Martyrologia Stanisława Żurkowskiego

Data: 2012-11-03 00:52:48
Autor: Smok Eustachy
Martyrologia Stanisława Żurkowskiego
Disclaimer: ja nic nie sugeruję ale który członek KBWL rozwalił się dzisiaj na Bemowie? Pytam bo piątek dziś
/Disclaimer

Przypominam obecny stan wiedzy: Prokuratura wyposażyła się w testery, które bipały w Smoleńsku. Bipanie oznacza wynik pozytywny potwierdzający wykrycie materiałów wybuchowych. Wiemy, że powszechnie dostępne urządzenia dają wyniki w granicach 5%-1% marginesu błędu. Nie wiemy, jaka jest jakość maszynerii użytej przej prokuraturę, może po prostu to gruchoty są i stąd problem. Wprowadzę tu podział na urządzenia podręczne z którymi można chodzić i przenośne: większe, które nadają się do polowego użytku stacjonarnego, albo w aucie, próbki wcześniej wyselekcjonowane należy tam donieść parę kroków. Za to chromatografię można zrobić itp. O tych bardziej zaawansowanych raczej prokurator Szeląg nie wspomniał, więc pewnie nie mieli. A te proste dały kilkaset odczytów pozytywnych, pobrali próbki które muszą swoje w Moskwie odleżeć. Potem mają być badane laboratoryjnie.

Prokurator Szeląg wydaje się uważać, że dopóki prokuratura nie otrzyma końcowego raportu z przywalonymi pieczątkami to ma obowiązek udawać, że nic nie znalazła i sprawy nie ma.

Niejaki  StanisÅ‚aw Å»urkowski, szyszka w Komisji Millera opowiada zaÅ› jak to spacerowaÅ‚ sobie w rejonie katastrofy na Siewiernym szukajÄ…c dowodów na brak wybuchu, o czym rozmawia z AgnieszkÄ… Kublik:

http://wyborcza.pl/1,76842,12771837,Lotniczy_ekspert__Zadnego_wybuchu_nie_bylo.html

Wyprawa w celu nieznalezienia dowodów na wybuch okazała się sukcesem, bo osmalenia, ślady temperatury, uszkodzenia łatwo przeoczyć, nie ma jakiś sztywnych reguł, że takie osmalenie to już wybuch a inne nie. Ważne że nie zabrał ze sobą testera, bo tester by dał od razu kilkaset pozytywnych odczytów, które by musiał zbadać i skończyła by się gadka zanimby się zaczęła. Czyli Komisja Millera powinna wysłać już dawno próbki do laboratoriów i ustalić, czy to fałszywe alarmy czy nie. I taka wiedza powinna być w papierach przekazanych prokuraturze.

II
Wiemy, że Stanisław Żurkowski nie wykrył śladów wybuchu bo nie wziął testera, ciekawe czy okulary wziął? Może po nocy specjalnie łaził, żeby nic nie zauważyć? Mniejsza z tym, ważne, że stwierdza, że "Anatomopatolodzy podczas sekcji zwłok nie stwierdzili żadnych śladów charakterystycznych dla wybuchu i pożaru...". No jak mogli stwierdzić, skoro prawnie wiążącej autopsji ciał ofiar nie było. Nie stwierdzili np. opalenia rzęs, bo prokuratura czekała z sekcjami aż ulegną one zniszczeniu. Kublik go zresztą przebija pisząc, cytuję "Wojskowa Prokuratura Okręgowa nie stwierdziła śladów trotylu i nitrogliceryny ani na próbkach z wnętrza samolotu, ani na poszyciu skrzydła." Skoro nie stwierdziła to te próbki w Moskwie skąd się wzięły? Chyba wyjątkowo tępe lemingi to łykną.

Fakt pozytywnych odczytów teraz, nawet odkładając ostateczne rozstrzygnięcie, czy są prawdziwe czy nie, kompromituje Komisję Millera z przyczyn o których powyżej. Może Żurkowski jest zwykłym dyletantem, który może nadaje się do badania wypadku awionetki. Popili, wylądowali na drzewie, to ogarnie. Ale katastrofa odrzutowca pasażerskiego, w dodatku kategorii HEAD to już jego rozum przekracza. Jak się nie da zwalić na pilotów to wyraźnie nie wie co ma robić.

Data: 2012-11-03 13:54:04
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:50945cd6$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

Przypominam obecny stan wiedzy: Prokuratura wyposażyła się w testery, które bipały w Smoleńsku. Bipanie oznacza wynik pozytywny potwierdzający wykrycie materiałów wybuchowych.
Kłamiesz, nie wykryła.

>Wiemy, że powszechnie dostępne
urządzenia dają wyniki w granicach 5%-1% marginesu błędu. Nie wiemy, jaka jest jakość maszynerii użytej przej prokuraturę, może po prostu to gruchoty są i stąd problem.
Czyli nie wykryła.

[...]

Bo tak jest . Na analityce to się gówno znasz i już ci to wytknęli na militariach kłamco.
Każdy wynik przesiewowy musisz potwierdzić, żeby nie wydać wyniku fałszywie dodatniego.
WIedziałbyś to gdybyś się choć trochę znał a tak to tylko pierdolisz bez sensu.

[...]

Kłamiesz, w raportach o tym jest. Nie wykryto śladów mat. wybuchowych.

[...]
NItrogliceryna to może być z pastylek, kłamco

[...]

Spierdalaj stÄ…d.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2012-11-03 14:08:16
Autor: Smok Eustachy
W dniu 03.11.2012 13:54, Bartłomiej Kacprzak pisze:

[...]

  Jedno proste pytanie: to te kilkaset próbek które sÄ… w Moskwie skÄ…d siÄ™ wzięło. Jak wynurzyÅ‚ z siebie prokurator SzelÄ…g sÄ… to pozytywne odczyty testerów, które zniewoliÅ‚y prokuraturÄ™ do pobranie próbek. Idź oflaguj sie przed NPW.

Data: 2012-11-03 14:37:28
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:50951740$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
[...]
Przecież w raporcie masz napisane, że nie wykryła. W kilkuset przebadanych próbkach nie wykryła.
Na mózg ci już szajba bije, czy masz kłopoty z rozumieniem pisanego tekstu?
Teraz napisali, że znaleźli jakieś związki na innych próbkach.
No ale czego można wymagać od pisdowca.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2012-11-03 14:56:03
Autor: Smok Eustachy
Martyrologia Stanisława Żurkowskiego
W dniu 03.11.2012 14:37, Bartłomiej Kacprzak pisze:
/.../
[...]

Raportu nie ma będzie za pół roku. Przecież próbki jeszcze w Moskwie.

Data: 2012-11-05 12:45:46
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:50952273$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Myślisz, że tu na grupie nie ma osób piszących lub czytających pl.m.militaria?
Z tamtego wÄ…tku:
Bruno napisał:
"Raport KBWLLP strona 76: "wykorzystano analizę szczątków ubrań i rzeczy
osobistych ofiar katastrofy na obecność nietypowych substancji chemicznych
wykonaną na zlecenie Wojskowej Prokuratury Okręgowej w Warszawie."
Sama analiza do odnalezienia w załączniku 4 do "Protokołu badania zdarzenia
lotniczego nr 192/2010/11".
Drugi cytat:
"Orzeczenia ekspertów nr 897 z dnia 13.04.2010 i nr3451
z dnia 23.04.2010 z ekspertyz pirotechnicznych zawierajÄ… wnioski,
stwierdzające iż w próbkach pobranych z elementów samolotu Tu-154M nr 101
nie stwierdzono substancji wybuchowych: trotylu, heksogenu, oktogenu itd."
KÅ‚amiesz.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2012-11-05 13:58:57
Autor: grzech
[...]

Przesadzasz. Kłamstwo to świadome i przemyślane działanie. W bredniach tych pojebów znajdujesz jakieś szczątki myślenia?

Data: 2012-11-05 22:09:42
Autor: Smok Eustachy
Martyrologia Stanisława Żurkowskiego
W dniu 05.11.2012 13:58, grzech pisze:
/..../
Przesadzasz. Kłamstwo to świadome i przemyślane działanie. W bredniach
tych pojebów znajdujesz jakieś szczątki myślenia?

Np Kublik i Imelski pytajÄ… siÄ™ dr Laska:
Pobrali próbki wraku?

I on im odpowiada:
- Też. Są opisane w jednym z załączników do raportu: m.in. fragmenty ubrań, parasolka, banknot, nadpalona książka.

Czyli skoro pobrali próbki wraku i są to ubrania, parasolka, banknot, książka to logicznym wnioskiem jest, że dr Lasek uważa, że Tupolew Tu 154M jest zbudowany z ubrań, parasolek i banknotów. (Co niektóre trolle tutejsze też tak myślą...)

A jakieś nieuki od Macierewicza mniemają, że z stopów aluminium głownie... No popatrz popatrz...

Data: 2012-11-05 18:59:48
Autor: Smok Eustachy
W dniu 05.11.2012 12:45, Bartłomiej Kacprzak pisze:

Bruno napisał:
[...]
Istoto kompromitując swoich mocodawców porażającym analfabetyzmem:
Jak w roku 2010 mogli wypowiadać się o próbkach pobranych we 2012?
Tamte wyziewy myśli KBWL i "expertów" to już dawno mitologia.

Data: 2012-11-05 21:32:31
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:5097fe94$0$1309$65785112news.neostrada.pl...
[...]
Ty dudus to zdurniales do reszty. Pisowska propaganta rozum do reszty ci wyzarla o ile go tam miales kiedykolwiek.
W 2010 roku badali pierwsze probki na miejscu. Teraz beda to robic drugi raz, moze innymi metodami.
Doksztalc sie troche w dziedzinie jakiejkolwiek analityki.

BTW to juz nie trudz sie odpowiadaniem, bo szkoda mi czasu na takiego idiote.

BTW II wlasnie wyjebali z roboty tych lepkow z rzepy piszacych o trotylu.
Pewnie to tez spisek nie?

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-11-03 14:28:25
Autor: Tomek
Martyrologia Stanisława Żurkowskiego

Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości news:509513ed$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
Spierdalaj stÄ…d.
-- Bartek

Tego typu słowa są karmą dla troli.
Prośba o ich nieużywanie- do innych troli też się to tyczy.
Tomek.

Data: 2012-11-03 17:02:14
Autor: KiloSierra
W dniu 12/11/03 14:28, Tomek pisze:

Użytkownik "BartÅ‚omiej Kacprzak"<bar.ka@wp.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

bzdura.. panosza sie wlasnie przez takie "bezstresowe wychowanie"

Data: 2012-11-03 17:32:46
Autor: Titus Atomicus
Martyrologia Stanis³awa ¯urkowskiego
In article <50954004$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>,
 KiloSierra <foru@10g.pl> wrote:

W dniu 12/11/03 14:28, Tomek pisze:

> U¿ytkownik "Bart³omiej Kacprzak"<bar.ka@wp.pl>  napisa³ w wiadomo¶ci
>
> Tego typu s³owa s± karm± dla troli.
> Pro¶ba o ich nieu¿ywanie- do innych troli te¿ siê to tyczy.
> Tomek.

bzdura.. panosza sie wlasnie przez takie "bezstresowe wychowanie"

Co do mnie to wypraszam sobie. Nie trolluje. Przychodze tutaj, bo (przyznaje) naprawde chcialbym sie dowiedziec co ludzie zwiazani mysla o kolejnych rewelacjach wyciaganych przez smolenskich oszolomow.
A poza tym mam marzenie, zeby wreszcie zrobic kurs paraglidowy, albo i szybowcowy. Mam nadzieje, ze zdaze przed smiercia.

Wracaja do rzeczonych oszolomow - tez uwazam, ze ignorowanie nic nie daje. Ale na przykladzie supertrolla mkarwana widac, ze w przypadku ewidentnych oblakancow w sumie wszystko jedno czy sie z nimi probuje dyskutowac, czy bez eufemizmow probuje wskazac im drzwi. I tak nie reaguja.
--
TA

Data: 2012-11-03 18:03:52
Autor: Smok Eustachy
Martyrologia Stanis³awa ¯urkowskiego
W dniu 03.11.2012 17:32, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
/.../
[...]

Szel±g przyznaje, ¿e znale¼li próbki tylko s± one w Moskwie i ostateczne wyniki za pó³ roku.

Rzecznik prokuratury generalnej Mateusz Martyniuk poinformowa³ w rozmowie z Radiem Zet, ¿e prokurator Andrzej Seremet w rozmowie z dziennikarzami "Rzeczpospolitej" potwierdzi³, i¿ wskazania detektorów u¿ywanych przez bieg³ych badaj±cych wrak Tu-154M w Smoleñsku wykaza³y wystêpowanie "cz±stek wysokoenergetycznych" na pok³adzie Tu-154M.

A Bart³omiej Kacprzak zaprzecza. I kto tu jest trollem?

http://www.wprost.pl/ar/354608/Prokuratura-tak-powiedzielimy-Rz-o-materiaach-wybuchowych-ale/#an_528863900

Data: 2012-11-03 18:17:31
Autor: Bartek Kacprzak
Martyrologia Stanis³awa ¯urkowskiego

U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50954e79$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
A Bart³omiej Kacprzak  zaprzecza. I kto tu jest trollem?

http://www.wprost.pl/ar/354608/Prokuratura-tak-powiedzielimy-Rz-o-materiaach-wybuchowych-ale/#an_528863900
Martyniuk zastrzeg³ jednocze¶nie, ¿e Seremet podkre¶li³, i¿ "¼ród³a wyst±pienia takich cz±stek mog± byæ ró¿ne".
Rzeczpospolita" poda³a, ¿e prokuratorzy i biegli, którzy kilka tygodni temu pojechali do Smoleñska badaæ wrak Tu-154M wykryli na jego pok³adzie materia³y wybuchowe - trotyl i nitroglicerynê. Prokuratura zdementowa³a jednak te informacje - prok. Ireneusz Szel±g poda³, ¿e na pok³adzie Tu-154M "nie stwierdzono obecno¶ci trotylu" a pewno¶æ w tej sprawie mog± daæ dopiero dok³adne badania laboratoryjne.

 I kto tu k³amie.
Przeczyta³e¶ to co cytujesz? Zrozumia³e¶ tekst czy tylko pierd... bez sensu pisdowcu?

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-11-03 20:40:35
Autor: Smok Eustachy
W dniu 03.11.2012 18:17, Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Ty. Posiadane przeze mnie nagranie konferencji w 17 minucie wyra¼nie zawiera enuncjacje, ¿e cz±stki zjonizowane odpowiadaj±ce wybuchowym by³y. No to sk±d wie ¿e to nie wybuchowe? Nie wie.

Data: 2012-11-03 21:55:41
Autor: lowelanto
Martyrologia Stanis³awa ¯urkowskiego
U¿ytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:509551b6$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50954e79$0$1217$65785112news.neostrada.pl...
A Bart³omiej Kacprzak  zaprzecza. I kto tu jest trollem?

[...]
Przeczyta³e¶ to co cytujesz? Zrozumia³e¶ tekst czy tylko pierd... bez sensu pisdowcu?

Spierdalaj, pomarszczony penisie.

--
Krzysztof

Data: 2012-11-05 21:46:00
Autor: Pawe³ Kasztelan
W dniu 2012-11-03 18:03, Smok Eustachy pisze:

Szel±g przyznaje, ¿e znale¼li próbki tylko s± one w Moskwie i
ostateczne wyniki za pó³ roku.

A nie przysz³o ci do g³owy ¿e "Rzeczpospolita" i ca³y pis w³a¶nie pogrzeba³y sprawê ?
Przecie¿ po nag³o¶nieniu tej sprawy to rosjanie ju¿ na pewno nie oddadz± tych próbek tylko podmieni± je na inne.
Zreszt± takie bêdzie wasze wyt³umaczenie dlaczego trotylu w nich nie
znaleziono.
I to jest najlepszy dowód ¿e pis nie chce mieæ twardych dowodów w rêku a tylko zamach stanu im siê marzy.

ps. W wybuchy nie wie¿ê.

Pozdr. PK.

Data: 2012-11-05 21:56:32
Autor: Smok Eustachy
W dniu 05.11.2012 21:46, Pawe³ Kasztelan pisze:
[...]
Bo oni nie wiedz±, co tam jest....
Zreszt± takie bêdzie wasze wyt³umaczenie dlaczego trotylu w nich nie
znaleziono.
I to jest najlepszy dowód ¿e pis nie chce mieæ twardych dowodów w rêku a
tylko zamach stanu im siê marzy.

A sk±d wiesz ¿e nie znaleziono? To niez³e maszynki ponoæ by³y do badañ.
Kto mówi ¿e pisiory nie chc±? Akurat chc± i nawet jakie¶ przemycili...
ps. W wybuchy nie wie¿ê.
  To ja bijê skoczkiem.

Data: 2012-11-05 22:02:05
Autor: Pawe³ Kasztelan
Martyrologia Stanis³awa ¯urkowskiego
W dniu 2012-11-05 21:56, Smok Eustachy pisze:

ps. W wybuchy nie wie¿ê.
  To ja bijê skoczkiem.

Ha Ha Ha. Wiedzia³em.
Czyli nic sensownego nie napiszesz ale co¶ napisaæ trzeba, wiêc...
Baj.

Data: 2012-11-05 22:13:37
Autor: Smok Eustachy
W dniu 05.11.2012 22:02, Pawe³ Kasztelan pisze:
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wie%C5%BCa_%28szachy%29

Martyrologia Stanisława Żurkowskiego