Marudze,czyli relacja z pola walki

Data: 2014-02-28 00:30:30
Autor: Prawy
Marudze,czyli relacja z pola walki
To zwykła blokada jest. Temat mi dobrze znany. Nie wiem teraz czy przyznanie przed soba samym czy właśnie wypieranie pomoże, tego teraz nie wiem, trzeba zapytać specjalisty. Z własnego doświadczenie ci powiem że przed samym wjazdem do szkoły mam 2/3 winkle zależy z której strony liczyć, winkle są na puzlach, uwielbiam puzle za izomorficzność. I na nich właśnie ćwiczyłem counterstearing całą prawie zime z niemałymi sukcesami, wtem jednego mokrego dnia rower stracił przyczepność oboma kołami, nie wypyrknąłem sie bardzo, lecz coś niepokojącego zostało i te winkle już tak nie ciesza a sam technicznie cofnąłem sie o kilka miesiecy...

Łatwo to przełożyć na to o czym sam piszesz. Wiadmo o co chodzi.

Marudze,czyli relacja z pola walki