokim snem poslkich jedynych
patriotów. Zapewne sniů sić im wódz, który ich zbawi tzn. podwyýszy
emerytury, ich dzieciom zaůatwi pracć w urzćdzie, a im pozwoli doýyă swoich
dni w poczuciu dobrze speůnionego obywatelskiego obowiŕzku. Na ich grobach
wyrosnŕ maki.

Schemat- narzucony Ci przez media funkcjonuje w Twojej gůowie. Jak kiedyú moýe zauwaýysz, jak Ci srajŕ prosto w mózg- to moýe zacznie Ci to przeszkadzaă. No i- kto wie- byă moýe wtedy SAM zaczniesz szukaă odpowiedzi. Tyle, ýe wtedy miej pretensje przede wszystkim do samego siebie, ýe sić tak dawaůeú przez lata dymaă. Nie do dymajŕcych.

Jakie media? O czym ty czůowieku bredzisz? Raczej to ty masz nasrane w ten
mózg skoro podnieca cić zadyma pod wodzŕ Kaczyńskiego. Caůkiem niedawno
organizowaů miesićcznice, dziú tumani staruszków, ýe udziaůem w marszu
zasůuýŕ na Niebo i ýycie wieczne. --

ĄMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoˇ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Data: 2012-09-30 13:29:43
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:k48um6$b33$1dont-email.me...
[...]

Proszć o przytoczenie odpowiednich cytatów na potwierdzenie tego, co napisaůeú.

demokracja to rzŕdy osůów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 10:30:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k48sto$tj0$1node1.news.atman.pl...
[...]

Spróbuj go przekonać, że twoje jest prawdziwsze, jedyne i że tylko ty masz rację! Najlepsze w takim przypadki byłoby stawianie przed plutonem egzekucyjnym lub tortury!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-09-30 12:59:25
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5068033c$0$1318$65785112news.neostrada.pl...

[...]

zachęcam do SAMODZIELNEGO szukania prawdy. Nie do słuchania kogokolwiek- czyli także mnie samego. A już w ogóle przestrzegam przed bezkrytycznym posłuchem, który w mojej opinii maj± u niego niektóre media.

Data: 2012-09-30 13:16:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k498mc$9h8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dlatego też spieramy się ci±gle. Staruch z gołow±sem.
Za mn± wieloletnie do¶wiadczenie.
Za tob± młodo¶ć i duch rewolucyjny. No i frustracja, że urodziłe¶ się za póĽno i nie dane ci było walczyć z komun±!
I tak jako¶ umilamy sobie spędzanie wolnego czasu, którego mamy w nadmiarze. Ja, ponieważ jestem szczę¶liwym emerytem, a ty z jakiego¶ innego powodu.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-09-30 14:03:13
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50682a14$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Idzik- bo Ty masz już ostr± sklerkę. Mnie w stanie wojennym zwinęli z uczelni do wojska- bo roznosiłem ulotki. A Ty mi wci±ż z gołow±sem wyskakujesz, którego wtedy nawet nie było w planach. No ale co ja mogę? Demencja jest chyba nieuleczalna, jak myslę. Ponadto- powoływanie się na swoje do¶wiadczenie życiowe- rzekome czy też rzeczywiste- nie_może_być_jakimkolwek_argumentem_dyskusji. No ale to piszę Ci po raz który¶- chociaż już nie mam nadziei na Twoje zrozumienie. No ale wiesz ojciec- nie będę Ci robił przykro¶ci:-)

Data: 2012-09-30 10:27:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

[...]

Mieli do tego prawo. I chuj nam do tego. Możemy mieć tylko inny pogl±d, którego oni nie podzielaj±. Byleby przestali buczeć na cmentarzach, bo to niegodziwe.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-09-30 08:47:51
Autor: Przemysław M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sat, 29 Sep 2012 21:32:31 +0200, Trybun napisaů(a):

[...]

Byůo kilku "můodych". Pewnie tajniacy Tuska. ;)

Data: 2012-09-30 09:22:19
Autor: Trybun
Marsz pisowskiego betonu
W dniu 2012-09-30 08:47, Przemysůaw M. pisze:
[...]

Nie wiem czy oglŕdaůeú, ale TVN-24 przedstawiaůa to w jakiú taki antypatyczny sposób. No a zaraz po relacji wypowiedzi profesorów itp autorytetów. Nie pozostawili suchej nitki na tym marszu.
Jak dla mnie zarówno ten marsz, jak  i kontrowersje wokóů niego to tani teatr dla gawiedzi, próba wykazania ýe w Polsce jest jakaú opozycja. Jedyne czego mi ýal to ci biedni ludzie którzy zgodzili sić zagraă role statystów w tym ýenujŕcym spektaklu, wyreýyserowanym przez kolesi od okrŕgůego stoůu.

Data: 2012-09-30 09:44:38
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:k48q1e$n03$1dont-email.me...
[...]

Ciekawe, jak wy czerwoni dziaůacie wybiórczo. Podejrzewam, ýe gdybym jechaů schematem i napisaů, ýe Ýydzi to zůodzieje a murzyni lenie- zaraz napadůo by tu na mnie caůe stado czerwonych. I- mieli by sporo racji. Ty jedziesz czerwonym schematem, ýe jak ktoú przeciw Tuskowi to moher- demencjusz- i nikt na Ciebie nie napada.

Data: 2012-09-30 10:13:22
Autor: Przemysław M.
Marsz pisowskiego betonu
Dnia Sun, 30 Sep 2012 09:44:38 +0200, Chiron napisaů(a):

[...]

Czůowieku, puknij sić w tŕ gůówkć. Zaliczasz mnie do czerwonych dziaůaczy?
Urodziůem sić juý w wolnej Polsce. Ty moim zdaniem jesteú reliktem PRL.Ta
zgraja staruszków jest przeciwko Tuskowi bo tak kaýe im Rydzyk.

Data: 2012-09-30 13:20:06
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:k48v0t$di4$1dont-email.me...
[...]

No wůaúnie o to idzie: ja byůem i piszć Ci, ýe Cić okůamano: tam nie byůo ýadnej zgrai staruszków. Byůo wielu ludzi- w róýnym wieku. Byůy caůe rodziny. Ty to olewasz- bo w TV24 pokazywali staruszków. Nie rozumiesz teý, ýe wokóů o.Rydzyka gromadzŕ sie tacy ludzie, którzy zupeůnie nie majŕ nic wspólnego z religiŕ Rzymsko- Katolickŕ jak Ziemkiewicz czy Wolniewicz, czy teý sŕ anty jeúli chodzi o ekonomiczne poglŕdy- jak Michalkiewicz. Utworzyůa sić specyficzna, naturalna platforma- taki front porozumienia ponad podziaůami dla Polski.

Ty jednak wciŕý swoje- nie bierzesz pod uwagć tego, co ja piszć- naoczny úwiadek i uczestnik. To jak mamy sie dogadaă? Wygůaszasz poglŕdy czerwone- choă oczywiúcie nie zdajesz sobie sprawy ze swojego zsowietyzowania. A ja zachćcam tylko do samodzielnego myúlenia. Nie wierz TV 24, nie wierz mnie- szukaj sam. Bez uprzedzeń- w stosunku do kogokolwiek.

Data: 2012-09-29 22:09:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:k47i0k$k1e$1node1.news.atman.pl...
[...]

To jak tam było? Osobno szła młodzież i osobno starsi ludzie? Po to żeby zrobić przyjemno¶ć znienawidzonym mediom, które mogły wybierać: młodzi lub starzy? Bardzo uprzejmi ci pisowcy. Tego się po nich nie spodziewałem. A ten atak na Polsat? To 5 kolumna?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-09-29 22:25:02
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50675567$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak, masz rację:-). Jak zwykle:-) W 300%:-)
Bardzo, bardzo serdecznie pozdrawiam:-)))

Data: 2012-09-30 01:08:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
Marsz pisowskiego betonu
sobota, 29 września 2012 21:26. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

Użytkownik "Marek Woydak" <marek.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości
> [...]
Nie ogladasz TV Trwam nie jesteś polskim patriotą. To skrót treści haseł
wypisanych na szmatach i kawałkach tektury niesionych na dzisiejszym
marszu
moherowego bratctwa pod wezwaniem ojczulka Rydzyka. Przeciętna wieku to
powyĹĽej 70 lat czyli wychowankowie PRL-u, zgromadzoni dziĹ› pod wodzÄ…
Andrzeja Dudy i Jarosława Kaczyńskiego. Nowych zbawców Polski. Rządom
motłochu mówimy: NIE! Do modlitwy mąciciele!

Jak nie wiesz- to zapytaj. Było naprawdę sporo młodzieży. No ale pewno TVN
tego nie pokazał?

Chiron -- - oni przejdą, pokrzyczą, rozejdą się do domów a cała banda nadal zostanie u koryta. Pozostała przy życiu Kaczka i ksiądz Rydzyk to są wentyle bezpieczeństwa, które kanalizują niezadowolenie społeczne. Czasem się takie wentyle odkręca, czasem przykręca -- - ale zawsze wentylami zostaną. I na nic poważniejszego aniżeli stołek wiecznej opozycji raczej szansy nie mają.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-30 01:08:58
Autor: boukun
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k47v14$eo8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nic dodać, nic ująć. Czasami Krzewciu stać cię na rzeczową analizę...

boukun

Data: 2012-09-30 01:50:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Marsz pisowskiego betonu
niedziela, 30 września 2012 01:08. carbon entity 'boukun' <boukun@neostrada.pl>

[...]

opozycji raczej szansy nie majÄ….

Nic dodać, nic ująć. Czasami Krzewciu stać cię na rzeczową analizę...

boukun

Zawsze mnie stać -- - jak mówię pierdoły, to mówię je celowo, bo tak mi siła wyższa każe.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-30 09:28:13
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
[...]

Tego nie wiesz ani Ty, ani ja. Zobaczymy. Jednak proponujesz (nie wprost) rzecz najgorszą z możliwych: nie robić nic...

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-30 10:24:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k48sab$svt$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo ma trzeźwy i jasny pogląd, w przeciwieństwie do ciebie zaślepionego miłością do Jarusia. Jaruś do końca swych dni pozostanie wiecznym opozycjonistą. Jest nim przez całe swoje polityczne życie, wyjąwszy dwuletni okres rządzenia, skierowany głównie na likwidację swoich przeciwników politycznych, co w efekcie spowodowało jego bolesny upadek.

Data: 2012-09-30 13:13:53
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506801d9$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przypomina mi to trochę pewnego bohatera "Cienkiej, czerwonej linii" który twierdził, że do murzynów ma tylko tyle, że chcą głosować. I jak mu jakiś mówił, że ma w dupie wybory- to lał go w pysk, bo uważał, że kłamie.
Podobnie Ty: wiele razy Ci pisałem, że Kaczyński to nie jest mój bohater- delikatnie pisząc. Oczywiście- przy wyborze Kaczor- Tusk dla mnie nie ma wyboru innego, jak Kaczor. A ty i tak mi imputujesz członkostwo PISu:-)

Data: 2012-09-30 13:30:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz pisowskiego betonu

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k499hf$a8o$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czyli potwierdzasz. A ja nie jestem członkiem PO. Nie jestem członkiem żadnej partii.
I wbrew temu co piszesz, Kaczyński jest twoim bohaterem! Przynajmniej ja tak oceniam i mam do tego prawo!

Data: 2012-09-30 13:46:20
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50682d5a$0$1310$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ależ oczywiście nie przychodzi mi nawet na myśl, żeby Cię prawa do ocen pozbawiać. Ja też ma jednakoż prawo się z tych ocen śmiać.

Data: 2012-09-30 12:08:33
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
Tego nie wiesz ani Ty, ani ja. Zobaczymy. Jednak proponujesz (nie wprost)
rzecz najgorsz± z możliwych: nie robić nic...

Ja proponuje: zaglodzic swinie.

Nullification

Data: 2012-09-30 17:48:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Marsz pisowskiego betonu
niedziela, 30 września 2012 09:28. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

sÄ… wentyle
[...]

Pamiętasz maksymę Starego Mistrza?
http://aphilia.de/bildersprachen/chinesisch-wu-wei.gif

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-30 19:27:09
Autor: Chiron
Marsz pisowskiego betonu
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:k49plc$q58$1node1.news.atman.pl...
[...]

A pamiętasz, Dla_kogo_ona_jest? Tacy ludzie są, owszem. Jednak większość po prostu musi mieć zasady, których będzie przestrzegać. Iść za liderami.

Data: 2012-09-30 21:49:42
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu
A pamiętasz, Dla_kogo_ona_jest? Tacy ludzie s±, owszem. Jednak większo¶ć
po
prostu musi mieć zasady, których będzie przestrzegać. I¶ć za liderami.

Jarek! Jarek!
Jarek! Jarek!
Jarek! Jarek!
Jarek! Jarek!
Jarek! Jarek!
Jarek! Jarek! ...

Nullification

Data: 2012-09-30 12:06:57
Autor: pluton_
Marsz pisowskiego betonu

Chiron -- - oni przejd±, pokrzycz±, rozejd± się do domów a cała banda nadal
zostanie u koryta.

Pozostała przy życiu Kaczka i ksi±dz Rydzyk to s± wentyle
bezpieczeństwa, które kanalizuj± niezadowolenie społeczne. Czasem się
takie
wentyle odkręca, czasem przykręca -- - ale zawsze wentylami zostan±. I na
nic
poważniejszego aniżeli stołek wiecznej opozycji raczej szansy nie maj±.

Dokladnie tak. Przez kaczora i mohery nie mamy w Polsce zadnej opozycji,
a rzad robi co chce.

Nullification

Marsz pisowskiego betonu