Marszałek Borusewicz

Data: 2011-01-24 18:40:13
Autor: lady mutant
Marszałek Borusewicz
Wystąpił był właśnie w lokalniej [gdańskiej] TV i powiedział, że dla
niego winny jest  organizator [tzn. Kaczor] "bo każda decyzja jest z nim
konsultowana i wymaga jego akceptacji"... A wie to z autopsji [jako
marszałek senatu]

Na przytomne pytanie dziennikarza: panie marszałku czy to oznacza
że jak kancelaria Senatu organizuje przelot to pan decyduje czy
lądować we mgle... "No ja osobiście zdaję się na opinię pilota, ale jak
jest w innych przypadkach to nie wiem..."

Idiota?
A może prawdę powiedział [ale wtedy też idiota, chyba nie muszę
mówić czemu]

-- lm

Marszałek Borusewicz