Marszałek Niesiołowski o POwskim bydle.

Data: 2011-04-14 10:38:55
Autor: cytryna
Marszałek Niesiołowski o POwskim bydle.
Mamy do czynienia z niebywałym chamstwem i zdziczeniem w wydaniu Jarosława

Kaczyńskiego i pisowskiej bojówki, która na Krakowskim Przedmieściu

podpalała Polskę. >
ciach -- -czyste GWno
Przemek

--
Stefan Niesiołowski o Platformie Obywatelskiej
Autor: prof.bydloszewski 28.07.08, 18:53
Dodaj do ulubionych zarchiwizowany
Uważam, że PO to twór sztuczny i pełen hipokryzji. Oni nie mają właściwie żadnego programu. Nie wyrażają w żadnej trudnej sprawie zdania. Nie występują pod własnym szyldem, bo to ich zwalnia z potrzeby zajmowania stanowiska w trudnych sprawach. To jest oczywiście gra na bardzo krótką metę. Udają, że nie są partią, a nią są. Udają, że wprowadzają nową jakość, że są tam nowi ludzie. (...) O PiS nie chcę mówić. Tam są moi przyjaciele. (...) Samego PiS nie chcę oceniać, jest tam dużo wspaniałych ludzi. Stefan Niesiołowski - w wywiadzie "Naśladujmy Litwę", Życie 01.08.2001 Platforma jest przede wszystkim wielką mistyfikacją. (...) W istocie jest takim świecącym pudełkiem. Mamy do czynienia z elegancko opakowaną recydywą tymińszczyzny lub nowym wydaniem Polskiej Partii Przyjaciół Piwa, której kilku liderów znakomicie się odnalazło w PO. Stefan Niesiołowski - "Świecące pudełko", Gazeta Wyborcza 19.09.2001 --

Data: 2011-04-14 10:57:09
Autor: cytryna
Marszałek Niesiołowski o POwskim bydle.
> Mamy do czynienia z niebywałym chamstwem i zdziczeniem w wydaniu Jarosława

> Kaczyńskiego i pisowskiej bojówki, która na Krakowskim Przedmieściu

> podpalała Polskę. >

ciach -- -czyste GWno

Autor: prof.bydloszewski 28.07.08, 18:53

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na dokładkę jako że Myszkiewicz to chłop gadatliwy, skłonny do zwierzeń:
Forum Gospodarka i polityka
Utwórz nowy wątekNIESIOŁOWSKI: PO SIĘ SKOŃCZY BO SPAJA JĄ CYNIZM, HIPOKRYZJA I KONFORMIZM
Autor  |  ~hoth [83.24.87.*]    2008-11-16 21:03

Tak uważał S. Niesiołowski, PO się szybko skończy bo jest jak wszystkie partie które spaja cynizm hipokryzja i konformizm, ładny ancymonek ten Niesiołowski - zmienia partie jak rękawiczki...ciekawe czy jeszcze tak uważa bo fakty są takie że PO się właśnie kończy i ciągnie Tuska za uszy na dno bagna przegranych wyborów: "PO najprawdopodobniej skończy tak jak wszystkie ruchy które spaja jedynie cynizm hipokryzja i konformizm" Stefan Niesiołowski (GW nr 168 wyd.warszawskie 20.07.2001) "(ugrupowanie)...dające popisy hipokryzji i cynizmu, dość skutecznie żerujące na znanych fobiach, ignorancji i naiwnej wierze ludzi zniechęconych do polityki" S .Niesiołowski o PO (GW nr 168 2001) całość i inne wypowiedzi: http://pl.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0 --

Data: 2011-04-14 14:31:05
Autor: raff
Marszałek Niesiołowski o POwskim bydle.
A jak to Myszykiszkiewicz plakal "ja bede grzeczny, naprawde" tak chcial Marszalkiem zostac.

I znow klamal.

R.

Marszałek Niesiołowski o POwskim bydle.