[TVP] Marsz wyzwolicieli - ma ktos?

Data: 2009-09-17 23:23:20
Autor: Rafał Wawrzycki
[TVP] Marsz wyzwolicieli - ma ktos?
Witam!

Przed chwila skonczyl sie na TVP program pt. "Marsz wyzwolicieli" o udziale ZSRR w IIWS i pakcie Niemcy-ZSRR z 1939 roku, z udzialem m.in. Suworowa. Nagral ktos moze i wrzuci gdzies w siec?

--
Pozdrawiam,
Rafał Wawrzycki

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2009-09-18 00:59:12
Autor: Zaszaflok
Marsz wyzwolicieli - ma ktos?
Kilka dni film był dostępny jeszcze przed emisj± w TVP w archiwum
internetowym TVP jednak go zdjęli, mnie udało się tylko zrzucić
¶cieżkę dĽwiękow±.

Data: 2009-09-18 11:25:50
Autor: b0cian

http://www.tvp.pl/historia/rocznice-i-wydarzenia/ii-wojna-swiatowa/wideo/fakty/marsz-wyzwolicieli-film-dok

Data: 2009-09-18 12:38:22
Autor: Rafał Wawrzycki
[TVP] Marsz wyzwolicieli - ma ktos?
Dnia 18 wrz 2009 w liście [news:h8vjmq$eq7$1news.task.gda.pl]
b0cian [bocianic@wp.pl] napisał(a):
http://www.tvp.pl/historia/rocznice-i-wydarzenia/ii-wojna-swiatowa/
wideo/fakty/marsz-wyzwolicieli-film-dok

Dzieki! Jeszcze trzeba to jakos zripowac...

Data: 2009-09-18 12:58:14
Autor: gazebo
OT Re: [TVP] Marsz wyzwolicieli - ma ktos?
Rafał Wawrzycki pisze:
[...]

Tak wlasciwie to czemu z prawa robi sie preg i co tam jeszcze?
--
mirror

Data: 2009-09-18 14:16:31
Autor: pIOTER
[TVP] Marsz wyzwolicieli - ma ktos?
bede mial wieczorem

pIOTER __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4390 (20090902) __________

Data: 2009-09-18 14:31:08
Autor: awiesiek
[TVP] Marsz wyzwolicieli - ma ktos?

Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 4435 (20090917) __________

Uszanowanie

Podobno na torrentach leży pasuj±cy plik 407125 KB.
o nazwie marsz.wyzwolicieli.tvrip.xvid.pl

--
awiesiek

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4435 (20090917) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4436 (20090918) __________

Data: 2009-09-18 14:51:37
Autor: Leszek
[TVP] Marsz wyzwolicieli - ma ktos?
In article <h8vv61$d9h$1@nemesis.news.neostrada.pl>, awiesiek@wp.pl says...>
U?ytkownik "Rafa? Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisa? w wiadomo?ci
> [...]
> udziale ZSRR w IIWS i pakcie Niemcy-ZSRR z 1939 roku, z udzialem m.in.
> Suworowa. Nagral ktos moze i wrzuci gdzies w siec?

Podobno na torrentach le?y pasuj?cy plik 407125 KB.
o nazwie marsz.wyzwolicieli.tvrip.xvid.pl

http://torrenty.org/torrent/404179

Data: 2009-09-18 14:43:00
Autor: Metys
[...]

Nagral i wrzuci:

[...]