Marta Kaczy艅ska wyst膮pi艂a o zaprzeczenie ojcostwa c贸rki

Data: 2012-10-25 19:22:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy艅ska wyst膮pi艂a o zaprzeczenie ojcostwa c贸rki
Chodzi o starsz膮 wnuczk臋 Lecha i Marii Kaczy艅skich, Ew臋. Dziewczynka urodzi艂a si臋, gdy m臋偶em Marty Kaczy艅skiej by艂 Piotr Smuniewski. Para pozna艂a si臋 na studiach, 艣lub wzi臋li w 2002 roku - przypomina "Super Express" i jak pisze, nie by艂o to ma艂偶e艅stwo idealne.

Po rozwodzie Marta Kaczy艅ska wzi臋艂a 艣lub z Marcinem Dubienieckim, w 2007 roku. Piotr Smuniewski odwiedza艂 c贸rk臋 jeszcze przez jaki艣 czas, ale w ko艅cu zerwa艂 kontakty. Zdaniem "Super Expressu" dlatego, 偶e c贸rka prezydenta wyst膮pi艂a o badania DNA i uzyska艂a potwierdzenie, 偶e jej pierwszy m膮偶 nie jest ojcem Ewy.

Te informacje dziennikarze potwierdzili oficjalnie w sopockiej prokuraturze.

29 czerwca 2007 roku w Prokuraturze Rejonowej w Sopocie na podstawie wniosku Marty Kaczy艅skiej-Dubienieckiej zarejestrowano post臋powanie wyja艣niaj膮ce o zaprzeczenie ojcostwa ma艂oletniej Ewy Smuniewskiej - o艣wiadczy艂a w rozmowie z tabloidem szefowa prokuratury Barbara Skibicka. I jak doda艂a, Marta Kaczy艅ska przedstawi艂a w贸wczas wynik prywatnego badania DNA. To by艂 dow贸d w tocz膮cej si臋 w s膮dzie rejonowym sprawie o zaprzeczenie ojcostwa.
http://tiny.pl/hnfv2

=====================================

Katolicy s膮 zak艂amanymi hipokrytami i doskonale o tym wiedz膮. Ich warto艣ci chrze艣cija艅skie s膮 niewarte papieru, na kt贸rym je spisano. Ka偶dy katolik okazuje swoj膮 wiar臋 werbalnie, a w 偶yciu kieruje si臋 tylko tym, co jest dla niego korzystne. I ma w g艂臋bokim powa偶aniu warto艣ci i przykazania. Powy偶ej przyk艂ad symptomatyczny dla katolik贸w.

I tyle mojego komentarza do tej wiadomo艣ci!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-25 11:21:04
Autor: Marek
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki
W dniu czwartek, 25 pa糳ziernika 2012 19:22:28 UTC+2 u縴tkownik Bogdan Idzikowski napisa:
Chodzi o starsz wnuczk Lecha i Marii Kaczy駍kich, Ew. Dziewczynka urodzi砤 si, gdy m昕em Marty Kaczy駍kiej by Piotr Smuniewski. Para pozna砤 si na studiach, 秎ub wzi阬i w 2002 roku - przypomina "Super Express" i jak pisze, nie by硂 to ma晨e駍two idealne.

Po rozwodzie Marta Kaczy駍ka wzi瓿a 秎ub z Marcinem Dubienieckim, w 2007 roku. Piotr Smuniewski odwiedza c髍k jeszcze przez jaki czas, ale w ko馽u zerwa kontakty. Zdaniem "Super Expressu" dlatego, 縠 c髍ka prezydenta wyst眕i砤 o badania DNA i uzyska砤 potwierdzenie, 縠 jej pierwszy m笨 nie jest ojcem Ewy.

Te informacje dziennikarze potwierdzili oficjalnie w sopockiej prokuraturze.

29 czerwca 2007 roku w Prokuraturze Rejonowej w Sopocie na podstawie wniosku Marty Kaczy駍kiej-Dubienieckiej zarejestrowano post阷owanie wyja秐iaj眂e o zaprzeczenie ojcostwa ma硂letniej Ewy Smuniewskiej - o秝iadczy砤 w rozmowie z tabloidem szefowa prokuratury Barbara Skibicka. I jak doda砤, Marta Kaczy駍ka przedstawi砤 w體czas wynik prywatnego badania DNA. To by dow骴 w tocz眂ej si w s眃zie rejonowym sprawie o zaprzeczenie ojcostwa.

http://tiny.pl/hnfv2

====================================> Katolicy s zak砤manymi hipokrytami i doskonale o tym wiedz. Ich warto禼i chrze禼ija駍kie s niewarte papieru, na kt髍ym je spisano. Ka縟y katolik okazuje swoj wiar werbalnie, a w 縴ciu kieruje si tylko tym, co jest dla niego korzystne. I ma w g酬bokim powa縜niu warto禼i i przykazania.. Powy縠j przyk砤d symptomatyczny dla katolik體.

I tyle mojego komentarza do tej wiadomo禼i!

To wiara katolicka wyklucza okreslania, kto jest ojcem dziecka ?

Data: 2012-10-25 20:27:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki

U縴tkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:c6b9979c-6aaa-4cb3-8240-075241ae6abagooglegroups.com...
[...]

===========================

Wyklucza cudzo丑stwo i okre秎a zwi眤ek ma晨e駍ki jako nierozerwalny. Geniuszu! Hi, hi, hi!

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-25 11:34:16
Autor: Marek
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki
W dniu czwartek, 25 pa糳ziernika 2012 20:27:50 UTC+2 u縴tkownik Bogdan Idzikowski napisa:
> [...]

> przyk砤d symptomatyczny dla katolik體.

> I tyle mojego komentarza do tej wiadomo禼i!

To wiara katolicka wyklucza okreslania, kto jest ojcem dziecka ?

Skad wiesz, ze nie zaszla w ciaze przed slubem ?
Geniuszu ?

Data: 2012-10-25 21:23:01
Autor: Grzegorz Z.
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki
Marek napisa:

Bo mo縩a 砤two policzy.

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowo禼i oznacza prawo do 縴cia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-10-25 12:40:58
Autor: Marek
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki
W dniu czwartek, 25 pa糳ziernika 2012 21:23:00 UTC+2 u縴tkownik Grzegorz Z. napisa:
Marek napisa锟:

Bo mo锟絥a 锟絘two policzy锟.

To podziel sie swoimi wyliczeniami...

Data: 2012-10-26 22:14:03
Autor: mkarwan
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki
U縴tkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa w wiadomo禼i news:k6du4h$hug$1dont-email.me...

Z list體 Grzegorza Z. tch髍zliwie ukrywajacego sie za anonymizerem

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"G體no prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosci髄.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety B骻 Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale kr髄estwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zyd體 nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-26 22:14:16
Autor: mkarwan
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki
U縴tkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa w wiadomo禼i news:k6c3ij$9v5$1dont-email.me...

Data: 2012-10-25 22:38:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki

U縴tkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:b8374d40-eee5-4c9d-8827-e8fdc6bdb2c6googlegroups.com...

================================

Bo nie jest s硂nic, geniuszu!

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-25 20:32:20
Autor: Jusuf

A tak w temacie, to wiadomo, czyje to dziecko? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-25 22:37:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki

U縴tkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisa w wiadomo禼i news:k6c0k0$13hg$1adenine.netfront.net...

Wiadomo! Cudzo硂縩e! Materacem chcesz by?

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-26 08:10:10
Autor: T.
Marta Kaczy锟絪ka wyst锟絧i锟絘 o zaprz eczenie ojcostwa c锟絩ki

U偶ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
W dniu czwartek, 25 pa藕dziernika 2012 19:22:28 UTC+2 u偶ytkownik Bogdan
Idzikowski napisa艂:
[...]

Wyklucza cudzo艂贸stwo i okre艣la zwi膮zek ma艂偶e艅ski jako nierozerwalny.
Geniuszu! Hi, hi, hi!

Nie wyklucza. Traktuje jako grzech.
I poczytaj ewangieli臋 wg Mateusza, ale nie z biblii tysi膮clecia, to si臋 zdziwisz co do nierozerwalno艣ci ma艂偶e艅stwa...
T.

Data: 2012-10-26 10:43:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy锟絪ka wyst锟絧i锟絘 o zaprzeczenie ojcostwa c锟絩ki

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:508a2943$0$1317$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tym sposobem my艣lenia dochodzimy do przekonania, 偶e mo偶na ka偶dego zabi膰, bo przecie偶 jest to tylko zab贸jstwo i jest za to odpowiednia kara, jak pokuta za pope艂nienie grzechu.
Hi, hi, hi...
Na chuj mi ewangelia. Tobie te偶. P贸jd藕 do ko艣cia艂a i pos艂uchaj, co m贸wi ksi膮dz udzielaj膮c sakramentu ma艂偶e艅stwa...
Wszyscy cudzo艂o偶nicy 艂膮czcie si臋!...

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-26 14:03:25
Autor: Grzegorz Z.
Marta Kaczy锟絪ka wyst锟絧i锟絘 o zaprz eczenie ojcostwa c锟絩ki
T. napisa:

[...]

I poczytaj ewangieli wg Mateusza, ale nie z biblii tysi眂lecia, to si zdziwisz co do nierozerwalno禼i ma晨e駍twa...
T.

A dlaczego nie z BT tylko z jakiej jehoskiej?

Data: 2012-10-26 15:16:10
Autor: T.
Marta Kaczy锟絪ka wyst锟絧i锟絘 o zaprz eczenie ojcostwa c锟絩ki
W dniu 2012-10-26 14:03, Grzegorz Z. pisze:
T. napisa艂:

[...]

A dlaczego nie z BT tylko z jakiej艣 jehoskiej?

Bo BT jest "opisaniem" t艂umaczenia, a nie tlmaczeniem. Wystarczy si臋gn膮膰 po zagraniczne t艂umaczenia bezpo艣rednio bodaj z aramejskiego i hebrajskiego czy greki, bez po艣rednictwa...
T.

Data: 2012-10-26 15:25:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy锟絪ka wyst锟絧i锟絘 o zaprzeczenie ojcostwa c锟絩ki

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:508a8d1c$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Je艣li chodzi ci o si臋gni臋cie bez po艣rednictwa do 藕r贸d艂a, to dlaczego nie do Chrystusa? Przecie偶 ewangelia jest te偶 po艣rednictwem!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-26 15:52:01
Autor: T.
[...]

By艂 niepi艣mienny? :-)
T.

Data: 2012-10-26 16:02:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy锟絪ka wyst锟絧i锟絘 o zaprzeczenie ojcostwa c锟絩ki

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:508a9583$0$1300$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No to dupa blada! Brak 藕r贸d艂a! Ale mo偶e bosk膮 moc膮 zaszczepi膰 prawd臋 w umys艂ach chrze艣cijan! Pogrzeb se w umy艣le, mo偶e co艣 znajdziesz?

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-26 17:24:23
Autor: Marek Woydak
Marta Kaczy+//0-ska wyst+//0-pi+//0-a o zaprzeczenie ojcostwa c+//0-rki
On Fri, 26 Oct 2012 16:02:59 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

U縴tkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:508a9583$0$1300$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo BT jest "opisaniem" t硊maczenia, a nie tlmaczeniem. Wystarczy
si阦n辨 po zagraniczne t硊maczenia bezpo秗ednio bodaj z aramejskiego i
hebrajskiego czy greki, bez po秗ednictwa...

Je秎i chodzi ci o si阦ni阠ie bez po秗ednictwa do 紃骴砤, to dlaczego nie
do Chrystusa? Przecie ewangelia jest te po秗ednictwem!

By niepi秏ienny? :-)

No to dupa blada! Brak 紃骴砤! Ale mo縠 bosk moc zaszczepi prawd w umys砤ch chrze禼ijan! Pogrzeb se w umy秎e, mo縠 co znajdziesz?

Nie糽e. Lala zorientowa砤 si, 縠 1-wszy m笨 nie smnierdzi groszem wi阠 tu
przed rozwodem wrabia nadzianego Dubienieckiego.  Czyzby te 3 mln po
tatusiu i mamusi rozesz硑 si?

MW

Data: 2012-10-26 22:13:50
Autor: mkarwan
Marta Kaczy駍ka wyst秔i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki
U縴tkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa w wiadomo禼i news:k6du6b$i8a$1dont-email.me...

Data: 2012-10-25 19:43:30
Autor: Jusuf

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50897553$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Katolicyzm to jest wiara judaisyczna.

Lech Kaczynski powiedzial dziennikarzom, ze drugi raz jest pod Sciana Placzu -
pierwszy raz byl tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiscie wyznania chrzescijanskiego, a nie
mojzeszowego, ale wiem skad sie wywodzi moja wiara - zaznaczyl. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-25 14:25:13
Autor: Yogi
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki
Dnia Thu, 25 Oct 2012 19:43:30 +0200, Jusuf napisa(a):

Lech Kaczynski powiedzial dziennikarzom, ze drugi raz jest pod Sciana Placzu - pierwszy raz byl tam jako prezydent Warszawy.

Przenios砮 si boukun na szwabskie sozialhilfe i nawet ich weterzynarz
nie mo縠 tego u ciebie wyleczy?

Data: 2012-10-25 19:53:28
Autor: ZeNek
Marta Kaczy艅ska wyst膮pi艂a o zaprzecz enie ojcostwa c贸rki
W co wiezy ten zaklamany Chuj ?

Data: 2012-10-25 20:24:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy艅ska wyst膮pi艂a o zaprzeczenie ojcostwa c贸rki

U偶ytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k6btoe$11kh$1adenine.netfront.net...

[...]

Nie weksluj. Chodzi o jego c贸rk臋. Do jej post臋pk贸w si臋 odnie艣.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-25 20:29:29
Autor: Jusuf

Odnios艂em si臋 do twojego przedostatniego zdania, czepi艂e艣 si臋 rzekomych katolik贸w. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-25 19:50:31
Autor: the_foe
[...]

Maciarewicz moze dosnuc teorie: dziecko zamieniono w szpitalu! Na pewno dokonali tego rosyjscy agenci.

--
the_foe

Data: 2012-10-25 21:21:27
Autor: Grzegorz Z.
Marta Kaczy艅ska wyst膮pi艂a o zaprzecz enie ojcostwa c贸rki
the_foe napisa:

[...]

Ooo...oooo... na pewno zamieniono! Ruscy! Ruscy albo Niemcy!

No bo przecie 秝i阾a Kaczusia nie pu禼i砤 si.

Data: 2012-10-26 22:14:33
Autor: mkarwan
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki
U縴tkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa w wiadomo禼i news:k6c3fk$980$1dont-email.me...

Data: 2012-10-25 21:00:40
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Marta Kaczy艅ska wyst膮pi艂a o zaprzecz enie ojcostwa c贸rki
On 25.10.2012 19:22, Bogdan Idzikowski wrote:
Chodzi o starsz脛聟 wnuczk脛聶 Lecha i Marii Kaczy墓聞skich, Ew脛聶.
Dziewczynka urodzi墓聜a si脛聶, gdy m脛聶墓藕em Marty Kaczy墓聞skiej by墓聜 Piotr
Smuniewski. Para pozna墓聜a si脛聶 na studiach, 墓聸lub wzi脛聶li w 2002 roku -
przypomina "Super Express" i jak pisze, nie by墓聜o to ma墓聜墓藕e墓聞stwo idealne.

To wszystko o czym gadali w maglu?
--
Pozdrawiam!
Andrzej Zbierzchowski

Strze偶cie si臋 kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wysz艂o na jaw, ani nic tajemnego, co by si臋 nie sta艂o wiadome.
Dlatego wszystko, co powiedzieli艣cie w mroku, w 艣wietle b臋dzie s艂yszane, a co艣cie w izbie szeptali do ucha, g艂osi膰 b臋d膮 na dachach.
(艁k 12,1-3).

Data: 2012-10-25 22:40:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy艅ska wyst膮pi艂a o zaprzeczenie ojcostwa c贸rki

U偶ytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k6c28t$5n7$1news.vectranet.pl...

====================

Ta! I m贸wili, 偶e to ty j膮 posuwa艂e艣!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-26 14:50:25
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki

Tniemy sygnaturki - to jedno. Drugie - no i sam widzisz jakie g硊poty ludzie wygaduj sam nie wiem kto g硊pszy - ten co daje takie wrzutki czy ten kto jest rozpowszechnia :)))))))

Zw砤szcza bior眂 pod uwag to, kiedy (w jakich okoliczno禼iach) pojawiaj si tego typu wrzutki :)
--
Pozdrawiam!
Andrzej Zbierzchowski

Strze縞ie si kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wysz硂 na jaw, ani nic tajemnego, co by si nie sta硂 wiadome.
Dlatego wszystko, co powiedzieli禼ie w mroku, w 秝ietle b阣zie s硑szane, a co禼ie w izbie szeptali do ucha, g硂si b阣 na dachach.
( 12,1-3).

Data: 2012-10-26 15:00:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki

U縴tkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:k6e0uo$25t$1news.vectranet.pl...

[...]

Mo縠sz mi wyja秐i, cho鎎y jednym zdaniem, o czym i do kogo piszesz?

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-26 08:08:51
Autor: T.
[...]

A ona jest katoliczk膮? Bo wiem, 偶e jej ojciec oraz wuj, ale czy ona?
T.

Data: 2012-10-26 10:46:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy艅ska wyst膮pi艂a o zaprzeczenie ojcostwa c贸rki

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:508a28f4$0$1317$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mo偶e jest ruskim szpiegiem? I jako taka by艂a po艣lubiona w ko艣ciele katolickim pierwszemu m臋偶owi?
W rodzinie "prawdziwych Polak贸w genetycznych patriot贸w" wszystko jest mo偶liwe! :)

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-26 10:59:05
Autor: T.
[...]

Czyli taki Tusk przez tyle lat 偶y艂 w grzechu! Nie m贸wi膮c o Palwaku i paru innych... Nie przeszkadza Ci to? :-)
T.

Data: 2012-10-26 11:37:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta Kaczy艅ska wyst膮pi艂a o zaprzeczenie ojcostwa c贸rki

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:508a50db$0$1300$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale偶 mnie nie przeszkadza. Je艣li o mnie chodzi, to mnie wcale nie interesuje czy ludzie pobieraj膮 si臋 w ko艣ciele, pod mostem czy 偶yj膮 na koci膮 艂ap臋. Czy cudzo艂o偶膮 czy nie.
I w tej dyskusji wcale nie o to chodzi. Chodzi o to, 偶e katolicy s膮 zak艂amanymi hipokrytami i doskonale o tym wiedz膮. Ich warto艣ci chrze艣cija艅skie s膮 niewarte papieru, na kt贸rym je spisano. Ka偶dy katolik okazuje swoj膮 wiar臋 werbalnie, a w 偶yciu kieruje si臋 tylko tym, co jest dla niego korzystne. I ma w g艂臋bokim powa偶aniu warto艣ci i przykazania.
I przyk艂adem takich katolik贸w jest, mi臋dzy innymi, ca艂a rodzina Kaczy艅skich.
Je艣li Tusk i inni zachowali si臋 tak, jak wy偶ej opisa艂em, to tylko potwierdza moj膮 opini臋 o katolikach.
I to wszystko w tym temacie.

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-26 18:48:09
Autor: pluton_
Marta Kaczy駍ka wyst眕i砤 o zaprzeczenie ojcostwa c髍ki
Ja tez zaprzeczam, ze ja dymalem.

Nullification

Data: 2012-10-27 00:59:04
Autor: Kaczysta
Marta Kaczy艅ska wyst膮pi艂a o zaprzeczenie ojcostwa c贸rki
No i co z tego wynika?
Dlatego ruscy zapolowali na Jej ojca?
AZ

U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:50897553$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...