Marszałek Niesiołowski o picowskim bydle.

Data: 2011-04-14 08:39:00
Autor: Przemysław W
Marszałek Niesiołowski o picowskim bydle.
Mamy do czynienia z niebywałym chamstwem i zdziczeniem w wydaniu Jarosława Kaczyńskiego i pisowskiej bojówki, która na Krakowskim Przedmieściu podpalała Polskę. I to jest problem, nie moje wypowiedzi - tak Stefan Niesiołowski odniósł się do zarzutów, że obrażał Martę Kaczyńską, a wcześniej jej ojca. Zdaniem wicemarszałka politycy PiS, którzy pozwolili na porównanie obecnych władz do faszystów i komunistów, nie mają prawa go pouczać.Niesiołowski był pytany o wniosek PiS w sprawie ukaranie go za wypowiedź o postulacie Marty Kaczyńskiej, by w Warszawie powstał pomnik ofiar katastrofy smoleńskiej. - Pani Kaczyńska może sobie zakupić parcelę w Warszawie, zdaje się, że ma dość pieniędzy, i wybudować na tej parceli pomnik jaki chce. I czy chce, mało mnie to obchodzi - mówił wtedy wicemarszałek.

- Nie wydaje mi się, żeby to było coś obraźliwego. Ważniejsze jest to, że ci ludzie, ten obóz, do którego Marta Kaczyńska należy, nosi podobizny premiera ze swastyką, prezydenta z sierpem i młotem, że tam wiszą napisy "Komorowski zdrajca, Tusk morderca" - tam się dokonywało coś niesłychanego. Marta Kaczyńska jest z tego obozu, popiera i się utożsamia z tym chuligaństwem politycznym - dodał.

Wicemarszałek nie uznał za obraźliwie wypominanie prezydenckiej córce odszkodowania za śmierć rodziców. - Jaka to obelga? Wszyscy wiedzą, że dostała pieniądze od państwa. Jest to jakaś ironia, bo ten niewydarzony pomysł z pomnikiem światła przed Pałacem wpisuje się w ten scenariusz, że pomnik musi być przeciwko Komorowskiemu - stwierdził Niesiołowski.

Nie widzę powodu, żeby przed pałacem prezydenckim stał pomnik"

Zdaniem wicemarszałka postawienie pomnika na Krakowskim Przedmieściu "to byłoby ustępstwo wobec PiSowskiego szantażu". - Nie widzę powodu, żeby przed pałacem prezydenckim stał pomnik. Światła zasłoniłyby pałac. Przecież ten na Powązkach czy grób na Wawelu PiSowców nie obchodzi. Chodzi o manifestacje przed Pałacem- przekonywał.

Pytany, czy sam nigdy nie obrażał Lecha Kaczyńskiego, odparł, że "nigdy". Gdy Monika Olejnik przypomniała Niesiołowskiemu niektóre jego wypowiedzi o zmarłym prezydencie, mi.n. o kompromitacji polski za granicą czy zacietrzewianiu, odparł: - Może to trochę ostre, ale każde słowo jest całkowicie prawdziwe. No może niektóre za mocne. Ale Lech Kaczyński mi ręki nie podał. Ja bym się tak nie zachował - stwierdził.
Różne wypowiedzi Stefana Niesiołowskiego o politykach PiS

I dodał: - Niektórych słów może żałuję, ale jaki problem jest dziś? Problemem jest to, że mamy do czynienia z niebywałym chamstwem i zdziczeniem w wydaniu Jarosława Kaczyńskiego i pisowskiej bojówki, która na Krakowskim Przedmieściu podpalała Polskę - zapewnił.

"Oni mają coś o moralności mówić?"

I przystąpił do kontrataku, przypominając transparenty z 10 kwietnia: - Głowa państwa ze swastyką, premier z sierpem i młotem, albo odwrotnie, czyli polską rządzi nazista i komunista, i oni chcą mnie pouczać, przed komisję etyki stawiać? Oni mają coś o moralności mówić? Ja mam udawać, ze tego nie ma? - przekonywał.

Wicemarszałek stwierdził też, że w przemówieniu Jarosława Kaczyńskiego w rocznicę katastrofy znalazł elementy faszystowskie. - On mówił, że tu jest Polska i oni nie mają prawa w imieniu Polski mówić. To jest cecha totalitarnych systemów. Komuniści rozumowali tak: władza bierze się z tego, ze  my mamy słuszną ideologię i nie musimy tego potwierdzać w wyborach. Kaczyński nie uznaje wyborów - przekonywał.

"Ja naprawdę jestem obiektywny w tej sprawie obiektywny"

Co do manifestacji na Krakowskim Przedmieściu, Niesiołowski ocenił, że zebrała się tam "garstka". - Zapowiadali 70 tysięcy, przyszło 7, to była organizacyjna klęska, a polityczne chuligaństwo i chamstwo. Oni nie maja prawa mówić o moralności, etyce, obyczajach. A ja mam prawo, bo ja napis "Katyń" malowałem na pomniku w Łodzi w latach 60tych, kiedy to coś kosztowało. Może pan Kaczyński mnie asekurował, ale go nie pamiętam - ironizował.

Wicemarszałek bronił też smoleńskiego śledztwa i przekonywał, że nie może być mowy o uległości Polski wobec Rosji. Pytany, czy podobał mu się raport MAK, odparł: - Raport Anodiny mi się nie podobał, był tendencyjny, bo pomijał winę rosyjską. Ja naprawdę jestem obiektywny w tej sprawie - w przeciwieństwie do PiS.

http://www.tvn24.pl/-1,1699454,0,1,chamstwo-i-zdziczenie-kaczynskiego-podpalalo-polske,wiadomosc.html

Przemek

--

"Natrętna retoryka męczeństwa, ofiary, spisku i smoleńskiego kłamstwa złączyła się z moralnym szantażem - wymuszaniem kultu prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Jedność pierwszych dni zamieniono w spektakl wykluczania z polskości, a z krzyża uczyniono symbol podziału społeczeństwa i Kościoła."

Data: 2011-04-14 01:58:21
Autor: Darecki
PO mocno traci

[...]

Kto traktuje powaznie tego swira? Bydlo czytajace GoWno? Ty sie warzywniak tak nie ociagaj i pastuj ta swoja zydowska gazetke bez wybierania co ci pasuje.

"PO mocno traci.
Platforma - 39 proc., czyli w dół o 5 punktów proc."

"W marcu inflacja wyniosła 4,3 proc. - to najwyższy wynik od dwóch i pół roku. Najszybciej drożeje żywność, opłaty mieszkaniowe i tankowanie. Przestaje się opłacać oszczędzać nawet na bankowych lokatach. Co to będzie?"

"Pawlak z Tuskiem na plakatach? PO boi się rozłamu"

"Biurokracja nas zalewa. I nie będzie lepiej"

"Polacy czarno widzą Euro 2012"

Data: 2011-04-14 11:40:10
Autor: cirrus
PO mocno traci
Użytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisał w wiadomości news:io65ud$4um$1speranza.aioe.org...
[...]

A miał PiS kiedyś 39%?

--
stevep

Data: 2011-04-15 00:39:06
Autor: Darecki
PO mocno traci

[...]

To co podaje jakas firma pracujaca na zamowienie GoWna, nie oznacza NIC, ja jedynie pytam, dlaczego pasciarz warzywny pomija takie informacje publikowane w tej waszej zydowskiej gazecinie. A poparcie dla PiS to sobie mozesz sprawdzic na podstawie wynikow ostatnich wyborow.

Data: 2011-04-14 10:38:55
Autor: cytryna
Marszałek Niesiołowski o POwskim bydle.
Mamy do czynienia z niebywałym chamstwem i zdziczeniem w wydaniu Jarosława

Kaczyńskiego i pisowskiej bojówki, która na Krakowskim Przedmieściu

podpalała Polskę. >
ciach -- -czyste GWno
Przemek

--
Stefan Niesiołowski o Platformie Obywatelskiej
Autor: prof.bydloszewski 28.07.08, 18:53
Dodaj do ulubionych zarchiwizowany
Uważam, że PO to twór sztuczny i pełen hipokryzji. Oni nie mają właściwie żadnego programu. Nie wyrażają w żadnej trudnej sprawie zdania. Nie występują pod własnym szyldem, bo to ich zwalnia z potrzeby zajmowania stanowiska w trudnych sprawach. To jest oczywiście gra na bardzo krótką metę. Udają, że nie są partią, a nią są. Udają, że wprowadzają nową jakość, że są tam nowi ludzie. (...) O PiS nie chcę mówić. Tam są moi przyjaciele. (...) Samego PiS nie chcę oceniać, jest tam dużo wspaniałych ludzi. Stefan Niesiołowski - w wywiadzie "Naśladujmy Litwę", Życie 01.08.2001 Platforma jest przede wszystkim wielką mistyfikacją. (...) W istocie jest takim świecącym pudełkiem. Mamy do czynienia z elegancko opakowaną recydywą tymińszczyzny lub nowym wydaniem Polskiej Partii Przyjaciół Piwa, której kilku liderów znakomicie się odnalazło w PO. Stefan Niesiołowski - "Świecące pudełko", Gazeta Wyborcza 19.09.2001 --

Data: 2011-04-14 10:57:09
Autor: cytryna
Marszałek Niesiołowski o POwskim bydle.
> Mamy do czynienia z niebywałym chamstwem i zdziczeniem w wydaniu Jarosława

> Kaczyńskiego i pisowskiej bojówki, która na Krakowskim Przedmieściu

> podpalała Polskę. >

ciach -- -czyste GWno

Autor: prof.bydloszewski 28.07.08, 18:53

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na dokładkę jako że Myszkiewicz to chłop gadatliwy, skłonny do zwierzeń:
Forum Gospodarka i polityka
Utwórz nowy wątekNIESIOŁOWSKI: PO SIĘ SKOŃCZY BO SPAJA JĄ CYNIZM, HIPOKRYZJA I KONFORMIZM
Autor  |  ~hoth [83.24.87.*]    2008-11-16 21:03

Tak uważał S. Niesiołowski, PO się szybko skończy bo jest jak wszystkie partie które spaja cynizm hipokryzja i konformizm, ładny ancymonek ten Niesiołowski - zmienia partie jak rękawiczki...ciekawe czy jeszcze tak uważa bo fakty są takie że PO się właśnie kończy i ciągnie Tuska za uszy na dno bagna przegranych wyborów: "PO najprawdopodobniej skończy tak jak wszystkie ruchy które spaja jedynie cynizm hipokryzja i konformizm" Stefan Niesiołowski (GW nr 168 wyd.warszawskie 20.07.2001) "(ugrupowanie)...dające popisy hipokryzji i cynizmu, dość skutecznie żerujące na znanych fobiach, ignorancji i naiwnej wierze ludzi zniechęconych do polityki" S .Niesiołowski o PO (GW nr 168 2001) całość i inne wypowiedzi: http://pl.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0 --

Data: 2011-04-14 14:31:05
Autor: raff
Marszałek Niesiołowski o POwskim bydle.
A jak to Myszykiszkiewicz plakal "ja bede grzeczny, naprawde" tak chcial Marszalkiem zostac.

I znow klamal.

R.

Data: 2011-04-14 13:45:32
Autor: Asxzse

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:io64q7$7a4$1inews.gazeta.pl...
Mamy do czynienia z niebywałym chamstwem i zdziczeniem w wydaniu Jarosława Kaczyńskiego i pisowskiej bojówki, która na Krakowskim Przedmieściu podpalała Polskę.

Ma rację ten stary satyr!

AAA

Data: 2011-04-14 17:22:11
Autor: jadrys
Marszałek Niesiołowski o picowskim b ydle.
W dniu 2011-04-14 08:39, Przemysław W pisze:
 Zdaniem wicemarszałka politycy PiS, ktĂłrzy pozwolili na porĂłwnanie obecnych władz do faszystĂłw i komunistĂłw, nie mają prawa go pouczać.

Przemek

Faktycznie ktoś tu zrobił duże nadużycie. - Drobnych złodziejaszków, malwersantów i kłamców porównywać do faszystów, a tym bardziej do komuchów.... Koń by się popłakał.

Marszałek Niesiołowski o picowskim bydle.