Martin Palermo z 40 metrow strzela gola glowa

Data: 2009-10-05 12:31:07
Autor: ..Aldi..
Martin Palermo z 40 metrow strzela gola glowa
Martin Palermo zdobył niesamowitego gola z 40 metrów, który dał zwycięstwo Boca Juniors Buenos Aires nad Velezem Sarsfield 3:2 w meczu ligi argentyńskiej.

Napastnik, który dostał powołanie do reprezentacji Argentyny na mecze z Peru i Urugwajem, uderzeniem głową posłał piłkę do siatki. Stało się to po błędzie bramkarza Velezu. German Montoya wybijał piłkę sprzed własnego pola karnego i zrobił to tak niefortunnie, że trafiła ona na głowę napastnika Boca Juniors. Ten celnie przymierzył zapewniając zwycięstwo swojej drużynie.

Tym samym podopieczni Alfia Basile przerwali serię czterech porażek z rzędu. W tabeli zespół z Buenos Aires traci osiem punktów do prowadzącego Estudiantes La Plata.
http://sport.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/niesamowity-gol-palermo-dal-zwyciestwo-boca-juniors,1377842

ten sam palermo zasłynął tym, że w jednym meczu nie trafił trzech karnych :))
http://www.youtube.com/watch?v=FD93d2Blkhc

Data: 2009-10-05 12:33:10
Autor: Viking

"..Aldi.." <romek1@poczta.fm> wrote in message news:hacgk1$in5$1news.interia.pl...
Martin Palermo zdobył niesamowitego gola z 40 metrów, który dał zwycięstwo Boca Juniors Buenos Aires nad Velezem Sarsfield 3:2 w meczu ligi argentyńskiej.

Jikia zdobyl bramke glowa z dalszej odleglosci:)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-10-05 14:39:26
Autor: Tomasz W
Martin Palermo z 40 metrow strzela gola glowa

Jikia zdobyl bramke glowa z dalszej odleglosci:)

a to nie bylo w pucharze interneto co Ruch wygral 6:0 ? juz nie pamietam dokladnie  - moze jakis link do youtube :)

Data: 2009-10-05 06:41:45
Autor: ligwan
On 5 Paź, 14:39, "Tomasz W" <tom...@us.edu.pl> wrote:
> Jikia zdobyl bramke glowa z dalszej odleglosci:)

a to nie bylo w pucharze interneto co Ruch wygral 6:0 ? juz nie pamietam
dokladnie  - moze jakis link do youtube :)

Panowie to było "tylko" 20 metrów :)  Na "jutjub" raczej nie będzie,
chyba że w jakieś lokalnej tv. Na stronie Ruchu jest tylko opis

http://www.ruchchorzow.com.pl/?page=articles-news&article_id=7261&article_category=5

Data: 2009-10-05 22:09:18
Autor: Viking

"ligwan" <lligwan@gmail.com> wrote in message news:20a8cfde-f11e-41ea-8265-371f146af09ev2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Panowie to było "tylko" 20 metrów :)  Na "jutjub" raczej nie będzie,
chyba że w jakieś lokalnej tv. Na stronie Ruchu jest tylko opis

lol, byl jakies 10m za linia polowy z 10m od lini bocznej, w lini prostej do bramki mial conajmniej tyle co palermo, nie wiem co za idiota pisal ten opis

Data: 2009-10-06 12:02:00
Autor: marqnow;j00gas;
On 5 Paź, 23:09, "Viking" <jon...@nospam.poczta.onet.pl> wrote:
"ligwan" <llig...@gmail.com> wrote in message

> [...]

bramki mial conajmniej tyle co palermo, nie wiem co za idiota pisal ten opis

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration

etam slabo

Data: 2009-10-08 09:03:37
Autor: tomus_king
Martin Palermo z 40 metrow strzela gola glowa

Jak już tak piszecie o polskich wątkach to macie gola puszczonego przez Malarza z Larisy w poniedziałek.

http://www.youtube.com/watch?v=0YzXB0LuZZs&feature=related
 --

Martin Palermo z 40 metrow strzela gola glowa