Marta Kaczyńska wystąpiła o zaprzeczenie ojcostwa córki

Data: 2012-10-25 19:43:30
Autor: Jusuf
Marta Kaczyńska wystąpiła o zaprzeczenie ojcostwa córki

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50897553$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
Chodzi o starszą wnuczkę Lecha i Marii Kaczyńskich, Ewę. Dziewczynka urodziła się, gdy mężem Marty Kaczyńskiej był Piotr Smuniewski. Para poznała się na studiach, ślub wzięli w 2002 roku - przypomina "Super Express" i jak pisze, nie było to małżeństwo idealne.

Po rozwodzie Marta Kaczyńska wzięła ślub z Marcinem Dubienieckim, w 2007 roku. Piotr Smuniewski odwiedzał córkę jeszcze przez jakiś czas, ale w końcu zerwał kontakty. Zdaniem "Super Expressu" dlatego, że córka prezydenta wystąpiła o badania DNA i uzyskała potwierdzenie, że jej pierwszy mąż nie jest ojcem Ewy.

Te informacje dziennikarze potwierdzili oficjalnie w sopockiej prokuraturze.

29 czerwca 2007 roku w Prokuraturze Rejonowej w Sopocie na podstawie wniosku Marty Kaczyńskiej-Dubienieckiej zarejestrowano postępowanie wyjaśniające o zaprzeczenie ojcostwa małoletniej Ewy Smuniewskiej - oświadczyła w rozmowie z tabloidem szefowa prokuratury Barbara Skibicka. I jak dodała, Marta Kaczyńska przedstawiła wówczas wynik prywatnego badania DNA. To był dowód w toczącej się w sądzie rejonowym sprawie o zaprzeczenie ojcostwa.
http://tiny.pl/hnfv2

=====================================

Katolicy są zakłamanymi hipokrytami i doskonale o tym wiedzą. Ich wartości chrześcijańskie są niewarte papieru, na którym je spisano. Każdy katolik okazuje swoją wiarę werbalnie, a w życiu kieruje się tylko tym, co jest dla niego korzystne. I ma w głębokim poważaniu wartości i przykazania. Powyżej przykład symptomatyczny dla katolików.

I tyle mojego komentarza do tej wiadomości!

Katolicyzm to jest wiara judaisyczna.

Lech Kaczynski powiedzial dziennikarzom, ze drugi raz jest pod Sciana Placzu -
pierwszy raz byl tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiscie wyznania chrzescijanskiego, a nie
mojzeszowego, ale wiem skad sie wywodzi moja wiara - zaznaczyl. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-25 14:25:13
Autor: Yogi
Marta Kaczyñska wyst±pi³a o zaprzeczenie ojcostwa córki
Dnia Thu, 25 Oct 2012 19:43:30 +0200, Jusuf napisa³(a):

Lech Kaczynski powiedzial dziennikarzom, ze drugi raz jest pod Sciana Placzu - pierwszy raz byl tam jako prezydent Warszawy.

Przenios³e¶ siê boukun na szwabskie sozialhilfe i nawet ich weterzynarz
nie mo¿e tego u ciebie wyleczyæ?

Data: 2012-10-25 19:53:28
Autor: ZeNek
Marta Kaczyńska wystąpiła o zaprzecz enie ojcostwa córki
W co wiezy ten zaklamany Chuj ?

Data: 2012-10-25 20:24:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jusuf" <jusuf@qmail.com> napisał w wiadomości news:k6btoe$11kh$1adenine.netfront.net...

[...]

Nie weksluj. Chodzi o jego córkę. Do jej postępków się odnieś.

Data: 2012-10-25 20:29:29
Autor: Jusuf
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:508983f7$0$26705$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Odniosłem się do twojego przedostatniego zdania, czepiłeś się rzekomych katolików. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Marta Kaczyńska wystąpiła o zaprzeczenie ojcostwa córki