Marsz szmat - o co tam chodzilo ?

Data: 2013-05-24 16:52:36
Autor: Parvus
Marsz szmat - o co tam chodzilo ?
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:38253f67-83e3-4047-9148-bd9831425bdeo2g2000yqb.googlegroups.com...
Czy moze mi ktos wytlumaczyc, do jakiej grupy zwracaly sie te "szmaty"
i z jakim przekazem ?

Na pewno nie do ciebie bo to przekracza poziom twego pojmowania spraw prostych. Jak zwracasz sie do swojej mamy, siostry czy babci, tak samo?

Bartek

Data: 2013-05-24 11:16:33
Autor: Marek
On 24 Maj, 16:52, "Parvus" <parvus.1...@prokonto.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:38253f67-83e3-4047-9148-bd9831425bdeo2g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

Na pewno nie do ciebie bo to przekracza poziom twego pojmowania spraw
prostych. Jak zwracasz sie do swojej mamy, siostry czy babci, tak samo?

Tak samo: do mamy - mamo, do babci -babciu.
A jesli ktos sie sam nazywa szmata, to niby jak mam sie zwracac ?

Data: 2013-05-25 13:51:02
Autor: Parvus
Marsz szmat - o co tam chodzilo ?
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:01cf06ab-b57e-4dfc-ae14-fe82820d0c3bg9g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

Bartek

Tak samo: do mamy - mamo, do babci -babciu.
A jesli ktos sie sam nazywa szmata, to niby jak mam sie zwracac ?

Coz, masz problem ze swoja tozsamoscia.

Bartek

Marsz szmat - o co tam chodzilo ?