Marta Kaczyńska udaje biedn±...

Data: 2011-12-14 07:15:05
Autor: Tzva Adonai
Marta Kaczyńska udaje biedn±...
Marta Kaczyńska i jej m±ż Marcin Dubieniecki nie należ± do
najbiedniejszych w tym kraju. Ona jeĽdzi drogim audi za 260 tysięcy
złotych, on BMW za 360 tysięcy i czasem wypasionym porsche. Ale to nie
jedyne luksusy znanej pary. Maj± również bardzo drogi apartament na
warszawskim Powi¶lu wart milion złotych i apartament niedaleko Gdyni
za 2,5 miliona złotych. Jednym słowem - sielanka

Dlatego dziwi nas, że Marta Kaczyńska pozuje na kogo¶ skromnego. W
najnowszym filmiku, gdzie córka prezydenta zachęca do wzięcia udziału
w marszu Niepodległo¶ci i Solidarno¶ci.

Zamiast nagrać siebie w luksusowej scenerii, czyli - naturalnym dla
niej ¶rodowisku, kręci filmik na tle... starego kaflowego pieca. Ubiór
też nie odzwierciedla faktycznego stanu konta Kaczyńskiej. Smutny
sweterek zast±pił drogie, markowe ciuchy. Nie wspomnimy już o fotelu w
kratę czy.... kaloryferze w najtańszej wersji (kaloryfer obok
pieca???).

Wybór scenerii do filmy promocyjnego to rezultat pracy speców do PR
zatrudnionych przez stryja Marty, Jarosława Kaczyńskiego.

Foto: http://bi.gazeta.pl/im/0/10809/z10809150X.jpg

Data: 2011-12-14 15:52:59
Autor: Obserwator
Marta Kaczyńska udaje biedn±...

ale nie okrada polskiego spoleczenstwa tak jak rzadzaca Polska postkomusza mafia? Jeden z *emerytow* postkomuszych nadal wyciaga swa tlusta lape po forse z kasy
polskich podatnikow, mimo ze juz sie nazarl jak swinia.

*Jerzy Urban, rzecznik stanu wojennego i nowy polityczny przyjaciel Palikota
był do tej pory znany z tego że gadał bez przerwy o swoim bogactwie. Kilka
miesięcy temu Urban zacz±ł pobierać emeryturę z ZUS, tak jak każdy
¶miertelnik. Co się stało ?

Starsze pokolenie Polakow pamieta tlusta, nalana twarz Jerzego Urbana,
obcisnietego jak wieprz w wojskowym mundurze rzecznika tzw. "rzadu" dyktatora
generala Jaruzelskiego. Urban szczekal co jakis czas w telewizji. Jego
najslynniejsze slowa to aroganckie "rzad sie sam wyzywi".

Po Okraglym Stole Jerzy Urban zbil fortune na handlu alkoholem i zalozyl
Wydawnictwo Urma, wydajace tygodnik NIE.

Urban, jako byly rzecznik Jaruzelskiego i aktualny kolega z pracy esbeka
Hipolita Starszaka, zna duzo tajemnic grupy ITI. Gdyby Urban chcial je
opowiedziec w sadzie, byloby juz po ITI. No ale tak odwazny to Urban nie jest.

Wiec zamiast opowiadac nam o ITI, przez ostatnie dwie dekady Urban zanudzal
nas swoimi przechwalkami prowincjonalngo nuworisza na temat tego co on ma,
czym jezdzi, co pali czy tez z kim spi. Sluchanie czy tez czytanie belkotu
Urbana bylo ciezka proba dla wiekszosci normalnych ludzi.

Jeszcze w 2004 roku tygodnik Wprost "wycenial" Urbana na 120 milionow PLN. Ostatnio Urban zaczal pobierac emeryture z ZUS. Widocznie milioner sam sie juz
nie moze wyzywic ? Emeryture Urban ma duza - 4,700 PLN miesiecznie. Tylko
dlaczego zaczal ja pobierac akurat teraz, po 17 latach od nabycia praw do
emerytury ?

Wedlug "Super Expressu" tylko 5% polskich seniorow ma emerytury powyzej 3,500
PLN miesiecznie. Mozemy sie domyslac z jakiego to resortu wywodzi sie
wiekszosc owych szczesliwych seniorow. Mozna takze snuc kilka wolnych hipotez na temat niespodziewanego skoku
domniemanego milionera Urbana na emeryture ZUS:

(1) tygodnik NIE cienko przedzie finansowo

(2) Urban wydal duzo kasy na kampanie wyborcza Ruchu Palikota (3) koniak, cygara, bialy Jaguar i dziewczyny zrujnowaly Urbana

(4) moze Urban nigdy nie byl naprawde bogaty i tylko szpanowal

Kto wie ? http://monsieurb.nowyekran.pl/post/42939,emerytura-jerzego-urbana

Data: 2011-12-14 08:20:42
Autor: Tzva Adonai
Obserwator napisał(a):

ale nie okrada polskiego spoleczenstwa tak jak rzadzaca Polska postkomusza mafia?

A gdzie ty tu widzisz złodziejstwo?.. Emerytura należy mu się z mocy
prawa, więc j± bierze.. Zreszt± Urban nigdy nie ukrywał, że polskim
patriot± nie jest, co najwyżej antyklerykałem i prze¶miewc±.. Poza tym
jego tygodnik o prawie milionowym nakładzie generuje milionowe zyski,
do tego dochodz± udane inwestycje na rynku kapitałowym itd - Urban na
swój maj±tek uczciwie zarobił... A jaki biznes prowadzi Martusia?..
Zajebała kilka milionów z podatków płaconych przez podludzi
zarabiaj±cych 2 tys. na miesi±c, ustawiła się do końca życia za
publiczny pieni±dz, a teraz udaje biedn± patriotkę w sweterku przy
peerelowskim kominku... To jest dopiero moralne kurewstwo...

Data: 2011-12-14 16:32:33
Autor: Obserwator
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
> [...]

publiczny pieni±dz, a teraz udaje biedn± patriotkę w sweterku przy
peerelowskim kominku... To jest dopiero moralne kurewstwo...

***************************************

naklad tej jego gazetki wynosi 175845, a sprzedaz 75837.

Moze mnie oswiecisz jak mozna zarabiac na takiej ilosci sprzedanego szajsu
miliony, z ktorego ok. 100 000 trafia na makulature?

A emerytore ma taka, tylko dlatego, ze takie prawo sobie zagwarantowala ta
mafia przy tym rzekomo niezbednym dla Polski *okraglym stole*.

O moralnosci z kims takim jak ty, sie nie rozmawia.

Data: 2011-12-14 17:50:12
Autor: Leprechaun
Marta Kaczyńska udaje biedn±...

Użytkownik "Obserwator " <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jcaj31$5p9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

mafia przy tym rzekomo niezbednym dla Polski *okraglym stole*.

O moralnosci z kims takim jak ty, sie nie rozmawia.

EmerytUrę wie¶niaku!  Czy http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI brał udział w pracach okr±głego stołu?

BomBel

Data: 2011-12-15 20:54:56
Autor: jadrys
Marta Kaczyńska udaje biedną...
W dniu 2011-12-14 17:20, Tzva Adonai pisze:
A jaki biznes prowadzi Martusia?.. Zajebała kilka milionów z podatków płaconych przez podludzi zarabiających 2 tys. na miesiąc, ustawiła się do końca życia za publiczny pieniądz, a teraz udaje biedną patriotkę w sweterku przy peerelowskim kominku... To jest dopiero moralne kurewstwo...

Zupełnie nie rozumiem tego czepialstwa.. Jak to zaj**ała? Dostała odszkodowanie z ubezpieczenia za śmierć rodziców. A że takie wysokie to przecież nie jej wina.

Data: 2011-12-16 08:56:29
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jcdj8r$gk0$1node2.news.atman.pl...
[...]

JakoĹ› ci nie przeszkadza jej "kapitalistyczny czerwony ryj" i ĹĽycie na koszt innych.

BBR

Data: 2011-12-16 09:24:05
Autor: WW
W dniu 2011-12-16 08:56, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Zupełnie nie rozumiem tego czepialstwa.. Jak to zaj**ała? Dostała
odszkodowanie z ubezpieczenia za śmierć rodziców. A że takie wysokie
to przecieĹĽ nie jej wina.

Tu nie ma mowy o winie.
Odszkodowanie to jedynie część zysku ze śmierci tatusia i mamusi.
Nie zapominajmy o "sercu bankierów" którzy, w obliczu tragedii oczywiście, umorzyli jej całkiem pokaźne kredyty.
Skoro mówimy o demokracji i równości, to dlaczego dla innych rodzin śmierć rodziców jest sygnałem dla banków do rozpoczęcia wyścigu po mienie rodziny a w tym przypadki nic nie wzięli a jeszcze dali?

I teraz ta osoba zwraca siÄ™ o coĹ› do biednych ludzi?

Jak widać brak jakichkolwiek norm moralnych jest w tej rodzinie normą.

Brak w języku ludzi kulturalnych słów, mogących dostatecznie obelżywie określić takie postępowanie.

Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2011-12-16 10:54:27
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jcev7c$s8f$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeżeli już komentujesz czyjąś wypowiedź to cytuj/odpowiadaj właściwie. Nie jestem autorem opinii powyżej.

BBR

Data: 2011-12-16 12:29:41
Autor: WW
Marta Kaczyńska udaje biedn±...
W dniu 2011-12-16 10:54, Pan hrabia Bobrowski pisze:

Jeżeli już komentujesz czyj±¶ wypowiedĽ to cytuj/odpowiadaj wła¶ciwie.
Nie jestem autorem opinii powyżej.

BBR

Zechciej wybaczyć.
Mam wypchany kif i już kilka razy spowodowało to niewła¶ciwy nagłówek.
Musze się temu dokładnie przyjrzeć.
My¶lę, że wszyscy zauważyli, że to nie Twoje słowa.
Jeszcze raz przepraszam.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-12-16 12:46:59
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Marta Kaczyńska udaje biedn±...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jcfa3d$7ip$1node2.news.atman.pl...
[...]

W swojej wspaniało¶ci przyjmuję przeprosiny i wybaczam. Miło jest dyskutować z kim¶ kto prezentuje porz±dny poziom intelektu.

BBR

Data: 2011-12-14 16:05:39
Autor: Obserwator
A tak zyje sobie Jerzego Urbana "Goebbels stanu wojennego".

...rzecznik prasowy sowieckiego jenerala Jaruzelskiego, teraz w Polsce:

*W kwietniu 1992 roku w nadawanym na żywo telewizyjnym programie
"Dekomunizacja po polsku" ówczesny senator prof. Ryszard Bender nazwał
rzecznika rz±du PRL w latach 80. Jerzego Urbana "Goebbelsem stanu wojennego".

Urban poczuł się obrażony porównaniem go do hitlerowskiego zbrodniarza
wojennego, wytoczył Benderowi proces o ochronę dóbr osobistych i zaż±dał
przeprosin. Prof. Bender odmówił przeproszenia twierdz±c, że chodziło mu
jedynie o porównanie stylów propagandy uprawianych przez obie postaci.

Po 12 latach procesowania sie w sadach, prof. Bender wygral sprawe w 2004
roku. Nie musi przepraszac Urbana.

"Wiarygodni s± ci ¶wiadkowie, którzy wskazali, że jedyn± cech± ł±cz±c± oba
porównywane podmioty była funkcja, jak± sprawowali każdy w swoim okresie
historycznym, a więc funkcja propagandzisty, rzecznika, który popierał ustrój
społecznie nieakceptowalny. Dlatego to porównanie jest celne" powiedziała
owczas uzasadniaj±c wyrok przewodnicz±ca składu orzekaj±cego.

Mozna oczywsicie dziwic sie prof. Benderowi ze patrzac na tlusta nalana twarz
Urbana nasunal mu sie na mysl Goebbels i jego rola propagandzisty ustroju
spolecznie nieakceptowalnego.

Wspominajac o zdychaniu ustroju spolecznie nieakceptowalnego nasuwa sie na
mysl osoba Hermana Goeringa, ktory spedzil ostatnie lata swojego zycia w
ustroju spolecznie nieakceptowanym na pogoni za kasa, obzeraniu sie i tyciu
jak wieprz.

Goering znany byl ze swojego patologicznego zamilowania do cygar, do
akcesoriow nowo-bogactwa i do rezydencji. Marka jego ulubionych cygar
produkowala nawet pudelka cygar z podobizna Goeringa (kult jednostki ktory
znalazl rezonans w PRLu). Uwielbial nowobogackie zycie, akcesoria i blichtr.

Goering posiadal kilka rezydencji, w tym ogromna rezdencje Carinhall pod
Berlinem: http://pl.wikipedia.org/wiki/Carinhall

W dniu kapitulacji III Rzeszy, 8 maja 1945, Goering oswiadczyl butnie i
prowokacyjnie dziennikarzom ze (cytat) "przynajmniej pozyl sobie godnie przez
12 lat", w orginale "wenigstens zwölf Jahre anständig gelebt".

To najbardziej znana wypowiedz tego tlustego zbrodniarza i psychopaty.

Najbardziej znana wypowiedz Jerzego Urbana tez dotyczy zarcia i kasy, to
slynne butne i aroganckie "Rz±d się sam wyżywi" wypowiedziane podczas stanu
wojennego.

Urban nie tylko przezyl upadek ustroju spolecznie nieakceptowanego ale i
dorobil sie w III RP. Od tej pory, jak kazdy zakompleksiony prowincjonalny
parwenjusz, gada czesto o swojej kasie: co ma, co je, co pije, co pali, gdzie
byl na wakacjach i tak dalej.

Zrodla finansowej fortuny slugi ustroju spolecznie nieakceptowanego, Jerzego
Urbana, sa podobnie niejasne jak zrodla finansowej fortuny slugi ustroju
spolecznie nieakceptowanego, Hermana Goeringa.

Podobienstw pomiedzy tymi dwoma tlusciochami jest wiecej, lista ponizej.

Takiego to pecha historycznego maja Polacy. *

Pod linkiem fotki prosiaka i jego obecnej rezydencji:

http://monsieurb.nowyekran.pl/post/30795,goebbels-utuczony-jak-goering

Data: 2011-12-15 20:36:27
Autor: Jan Kownacki - Pisarz
On 12/14/2011 04:15 PM, Tzva Adonai wrote:
[...]

KURDE ALE JAJA!!! TO ZDJECIE BYLO ROBIONE U STRYJA W MIESZKANIU...

Marta Kaczyńska udaje biedn±...