Marszalek Nowicka

Data: 2012-02-02 04:50:04
Autor: brat_olin
Marszalek Nowicka
"Coraz mniej wielkich ludzi - najpierw Havel, teraz Wislocka"
- Wanda Nowicka

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-02-02 05:02:15
Autor: brat_olin
Marszalek Nowicka
u2 <u...@o2.pl> wrote:
brat_olin pisze:

> "Coraz mniej wielkich ludzi - najpierw Havel, teraz Wislocka"
> - Wanda Nowicka

Michalina ? :)

Nie znam.  Ale wazne, ze pani marszalek twitteruje.
Szkoda, ze nie Bul z Donaldem

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-02-02 14:14:08
Autor: u2
Marszalek Nowicka
W dniu 2012-02-02 14:02, brat_olin pisze:
Michalina ? :)

Nie znam.  Ale wazne, ze pani marszalek twitteruje.
Szkoda, ze nie Bul z Donaldem

Prosze sie podciagnac bracie olin :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Michalina_Wis%C5%82ocka

Data: 2012-02-03 12:40:21
Autor: u2
Marszalek Nowicka
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> Nie znam.  Ale wazne, ze pani marszalek twitteruje.
> Szkoda, ze nie Bul z Donaldem

Prosze sie podciagnac bracie olin :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Michalina_Wis%C5%82ocka

Błądzisz beznapletkowy bracie!Opętał cię szatan! Nie pij tego mszalnego wina i
nie wąchaj już więcej tego proszku! W niedzielę marsz do spowiedzi!

Data: 2012-02-03 04:08:48
Autor: the_foe
Marszalek Nowicka
u2<u...@o2.pl>  wrote:
brat_olin pisze:

[...]

mogliby pojsc na obiat

--
the_foe

Data: 2012-02-03 23:15:18
Autor: pluton
Marszalek Nowicka
Nie znam.  Ale wazne, ze pani marszalek twitteruje.

Na prywatce czy w agencji ?

Nullification

Data: 2012-02-03 12:39:04
Autor: u2
Marszalek Nowicka
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-02 13:50, brat_olin pisze:
> "Coraz mniej wielkich ludzi - najpierw Havel, teraz Wislocka"
> - Wanda Nowicka
> Smart questions to stupid answers
> Michalina ? :)

Dziecko, ciągle grzeszysz! Opętał cię szatan! Nie wąchaj już więcej tego

Data: 2012-02-02 13:54:02
Autor: Kmicic
Marszalek Nowicka

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:51222f28-75b4-4299-85b6-cf117935b7aeuc9g2000pbc.googlegroups.com...
"Coraz mniej wielkich ludzi - najpierw Havel, teraz Wislocka"
- Wanda Nowicka

Ja tez jakos ostatnio kiepsko sie czuje...

Data: 2012-02-02 14:47:42
Autor: mkarwan
Marszalek Nowicka

Uzytkownik "Kmicic" <kmi@cic.tw> napisal w wiadomosci news:4f2a8761$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
Ja tez jakos ostatnio kiepsko sie czuje...
to sie nie wachaj.

Data: 2012-02-02 14:26:46
Autor: raff
Marszalek Nowicka
On Thu, 2 Feb 2012 04:50:04 -0800 (PST), brat_olin
<brat_olin@yahoo.com> wrote:

"Coraz mniej wielkich ludzi - najpierw Havel, teraz Wislocka"
- Wanda Nowicka

Wasilewska, qierwa !

http://narodowcy.net/nowicka-nie-zna-nazwiska-swojej-idolki/2012/02/01/

R.

Data: 2012-02-02 15:34:01
Autor: Obserwator
Marszalek Nowicka
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
"Coraz mniej wielkich ludzi - najpierw Havel, teraz Wislocka"
- Wanda Nowicka

dlatego pewnie popiera palikmiota, a jej synus marzy o powrocie komunizmu
w wersji hard. Towarzyszka Nowicka za duzo cpa, wiec nic dziwnego ze jej sie w malej glowce, kicka:)

Data: 2012-02-02 17:54:32
Autor: Albert
Marszalek Nowicka
Dnia Thu, 2 Feb 2012 15:34:01 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Kumpela Magdaleny Środy, Kazimiery Szczuki i Anny (dawniej Krzysztof)
Grądzkiej, czego można można się po czymś takim spodziewać!? Klimakterium
im na mózgowie padło i tyle!

RP

Data: 2012-02-02 18:02:25
Autor: u2
Marszalek Nowicka
W dniu 2012-02-02 17:54, Albert pisze:
Kumpela Magdaleny Środy, Kazimiery Szczuki i Anny (dawniej Krzysztof)
Grądzkiej, czego można można się po czymś takim spodziewać!? Klimakterium
im na mózgowie padło i tyle!

RP

Te cwelik bombelik to jest uleczalne, zglos sie do Klicha.

Data: 2012-02-03 12:40:46
Autor: u2
Marszalek Nowicka

Data: 2012-02-02 17:13:31
Autor: Leprechaun
Marszalek Nowicka

[...]

Kobiecinie pomylil sie seks z wierszykami o Stalinie.

BomBel

Marszalek Nowicka