Marudze,czyli relacja z pola walki

Data: 2014-02-27 23:57:01
Autor: johnny
Marudze,czyli relacja z pola walki
Po raz kolejny pr贸buj臋 ogarn膮膰 laluni臋. Ju偶 by艂em sk艂onny j膮 sprzeda膰 i wr贸ci膰 do czopera. Ale kurde podoba mi si臋 ta moja Kawusia i jako艣 nie umiem si臋 z ni膮 rozsta膰. St膮d kolejne szanse, kolejne pr贸by. Dzi艣 na ten przyk艂ad wybra艂em si臋 na g贸rskie serpentyny, by sprawdzi膰 jak sobie radze w winklach. I wiecie co... szkoda gada膰. Na winklach wyprzedzaj膮 mnie gimbusy na skuterkach. Boj臋 si臋 mocniej pochyli膰. Mam wra偶enie, 偶e motocykl zaraz si臋 na mnie przewr贸ci, zatem wchodz臋 w zakr臋t prawie pionowo i tak te偶 wychodz臋. Masakra. Na czoperku nie ba艂em si臋 pochyli膰, czasami asekuracyjnie wyci膮gn膮艂em nog臋 do przodu. Pozatem z czoperka mia艂em widok na jezdni臋 z perspektywy 偶aby, tu z lotu ptaka. Pozycja z nogami do ty艂u jako艣 te偶 mi nie le偶y. S艂owem je偶dz臋 jak cipa.
I tak sobie my艣l臋, czy to jeszcze choroba wieku dzieci臋cego czy mo偶e takie ostro偶ne podej艣cie jest oznak膮 m膮dro艣ci ;-), a te upragnione "czysta na ha" przyjdzie po czasie. Albo te偶 nie mam si臋 co wi臋cej czarowa膰, bo strach przed pochyleniem motocykla jest nieuleczalny i mam se da膰 spok贸j ze "艣cigami" i wr贸ci膰 do armatury? Zatem poradzcie prosz臋 czy jest nadzieja? Co robi膰? Jak 偶y膰 i dlaczego tak drogo? ;-)

Pozdrawiam Johnny

Data: 2014-02-28 00:30:30
Autor: Prawy
Marudze,czyli relacja z pola walki
To zwyk砤 blokada jest. Temat mi dobrze znany. Nie wiem teraz czy przyznanie przed soba samym czy w砤秐ie wypieranie pomo縠, tego teraz nie wiem, trzeba zapyta specjalisty. Z w砤snego do秝iadczenie ci powiem 縠 przed samym wjazdem do szko硑 mam 2/3 winkle zale縴 z kt髍ej strony liczy, winkle s na puzlach, uwielbiam puzle za izomorficzno舵. I na nich w砤秐ie 鎤iczy砮m counterstearing ca潮 prawie zime z niema硑mi sukcesami, wtem jednego mokrego dnia rower straci przyczepno舵 oboma ko砤mi, nie wypyrkn背em sie bardzo, lecz co niepokoj眂ego zosta硂 i te winkle ju tak nie ciesza a sam technicznie cofn背em sie o kilka miesiecy...

two to prze硂縴 na to o czym sam piszesz. Wiadmo o co chodzi.

Data: 2014-02-28 08:45:02
Autor: AZ
On 2014-02-27, johnny <johnny@plusnet.pl> wrote:
[...]

Zrobi sie cieplej to przejedz sie na jakis tor kartingowy, poprzycierasz
troche tym i owym i juz bal sie nie bedziesz. Na torze duzo latwiej sie przelamac ;-)

--
Artur

Data: 2014-02-28 10:17:40
Autor: Viking
W dniu 2014-02-28 09:45, AZ pisze:
On 2014-02-27, johnny <johnny@plusnet.pl> wrote:
[...]

Dok艂adnie, oraz temperatura, nie wiem jakie masz opony, ale w niedziel臋 czu艂em 偶e za zimne jeszcze by艂y na g艂臋bsze pochy艂y, dopiero po paru kilometrowym zygzakowaniu, i przebie偶ce ponad 2,3zet. Przesta艂em czu膰 ucieczk臋 ty艂u w g艂臋bszym zakr臋cie.

Kr贸tko m贸wi膮c, na pocz膮tek na jaki艣 tor, i dobrze rozgrza膰 opony. I blokada w ko艅cu zejdzie:)
A z ciekawostek dropsa to ja mia艂em podobnie, w m艂odo艣ci po epoce WSK,Junak贸w, JAW ,CB 250,CB 400 four itp. nie mia艂em problem贸w z pochylaniem si臋. Potem mia艂em kilka egzemplarzy armatury, i je艣li chodzi o zakr臋ty cofn膮艂em si臋! :) Na szcz臋艣cie od ponad 15 lat wr贸ci艂em znowu do sportowo -turystycznych,i jest ju偶 w miar臋 ok; Czego i Tobie 偶ycz臋. :)

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2014-02-28 09:29:33
Autor: Budy艅
Marudze,czyli relacja z pola walki
U偶ytkownik "johnny" <johnny@plusnet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:530fc2b7$0$2226$65785112news.neostrada.pl...
[...]

jedz na jakis tor kartingowy i po膰wicz. Krzywdy sobie nie zrobisz w razie W, a sie nauczysz. Owiewki zdejm, jesli sie da, i buty we藕 stare :)

b.

Data: 2014-02-28 13:31:32
Autor: Marcin N
W dniu 2014-02-27 23:57, johnny pisze:
Na czoperku nie ba艂em si臋 pochyli膰,
czasami asekuracyjnie wyci膮gn膮艂em nog臋 do przodu.

Z czystej zimowej ciekawo艣ci: po co ta noga? 呕eby sobie j膮 z艂ama膰 w razie czego w pierwszej kolejno艣ci?

--
MN

Data: 2014-02-28 12:35:47
Autor: AZ
On 2014-02-28, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
[...]

MotoGP sie naogladal ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-11 20:59:38
Autor: Szymon Machel
Marudze,czyli relacja z pola walki

Je藕dzi膰, je藕dzi膰, je藕dzi膰 ......
I zapomnij o wystawianiu nogi. Chyba, 偶e lubisz mocne wra偶enia :-)

Szymon -- -
Ta wiadomo艣膰 e-mail jest wolna od wirus贸w i z艂o艣liwego oprogramowania, poniewa偶 ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Marudze,czyli relacja z pola walki