Martwię się o pana...

Data: 2018-10-01 08:20:13
Autor: kk
Martwię się o pana...
Hej,

Zostałem ostatnio pouczony by "zwracać uwagę na znaki ograniczenia prędkości". Wydaje mi się to zupełnie niepotrzebne. Ja przecież zawsze z uwagą oglądam wszystkie mijane znaki. Zostają one we mnie jak cola, odbija mi się po nich z godzinę jeszcze. Oglądanie znaków na drodze jest solą jazdy samochodem. Wjeżdżając na szeroką 3-pasową jezdnię muszę koniecznie pooglądać te znaki bo inaczej bym się zgubił i nie wiedział jak dalej żyć ...

No ale do rzeczy ... czy te ścierwa w nieoznakowanych rejestrują gdzieś w systemie pouczenia konkretnego kierowcy?

Data: 2018-10-01 00:50:56
Autor: Lisciasty
Martwię się o pana...
W dniu poniedziałek, 1 października 2018 08:20:21 UTC+2 użytkownik kk napisał:
No ale do rzeczy ... czy te ścierwa w nieoznakowanych rejestrują gdzieś w systemie pouczenia konkretnego kierowcy?

Dostałeś tylko pouczenie i piszesz o nich per "ścierwa"?
Niezłym zjebem jesteś.

L.

Data: 2018-10-01 11:20:04
Autor: Jacek Maciejewski
Martwię się o pana...
Dnia Mon, 1 Oct 2018 00:50:56 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

Dostałeś tylko pouczenie i piszesz o nich per "ścierwa"?

Ostatnio pouczają wszystkich z uwagi na przyjętą formę strajku. Więc
żadna łaska. A ścierwa, choć to może zbyt mocne słowo, to oni są.
Przynajmniej w cholernie sporym procencie.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-01 12:39:24
Autor: T.
Martwię się o pana...
[...]

Wiemy, wiemy... Jak lekarze, księża, sędziowie, politycy i kominiarze.
T.

Data: 2018-10-01 12:57:30
Autor: zhbick
Martwię się o pana...

Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bb1f963$0$482$65785112@news.neostrada.pl...

Wiemy, wiemy... Jak lekarze, księża, sędziowie, politycy i kominiarze.

I cykliści. Nie zapominajmy o cyklistach.

Data: 2018-10-01 13:28:07
Autor: Jacek Maciejewski
Martwię się o pana...
Dnia Mon, 1 Oct 2018 12:39:24 +0200, T. napisał(a):

[...]

Źle kombinujesz. W policji z natury rzeczy jest nadreprezentacja
osobników socjopatycznych w porównaniu z innymi zawodami. Powodów domyśl
się sam :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-06 06:59:42
Autor:
Martwię się o pana...

Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ff4szame4o36.qj7unujhdjc1$.dlg@40tude.net...

[...]

Wśród nauczycieli nauczania początkowego to musi być nieźle, a już o żołnierzach nie wspominam.

A, lekarze to też pewnie niezłe ziół

Kim jesteś z zawodu?

Data: 2018-10-06 07:07:11
Autor: Shrek
Martwię się o pana...
W dniu 06.10.2018 o 06:59, test pisze:

[...]

No ale przecież to prawda, zwłaszcza wśród żołnierzy jest z pewnością więcej socjopatów niż "średnia krajowa".

A, lekarze to też pewnie niezłe ziół

Lekarze też mają specyficzną osobowość. Nic dziwnego.

Kim jesteś z zawodu?

Ja akurat zwykłym inżynierem:)

Shrek

Data: 2018-10-06 11:23:45
Autor: Jacek Maciejewski
Martwię się o pana...
Dnia Sat, 6 Oct 2018 06:59:42 +0200, test napisał(a):

Wśród nauczycieli nauczania początkowego to musi być nieźle
Tego nie kumam.

a już o żołnierzach nie wspominam.
Źle kombinujesz. Żołnierzom nie przysługuje ten kawałek władzy jakiego
się udziela policjantom. Więc socjopaci tam się nie garną.

A, lekarze to też pewnie niezłe ziół
Zaiste, dziwnie masz w makówie poukładane. Skąd taki pomysł?

--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-06 12:39:00
Autor:
Martwię się o pana...

Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fmnraz8kh2g$.1rj3y5etg52lu$.dlg@40tude.net...

Dnia Sat, 6 Oct 2018 06:59:42 +0200, test napisał(a):

Wśród nauczycieli nauczania początkowego to musi być nieźle
Tego nie kumam.

"Powodów domyśl się sam :)"

a już o żołnierzach nie wspominam.
Źle kombinujesz. Żołnierzom nie przysługuje ten kawałek władzy jakiego
się udziela policjantom.

Uhm, uzyskują tylko licencję na zabijanie. Wrogów, czyli (wg ciebie) nie ludzi.

A, lekarze to też pewnie niezłe ziół

Zaiste

No

Kim jesteś z zawodu?

Nie napiszesz?

Data: 2018-10-06 12:58:31
Autor: Jacek Maciejewski
Martwię się o pana...
Dnia Sat, 6 Oct 2018 12:39:00 +0200, test napisał(a):

Kim jesteś z zawodu?

Nie napiszesz?

Nie. Ty zaś, widzę, jesteś z zawodu głupcem.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-06 19:39:47
Autor:
Martwię się o pana...

Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1xscsu68iz39t$.iie96tdcwrku$.dlg@40tude.net...

Dnia Sat, 6 Oct 2018 12:39:00 +0200, test napisał(a):

Kim jesteś z zawodu?

Nie napiszesz?

Nie.

Tak myslalem.

Ty zaś, widzę, jesteś z zawodu głupcem.

Bez tupnięcia sie nie liczy.

Data: 2018-10-02 23:16:52
Autor: Hinek
Martwię się o pana...

Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bb1f963$0$482$65785112@news.neostrada.pl...

 Wiemy, wiemy... Jak lekarze, księża, sędziowie, politycy i kominiarze.

Odczep się od kominiarzy

--
Hinek

Data: 2018-10-03 05:29:17
Autor: kk
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-02 o 23:16, Hinek pisze:

Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bb1f963$0$482$65785112@news.neostrada.pl...

 Wiemy, wiemy... Jak lekarze, księża, sędziowie, politycy i kominiarze.

Odczep się od kominiarzy

A guzik

Data: 2018-10-01 23:04:43
Autor: Tomasz Pyra
Martwię się o pana...
Dnia Mon, 1 Oct 2018 11:20:04 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

Dnia Mon, 1 Oct 2018 00:50:56 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

Dostałeś tylko pouczenie i piszesz o nich per "ścierwa"?

Ostatnio pouczają wszystkich z uwagi na przyjętą formę strajku.

Pouczają, bądź kierują wniosek o ukaranie do sądu.
Więc tym bardziej należałoby podziękować za pouczenie, bo sąd czasami ma
gorszy humor niż taryfikator przewiduje ;)

Data: 2018-10-01 23:30:05
Autor: kk
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-01 o 23:04, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Nie oszukujmy się, mogli mnie zabić a ocalili.

Ale Wy głupi jesteście to aż głowa boli :-)

Data: 2018-10-01 23:51:01
Autor: Tomasz Pyra
Martwię się o pana...
Dnia Mon, 1 Oct 2018 23:30:05 +0200, kk napisał(a):

[...]

No mogli, mogli.

Jak bardzo potrzebujesz, to zawsze sobie możesz to tłumaczyć, że zobaczyli
że człowiek z miasta, więc pokornie spuścili wzrok, przeprosili, pouczyli i
uciekli ;)
Tyle że to raczej nie będzie prawda.

Mają strajk i dostałeś w związku z tym pouczenie.

Data: 2018-10-01 18:37:25
Autor: kk
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-01 o 09:50, Lisciasty pisze:
[...]

Bo nie mam mentalności niewolnika tak jak Ty?

Data: 2018-10-01 12:38:51
Autor: Lisciasty
Martwię się o pana...
W dniu poniedziałek, 1 października 2018 18:37:35 UTC+2 użytkownik kk napisał:
Bo nie mam mentalności niewolnika tak jak Ty?

Nie być niewolnikiem to np. pić browara nad rzeką, mieszkać w jednym
miejscu, być zameldowanym gdzie indziej a adres w prawie jazdy i dowodzie
rejestracyjnym mieć jeszcze inny, jechać "eską" 150. Słowem olewać lub naginać upierdliwe przepisy nie robiąc przy tym nikomu pod górę.
A nazywać ścierwem ludzi, którzy nic złego nie zrobili to gówniarstwo.

L.

Data: 2018-10-01 21:42:11
Autor: Shrek
Martwię się o pana...
W dniu 01.10.2018 o 21:38, Lisciasty pisze:

A nazywać ścierwem ludzi, którzy nic złego nie zrobili to gówniarstwo.

Ścierwem to może w przypadku drogówki rzeczywiście nadmiar emocji ale od kiedy policja się skulsoniła, to sorry ale nie mają u mnie żadnego szacunku.

Shrek

Data: 2018-10-01 13:27:32
Autor: Lisciasty
Martwię się o pana...
W dniu poniedziałek, 1 października 2018 21:42:11 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
Ścierwem to może w przypadku drogówki rzeczywiście nadmiar emocji ale od kiedy policja się skulsoniła, to sorry ale nie mają u mnie żadnego szacunku.

Ja nie twierdzę że to świętoszki i przyjaciele, ale patrząc na ponad 20 lat spędzone za kółkiem, takich rasowych złośliwych skurwysynów
to może trafiłem w liczbie dwóch. Cała reszta była, można by rzec,
"ludzka", mimo iż ewidentnie złamałem ten czy inny przepis.
Może miałem szczęście a inni trafiają na samych złamasów? Czort wie.

L.

Data: 2018-10-01 22:51:59
Autor: Shrek
Martwię się o pana...
W dniu 01.10.2018 o 22:27, Lisciasty pisze:

Ja nie twierdzę że to świętoszki i przyjaciele, ale patrząc na ponad
20 lat spędzone za kółkiem, takich rasowych złośliwych skurwysynów
to może trafiłem w liczbie dwóch.

Ja też nie narzekam. Trafiło się dwóch co chcieli łapówki, ale to akurat krawężniki z prewencji, nie drogówka.

Ale ja nie o tym, tylko o braku szacunku do kusonów. Sami się zrobili kulsonami - przykro mi - policja utraciła jakikolwiek mój szacunek. I uprzedzając pytania czy jak ktoś mi będzie chciał wpierdol spuścić albo wjedzie mi w dupę to będę po nich dzwonił - tak - za to biorę kasę, pod przymusem i należy się jak psu micha. Natomiast mój szacunek utracili i już mnie nie oburza, ze ktoś traktuje ich jak okupanta. Jak robią tak mają.

Zresztą obecny strajk, który niektórym tak się podoba, to jedynie negocjacje za ile ten honor sprzedają. Płatne przez władzę w pieniądzach obywateli których właśnie zdradzają.

Shrek

Data: 2018-10-02 02:50:38
Autor: Marcin Debowski
Martwię się o pana...
On 2018-10-01, Shrek <1@wp.pl> wrote:
przymusem i należy się jak psu micha. Natomiast mój szacunek utracili i już mnie nie oburza, ze ktoś traktuje ich jak okupanta. Jak robią tak mają.

I sądzisz, że postawa kk to właśnie takie danie oporu kulsoństwu? :)

--
Marcin

Data: 2018-10-02 19:36:19
Autor: Shrek
Martwię się o pana...
On 2018-10-01, Shrek <1@wp.pl> wrote:
przymusem i należy się jak psu micha. Natomiast mój szacunek utracili i
już mnie nie oburza, ze ktoś traktuje ich jak okupanta. Jak robią tak mają.

I sądzisz, że postawa kk to właśnie takie danie oporu kulsoństwu? :)

W sumie to nie;)

Shrek

Data: 2018-10-02 20:10:33
Autor: kk
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-02 o 19:36, Shrek pisze:
On 2018-10-01, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

A napomknąłeś o kulsonach z okazji?

Data: 2018-10-02 21:11:29
Autor: Shrek
Martwię się o pana...
W dniu 02.10.2018 o 20:10, kk pisze:

I sądzisz, że postawa kk to właśnie takie danie oporu kulsoństwu? :)

W sumie to nie;)

A napomknąłeś o kulsonach z okazji?

Marcin miał rację - nie zrozumiesz.

Shrek

Data: 2018-10-01 23:20:04
Autor: Lisciasty
Martwię się o pana...
W dniu poniedziałek, 1 października 2018 23:26:15 UTC+2 użytkownik kk napisał:
No niewolnik :-)

Elokwencja i argumenty na wysokim poziomie, ale najważniejsze
że nie jesteś niewolnikiem, keep goin' :]

L.

Data: 2018-10-02 10:40:17
Autor: Kris
Martwię się o pana...
W dniu wtorek, 2 października 2018 08:20:06 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
W dniu poniedziałek, 1 października 2018 23:26:15 UTC+2 użytkownik kk napisał:
> No niewolnik :-)

Elokwencja i argumenty na wysokim poziomie, ale najważniejsze
że nie jesteś niewolnikiem, keep goin' :]

Brak rozumu w przypadku kk to raczej przywilej od Boga a nie kara
Wolny człowiek z pustą głową;)
Tyle że cham i prostak

Data: 2018-10-02 20:10:04
Autor: kk
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-02 o 08:20, Lisciasty pisze:
W dniu poniedziałek, 1 października 2018 23:26:15 UTC+2 użytkownik kk napisał:
No niewolnik :-)

Elokwencja i argumenty na wysokim poziomie, ale najważniejsze
że nie jesteś niewolnikiem, keep goin' :]

Napisz jeszcze raz jakie przepisy uważasz za dobre a jakie za złe.

Data: 2018-10-02 09:49:22
Autor: RadoslawF
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-01 o 23:25, kk pisze:

[...]

Skali to brakuje jak taki jeden idiota proponuje co chwilę twizzy.

Pozdrawiam

Data: 2018-10-02 19:59:51
Autor: kk
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-02 o 09:49, RadoslawF pisze:
[...]

Tobie nikt niczego nie proponuje

Data: 2018-10-02 20:44:25
Autor: RadoslawF
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-02 o 19:59, kk pisze:

[...]

Propozycje podane na grupie dotyczą wszystkich czytających.
Ale widać idiota nie do końca zdaje sobie sprawę komu proponuje.

Pozdrawiam

Data: 2018-10-02 22:57:30
Autor: kk
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-02 o 20:44, RadoslawF pisze:

[...]

Niektórym wydaje się, że wszyscy dla nich piszą.

Data: 2018-10-03 09:35:50
Autor: RadoslawF
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-02 o 22:57, kk pisze:

[...]

A innym ze wszyscy wierzą w to co oni piszą. Prawda?

Pozdrawiam

Data: 2018-10-01 23:30:32
Autor: kk
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-01 o 21:16, Kris pisze:
Bo zwykly burak jestes.

A Ty masz wszy na pępku

Data: 2018-10-06 06:56:40
Autor:
Martwię się o pana...

Użytkownik "Lisciasty"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:607cac3d-ffe1-4955-84de-20197511719d@googlegroups.com...

[...]

No przecież sam siebie nazywa kaką.

Data: 2018-10-01 09:32:21
Autor: LEPEK
Martwię się o pana...
W dniu 01.10.2018 o 08:20, kk pisze:

No ale do rzeczy ... czy te ścierwa w nieoznakowanych rejestrują gdzieś w systemie pouczenia konkretnego kierowcy?

Dane z każdej kontroli, jeśli dajesz dokumenty  i policjant wpisuje dane do zeszytu / komputera, są pozostawiane w systemie. A pouczenie, to też forma ukarania za wykroczenie, o ile zostało zastosowane oficjalnie (czyli "w dniu dzisiejszym pouczam Pana...") i wpisane do rejestru.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2018-10-01 23:53:32
Autor: kk
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-01 o 09:32, LEPEK pisze:
[...]

Ile jest przetrzymywane?

Data: 2018-10-02 07:54:57
Autor: LEPEK
Martwię się o pana...
W dniu 01.10.2018 o 23:53, kk pisze:

Ile jest przetrzymywane?

Tego nie wiem.
Nie zdziwiłbym się, gdyby było "w nieskończoność".

Pozdr,

Data: 2018-10-02 23:08:24
Autor: kk
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-02 o 07:54, LEPEK pisze:
W dniu 01.10.2018 o 23:53, kk pisze:

Ile jest przetrzymywane?

Tego nie wiem.
Nie zdziwiłbym się, gdyby było "w nieskończoność".

A można odmówić przyjęcia pouczenia? :-)

Data: 2018-10-02 23:18:46
Autor: Hinek
Martwię się o pana...

Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pp0moi$u1k$1@news.icm.edu.pl...

A można odmówić przyjęcia pouczenia? :-)

Oczywiście. Mogłeś poprosić o mandat.

--
Hinek

Data: 2018-10-03 05:28:37
Autor: kk
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-02 o 23:18, Hinek pisze:

A można odmówić przyjęcia pouczenia? :-)

Oczywiście. Mogłeś poprosić o mandat.

Następny z mentalnością niewolnika :-)

Skoro/jeśli pouczenie jest karą to można je kwestionować.

Data: 2018-10-03 09:40:25
Autor: RadoslawF
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-03 o 05:28, kk pisze:

A można odmówić przyjęcia pouczenia? :-)

Oczywiście. Mogłeś poprosić o mandat.

Następny z mentalnością niewolnika :-)

Skoro/jeśli pouczenie jest karą to można je kwestionować.

Pouczenie nie jest karą, ale człowiek z mentalnością idioty
faktycznie może tak sądzić.

Pozdrawiam

Data: 2018-10-03 11:28:12
Autor: WS
Martwię się o pana...
On Wednesday, October 3, 2018 at 8:11:54 PM UTC+2, kk wrote:

> Pouczenie nie jest karą, ale człowiek z mentalnością idioty
> faktycznie może tak sądzić.

Możesz sobie pisać.

ale ma racje, to nie jest kara, tylko "środek oddziaływania wychowawczego" ;)

https://www.lexlege.pl/kw/art-41/

Data: 2018-10-04 00:55:31
Autor: RadoslawF
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-03 o 20:28, WS pisze:

[...]

Do idioty to nie dotrze. On zawyrokował że to kara i koniec.

Pozdrawiam

Data: 2018-10-05 12:05:14
Autor: RadoslawF
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-04 o 22:30, kk pisze:

[...]

Mogę to robię.

Pozdrawiam

Data: 2018-10-06 10:39:27
Autor: RadoslawF
Martwię się o pana...
W dniu 2018-10-05 o 23:53, kk pisze:

[...]

Tych samych którzy z zainteresowaniem czytają twoje brednie
o twizzy.   :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-10-06 15:36:09
Autor: RadoslawF

[...]

[...]