Martin Schulz - "ma głowę Lenina, ale mówi jak Hitler"

Data: 2012-01-18 16:10:30
Autor: Obserwator
Martin Schulz - "ma głowę Lenina, ale mówi jak Hitler"

http://www.youtube.com/watch?v=jMSHWffVrqE

....zasiada w PE nieprzerwanie od 1994 r. Ale Europa, w tym rodzime Niemcy,
usłyszały o nim naprawdę dopiero w 2003 r., za włoskiej prezydencji w UE, gdy
ówczesny premier Silvio Berlusconi w reakcji na jedną z ostrych krytyk Schulza
powiedział na europarlamentarnym forum, że ten ówczesny szeregowy
eurodeputowany byłby idealnym kandydatem do zagrania roli kapo we włoskim filmie. Prawica ma mu za złe ten język i nieprzejednaną krytykę nacjonalizmu,
prawicowego ekstremizmu w różnych krajach oraz zdecydowaną obronę lewicowych
ideałów. Lider francuskiego Frontu Narodowego Jean-Marie Le Pen powiedział o nim
kiedyś, że "ma głowę Lenina, zaś mówi jak Hitler" .

 W Polsce część polityków prawicy ma za złe Schulzowi zażyłe stosunki z dawnym
partyjnym liderem i byłym kanclerzem Niemiec Gerhardem Schroederem, m.in. za
jego udział w realizacji Gazociągu Północnego.

Inny - po scysji z Berlusconim - głośny atak słowny na Schulza miał miejsce w
PE w listopadzie 2010 r., kiedy to brytyjski eurosceptyczny poseł został
wyrzucony z sali plenarnej za nazwanie niemieckiego lidera frakcji "faszystą"
i rzucenie pod jego adresem hitlerowskiego hasła "jeden naród, jedna Rzesza,
jeden wódz". Szefowie głównych frakcji PE we wspólnym oświadczeniu stanęli wówczas
solidarnie w obronie Schulza. --

Data: 2012-01-18 20:29:46
Autor: leszek niewiadomski
Am 18.01.2012 17:10, schrieb  Obserwator:

[...]

Dobre rekomendacje od Jean-Marie Le Pena i Berlusconiego. Pani Alessandra Mussolini tez go pewnie spotkala i nic nie rzekla?
Cos o Silvio B. z tutejszego kabaretu:
http://www.youtube.com/watch?v=8DubcxIWvcE
ln.

Data: 2012-01-18 19:42:06
Autor: Obserwator
Martin Schulz -
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisał(a):

[...]

 lepsze rekomendacje ma od komuchow nie tylko polskich (Siwiec).
 Nawet corka ubeka -  Danuta Hübner poklepala go po pleckach i poglaskala bo zaniedbanej, krzykliwej mordzie:)

Data: 2012-01-18 22:08:12
Autor: u2
Martin Schulz -
W dniu 2012-01-18 20:42,  Obserwator pisze:
 Nawet corka ubeka -  Danuta Hübner poklepala go po pleckach i poglaskala bo zaniedbanej, krzykliwej mordzie:)

Fakt, okropnie wyglada ;)

Data: 2012-01-18 21:16:03
Autor: Obserwator
Martin Schulz -
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-01-18 20:42,  Obserwator pisze:
>  Nawet corka ubeka -  Danuta Hübner poklepala go po pleckach i poglaskala bo > zaniedbanej, krzykliwej mordzie:)

Fakt, okropnie wyglada ;)

zwroc uwage na jego profil: ma bardzo plaska tylna czesc czaszki. Psychopaci najczesciej takie maja. --

Data: 2012-01-18 23:50:00
Autor: u2
Martin Schulz -
W dniu 2012-01-18 22:16,  Obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Nawet en face wyglada tragicznie. Az strach pomyslec co wyniknie z jego
wladzy.

Data: 2012-01-19 10:50:00
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Martin Schulz -

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty z każdej strony wyglądasz tragicznie. Jak krzyżówka Mongoła z arabską kozą.

BBR

Data: 2012-01-19 10:49:16
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Martin Schulz -

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf7cqj$f1i$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> zaniedbanej, krzykliwej mordzie:)

Fakt, okropnie wyglada ;)

zwroc uwage na jego profil: ma bardzo plaska tylna czesc czaszki.

Widzę, że dokładnie obejrzałeś się w lustrze. Cieprpisz na koitofobie?

BBR

Data: 2012-01-19 10:47:35
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Martin Schulz -

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f1734c1$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-01-18 20:42,  Obserwator pisze:
 Nawet corka ubeka -  Danuta Hübner poklepala go po pleckach i poglaskala bo
zaniedbanej, krzykliwej mordzie:)

Fakt, okropnie wyglada ;)

Okropnie wygląda to Kempa i jej koleżanka z Ruchu Palikota.

BBR

Data: 2012-01-19 16:54:42
Autor: Leprechaun
Martin Schulz -

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f17e6b7$0$1274$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kempa budzi we mnie odruch zniechęcenia. Urodę ma nieznośną. Sposób bycia też. Wydaje się jej, że jest jakąś gwiazdą.

BomBel

Data: 2012-01-20 05:45:57
Autor: stevep
Martin Schulz -
Dnia 19-01-2012 o 16:54:42 Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Chyba raczej wymiotny.

--
stevep

Martin Schulz - "ma głowę Lenina, ale mówi jak Hitler"