Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu

Data: 2015-02-28 14:56:16
Autor: kogutek444
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
W dniu sobota, 28 lutego 2015 23:26:51 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
http://wpolityce.pl/media/235567-knebel-w-najwiekszych-mediach-5-tysiecy-a-nie-500-osob-manifestowalo-przeciw-bankowemu-bezprawiu

Knebel w największych mediach: 5 tysięcy, a nie 500 osób manifestowało przeciw bankowemu bezprawiu

W TVN i Polsacie kłamstwo tvn24 jakoby dzisiejszym na marszu STOP BANKOWEMU BEZPRAWIU było "ponad 500 osób". Byłem tam, było ok. 4-5 tysięcy, licz±c ostrożnie.

Manifestację rozpocz±ł alarmowy sygnał kilkuset budzików, bo manifestanci chc± obudzić ¶pi±ce polskie państwo, które nie reaguje na fakt, że banki całkowicie ignoruj± polskie prawo i prawomocne wyroki polskich s±dów.

Po od¶piewaniu przez zebranych Mazurka D±browskiego (4 zwrotek!) przemawiali m.in. Tomasz Sadlik, założyciel stowarzyszenia Pro Futuris, najdłużej tocz±cy bój z bezkarno¶ci± banków, prof. Witold Modzelewski, któremu niedawno groził wicepremier Piechociński za jego zaangażowanie w obronie ofiar banksterów, a także oszukani przez banki kredytobiorcy z kilkunastu miast Polski. W imieniu prezydenta manifestantów przyj±ł minister Jan Lityński o¶wiadczaj±c, że prezydent zamierza utworzyć komisję, w której protestuj±cy spotkaj± się z bankami. Wypada zapytać: a gdzie instytucje państwa powołane, by strzec prawa? To ich bierno¶ć jest największym problemem. Złodzieje próbuj± kra¶ć, ale gdy policja działa, kradn± mniej albo wcale. Prawdziwy problem zaczyna się, gdy złodzieje widz± całkowit± bierno¶ć policji, to ich o¶miela i zaprasza kolejnych. Ten wła¶nie problem mamy w Polsce w sprawie kredytów indeksowanych.

Gdy marsz ruszył - na czele pod±żał opasły bankier we fraku, cylindrze, z pier¶cienami na palcach i cygarem w zębach, który w jednej ręce trzymał bat, a drug± ci±gn±ł łańcuch którym spętana była polska rodzina. Filmowały ten obrazek kamery wszystkich telewizji.
Kolejnymi przystankami był bank Millenium, na drzwiach którego manifestanci zawiesili prawomocne wyroki s±du, który w imieniu Rzeczpospolitej "uznał za nielegalne i zakazał bankowi Millenium stosować w obrotach  z klientami" kilka klauzul, które bank nadal stosuje w 58 tysi±cach umów tzw. kredytów indeksowanych. Jakby wyroków s±dów RP w ogóle nie było. Podobne wyroki i orzeczenia manifestanci zawiesili na kolejnych bankach na drodze marszu: PKO SA, BPH, Reiffeisen, Getin, Agricole, mBank, PKO BP, WBK... W sumie na 1200 metrowej trasie przemarszu znalazło się 10 banków, przed którymi manifestanci skandowali "Który kradnie, ten upadnie!"

Kolejnymi adresami, pod które zapukali manifestanci było ministerstwo finansów, Komisja Nadzoru Finansowego i Urz±d Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Tam także dzwoniły budziki, grały tr±by, biły bębny - by obudzić ¶pi±ce państwo. KNF o¶wiadczył, że je¶li otrzyma 10 tys. petycji, zajmie się spraw±.

Telewizje Polsat (szefowa Nina Terentiew , szef informacji Jarosław Gugała) TVN (szefowie Edward Miszczak i Adama Pieczyński) skłamały że było 500 osób. TVP Info zamie¶ciło rzeteln± relację, słusznie oceniło liczbę manifestuj±cych na kilka tysięcy.

W Wiadomo¶ciach TVP 1 (szef Piotr Kra¶ko) informacja o wielotysięcznej manifestacji w stolicy dotycz±cej zdesperowanych kilku milionów Polaków zajęło... 2 sekundy i było wył±cznie ujęciem roze¶mianej Anny Grodzkiej defiluj±cej w marszu. Potem nast±piła 4 minutowa opowie¶ć czy sukienka jest biało-zlota czy niebiesko-czarna i sk±d wynikaj± różnice w postrzeganiu kolorów.

Podczas afery frankowej blokada informacji niekorzystnych dla banków  w Wiadomo¶ciach TVP1, w TVN i Polsacie nigdy jeszcze nie była tak ostentacyjna jak dzisiaj. Bankowi lobby¶ci dwoj± się i troj±, ale też gwałtowny wysyp reklam banków w tychże telewizjach  ma tu pewnie swoje znaczenie.

Dzisiejszy marsz grupował bardzo różne ¶rodowiska i sympatie polityczne - od lewicy po prawicę. Wiele nas różni, ale ł±czy nas jedno: pragnienie i ż±danie, by żyć w państwie prawa, by banki i wielki korporacje przestały drwić sobie z polskiego prawa i strzyc Polaków jak spętane barany - przy całkowitej bierno¶ci polskiego państwa.

Dzisiejsze kłamstwo i knebel Polsatu Niny Terentiew, TVN-u Edwarda Miszczaka i Adama Pieczyńskiego oraz Wiadomo¶ci Piotra Kra¶ki ma jedn± dobr± stronę: te 5 tysięcy uczestników, ich rodziny i przyjaciele zobaczyli jak działaj± w Polsce największe telewizje. Je¶li dot±d s±dzili, że ich problemem s± okradaj±ce ich banki i bierna władza, to teraz wiedz± już, że w największych mediach czeka ich mur.

Manifestanci za¶piewali dzi¶ "Mury" Jacka Kaczmarskiego. Ł±cznie z t± trzeci±, nie zawsze wykonywan±, smutn± zwrotk±: "a mury rosn±, rosn±, rosn±, łańcuch kołysze się u nóg".

Mieli też manifestanci wyborcz± urnę - nie tak± jak standardy III RP, ale całkowicie przezroczyst±. Najpierw pokazali franki skanduj±c "żeby banki zobaczyły franki", potem pokazały, że na odwrocie rzekomych franków w istocie s± złotówki, że to s± wszystko kredyty złotówkowe, a potem wrzucali te franko-złotówki do urny zapowiadaj±c, że w tegorocznych wyborach prezydenckich i parlamentarnych będ± głosować na tego, kto przedstawi im najbardziej wiarygodny plan położenia kresu bankowemu bezprawiu.

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Komu¶ ręce wykręcali żeby brał kredyt?

Data: 2015-03-01 07:25:26
Autor: Wiesiaczek
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
W dniu 28.02.2015 o 23:56, kogutek444@gmail.com pisze:
Komuś ręce wykręcali żeby brał kredyt?

"Po odśpiewaniu przez zebranych Mazurka Dąbrowskiego (4 zwrotek!) ... "

Czy jak pójdę do banku i odśpiewam hymna to mi umorzą kredyt? :D

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-01 09:39:31
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Komu¶ ręce wykręcali żeby brał kredyt?

"Po od¶piewaniu przez zebranych Mazurka D±browskiego (4 zwrotek!) ... "

Czy jak pójdę do banku i od¶piewam hymna to mi umorz± kredyt? :D

Jezeli tez cie oszukano przy zawieraniu umowy to zdecydowanie powinienes walczyc o swoje.

Data: 2015-03-01 12:38:33
Autor: Wiesiaczek
W dniu 01.03.2015 o 10:39, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Ale z tego co wiem, frankowiczĂłw nie oszukano.
Dano im kredyt we frankach i żądają spłaty we frankach.
O co więc chodzi?

Data: 2015-03-01 12:59:45
Autor: Budzik
[...]

Ale z tego co wiem, frankowiczów nie oszukano.

Widocznie mało wiesz.
Na ilu spotkaniach w bankach dotycz±cych kredytów frankowych byłes?

Dano im kredyt we frankach i ż±daj± spłaty we frankach.
O co więc chodzi?

To o co chodzi pojawia się w tylu miejscach i wypowiedziach, ze pytanie o to, kiedy masz tak wyrobion± opinie wydaje się swiadczyc o Twojej smiesznosci.
Naprawde nie znasz argumentów frankowiczów?
Naprawde musze Ci je powtórzyc?
Może poczytaj troche o temacie i potem podyskutujemy?

Data: 2015-03-01 06:11:32
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 1 marca 2015 13:59:47 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Naprawde nie znasz argumentów frankowiczów?
Naprawde musze Ci je powtórzyc?
Może poczytaj troche o temacie i potem podyskutujemy?

Argument bior±cych kredyty na mieszkania jest jeden. Mieć swoje mieszkanie albo dom bo to dobry interes i zawsze można sprzedać z zyskiem. Polska to nie Warszawa, Poznań i Kraków w których razem żyje z 10% Polaków. Polska to te 90% żyj±cych w miejscach bez przyszło¶ci gospodarczej. Uwi±zanie się na ekonomicznym zadupiu nieruchomo¶ci± wyklucza mobilno¶ć ludzi młodych i w ¶rednim wieku. Sami się tacy ludzie wykluczaj± z możliwo¶ci szukania atrakcyjnej finansowo pracy. Za moment dojdzie do sytuacji ze ludzie posiadaj±cy ładne mieszkania będ± wyjeżdżali do miejsc oferuj±cych pracę i będ± mieszkali po kilka osób w jednym pokoju. Gdyby głupi ludzie nie dali się podpu¶cić na kupowanie mieszkań to wymusiło by to na kolejnych rz±dach rozwijanie programu budowy budynków z mieszkaniami pod najem. Wolny rynek bardzo szybko by w takiej sytuacji zareagował i przy umiarkowanych cenach najmu powstawały by mieszkania i domy tylko tam gdzie by było to ekonomicznie uzasadnione. Jedyna różnica pomiędzy mieszkaniem w komunalnym mieszkaniu od mieszkania w tym samym mieszkaniu ale wykupionym od miasta jest taka że jak się co¶ z budynkiem stanie to wynajmuj±cy dostan± od miasta mieszkania zastępcze a wła¶ciciele wykupionych mieszkań będ± musieli partycypować w kosztach rozbiórki.

Data: 2015-03-01 17:00:15
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

[...]

Dyskutujemy o dwóch różnych sprawach.
Osoby ktore wzieły kredyt we frankach pewnie i tak kupiłyby w duzej ilosci mieszkanie. Pewnie nie wszyscy ale sporo osób tak.
Byc moze kupiłoby mniejsze, być moze troche póĽniej.
Ale tutaj nie o powodzie kupowania mieszkań dyskusja a o tym jak się w bankach odbywała kwestai kredytowania tych zakupów.

Data: 2015-03-01 10:07:37
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 1 marca 2015 18:00:33 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Ale tutaj nie o powodzie kupowania mieszkań dyskusja a o tym jak się w bankach odbywała kwestai kredytowania tych zakupów.

Sugerujesz że jednak ręce wykręcali?

Data: 2015-03-01 21:59:59
Autor: Budzik
[...]

Nie, sugeruje, zen ie miały wiedzy pozwalaj±cej ocenic to co bank im oferował.
Wychodzili z zalozenia ze to co mówi± bankki powinno byc w obopólnym interesie.
A po kilku latach okazało się, że konsultanci bankowi kłamali w zywe oczy.

Data: 2015-03-01 18:17:01
Autor: Wiosenny Oprysk
W dniu 2015-03-01 o 18:00, Budzik pisze:
Ale tutaj nie o powodzie kupowania mieszkań dyskusja a o tym jak się w
bankach odbywała kwestai kredytowania tych zakupów.

A niby jak miałaby się odbywać? Jest produkt i trzeba go sprzedać, w zamian za prowizję dla pracownika.  Na granicy prawa, nie łami±c go.
Szwajcaria przestała bronić kursu i jest jak jest.

A banki jak to banki:) Najpierw zostały przejęte, a teraz zarabiaj±:)
https://www.youtube.com/watch?v=-uvrBtiF87o

Data: 2015-03-01 20:59:56
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Wiosenny Oprysk wiosenny_oprysk@gmail.com ...

[...]

Czy łamiac czy nie to juz oceni s±d.
po tym co ja sie nasłuchałem na takich spotkaniach to uwage o granicy prawa i o jego nie łamaniu uwazam za malo prawdziwa.
No chyba ze uznamy, ze konsultant moze ci powiedziec dokładnie wszystko i ze za zadne słowo odpowiedzialny nie jest. Chociaz prawnicy twierdza, ze nawet same umowy w kwesti podstawowej czyli "czy kredyt frankowy jest kredytem" sa niejasne i własciwie do podwazenia.

Szwajcaria przestała bronić kursu i jest jak jest.

A banki jak to banki:) Najpierw zostały przejęte, a teraz zarabiaj±:)
https://www.youtube.com/watch?v=-uvrBtiF87o

I co? To pozwala im oszukiwać klinetów?

Data: 2015-03-01 13:43:10
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 1 marca 2015 21:59:57 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> Szwajcaria przestała bronić kursu i jest jak jest.

Aha. Wzi±łe¶ taki cwaniacki kredyt bo inaczej po co by¶ czas i kasę tracił jeżdż±c na takie spędy. Jak teraz te umowy s± niejasne to i wtedy takie były. Wtedy trzeba było z umow± do adwokata i¶ć i jak by miał zastrzeżenia to kredytu nie brać. Tak to już w życiu jest że zawsze kto¶ traci a inny zarabia. III filar, super emerytura i te rzeczy. Okazuje się że ludzie co 20 lat płacili maj± 1/4 tego co wpłacili. Na giełdzie też zwykłym ludziom poszły się jebać pieni±dze. To może od razu wszyscy zaprotestujcie. Nic nie ugracie. Jeden rz±d za długo nie może rz±dzić. Ma przyj¶ć następny który stwierdzi że poprzednicy zostawili kraj w takim stanie że teraz oni musz± podejmować przykre dla ludzi decyzje. A jak by się okazało że rz±d pomógł frankowiczim, tym z III filaru i zbankrutowanym giełdziarzom to by go na następn± kadencję wybrali. I na kogo by mogli zwalić chujow± sytuacje w kraju? Jeste¶ razem z innymi frankowiczami do odstrzelenia. I rz±d was odstrzeli.

Data: 2015-03-01 23:59:41
Autor: Budzik
> [...]

czyli "czy kredyt frankowy jest kredytem" sa niejasne i własciwie do
podwazenia. > Szwajcaria przestała bronić kursu i jest jak jest.
> zarabiaj±:) https://www.youtube.com/watch?v=-uvrBtiF87o
> I co? To pozwala im oszukiwać klinetów?

Aha. Wzi±łe¶ taki cwaniacki kredyt

Skad taki wniosek?

bo inaczej po co by¶ czas i kasę
tracił jeżdż±c na takie spędy.

Na jakich spedach mnie widziałes?

[...]
kogutku - to ze kazdemu trzeba patrzec na rece to jasne.
Ale nie odpowiedziałes na moje pytanie - czy juz uznalismy ze sprzedawca wciskajacy kit nie jest oszustem?

Data: 2015-03-01 17:39:48
Autor: Wiesiaczek
W dniu 01.03.2015 o 13:59, Budzik pisze:
[...]

Na ilu spotkaniach w bankach dotyczących kredytów frankowych byłes?

Dano im kredyt we frankach i żądają spłaty we frankach.
O co więc chodzi?

To o co chodzi pojawia siÄ™ w tylu miejscach i wypowiedziach, ze pytanie o
to, kiedy masz tak wyrobionÄ… opinie wydaje siÄ™ swiadczyc o Twojej
smiesznosci.
Naprawde nie znasz argumentĂłw frankowiczĂłw?
Naprawde musze Ci je powtĂłrzyc?
MoĹĽe poczytaj troche o temacie i potem podyskutujemy?

Ja się zapytałem, bo nie wiem.
Przeczytaj co tu konkretnego napisałeś?
Jak masz tak pierdolić od rzeczy to lepiej w ogóle nie pisz.

Data: 2015-03-01 17:59:44
Autor: Budzik
[...]

Pierdolic od rzeczy? Dopytuje tylko grzecznie, czy zanim zechcesz dyskutowac z oczekiwaniami frankowiczów to najpierw rozeznasz sie w temacie, czy wiedza jest ci niepotrzebna i bedziesz sobie gadał tak czy siak.

Ok, juz wiemy, ze wiedzy nie masz.
Teraz grzecznie dopytam, czy znajdziesz sobie sam czy musze napisac specjalnie dla Ciebie?

Data: 2015-03-01 20:01:14
Autor: Wiesiaczek
W dniu 01.03.2015 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

dyskutowac z oczekiwaniami frankowiczĂłw to najpierw rozeznasz sie w
[...]

Musisz debilu napisać wprost.
Jak do tej pory jeszcze nie napisałeś niczego poza tymi idiotycznymi pytaniami.

Data: 2015-03-01 20:59:41
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Musisz debilu napisać wprost.

Pomylił ci sie usenet z niedzielna rozmowa przy obiadku z zonk±...
Wiec te okreslenia zostaw sobie dla niej.

Data: 2015-03-02 08:18:51
Autor: Wiesiaczek
W dniu 01.03.2015 o 21:59, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Musisz debilu napisać wprost.

Pomylił ci sie usenet z niedzielna rozmowa przy obiadku z zonką...
Wiec te okreslenia zostaw sobie dla niej.

Żeby nie było niejasności:
To jest skierowane do Ciebie i nikogo więcej przygłupie:)

Data: 2015-03-02 10:59:40
Autor: Budzik
[...]

Żeby nie było niejasno¶ci:
To jest skierowane do Ciebie i nikogo więcej przygłupie:)

I to by było na tyle.
Zegnam. Idz wykorzystaj jak±s biedn± 15-latke za 20zł i napisz jaki jestes z tego dumny. I nie zapomnij pochwalić się rodzicom - musz± byc z ciebie dumni...

Data: 2015-03-02 13:39:10
Autor: Wiesiaczek
W dniu 02.03.2015 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

Zegnam. Idz wykorzystaj jakąs biedną 15-latke za 20zł i napisz jaki jestes
z tego dumny. I nie zapomnij pochwalić się rodzicom - muszą byc z ciebie
dumni...

A gdzie plonk?

Data: 2015-03-01 09:39:30
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Komu¶ ręce wykręcali żeby brał kredyt?

Ludziom ktorzy braki kredyty a w rzeczywistosci oszusci podkładali umowy pozbawiajace ich nieruchomosci tez nikt rak nie wykrecał...
Jak rozumiesz słowo: "oszustwo"?

Data: 2015-03-01 04:43:52
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 1 marca 2015 10:39:31 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Ludziom ktorzy braki kredyty a w rzeczywistosci oszusci podkładali umowy pozbawiajace ich nieruchomosci tez nikt rak nie wykrecał...

Słowo oszustwo rozumie poprawnie. Dlatego żadnego kredytu nie brałem. Jak kredytobiorcy chc± teraz jakiej¶ ulgi to reszta społeczeństwa musi dostać tak± sam±. Może być wyższa kwota wolna od podatku dla tych co kredytów nie brali. Banki tylko wykorzystały głupotę ludzi. Oszustami byli rz±dz±cy. Bo wmówili ludziom że najlepiej będzie jak sobie mieszkania kupi± zamiast mieszkać w wynajmowanych albo spółdzielczych.

Data: 2015-03-01 17:00:28
Autor: Budzik
> [...]

Ludziom ktorzy braki kredyty a w rzeczywistosci oszusci podkładali
umowy pozbawiajace ich nieruchomosci tez nikt rak nie wykrecał...

To wiadomo, w koncu jestes kogutek...

Ale ja nie pytam czy poprawnie czy nie, tylko JAK!?!

[...]
Czyli jeżeli ktos został oszukany, to zeby oszust zadoscuczynił jego krzywdzie, to takie samo zadoscuczynienie musi dostac reszta spolecesntwa?
Interesuj±ca teza...

Data: 2015-03-01 10:05:37
Autor: kogutek444
> [...]

> mieszkania kupi± zamiast mieszkać w wynajmowanych albo spółdzielczych. > Czyli jeżeli ktos został oszukany, to zeby oszust zadoscuczynił jego krzywdzie, to takie samo zadoscuczynienie musi dostac reszta spolecesntwa?
Interesuj±ca teza...

Oszustwem było wmówienie ludziom że dobrze wyjd± na tym jak kupi± mieszkanie na własno¶ć. Kredyty to pochodna tego oszustwa. Nie mam nic przeciwko temu żeby "oszukani" przez banki dostali zado¶ćuczynienie. Ale nie może się to wi±zać z działaniami zwi±zanymi z wykorzystywaniem budżetowych pieniędzy. Je¶li tak się da to nic mi do tego. Ale jak znam życie to się nie da bo jest za duży kawałek tortu do ugryzienia i na końcówkach idzie dobrze zarobić.

Data: 2015-03-15 20:59:58
Autor: Budzik
[...]

Ale przeciez frankowicze cały czas o tym mówia - nie chca dotacji z budzetu, chca zeby sady obiektywnie sprawdziły, czy to co robiły banki było zgodne z prawem.
Sam twierdze ze nie było, a odbyłem w różnych bankach bodaj 8 rozmów o kredycie frankowym.

Data: 2015-03-15 14:15:43
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 15 marca 2015 21:59:59 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Sam twierdze ze nie było, a odbyłem w różnych bankach bodaj 8 rozmów o kredycie frankowym.

Jak nie chc± kasy z budżetu to sobie mog± chodzić i protestować do oporu. Dlaczego protestuj± na ulicach je¶li do rz±du nic nie maj±? W budynkach banków niech protestuj±.

Data: 2015-03-16 08:59:56
Autor: Budzik
> [...]

Jak nie chc± kasy z budżetu to sobie mog± chodzić i protestować do
oporu. Dlaczego protestuj± na ulicach je¶li do rz±du nic nie maj±? W
A dlaczego nie?
W przeciwienstwie do innych protestuj±cych grup robi± to w taki sposób ze nikomu nie przeszkadzaj±.
Dlaczego wiec taki prosty przejaw demokracji miałby być odczytany przez kogokolwiek negatywnie? Oczywiscie pomijajac samych bankowców z tym szemranym szefem zwiazku banków na czele...?

Data: 2015-03-15 14:17:48
Autor: kogutek444
> [...]

Sam twierdze ze nie było, a odbyłem w różnych bankach bodaj 8 rozmów o kredycie frankowym.

Kredyt wzi±łe¶ w złotówkach czy we frankach?

Data: 2015-03-16 08:59:57
Autor: Budzik
> [...]

o kredycie frankowym.

Kredyt wzi±łe¶ w złotówkach czy we frankach?

A co Cie to interesuje?
W zaleznosci od potrzeb mentalnych mozesz sobie odpowiedziec (we frankach, w złotówkach, w ogole nie wziałem) :)

Data: 2015-03-16 03:19:50
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 16 marca 2015 09:59:58 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

A co Cie to interesuje?
W zaleznosci od potrzeb mentalnych mozesz sobie odpowiedziec (we frankach, w złotówkach, w ogole nie wziałem) :)

Raczej interesuje mnie jakimi chujami s± moi rodacy. Tak jak kilkaset tysięcy dobrych i uczciwych inaczej  polaków wiedziałe¶ że jest masowo popełniane przestępstwo i nie powiadomiłe¶ organów ¶cigania. Doszło do sytuacji że kilkaset tysięcy osób które brało czynny udział w przestępstwie skarży się ze zostali oszukani przez wspólnika.I że z tego tytułu należy im się co¶ od reszty społeczeństwa. No chyba że będ± chcieli niewidzialne pieni±dze. Bo normalne im się nie należ±. Należy im się kara.

Data: 2015-03-16 16:31:29
Autor: Budzik
[...]

Nie, nie wiedziałem.
Kredytobiorcy tez nie wiedzieli.
Ty udowodniłes ostatnio ze pomimo wielkiej afery na temat franków tez nie masz nawet podstawowej wiedzy, na czym ten produkt polega.
Wiec moze po prostu to nei sa takie proste rzeczy dla przecietnego kowalskiego...

[...]

ROTFL
Od kiedy to oszukany jest wspolnikiem w przestepstwie?
kogutku - dowiedziałes sie juz na czym polega kredyt frankowy?
I pytanie dodatkowe - upadłes w weekend na głowe?

Data: 2015-03-16 17:48:06
Autor: Wiesiaczek
W dniu 16.03.2015 o 17:31, Budzik pisze:
Od kiedy to oszukany jest wspolnikiem w przestepstwie?
kogutku - dowiedziałes sie juz na czym polega kredyt frankowy?

Mówią, że gdy złodziej złodzieja okradnie to Pan Bóg się cieszy :)
Tak właśnie było z frankowiczami - hehehe:D

A Ty Budziku nie chrzań, że wszyscy wiedzą o co chodziło z tymi kredytami, bo nigdzie tego nie napisałeś a na wszystkie pytania odpowiadasz swoimi głupawymi pytaniami jak dziecko.

A chodziło właśnie o to, że myślałeś, że to Ty wychujałeś rodaków a okazało się, że sam się wychujałeś i teraz płaczesz :)

Data: 2015-03-16 18:59:52
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Od kiedy to oszukany jest wspolnikiem w przestepstwie?
kogutku - dowiedziałes sie juz na czym polega kredyt frankowy?

Mówi±, że gdy złodziej złodzieja okradnie to Pan Bóg się cieszy :)
Tak wła¶nie było z frankowiczami - hehehe:D

widze ze masz wiedze równa wiedzy kogutka...

A Ty Budziku nie chrzań, że wszyscy wiedz± o co chodziło z tymi kredytami, bo nigdzie tego nie napisałe¶ a na wszystkie pytania odpowiadasz swoimi głupawymi pytaniami jak dziecko.

Nawet nie wiem do czego sie odnosisz tymi słowami...

A chodziło wła¶nie o to, że my¶lałe¶, że to Ty wychujałe¶ rodaków a okazało się, że sam się wychujałe¶ i teraz płaczesz :)

Ja? Na pewno z kims mnie nie mylisz?

Ale wiem jak to jest - jak sie wypowiem negatywnie o gwałtach to zaraz sie dowiem ze pewnie zostałem zgwałcony - cóz, argumenty ad personam to nadal bron w rekach tych co merytorycznie dyskutować nie umiej±...

Data: 2015-03-16 20:18:44
Autor: Wiesiaczek
W dniu 16.03.2015 o 19:59, Budzik pisze:
[...]

widze ze masz wiedze rĂłwna wiedzy kogutka...

[...]

bron w rekach tych co merytorycznie dyskutować nie umieją...

No, za to ja jak zwykle poczytałem "merytoryczne" wypowiedzi Budzika:D

Data: 2015-03-16 20:59:59
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

No, za to ja jak zwykle poczytałem "merytoryczne" wypowiedzi Budzika:D

Trudno z Toba dyskutowac, skoro nie masz nic do powiedzenia w temacie.

Data: 2015-03-15 23:07:38
Autor: dr Schultz, koń Fritz zdechł
W dniu 2015-03-15 o 21:59, Budzik pisze:
czy to co robiły banki było
zgodne z prawem.
Sam twierdze ze nie było, a odbyłem w różnych bankach bodaj 8 rozmów o
kredycie frankowym.

I co takiego niezgodnego z prawem było w tych umowach?

Normalna osoba powinna wzi±ć te 8 umów i i¶ć do prawnika:)

Data: 2015-03-15 15:27:20
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 15 marca 2015 23:07:43 UTC+1 użytkownik dr Schultz, koń Fritz zdechł napisał:
> [...]

I co takiego niezgodnego z prawem było w tych umowach?

Normalna osoba powinna wzi±ć te 8 umów i i¶ć do prawnika:)

Pisał już co uwaza za niezgodne. Na przykład to że w banku mówili że nie ma szans żeby frank bardzo zdrożał. Oczywi¶cie w pisanej umowie takiego zapisu nie było. Z oszustwami jest tak że s± one zawsze na życzenie " oszukanego". Oszust stwarza niezwykł± okazję. I to wystarcza żeby mniejszy cwaniak złapał się na haczyk. Pamiętam jak w pocz±tkowym okresie popularno¶ci takich kredytów w telewizji wiele razy zwracana była uwaga żeby ludzie się zastanowili bo frank może zdrożeć. Frankowicze komentowali to w ten sposób że to polski rz±d chce ich wydymać strasz±c drogim frankiem.

Data: 2015-03-16 08:59:59
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik dr Schultz, koń Fritz zdechł "dr Schultz, koD Fritz zdechl"@gmail.com ...

[...]

Pisałem o tym tyle razy ze nie chce mi sie powtarzac.

Data: 2015-03-01 18:34:46
Autor: Wiosenny Oprysk
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
W dniu 2015-03-01 o 18:00, Budzik pisze:
Ale ja nie pytam czy poprawnie czy nie, tylko JAK!?!

Więc ja ci odpowiem. Poszedłem do s±du z wierzycielem i wygrałem, ale równie dobrze mogłem przegrać:) swoj± bierno¶ci±.

W praktyce nie ma jasnej granicy co jest oszustwem, to zależy ile masz kasy i jakiego obrońce. Jak masz jedno i drugie, s±d przyzna racje tobie, inaczej musisz poszukać dodatkowego etatu, lajf is brutal.

Taki model polacy se wybrali, niech nie jęcz±.
http://th.interia.pl/11,oiobywatel,f8a85df710393/495a9da651579_430.jpg

Data: 2015-03-01 17:59:46
Autor: Budzik
[...]

Hmm, dla mnie jednak oszustwo to jest nie tylko to co sad w swietle prawa oceni jako oszustwo, to jest równiez pewna ocena moralna.
Ale ok, w tym kontekscie ocena działania banku czeka nas za jakis czas - kiedy zakoncza sie pierwsze pozwy zbiorowe.

Data: 2015-03-01 12:40:17
Autor: Wiesiaczek
UĹĽytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Komuś ręce wykręcali żeby brał kredyt?

Ludziom ktorzy braki kredyty a w rzeczywistosci oszusci podkładali umowy
pozbawiajace ich nieruchomosci tez nikt rak nie wykrecał...
Jak rozumiesz słowo: "oszustwo"?

Sfałszowali podpisy na umowach?

Data: 2015-03-01 12:59:44
Autor: Budzik
[...]

Nie.
Ale rozumiem ze na moje pytania nie odpowiesz?

Data: 2015-03-01 17:41:52
Autor: Wiesiaczek
[...]

Znowu pierdolisz od rzeczy.
Na jakie pytanie?
Co w ogóle masz do powiedzenia oprócz zadawania debilnych "retorycznych" pytań?

Data: 2015-03-01 17:59:47
Autor: Budzik
[...]

Celowo zostawiłem te pytania w cytacie.

Co w ogóle masz do powiedzenia oprócz zadawania debilnych
"retorycznych" pytań?

Jakiej dyskusji oczekujesz, skoro nie odpowiadasz na pytania...?

Data: 2015-03-03 14:19:01
Autor: Lord Donald
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Widać zszarzała wam ta zielona wyspa, okazała się zwykłym bagnem, trza było myśleć kiedy braliście takie kredyty, to POsrańcolachociągi darliście mordy w autobusach i na przystankach, i to wy braliście kredyty we frankach i mówiliście, że za kilka lat będziemy sobie frankiem dupę podcierać, za kilka lat będziemy rajem w UE, a wiec macie swoją silną walutę, to Szwajcaria podtarła sobie dupę wami debilami wyznawcami tej podstawionej przez UE władzy w Polsce.
Płaćcie teraz, dlaczego to my mamy z naszej kasy za nasze podatki was z bagna wyciągać?
Dlaczego nie drzecie teraz gęby, że należy wyjść z UE i ogłosić niewypłacalność, Polska już dawno przekroczyła próg konstytucyjny, boicie się że wasi wodzowie POsrańcy z automatu tracą koryto? Siedzicie na dnie ale zawsze wierni i upodleni waszym wodzom POsrańcom.

Data: 2015-03-03 14:46:57
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Widać zszarzała wam ta zielona wyspa

Nadal nie nauczyłes sie poprawnie komponowac posta?
Zalosne.
Nie wiem ani komu odpowiadasz ani na co...

Data: 2015-03-04 23:42:57
Autor: Lord Donald
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Facet kup sobie jakiś poradnik informatyczny, może taki z dopiskiem dla opornych, skonfiguruj sobie konto news na Thunderbirdzie, Outlooku, itp... i przestań stękać, poucz się troszkę wiedza nie boli. Nikt nie będzie ci specjalnie komponował posta bo ty nie masz pojęcia jak się używa serwerów news.

Data: 2015-03-04 23:59:27
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Facet kup sobie jaki¶ poradnik informatyczny, może taki z dopiskiem dla opornych, skonfiguruj sobie konto news na Thunderbirdzie, Outlooku, itp... i przestań stękać, poucz się troszkę wiedza nie boli. Nikt nie będzie ci specjalnie komponował posta bo ty nie masz pojęcia jak się używa serwerów news.

Na szczescie wszyscy inni sobie z tym radz±...
Praktycznie tylko Twoje posty sie tak negatywnie wyróżniaj±.

Co za abnegat.

Data: 2015-03-03 15:50:36
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Wygłoś orędzie do Narodu. Może kilku PiS-owskich i rydzykowych durni cię
to sitwa i zmowa trzeba było się awanturować. Ostrzegać bogaczy by nie żarli
na zapas, by oszczędzali w rublach. Cos ty taki aspołeczny? Ludziom trzeba
pomagać, a nie tylko bić pianę.

MW

Data: 2015-03-04 10:00:36
Autor: Lord Donald
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Pomagać?!!! Jak za franki stawiasz swoja wypasioną chatę to teraz płać, dlaczego my mamy spłacać ci kredyty z naszych podatków, a ty jeszcze do tego masz w dupie nasz kraj i płacisz podatek za granicą. Spłacaj teraz sobie sam, to zobaczysz gdzie możesz wsadzić swoją wypasiona włoską emeryturkę, jak i twoje wnuki w spadku dostaną twój kredyt, prędzej zasrają tą twoją chatę niż ją przejmą. Okazuje się że nie jesteś takim sprytnym cwaniaczkiem, myślałeś że nas Polaczków zrobiłeś w jajo ale to ciebie zrobili w jajo twoi wodzowie POsrańcy, ciągnij laskę ciągnij masz na co pracować.

Data: 2015-03-04 09:59:30
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Pomagać?!!! Jak za franki

Komu odpowiadasz?

Data: 2015-03-04 12:35:03
Autor: Lord Donald
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
W dniu 04.03.2015 o 10:59, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Pomagać?!!! Jak za franki

Komu odpowiadasz?

Chyba Budzek masz coś z czytnikiem, może masz Wojdaka w sitku, albo czytnik do bani i nie składa ci postów, bo powyżej był post Wojdaka odpowiedź się odnosi do jego posta, chyba go nie widzisz, bo masz dziwne i głupie uwagi.

Data: 2015-03-04 16:55:41
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Pomagać?!!! Jak za franki

Komu odpowiadasz?

Chyba Budzek masz co¶ z czytnikiem, może masz Wojdaka w sitku, albo czytnik do bani i nie składa ci postów, bo powyżej był post Wojdaka odpowiedĽ się odnosi do jego posta, chyba go nie widzisz, bo masz dziwne i głupie uwagi.

Nie, w poprawnie skonfigurowanym poscie jest napisane komu sie w tym poscie odpowiada.
Ty masz problemy z poprawnym tworzeniem posta, sta ani cytatu nie ma ani wrotki ani sygnaturki.
Masz tez problemy z czytaniem, bo nawet mojego nicka nie umiesz poprawnie przytoczyc...

Data: 2015-03-04 22:44:49
Autor: Lord Donald
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Masz coś z czytnikiem, u mnie jest post pod tym postem na który była odpowiedź, mam dobry czytnik, ty używasz jakiegoś szajsu z TVN(Xnews), a więc nie stękaj że źle ci się czyta, poszukaj lepszego czytnika lub naucz się czytać na tym którego używasz, nawet nie chce mi się tam logować aby zobaczyć w czym masz problem, a nie będę powielał czyjegoś spamu żebyś ty mógł poskładać posty, stosował tak zwanych przez ciebie wrotek, to ustala protokół NNTP, poszukaj dobrego czytnika a nie stękaj. Po za tym Budzek mam w d... twój NIK.

Data: 2015-03-04 22:32:41
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Masz co¶ z czytnikiem, u mnie jest post pod tym postem na który była odpowiedĽ, mam dobry czytnik, ty używasz jakiego¶ szajsu z TVN(Xnews), a więc nie stękaj że Ľle ci się czyta, poszukaj lepszego czytnika lub naucz się czytać na tym którego używasz, nawet nie chce mi się tam logować aby zobaczyć w czym masz problem, a nie będę powielał czyjego¶ spamu żeby¶ ty mógł poskładać posty, stosował tak zwanych przez ciebie wrotek, to ustala protokół NNTP, poszukaj dobrego czytnika a nie stękaj. Po za tym Budzek mam w d... twój NIK.

Zeby sie nie powtarzac - wpisz w google netykieta i byc moze przy odrobinie  dobrej woli dowiesz sie co robisz Ľle.

Moj czytnik jest bardzo wygodny i oczywiscie moge sobie podejrzec na kogo post odpowiadasz - ale to nie o to chodzi - to powinno być napisane w Twoim poscie.

Nie wiem czy Twoja Mozilla jest Ľle skonfigurowana, czy moze Ty wycinasz cos co jest potrzebne ale zobacz jak wyglada Twój post a jak pozostałe posty.

We wszystkich innych jest cos takiego jak (to jest własnie wrotka):

4 marca 2015 22:15:51 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

Do tego jezeli odpowiadasz na jakis fragment posta, nalezy go zacytować.

ale powtarzam - zrozumienie tego i zastosowanie sie do tych ogólnych zasad bedzie wymagało odrobine inteligencji i dobrej woli.
Zobaczymy...

Data: 2015-03-04 23:59:22
Autor: Lord Donald
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Człowieku co ty wymyślasz? Nie będę tworzył kilometrowych wrotek, mój post odpowiada na powyższy post, jak nie wiesz to kliknij myszką u siebie przeczytasz, jak chcę odpowiedzieć na fragment dopiero daję wrotki, po za tym jak będę cytował twój cały post i kilka powyższych, serwery news mają ograniczenie na ilość linii w poście, ty używasz serwera neostrady, to ograniczeń nie masz ale za to każdy faszysta może ciebie namierzyć, jak mu się nie spodobają się twoje wypowiedzi to po prostu odwiedzi cię w domu, tym bardziej w takim dużym mieście jak Poznań jest wielu głupoli, rzadko kto tak prymitywnie bawi się na psp, zmień serwer i czytnik, są ograniczenia linii ale jest bezpiecznie.

Data: 2015-03-04 23:59:26
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Człowieku co ty wymy¶lasz? Nie będę tworzył kilometrowych wrotek, mój post odpowiada na powyższy post, jak nie wiesz to kliknij myszk± u siebie przeczytasz, jak chcę odpowiedzieć na fragment dopiero daję wrotki, po za tym jak będę cytował twój cały post i kilka powyższych, serwery news maj± ograniczenie na ilo¶ć linii w po¶cie, ty używasz serwera neostrady, to ograniczeń nie masz ale za to każdy faszysta może ciebie namierzyć, jak mu się nie spodobaj± się twoje wypowiedzi to po prostu odwiedzi cię w domu, tym bardziej w takim dużym mie¶cie jak Poznań jest wielu głupoli, rzadko kto tak prymitywnie bawi się na psp, zmień serwer i czytnik, s± ograniczenia linii ale jest bezpiecznie.

ROTFL
Tworzenie kilometrowych wrotek? Przeciez to czytnik tworzy sam...
A wortka ma jedna linijkę.
Obsługa czytnika myszk± - wybacz, cenie sobie wygode i obsługuje z klawiatury.
Ograniczenia ilosci linii - jaja jakies - nascie lat jestem na newsach i o takich bzdurach nie słyszałem.

Bezpieczenstwo - mowisz ze ludzie sa az tak zafiksowani? Zalosne.

Tak czy siak - zrobisz z tym co chcesz - stosowanie netykiety to podstawa usenetowego dobrego wychowania, ale przeciez nie kazdy musi byc kulturalny...

Data: 2015-03-05 13:14:46
Autor: Lord Donald
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Człowieku, twoje posty całkowicie są do bani, nie da się ich cytować bo przekraczają w większości 79 znaków w linii i 49 lini, serwer odrzuca twoje wrotki z twoich postów, w sumie większości postów z Neostrady tak jest, po prostu kasuję to co powiela czytnik, bo nie będę siedział i dzielił twojego posta aby przeszedł przez serwer, nie rób siebie kompletnego noba, odpowiedź na post we wszystkich normalnych czytnikach jest przyłączona jako noda postu powyższego wystarczy kliknąć w rodzica wątku, jak chcę zacytować fragment i się do niego odnieść dopiero robię wrotki, facet trochę sprytu i dasz radę ustalić temat i treść powyższego posta, to nawet nie przerasta możliwości intelektualnych elektoratu PO, spróbuj to łatwe, nawet inni wyznawcy POsrańców sobie z tym radzą.

Jakiej netykiety, do twojego czytnika wydanej przez TVN do tandetnego czytnika? Czy ty na prawdę nie wiesz co to jest serwer news? Serwery news były wcześniej niż stacja TVN, to nie TVN stworzył serwery news żeby pisał do tego netykiety, TVN ma tylko ma kiepski czytnik, zjechany reklamami, gdzie brak miejsca na dobrą prezentację posta, oni tylko używają kanałów NNTP na swojej stronie, prymitywnie prezentując posty z czym ty masz problem, wywal x-news i użyj natywnej przeglądarki to przestaniesz mieć problemy.

Data: 2015-03-05 15:59:23
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Człowieku, twoje posty całkowicie s± do bani, nie da się ich cytować bo przekraczaj± w większo¶ci 79 znaków w linii i 49 lini, serwer odrzuca twoje wrotki z twoich postów,

ROTFL
nascie lat pisze na grupy i nagle się dowiaduję ze nie umiem...

Twój czytnik nie potrafi zawin±c ponownie linii? matko...
49 linii - czego to sobie ludzien ie wymysl±...

Data: 2015-03-05 17:04:26
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA454A92D6E1D8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Może nie tyle czytnik, co serwer grup dyskusyjnych, np. news.aioe.org nie zawija linii i posty z długimi linkami nie przepuszcza, trzeba je ręcznie zawijać.

boukun

Data: 2015-03-05 08:13:00
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 5 marca 2015 17:04:29 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Może nie tyle czytnik, co serwer grup dyskusyjnych, np. news.aioe.org nie zawija linii i posty z długimi linkami nie przepuszcza, trzeba je ręcznie zawijać.

A nie można przej¶ć na czytnik co zawija?

Data: 2015-03-05 19:37:17
Autor: Budzik
Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

Ze co?
Jakie recznie? Serwer? Serwer nie ma ingerowac w post!
Ludzie - wywazacie otwarte drzwi.
Odpowiadam na czyjs post - powiedzmy kogutka ktory w ogole nie zawija linii. Daje "odpowiedz" i czytnik sam zawija mi linijki z tego postu dokładnie tak jak chce.

Reczne zawijanie - musiałbym nie miec co robic w zyciu...

Data: 2015-03-01 18:54:00
Autor: the_foe
W dniu 2015-02-28 o 23:56, kogutek444@gmail.com pisze:
Komu¶ ręce wykręcali żeby brał kredyt?

w przenosni tak.
Mówili: nie damy kredytu w PLN ale damy bez problemu w CHF.
Na czym polegał przewał: ze w erze mocnej złotówki ZADEN bank nie dawał kredytu w CHF tylko w PLN który tylko przeliczano na franki szwajcarskie i tylko na papierze. W rzeczywistosci wiec bank sprzedawał usługę klientowi (kredyt w PLN) a od niego kupował opcję walutowa bo BARDZO kozystnych dla siebie warunkach i cenie. DLatego kredyt w PLN + opcja walutowa musiałaby być tansze niz sam kredyt PLN bo nieswiadomy klient kredytu hipotecznego "skupił" od banku ryzyko walutowe które ten mógł pchn±ć dalej z odpowiedni± marż±.
Wystarczy sprawdzić ile kosztowała opcja walutowa w chwili kiedy CHF był ponizej 2 zł. To działa tak samo jak bukmacherka. Klient banku postawił, ze złotówka nie stanieje, a bank znalazł kogos kto ma odmienne zdanie i wystraczyło posredniczyć w tym zakładzie i zgarn±ć na róznicy kursów.
Nie zapomnijmy ze banki dostały tez bonus w postaci spreadów. Marza wymiany która nigdy nie miała miejsca!

--
@foe_pl

Marsz przeciwko bankowemu bezprawiu