Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu

Data: 2020-01-11 14:46:35
Autor: z
Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu
Ten Kaczyński to potężny człowiek ;-)

Data: 2020-01-11 15:15:43
Autor: z
Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu
Dawno nie słyszałem tak niemrawie odśpiewanego hymnu.

Coś jak na wichurze na wieczornej mszy śpiewała inteligencja (nauczyciele, sekretarze, pracownicy gminy...)

Takie byłem bo wypadało ale się nie rajcowałem.

W huj tych zwrotek. Kto by to spamiętał... ;-)

Data: 2020-01-11 06:21:13
Autor: japanizer
On Saturday, January 11, 2020 at 11:15:45 PM UTC+9, z wrote:
[...]

I przy okazji okazało się, do czego w tekturowym państwie służy Inspekcja Transportu Drogowego:

https://wiadomosci.wp.pl/jechali-na-marsz-tysiaca-tog-wstrzymala-ich-kontrola-autokaru-6466524026275457a

  Grupa uczestników "Marszu Tysiąca Tóg" napotkała problemy. Rano mieli wyruszyć w podróż   autokarem z Lublina do Warszawy. Na miejscu zbiórki spotkali funkcjonariuszy Inspekcji   Transportu Drogowego. Ci zaczęli skrupulatną kontrolę.

Data: 2020-01-11 15:51:05
Autor: z
Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu
Mój syn też miał kontrolę wycieczkowego autobusu do Warszawy.
Ferie się zaczęły. Masz coś naprzeciwko?

Data: 2020-01-12 05:00:49
Autor: japanizer
On Saturday, January 11, 2020 at 11:55:02 PM UTC+9, z wrote:
Mój syn też miał kontrolę wycieczkowego autobusu do Warszawy.

Jeszcze żebyś ty tyle razy w przeszłości nie kłamał, to może by ci ktoś uwierzył? A tak?

No ale powiedz, o której i gdzie była ta rzekoma kontrola, sprawdzimy w bazie ITD czy rzeczywiście się odbyła?

Data: 2020-01-12 14:11:16
Autor: u2
W dniu 12.01.2020 o 14:00, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

wątpliwe, aby niemiecka japa miała dostęp do bazy ITD, to niemiecka japa ściemnia:))))))))))))

Data: 2020-01-12 14:45:20
Autor: Runt
W dniu 2020-01-12 o 14:11, kupa u2 pisze:
[...]

cipak, lecz się na nogi.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-12 16:14:47
Autor: u2
W dniu 12.01.2020 o 14:45, Runt pisze:
[...]

te piździak spójrz w lustro, ty już stara pizda jesteś:))))))))))))

Data: 2020-01-12 08:23:09
Autor: Zenek Kapelinder
Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu
Stary ale z runt dziura po liftingu w dupie.

Data: 2020-01-13 07:16:36
Autor: Runt
W dniu 2020-01-12 o 17:23, kanalia i cwel Zenek Kapelinder pisze:
Stary ale z runt dziura po liftingu w dupie.

zenusiu, wyciągnąłeś juz z odbytu butelkę kefiru którą zaaplikował ci u2?

Data: 2020-01-13 03:01:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 07:16:37 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
W dniu 2020-01-12 o 17:23, kanalia i cwel Zenek Kapelinder pisze:
> Stary ale z runt dziura po liftingu w dupie.

zenusiu, wyciągnąłeś juz z odbytu butelkę kefiru którą zaaplikował ci u2?

Co ma wspólnego u2 z Jarkiem Kefirem?

Data: 2020-01-13 16:28:41
Autor: Runt
W dniu 2020-01-13 o 12:01, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Potrafic czytac ze zrozumieniem?

Data: 2020-01-13 11:09:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 16:28:43 UTC+1 użytkownik Runt napisał:

> Potrafic czytac ze zrozumieniem?

Tylko że to się kefir nie nazywa, więc podejrzewałem dodatkowe aluzje...
Przyzwyczajony jestem do czytania wypowiedzi mających "siódme dno" ;)

Data: 2020-01-13 14:41:12
Autor: z
Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu
Przy MOSIRze ok 8.30  Aleje Zygmuntowskie 4
Popularny Parking zbiórek wycieczkowych.

Data: 2020-01-12 07:54:29
Autor: Runt
W dniu 2020-01-11 o 15:51, cipak z pisze:
Mój syn też miał kontrolę wycieczkowego autobusu do Warszawy.

Osobistą? ;-)))

Ferie się zaczęły. Masz coś naprzeciwko?

Czyżby sędziowie wyglądali na "młodzież szkolną"?

Data: 2020-01-12 00:46:17
Autor: Jacek Bialy
Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu
Mój syn też miał kontrolę wycieczkowego autobusu do Warszawy.

    -- - Osobistą? ;-)))

Pawian zazdrości..         Buuu ha-ha!

Data: 2020-01-12 10:25:11
Autor: Runt
W dniu 2020-01-12 o 09:46, przygłup Jacek Bialy pisze:
Mój syn też miał kontrolę wycieczkowego autobusu do Warszawy.

     -- - Osobistą? ;-)))

Pawian zazdrości..         Buuu ha-ha!

Dziadek, ile ty masz lat? Zdziecinniałeś zupełnie.

Data: 2020-01-12 13:20:32
Autor: z
Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu
Ty jesteś pierdolnięty. W realu też tak się odnosisz do ludzi?

Ile już razy miałeś spraną mordę?

Data: 2020-01-12 14:44:29
Autor: Runt
W dniu 2020-01-12 o 13:20, z pisze:
Ty jesteś pierdolnięty. W realu też tak się odnosisz do ludzi?

Tylko do chamów takich jak ty.

Ile już razy miałeś spraną mordę?

Grozisz mi łajzo?

Data: 2020-01-12 05:58:03
Autor: Zenek Kapelinder
Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu
tobie pizdziak vel runt dziura w dupie nie warto grozić. Gowno się rozdepcze a odpowiedzialność jak za człowieka.

Data: 2020-01-13 07:15:18
Autor: Runt
W dniu 2020-01-12 o 14:58, cwel Zenek Kapelinder pisze:
tobie pizdziak vel runt dziura w dupie nie warto grozić. Gowno się rozdepcze a odpowiedzialność jak za człowieka.

zenus, ty mongolska kanalio! ;-)))

Data: 2020-01-13 22:23:36
Autor: Pisiorowy Escobar
Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu
w <5e19e0d9$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Mój syn

o boże, ty się rozmnażasz

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-01-12 00:50:05
Autor: Jacek Bialy
Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu
Ten Kaczyński to potężny człowiek ;-)

   -- - I rosły! ;-)

Oblizał się pawian Runt..        Buuu ha-ha!

Data: 2020-01-12 17:53:54
Autor: mrbluesky.pl
Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu
Ten Kaczyński to potężny człowiek ;-) -- -
Ma POteznego brata blizniaka w niebiesiech wiec Koneksje jak cholera i ta blizniacza wiez mentalna!!! Jeszcze POzalujom Smolisyny ze POdniesli ruki na jednego z dwu takich co
ukradli Ksiezyc przeznaczony Ksiezy-synom ;P

Nie za mocno POjechalem do nieba i nazad? ;)

Marsz stonóg PiS przykrył zestrzeleniem samolotu