Marta Kaczyńska: Bartoszewski znów oczernia.

Data: 2011-03-02 21:14:01
Autor: boukun
Marta Kaczyńska: Bartoszewski znów oczernia.
"...na pytanie o to, czy bał się
własnych sąsiadów podczas wojny, odpowiada twierdząco . - Jeśli ktoś się
bał, to nie Niemców. Gdy niemiecki oficer widział mnie na ulicy i nie miał
rozkazu aresztowania mnie, niczego nie musiałem się obawiać."...

Jakie było pytanie, a o czym pieprzył Bartoszewski? Dlaczego były dyplomata polski i doradca prezydenta RP Bartoszewski liże dzisiaj dupę Niemcom? Jaką ma potrzebę wybielać Niemców i szkalować Polaków?

boukun

Marta Kaczyńska: Bartoszewski znów oczernia.