[video]Martyn Ashton - Road Bike Party

Data: 2012-10-10 23:31:05
Autor: Piecia aka dracorp
[video]Martyn Ashton - Road Bike Party
Witam
Coś na jesienny poranek:
http://www.youtube.com/watch?v=7ZmJtYaUTa0
Zawsze szosówka kojarzyła mi się z jazdą tylko po szosach a tutaj taka miła niespodzianka.

Data: 2012-10-11 15:58:01
Autor: sklep
W dniu 11.10.2012 08:31, Piecia aka dracorp pisze:
Witam
Coś na jesienny poranek:
http://www.youtube.com/watch?v=7ZmJtYaUTa0
Zawsze szosówka kojarzyła mi się z jazdą tylko po szosach a tutaj taka miła niespodzianka.
nooooo...... takie filmiki możecie zapodawać!

ToMasz

Data: 2012-10-11 16:12:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-10-11 15:58, sklep pisze:
[...]

W końcu coś normalnego od czasu Chainspotting'a. :D

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-10-11 17:38:02
Autor: biodarek
W dniu 2012-10-11 08:31, Piecia aka dracorp pisze:
Witam
Coś na jesienny poranek:
http://www.youtube.com/watch?v=7ZmJtYaUTa0
Zawsze szosówka kojarzyła mi się z jazdą tylko po szosach a tutaj taka miła niespodzianka.

Widziałem już podobne filmy, ale ten jest chyba najlepszy. Chociaż sceny mycia roweru widywałem lepsze w innych filmach :)

--
biodarek

Data: 2012-10-11 23:19:51
Autor: Mike
[video]Martyn Ashton - Road Bike Party
Chociaż sceny
mycia roweru widywałem lepsze w innych filmach :)

Ale to chyba nie były filmy rowerowe ;)

Co do filmiku, to aż serce boli jak się patrzy na te koła ;) No ale przynajmniej już wiem, że nie ma stresu na zjazdach nawet na polskich dziurawych drogach :P wszystko powinno wytrzymać.

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2012-10-11 14:28:08
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 11 października 2012 23:20:22 UTC+2 użytkownik Mike napisał:
> [...]

Co do filmiku, to aż serce boli jak się patrzy na te koła ;) No ale przynajmniej już wiem, że nie ma stresu na zjazdach nawet na polskich dziurawych drogach :P wszystko powinno wytrzymać.

Mnie to przede wszystkim portfel rozbolał, ale ja to truskawki cukrem...

Data: 2012-10-12 14:33:04
Autor: Lukasz Goran
[video]Martyn Ashton - Road Bike Party
Co do filmiku, to aż serce boli jak się patrzy na te koła ;)

No na jednym komplecie mógł tego nie objechać:) Ale technicznie niesamowity. I jeszcze kwestai hamowania... szosowego szczęki dały sobie z tym radę..
Łukasz Gądzik

Data: 2012-10-12 11:05:03
Autor: sklep
W dniu 11.10.2012 17:38, biodarek pisze:
[...]

To był profesjonalny serwis rowerowy za 10 funtów!

ToMasz

PS żeby jeździć, albo żeby wykonywać te ewolucje gość ma siodło niżej niż kierownica. W jego przypadku to konieczność bo by sobie krzywdę zrobił. Kto produkuje szybkie (nie holendry) rowery w których na prostych nogach kierownica jest wyżej niż siodło?

Data: 2012-10-12 02:37:03
Autor: abn140
[...]

lub zapytam inaczej - czy da sie jakiegos ''29 'podciagnac' tak zeby wlasnie siodlo bylo nizej niz kierownica? do plaskiego byloby to wygodne, a do pochylych terenow by sie stan poprzedni przywrocilo...

Data: 2012-10-12 17:42:54
Autor: sklep
W dniu 12.10.2012 11:37, abn140@googlemail.com pisze:

[...]

jaka jest różnica pomiędzy "kierownica jest wyżej niż siodło" a "Siodło było niżej niż kierownica"?
:)

ToMasz

[video]Martyn Ashton - Road Bike Party