Marta, albo dziewczyna na telefon

Data: 2013-07-25 09:19:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Marta, albo dziewczyna na telefon
Redaktorka Frondy Marta Brzezi艅ska Waleszczyk, ma wyra藕n膮 pretensj臋 do tych kobiet, kt贸re 偶yj膮 ze sposoringu. Martwi j膮 to, a mo偶e mocno wnerwia, 偶e atrakcyjne panienki kasuj膮 za ustawian膮 randk臋 z wsadem czasem nawet tysi膮ce dolar贸w albo euro, a ona bieduje, 偶yj膮c tylko z zasranych honorari贸w od Terlikowskiego. Fakt, to musi by膰 irytuj膮ce!

I irytacj臋 t臋 frondzianym zwyczajem pani Marta przela艂a na papier. Pisze przeto: 鈥淲i臋cej zrozumienia mam dla prostytutek z burdeli czy tir贸wek, kt贸re czasem naprawd臋 chwytaj膮 si臋 ostatniej deski ratunku, 偶eby zarobi膰 par臋 groszy na utrzymanie rodziny albo przemoc膮 s膮 zmuszane do nierz膮du. Dziewczyny, kt贸re robi膮 鈥瀟o鈥, 偶eby kupi膰 sobie lepsze auto albo zap艂aci膰 czynsz za luksusowe mieszkanie nie si臋gaj膮 im do st贸p. To, co one robi膮 to nie 偶aden 鈥瀞ponsoring鈥, ale zwyk艂e kurwy鈥.

No c贸偶鈥 po pierwsze to kurwa kurwie 艂ba nie urwie.  A po drugie鈥rzyznam si臋, 偶e szczerze wzruszony jestem trosk膮 pani Marty o upad艂e panienki w Lexusach i Mercedesach. To jest pewnie ta prawdziwa solidarno艣膰 jajnik贸w.

Pani Marto, powiem tak. Zniewalaj膮co pi臋kna to pani nie jest niestety(foto), ale by膰 mo偶e (a nawet na pewno) ma pani inne acz mniej widoczne walory.

Prosz臋 przeto o maila, a porozmawiamy powa偶nie o sposoringu. Na pocz膮tku to mo偶e kokosy nie b臋d膮 jakie艣 szczeg贸lne, acz wszystko zale偶e膰 b臋dzie od tego jak si臋 pani sprawdzi i jakimi zdolno艣ciami si臋 pani wyka偶e. Dla mnie to te偶 gratka, bo mie膰 w zbiorach dam臋 z Frondy to jednak co艣!

http://tiny.pl/hvp87

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Marta, albo dziewczyna na telefon