Marsz szmat - o co tam chodzilo ?

Data: 2013-05-23 23:51:48
Autor: boukun
Marsz szmat - o co tam chodzilo ?
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:38253f67-83e3-4047-9148-bd9831425bdeo2g2000yqb.googlegroups.com...
Czy moze mi ktos wytlumaczyc, do jakiej grupy zwracaly sie te "szmaty"
i z jakim przekazem ?

Slowa z transparentu: " mini to nie zacheta do seksu", sa chyba
kierowane do kolegi takiej "szmaty", czyli do szmaciarza ?

Moze "szmaty" chcialy oniesmielic potencjalnych przestepcow, jakichs
kryminalistow ...nooo...ciekawy jestem, czy poczuli sie oniesmieleni ?

A moze chcialy zwrocic sie do sedziow, ktorzy feruja zbyt niskie
wyroki dla przestepcow seksualnych - to moze lepiej, gdyby
demonstrowaly w budynkach sadow, w trakcie takich procesow...

No, bo , na pewno , nie chcialy zwrocic sie do poslow-legislatorow,
ktorzy wlasnie proponowali zmiany w prawie, ktore mialy zaostrzac kary
dla przestepcow seksualnych - ale nikt tej inicjatywy nie poparl...

To O CO CHODZI (?)  tym "szmatom"   ???

Tu MatkaKurka to ujela ciekawie

http://www.kontrowersje.net/poch_d_kurewek_z_tvn_akcja_spo_eczna_zwracaj_ca_uwag_na_upadek_kultury_wypowiedzi_i_wolno_ci_s_owa

boukun