Marsz szmat - o co tam chodzilo ?

Data: 2013-05-23 12:59:14
Autor: Marek
Marsz szmat - o co tam chodzilo ?
Czy moze mi ktos wytlumaczyc, do jakiej grupy zwracaly sie te "szmaty"
i z jakim przekazem ?

Slowa z transparentu: " mini to nie zacheta do seksu", sa chyba
kierowane do kolegi takiej "szmaty", czyli do szmaciarza ?

Moze "szmaty" chcialy oniesmielic potencjalnych przestepcow, jakichs
kryminalistow ...nooo...ciekawy jestem, czy poczuli sie oniesmieleni ?

A moze chcialy zwrocic sie do sedziow, ktorzy feruja zbyt niskie
wyroki dla przestepcow seksualnych - to moze lepiej, gdyby
demonstrowaly w budynkach sadow, w trakcie takich procesow...

No, bo , na pewno , nie chcialy zwrocic sie do poslow-legislatorow,
ktorzy wlasnie proponowali zmiany w prawie, ktore mialy zaostrzac kary
dla przestepcow seksualnych - ale nikt tej inicjatywy nie poparl...

To O CO CHODZI (?)  tym "szmatom"   ???

Data: 2013-05-23 13:07:59
Autor: Leming Show
Marsz szmat - o co tam chodzilo ?
To O CO CHODZI (?)  tym "szmatom"   ???

O to ze zostaly wykorzystane przez lewactwo. Myslaly ze to co robia
jest ok, zostaly pieknie wkrecone.
One, podkreslam "one" myslaly ze to szlachetna akcja.  Narybek
michnika, kreca nimi jak sie patrzy.

Data: 2013-05-23 22:03:56
Autor: abc
Marsz szmat - o co tam chodzilo ?
Marta Brzezinska-Waleszczyk:  Uczestnicy, a zwlaszcza organizatorzy
przemarszu maja jednak poczucie dobrze wypelnionej misji. Jednym z ich hasel
bylo: "Zalóz kuse ciuchy, sprowokuj do myslenia". Udalo im sie sprowokowac
do myslenia na temat zgwalconych kobiet, czy to byla zgola inna prowokacja?

Prof. Krystyna Pawlowicz:  Wydaje mi sie, ze sobotni marsz byl raczej próba
zbadania, gdzie jest granica osmieszenia, skompromitowania i zagrania na
nosie katolickiej czesci spoleczenstwa. Premier Tusk dal takie przyzwolenie
i widac, ze jego rzad dalby sie pokroic za homoseksualistów.

Ten sobotni pochód to byla kolejna próba dewiantów, na ile moga oni
przesuwac granice. Widzialam zaproszenie na ten marsz i musze przyznac, ze w
zyciu nie spotkalam sie z czyms tak ohydnym

Ci ludzie chyba nie maja godnosci. Oczywiscie, kazdy czlowiek ma godnosc z
tytulu bycia dzieckiem Bozym, ale dzialania tych manifestujacych byly
kompletnie pozbawione godnosci.

Sam sposób zaproszenia na impreze i nazwania samych siebie najohydniej jak
tylko mozna - szmatami - pokazuje, z jakimi ludzmi mamy do czynienia.

Wydaje mi sie, ze panstwo ma obowiazek podejmowania dzialan, majacych na
celu zachowanie pewnej estetyki publicznej, pewnego wychowania publicznego.

Brak jakiejkolwiek reakcji w tym przypadku demoralizuje mlodziez, a
jednoczesnie narusza nasze prawa do przebywania w przestrzeni publicznej w
sposób niezaklócony.

Trzeba bylo wyznaczyc im miejsce w ZOO czy na podwarszawskich polach - niech
tam epatuja swoja golizna i wulgarnoscia, wzajemnie wyzywaja i tarzaja w
blocie. Centrum Warszawy nie nalezy do ludzi zboczonych i wynaturzonych,
pozbawionych kompletnie poczucia godnosci i wstydu.

Wladze miasta absolutnie powinny interweniowac w przypadku uczestników tego
marszu. Nie powinny dopuszczac do tego, ze w centrum stolicy manifestuja
pólnadzy ludzie.

Przeciez miasto jest monitorowane. Policja przygotowuje sie na dzialania np.
przed Marszem Niepodleglosci na zapas, bo boi sie, ze cos sie moze stac, a
tu nie zrobila nic? Gdzie byla tym razem?

Przeciez mozna bylo zatrzymac takie osoby i ukarac je z kodeksu wykroczen,
tak jak na przyklad postepuje sie za granica z dzialaczkami Femenu.

Wiecej
http://www.fronda.pl/a/centrum-warszawy-nie-nalezy-do-ludzi-zboczonych-i-wynaturzonych-trzeba-bylo-wyznaczyc-im-miejsce-w-zoo,28264.html

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2013-05-23 23:51:48
Autor: boukun
Marsz szmat - o co tam chodzilo ?
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:38253f67-83e3-4047-9148-bd9831425bdeo2g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Tu MatkaKurka to ujela ciekawie

http://www.kontrowersje.net/poch_d_kurewek_z_tvn_akcja_spo_eczna_zwracaj_ca_uwag_na_upadek_kultury_wypowiedzi_i_wolno_ci_s_owa

boukun

Data: 2013-05-24 09:07:08
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Synus! Az wrzalo od wyjasnien w necie i w tv.
Jesli mimo to, nie pojeles o co chodzilo kobietom, to nigdy nie zrozumiesz! O takich osobnikach jak ty, mawia sie, ze maja "zakuty leb".

ubawiony

--
Dyskusja z wierzacym jest jak gra w szachy z golebiem. Niewazne, jak dobrze grasz, golab i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownice i bedzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-24 05:02:18
Autor: Marek
On 24 Maj, 09:07, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:38253f67-83e3-4047-9148-bd9831425bdeo2g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

Jesli mimo to, nie pojeles o co chodzilo kobietom, to nigdy nie zrozumiesz!
O takich osobnikach jak ty, mawia sie, ze maja "zakuty leb".

Wiem, ze sluchasz, co mowia inni i uwazasz, ze to zwalnia cie z
myslenia...
To sie chyba nazywa "otwarty umysl" ?

Z tego, co mowili, wiem, ze te panienki chcialyby ubierac sie i
zachowywac prowokacyjnie, ale zeby to nikogo ( zadnego swira, albo
zboka) nie prowokowalo do gwaltu.
Gdyby, za to, jakis bogaty i przystojny biznesmem dal sie tym
sprowokowac i zaprosil je na rejs swoim jachtem po morzu Sródziemnym,
to taka reakcja bylaby nad wyraz pozadana...

Czy dobrze zrozumialem ten przekaz ?

Jesli tak, to dlaczego demonstruja na ulicach, kiedy najwiecej swirow
i zbokow znajduje sie w wiezieniach i domach wariatow. Niech tam pojda
demonstrowac.

Juz wiesz, o co mi chodzilo ?

Data: 2013-05-24 16:34:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Marsz szmat - o co tam chodzilo ?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:ff89b4b3-9fa3-42cd-a58f-7f2909cc30ede9g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

Jesli tak, to dlaczego demonstruja na ulicach, kiedy najwiecej swirow
i zbokow znajduje sie w wiezieniach i domach wariatow. Niech tam pojda

=====================================

Zle zrozumiales przekaz. Nie wiem o co ci chodzilo.

Data: 2013-05-24 11:14:28
Autor: Marek
On 24 Maj, 16:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:ff89b4b3-9fa3-42cd-a58f-7f2909cc30ede9g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

Jesli tak, to dlaczego demonstruja na ulicach, kiedy najwiecej swirow
i zbokow znajduje sie w wiezieniach i domach wariatow. Niech tam pojda

====================================>
Zle zrozumiales przekaz. Nie wiem o co ci chodzilo.

Ja zle zrozumialem, a ty nie wiesz, o co mi chodzi ?

To juz nie wiem, jak mam ci tlumaczyc...
Debil jestes - juz nieraz to udowadniales.

Data: 2013-05-24 16:52:36
Autor: Parvus
[...]

Na pewno nie do ciebie bo to przekracza poziom twego pojmowania spraw prostych. Jak zwracasz sie do swojej mamy, siostry czy babci, tak samo?

Bartek

Data: 2013-05-24 11:16:33
Autor: Marek
On 24 Maj, 16:52, "Parvus" <parvus.1...@prokonto.pl> wrote:
> [...]

Na pewno nie do ciebie bo to przekracza poziom twego pojmowania spraw
prostych. Jak zwracasz sie do swojej mamy, siostry czy babci, tak samo?

Tak samo: do mamy - mamo, do babci -babciu.
A jesli ktos sie sam nazywa szmata, to niby jak mam sie zwracac ?

Data: 2013-05-25 13:51:02
Autor: Parvus
Marsz szmat - o co tam chodzilo ?
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:01cf06ab-b57e-4dfc-ae14-fe82820d0c3bg9g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

Bartek

Tak samo: do mamy - mamo, do babci -babciu.
A jesli ktos sie sam nazywa szmata, to niby jak mam sie zwracac ?

Coz, masz problem ze swoja tozsamoscia.

Bartek

Marsz szmat - o co tam chodzilo ?