Marta Kaczyńska wyniosła się od męża

Data: 2012-10-19 11:33:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczyńska wyniosła się od męża
To już koniec małżeństwa z Marcinem Dubienieckim (32 l.)? Marta Kaczyńska (32 l.) zabrała rzeczy i z córkami przeniosła się do domu, który został jej po rodzicach. Prezydencka córka spędziła tam noc, a rano zawiozła dziewczynki do szkoły i przedszkola

więcej: http://tiny.pl/hnc68

Dla ścisłości. To koniec kolejnego małżeństwa.

I co powiecie katotalibowie? Jak tam z wartościami katolickimi i nierozdzielnością rodziny?

Data: 2012-10-19 05:05:11
Autor: Stachu Chebel

=============================================>

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Za to godnie będzie reprezentować naród Wolski w PE. I idę o zakład,
że głosami tłumoków wlezie tam.

http://o-qu-va.blogspot.com/2012/09/glut-marta-kaczynska-do-pe.html

Data: 2012-10-19 14:11:58
Autor: matusm

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:a998605b-d3f5-4722-892b-11f87b29ea8cd17g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

Marta miała chociaz staranne wychowanie ale co powiedziec o młodszym Wałesie czy córce łodzkiego grabarza Skrzydlewskiego ,nie wspominajac o takim tuzie co małpowął Papieza

To dopiero głaby bez polotu z nadania układu okragłostoloweo kiszczaka,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-10-19 14:36:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomości news:k5rg27$akc$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie weksluj, chłopcze! Nie weksluj! Bo za chwilę napiszesz, że w przecież w Ameryce biją murzynów!

Data: 2012-10-19 14:48:58
Autor: matusm

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50814934$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Towarzyszu takie hasła to z zamierzchłej,minionej epoki,postarajcie sie samemu cos wymysłeć albo zaczekajcie na najblizsze  zebranie pop w końcu nadal,,,,,,,,

Data: 2012-10-19 14:34:43
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-19 14:05, Stachu Chebel pisze:

Za to godnie będzie reprezentować naród Wolski w PE. I idę o zakład,
że głosami tłumoków wlezie tam.

Ależ skąd! Polacy są na tyle "mądrzy" że zagłosują na różnych Czarneckich, Lewandowskich, Siwców itd, którzy to ich "godnie" od lat reprezentują w Europie, a nie na jakąś tam panią Martę.

Data: 2012-10-19 11:52:26
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 11:33:

[...]

Z małżeństwem jest tak, że czasami się popsztyka. Kto się lubi ten się czubi. :)

Data: 2012-10-19 12:31:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5r7sq$ool$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ale nie u katotalibów. Przypuszczam, że znasz to, co mówi ksiądz łącząc dwoje ludzi węzłem małżeńskim.
Ale prawdopodobnie mamy do czynienia z wyższym stopniem hipokryzji. Co też jest symptomatyczne wymienionym.

Data: 2012-10-19 12:39:36
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 12:31:

[...]

Przyznam szczerze, że nie znam ani jednego małżeństwa żyjącego ściśle i przez cały czas wg wskazań "panującej" religii. Marta Kaczyńska wg mnie "strzeliła focha". Trzeba jej na to pozwolić. W końcu jest kobietą. :)

Data: 2012-10-19 12:46:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5ral8$rk2$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ja znam doskonale jedno: moje. Jestem szczęśliwym małżonkiem jednej żony od 37 lat.
I nie jestem katotalibem. Jestem ochrzczony i to jedyne moje więzy łączące z kościołem katolickim.
Każdy ma wybór. Katolicy wolą żyć w hipokryzji i żadne twoje usprawiedliwienia tego nie zmienią!

Data: 2012-10-19 12:56:37
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 12:46:

[...]

No to jedno już znam. Co do Marty Kaczyńskiej to stwierdzam tylko, że po najzwyklejszej sprzeczce wieszczenie rozpadu i końca przez gazety może skończyć się tak, jak słynna depesza Marka Twaina. "Doniesienia o mojej śmierci są mocno przesadzone". :)

Data: 2012-10-19 13:04:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5rbl6$stn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Odniosłem inne wrażenie.

Data: 2012-10-19 13:20:21
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 13:04:

[...]

To skąd wyniosłeś przekonanie, że jak tylko małżeństwo się pokłóci to musi zaraz iść do sądu? Marta Kaczyńska, jej życie stało się po trosze sprawą publiczną i "rozgrywa się" też na łamach gazet. Ja po prostu traktuję je jak życie każdego innego małżeństwa. A życie to nie tylko chwile chwały, ale i gorsze strony. Czy jakby Twoje życie było cały czas było pod obserwacją, jakby dziennikarze podążali za Tobą jak tylko byś wyszedł z domu, to podpisywałbyś się pod każdym artykułem traktującym o Tobie?

Data: 2012-10-19 13:48:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5rd1l$tpe$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie mam nic przeciwko rozwodom, zawiązywaniem nowych związków itp. Tylko nie pierdolcie, że jesteście wierzącymi i praktykującymi katolikami.
I tu nie ma znaczenia czy ta pani jest na świeczniku czy pod nim! Jeśli deklarujesz, że jesteś wierzącym i praktykującym katolikiem, to przestrzegaj reguł, na które się zgodziłeś. Jeśli mówisz co innego, a czynisz co innego, to jest gruba hipokryzja. W katolicyźmie nie ma rozwodów, a małżeństwo może być unieważnione przez jakiś tam katolicki ważny trybynał i to z pewnych określonych powodów.
I to byłoby na tyle pieprzeni hipokryci.

Data: 2012-10-19 14:00:50
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 13:48:

[...]

To Marta Kaczyńska się w końcu rozwodzi? Podała sprawę do sądu? Orzekli separację? Czy tylko spędziła noc gdzie indziej niż mąż? Łańcuch i kula u nogi dla żony + pas cnoty? :)

Data: 2012-10-19 14:33:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5rfdj$sgd$1node1.news.atman.pl...
[...]

A który to jest jej mąż? A czyje są jej dzieci? Decyzja jest jedna. Albo jesteś katolikiem i żyjesz jak bozia przykazała, lub nie. A wtedy wara ci od pouczania innych.
Przykład: Kazio Marcinkiewicz stał na czele jakieś organizacji dbającej o jedność rodziny, czy jakoś tak. I co? Jak mu kuśka w spodniach stanęła, to w pizdu poszły jego katolickie przekonania, modły i umartwienia. Po katolicku mówiąc. żyje w grzechu ciągłym i zabronione jest udzielanie mu sakramentu Komunii Świętej!
Nawet Piłsudski zmienił wyznanie, by stanąć na ślubnym kobiercu!
Radzę ci ze szczerego serca. Nie broń przegranej sprawy, bo wyjdziesz na takiego samego załganego katotaliba, jak niektórzy na tej grupie. I nie tylko.

Data: 2012-10-19 15:00:59
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 14:33:

[...]

Ależ ja nikogo nie bronię. Wskazuję tylko na fakty. Od początku piszę, że to kobiece pokłócić się z mężem, strzelić focha, pokazać połówce to i owo. Ot tak, dla higieny. Małżeństwa tak mają. Życie z kobietą jest "straszne", ale bez kobiety niemożliwe. :)

Data: 2012-10-19 15:39:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k5riuc$hj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Faktem jest, że strzeliła focha i niebawem będziemy mieli nowy ślub cywilny i wesele. Oczywiście po rozwodzie. A jak nie ślub to konkubinat, który sam w sobie nie jest zły, ale religijnie niemożliwy dla kobiety już wcześniej poślubionej i związanej świętym sakramentem małżeństwa z innym mężczyzną.
Chyba, że wypnie się na wiarę, co jest oczywiste, możliwe i powszechne wśród wszystkich katolików. Żenua!

Data: 2012-10-19 15:54:49
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 15:39:

[...]

Zobaczymy. Pożyjemy i zobaczymy. Jak szybko ją naszło, tak szybko może przejść. :)

Data: 2012-10-19 17:11:43
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50815813$0$1314$65785112news.neostrada.pl...
Chyba, że wypnie się na wiarę, co jest oczywiste, możliwe i powszechne wśród wszystkich katolików. Żenua!

Masz jakieś dane na ten temat, czy jak zwykle pieprzysz po próżnicy?

--

Chiron

Data: 2012-10-19 17:27:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5rqjc$ob6$1node2.news.atman.pl...

[...]

I po co ci to Katolu?

Data: 2012-10-19 17:34:36
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5081714b$0$1228$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak myślałem. Jak zwykle- pierdzielisz.

--

Chiron

Data: 2012-10-19 17:31:00
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 19 Oct 2012 17:11:43 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Pisałem o tym kilka dni temu, Martę zwaną Kaczyńską, a do niedawna
Dubieniecką widziano pełną szczęścia na spacerze z "sympatykiem PiS".
Pisały o tym nie tylko brukowce. Zobacz:
http://www.fakt.pl/Sympatyk-PiS-odmienil-Marte-Kaczynska-,artykuly,180767,1.html
http://media.wp.pl/kat,1022953,wid,15021784,wiadomosc.html

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-10-19 17:38:09
Autor: Chiron

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k5rrr9$46q$1dont-email.me...
[...]

I w jaki sposób udowadniać to ma tę tezę Idzika:
"

Data: 2012-10-19 17:50:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5rs4u$tgd$1node2.news.atman.pl...

[...]

Poczekamy, zobaczymy! A ślub będzie wspaniały, a wesele huczne. Będzie się na nim bawił wujek z kotem.

Data: 2012-10-19 17:54:13
Autor: Przemysław M.
Marta Kaczyńska wyniosła się od męża
Dnia Fri, 19 Oct 2012 17:50:56 +0200, Bogdan Idzikowski napisaů(a):

Uýytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisaů w wiadomoúci news:k5rs4u$tgd$1node2.news.atman.pl...

Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:k5rrr9$46q$1dont-email.me...
Dnia Fri, 19 Oct 2012 17:11:43 +0200, Chiron napisaů(a):

Uýytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisaů w wiadomoúci
Chyba, ýe wypnie sić na wiarć, co jest oczywiste, moýliwe i powszechne
wúród wszystkich katolików. Ýenua!

Masz jakieú dane na ten temat, czy jak zwykle pieprzysz po próýnicy?

Pisaůem o tym kilka dni temu, Martć zwanŕ Kaczyńskŕ, a do niedawna
Dubienieckŕ widziano peůnŕ szczćúcia na spacerze z "sympatykiem PiS".
Pisaůy o tym nie tylko brukowce. Zobacz:
http://www.fakt.pl/Sympatyk-PiS-odmienil-Marte-Kaczynska-,artykuly,180767,1.html
http://media.wp.pl/kat,1022953,wid,15021784,wiadomosc.html

I w jaki sposób udowadniaă to ma tć tezć Idzika:
"
Chyba, ýe wypnie sić na wiarć, co jest oczywiste, moýliwe i powszechne
wúród wszystkich katolików.

Poczekamy, zobaczymy! A úlub bćdzie wspaniaůy, a wesele huczne. Bćdzie sić na nim bawiů wujek z kotem.

Oczywiúcie sůub koúcielny, jak na oblubienicć narodu i wzór cnót wszelakich
przystaůo. Biskup pobůogosůawi, dziewczynki z wczeúniejszych maůýeństw bćda
trzymaůy tren (?) sukni. Organista bćdzie dŕů w organy jak úlubie
Kwaúniewskiej Aleksandry. Taka to katolicko-komusza tradycja. Pouczaă
innych, a samemu sić ůŕjdaczyă.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-10-19 17:51:26
Autor: Przemysław M.
Marta Kaczyńska wyniosła się od męża
Dnia Fri, 19 Oct 2012 17:38:09 +0200, Chiron napisaů(a):

[...]

Bćdŕc podwójnŕ rozwódkŕ, majŕc dziecko z Dubienieckim w czasie trwania
maůýenstwa ze Smuniewskim stawia jŕ na piedestale katolickich cnót
wszelkich. Postćpujŕc w ten sposób wypićůa sić na "wiarć i katolików". --

Data: 2012-10-19 19:08:09
Autor: Chiron
Marta Kaczyńska wyniosůa sić od mćýa

Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:k5rt2g$b48$1dont-email.me...
[...]

I jak to udowadnia tezć o powszechnoúci wúród wszystkich katolików? Miaůeú logikć w szkole?

--

Chiron

Data: 2012-10-19 19:20:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczyńska wyniosůa sić od mćýa

Uýytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisaů w wiadomoúci news:k5s1dn$hq2$1node2.news.atman.pl...

[...]

Icek, któremu koledzy powiedzieli, ýe jego ýona puszcza sić z caůym miastem, tak odparů: - Wielkie mi miasto! Jedynie pićădziesiŕt tysićcy!

--
Donald Tusk - "wolaůbym sić nie urodziă, niý na grobach zmarůych budowaă swojŕ karierć politycznŕ".

Data: 2012-10-19 17:42:49
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 19 Oct 2012 14:00:50 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Nie wiadomo z kim. Była z Piotrem Smuniewskim (1 dziecko), Marcinem
Dubienieckim (1 dziecko już w czasie trwania poprzedniego małżeństwa),
obecnie ściska się z "sympatykiem PiS". Zaiste, wzór matki Polki! Godny
naśladowania.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-10-19 18:20:07
Autor: Marek Czaplicki
Przemysław M. pisze na pl.soc.polityka  w dniu piątek 19 październik 2012 17:42:

[...]

Przepraszam, ale może moja nieświadomość wynika z tego że żyję na prowincji. Tu ludzie żyją własnym rytmem i nie śledzą konszachtów towarzyskich "wielkiego świata" :)

Data: 2012-10-19 16:57:04
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50812f7b$0$1232$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co Ty pierdzielisz, Idzik? Sklerka czy coś gorszego? Niedawno opowiadałeś tu, jak to fajnie zdradzać żonję, kłamać- bo czego oczy nie widzą tego sercu nie żal. To Twoje słowa- i nie odniosłem wrażenia, że żartowałeś

--

Chiron

Data: 2012-10-19 17:26:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5rpnu$l0e$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie żartowałem chłopcze! Ale ja nie jestem katotalibem, jak nie przymierzając, ty. Wam katole, nie wolno zdradzać żonek. Ba, wam nie wolno bez ślubu bzykać żadnych kobiet! Ani mężczyzn! Nie wolno wam nawet konia odbić. Biedni jesteście katole! I w dodatku zajebiście zakłamani!

Data: 2012-10-19 17:34:04
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50817114$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie zauważyłeś, durniu, że twierdzenie:
"
Jestem szczęśliwym małżonkiem jednej żony  od 37 lat.
"

jest sprzeczne z:
"
fajnie zdradzać żonę, kłamać- bo czego oczy nie widzą tego sercu nie żal.
"

naprawdę nie widzisz sprzzeczności. ośle sakramencki?

--

Chiron

Data: 2012-10-19 17:44:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5rrt9$sbg$1node2.news.atman.pl...

[...]

Biedny katolu. Jedno drugiego nie wyklucza.

Data: 2012-10-19 18:08:00
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5081755d$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jechał Cię pies z takim szczęściem w małżeństwie, łajdaku

--

Chiron

Data: 2012-10-19 19:09:32
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-19 18:08, Chiron pisze:

Jechał Cię pies z takim szczęściem w małżeństwie, łajdaku

-- Chiron

Chiron, tak z ciekawości - jak rozumieć zdradę małżeńską gdy współmałżonkowie zabawią się wspólnie od czasu do czasu z inną parą małżeńska ? Tzn. ta przysięga jest ich osobistą sprawą, bo oni tylko sobie przysięgają wierność i Bóg o taką zdradę nie będzie ich pociągał do odpowiedzialności, czy jest wręcz odwrotnie - oni przysięgają przede wszystkim Bogu swoja wierność wobec siebie i ich wzajemne porozumienie w takim podejściu do sprawy nie ma dla Boga żadnego znaczenia?

Data: 2012-10-19 19:21:48
Autor: Chiron

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k5s1gi$hrd$1node2.news.atman.pl...
[...]

Po co oni komukolwiek cokolwiek przysięgali? Wzięli by sobie cywilny- i mieli by spokój. Z całą pewnością takie zachowanie nie jest zachowaniem katolika.
Pomijając nawet kwestię wiary w Boga- Trybun- czy Ty uważasz takie zachowanie za normalne?
http://www.babskicomber.pl/artykul/84,Swingerzy-seksualne-podziemie.html

Ja rozumiem: może kogoś to bawi. Jego sprawa. Tylko nie mów mi o wierności, miłości- bo to nie ma z tym nic wspólnego

--

Chiron

Data: 2012-10-19 19:45:45
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-19 19:21, Chiron pisze:

[...]

Tak się składa że przysięgi przeważnie składa się pod wpływem chwili.. A życie jest długie.

Nie wiem, to zależy od człowieka i jego uwarunkować - po prostu mimo takiego samego wyglądu, każdy człowiek to indywidualność. Jedni są więcej, a drudzy mniej odporni na wdzięki osobników płci przeciwnych. Wydaje mi się że również rozumiem po co Kościół wprowadził tak rygorystyczne zasady w ślubowaniu małżeńskim. Wtedy, kiedy ustalano te zasady rozejście się małżonków oznaczało niedolę dla jednego z nich, albo dla obojga i ich potomków. W dzisiejszych czasach spokojnie można by dopuścić rozwody, jest system alimentacyjny itp. środki zaradcze na takie rozwiązania.

Nie chcę się tu wyrażać za innych, ja osobiście sadzę że od czasu do czasu mała "przygoda" na boku nie dyskwalifikuje małżeństwa jako udanego.

Data: 2012-10-19 22:05:46
Autor: Chiron

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k5s3kf$t7p$1node2.news.atman.pl...
[...]

No tak. A dzieci jakie są z tego powodu szczęśliwe, że rodzice im zrobili piekło na ziemi. Ci powiem- ciekawie prawisz:-))))

Nie chcę się tu wyrażać za innych, ja osobiście sadzę że od czasu do czasu mała "przygoda" na boku nie dyskwalifikuje małżeństwa jako udanego.

To znaczy, że są zakłamani. A to dyskwalifikuje małżeństwo jako udane. Tam, gdzie nie ma prawdziwego związku- nie może być prawdziwego, udanego małżeństwa. Jest tylko kłamstwo, fałsz i ułuda. No ale jak ktoś lubi się okłamywać- jego rzecz.

--

Chiron

Data: 2012-10-20 09:46:40
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-19 22:05, Chiron pisze:

[...]

To nie ja, to życie pisze takie mało ciekawe scenariusze. Często i dla dzieci jest lepiej gdy rodzice się rozejdą, a one przestają być świadkami gorszących scen w wykonaniu rodzicieli
..

[...]

Zakłamani wobec kogo?? Czy gdyby urządzić głosowanie wśród Polaków nad pozwoleniem Kuklińskiemu na zdradę, złamanie złożonej przysięgi, i on dostałby takie pozwolenie, które osobiście przekazałby mu Jaruzelski, to ja miałbym prawo nazwać go sprzedajnym zdrajcą, i zakłamanym człowiekiem? Cóż w tej naszej omawianej sprawie byłoby zdradą, bo chyba nie ten jednorazowy kontakt seksualny z nieznaną kobitką?

Data: 2012-10-19 19:18:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5rtsu$43l$1node2.news.atman.pl...

[...]

No i wyszło szydło z worka. Gdzie podziała się pańska udawana ogłada? A gdzie miłosierdzie katolickie? Odgarnij pan tę słomę, która panu z butów wyłazi.
Niestety, jesteś pan parweniuszem udającym kogoś lepszego. Po prostu jesteś pan chamem!
Dyskusja z panem, jest jak babranie się w nieczystościach.

Data: 2012-10-19 22:02:53
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50818b6a$0$1296$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Postępactwo dba o semantykę. Nagina ją, tworzy na nowo. Postępak na człowieka, który kradnie- mówi: zarabiający inaczej. Jak nazwie homoseksualistę? Kochający inaczej. Kłamcę? Mijający się z prawdą. Kogoś, kto zdradza żonę? To ktoś, kto zachowuje się naturalniue. Itd, itp, etc.
Ja określam rzeczy tak, jakimi są. Ktoś, kto kradnie- to złodziej. Homoseksualista to pederasta, lesbijka, etc. Kłamca to kłamca, oszczerca, blagier. Ktoś, kto zdradza żonę- to wiarołomny łajdak. Jak jeszcze ją okłamuje- to zakłamany, wiarołomny łajdak.
I wierz mi- z ogładą to nie ma niczego wspólnego

--

Chiron

Data: 2012-10-20 09:48:14
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-19 22:02, Chiron pisze:

[...]

Wszystko ok., - używasz prawidłowych określeń i nazw. Poza jednym - co Ci każe w pogardliwie obelżywy sposób wyrażać się o ludziach upośledzonych jakimi są homoseksualiści?  Wobec każdego rodzaju upośledzenia człowieka używasz podobnie obelżywych określeń?

Data: 2012-10-19 17:48:42
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 19 Oct 2012 17:34:04 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Zdrada 200 km od domu nie jest zdradą "ośle sakramencki"! ;)))

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-10-19 19:06:43
Autor: Chiron

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k5rst0$ahb$1dont-email.me...
[...]

Zdrada to zdrada. Kolejny szczęśliwy mąż jednej żony zdradzający ją tak, że ona nic nie wie?

--

Chiron

Data: 2012-10-20 00:25:06
Autor: HaMMeR
W dniu piątek, 19 października 2012 12:46:42 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
U�ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa� w wiadomo�ci news:k5ral8$rk2$2node2.news.atman.pl...

> Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu piďż˝tek 19 paďż˝dziernik

> 2012 12:31:

>>> czubi. :)

> Przyznam szczerze, �e nie znam ani jednego ma��e�stwa �yj�cego �ci�le i

> przez ca�y czas wg wskaza� "panuj�cej" religii. Marta Kaczy�ska wg mnie

> "strzeli�a focha". Trzeba jej na to pozwoli�. W ko�cu jest kobiet�. :)

Ja znam doskonale jedno: moje. Jestem szcz�liwym ma��onkiem jednej �ony od 37 lat.

No popatrz, a mnie mowila, ze nie jest tak znowu rozowo z wami..,
no coz, nie jestes pierwszym, ktory sie tak naiwnie oszukuje...:)

Data: 2012-10-19 13:17:18
Autor: matusm

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50811e6e$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przeciez nie maja slubu kościelnego w czym problem???

Data: 2012-10-19 13:42:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomości news:k5rcro$57a$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Podszkol się nieco z zasad jakie rządzą katolikami. Jeśli się naumiesz, dopiero zabieraj głos!

Data: 2012-10-19 13:55:53
Autor: matusm

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50813c95$0$26691$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Udało sie ubekom wkraść do katolickiego domu i to jest w ich mniemanu sukces operacyjno-propagandowy
Mezalians z  komunistycznym pomiotem ale nie był nigdy zalegalizowany kościelnie

wiec niewaĹźny nawet jeĹźeli nadal,,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2012-10-19 16:18:26
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

Dla ścisłości. To koniec kolejnego małżeństwa.

I co powiecie katotalibowie? Jak tam z wartościami katolickimi i nierozdzielnością rodziny?

"Saga Rodzin Polskich odc. 21"  hehehehehe

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-19 18:14:55
Autor: mkarwan
Marta Kaczyńska wyniosła się od męża
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k5rnfl$773$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Ależ ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-19 23:55:52
Autor: Kaczysta
Marta Kaczyńska wyniosła się od męża
A jak nazwać fakt, ze czołowy ateista PRL/III RP - eksprezydent Aleksander K. osobiście prowadzi swoją córkę do ołtarza - do ślubu kościelnego z synem innego ateisty rodem z PZPR?
Widocznie nie dzieci niekoniecznie muszą podzielać poglądy swych rodziców.
AZ

Data: 2012-10-20 09:47:30
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-19 23:55, Kaczysta pisze:
[...]

Ano tak moĹźna to nazwać, Ĺźe ateizm  to wbrew temu co głoszą religijni fanatycy -  inaczej tolerancja, a nie wrĂłg róşnego rodzaju wierzeń.  Ateista sam nie podziela wiary, ale z wierzącymi nie walczy.

Data: 2012-10-20 10:06:57
Autor: Marek Woydak
On Sat, 20 Oct 2012 09:47:30 +0200, Trybun wrote:

W dniu 2012-10-19 23:55, Kaczysta pisze:
A jak nazwa? fakt, ze czo?owy ateista PRL/III RP - eksprezydent Aleksander K. osobi?cie prowadzi swoj? c?rk? do o?tarza - do ?lubu ko?cielnego z synem innego ateisty rodem z PZPR?
Widocznie nie dzieci niekoniecznie musz? podziela? pogl?dy swych rodzic?w.
AZ

Ano tak mo?na to nazwa?, ?e ateizm  to wbrew temu co g?osz? religijni fanatycy -  inaczej tolerancja, a nie wr?g r??nego rodzaju wierze?.  Ateista sam nie podziela wiary, ale z wierz?cymi nie walczy.

Czego przyk?ady mozna znale?? na ka?dym kroku.  Wierzysz w to co piszesz?

MW

Data: 2012-10-20 10:23:57
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-20 10:06, Marek Woydak pisze:
[...]

Przede wszystkim ustaw sobie czytnik, treści tej twojej krótkiej wiadomości zmuszony jestem się domyślać..

Ja wiem o czym piszę, i nie ma to nic wspĂłlnego z wiarą. To Ĺźe niektĂłrzy nazywają  radykałów walczących z jakichś powodĂłw z wiarą innych,  - ateistami, nie zmienia definicji prawdziwego ateizmu.

Data: 2012-10-20 21:40:39
Autor: Kaczysta
Marta Kaczyńska wyniosła się od męża
Błąd logiczny - ateista jest wierzący: wierzy,  Ĺźe Boga nie ma.
AZ

Data: 2012-10-21 09:46:43
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-20 21:40, Kaczysta pisze:
Błąd logiczny - ateista jest wierzący: wierzy,  Ĺźe Boga nie ma.
AZ

Po prostu nie podziela czyjejś wiary. Nie prĂłbuj jemu wmawiać Ĺźe w coś  wierzy.

I odpowiedzi na wiadomości daje się pod cytowanym tekstem, to tak w kwestii formalnej.

Data: 2012-10-20 21:58:27
Autor: abc
Marta Kaczyńska wyniosła się od męża
Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Mężem Marty de domo Kaczyńskiej jest Piotr
Smuniewski. Przecież ślubowała: "Ja Marta biorę Ciebie Piotrze za męża i
ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz to że Cię nie
opuszczę aż do śmierci. Tak mi dopomóż Panie Boże Wszechmogący w Trójcy
Jedyny i Wszyscy Święci."

Data: 2012-10-21 08:38:41
Autor: Przemysław M.
Marta Kaczyńska wyniosła się od męża
Dnia Sat, 20 Oct 2012 21:58:27 +0200, abc napisaů(a):

Nie wprowadzaj ludzi w bůŕd. Mćýem Marty de domo Kaczyńskiej jest Piotr
Smuniewski. Przecieý úlubowaůa: "Ja Marta biorć Ciebie Piotrze za mćýa i
úlubujć Ci miůoúă, wiernoúă i uczciwoúă maůýeńskŕ oraz to ýe Cić nie
opuszczć aý do úmierci. Tak mi dopomóý Panie Boýe Wszechmogŕcy w Trójcy
Jedyny i Wszyscy Úwićci."

Skoro tak, to to drugie dziecko jest z nieprawego ůoýa.

Data: 2012-10-21 09:44:59
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-20 21:58, abc pisze:
[...]

Ludzkie zakłamanie jest wręcz niewyobrażalne. Przecież te cwaniaki będą usiłowały później wytłumaczyć Św. Piotrowi przed bramą nieba że to nie ich wina, ale tego komu ślubowali, i który nie potrafił ich utrzymać w związku. Po prostu im "nie dopomógł"..

Marta Kaczyńska wyniosła się od męża