Marta Kaczyńska: Bartoszewski znów oczernia.

Data: 2011-03-02 18:19:48
Autor: Hans Koss
Marta Kaczyńska: Bartoszewski znów oczernia.

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ikktbt$g16$1inews.gazeta.pl...
Gdyby blogerka Marta Kaczyńska przeczytała cały wywiad, którego prof. Władysław Bartoszewski udzielił gazecie "Die Welt", pewnie nie rzucałaby pod jego adresem kalumnii o fałszowaniu historii i kalaniu dobrego imienia Polski, ale raczej wystawiła profesorowi laurkę.

Bartoszewski może nie ejst idałem na wielkiego patriotę ale swoje przeszedł i taka cipcia jak Dubieniecka powinna zachować pokorę otwierając swoje kaczyńskie usteczka.

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

HansKoss

Data: 2011-03-02 21:15:27
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Koss" <rudy102@military.org> napisał w wiadomości news:4d6e7c2d$0$2460$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nienawiść do PiSu rzuciła bielma na wasze oczy i jesteście z tego powodu w stanie zaprzedać Polskę...

boukun

Marta Kaczyńska: Bartoszewski znów oczernia.