Marushin, co za gowno

Data: 2009-10-30 22:31:04
Autor: Zefir
Marushin, co za gowno
Dnia 30-10-2009 o 16:48:53 Tytus z fabryki <vtr1000f@o2.pl> napisał(a):

Siemka
Zachecony reklama (ach stary chlop i dal sie jeszcze zlapac...) ze to  niby
prawie japonskie zakupilem se na wiosne Maryske 777 limitet edyszon.
(limitowana wersja - pewne wykonano tylko 100 000 kaskow w kazdym z
[...]
Ogolnie gowno pierwszej wody obecnie do kupienia juz za 50ojro ale na  wiosne
kosztowalo prawie 8 stofek.
Nie dajcie sie nabrac

P.S. Chyba wreszczie doroslem do Szuja, Araja czy Szuberta.

To lepiej dobrze się przygotuj do zakupu (dealerzy Shoei mają kaski  testowe, Schuberth - nie spotkałem się, mimo wizyt u kilku dealerów, Arai  - nie mam pojęcia). Porównanie Shoei - Schuberth pod względem jakości  wykonania wypada zdecydowanie na korzyść Shoei, ale Shoei też nie jest bez  wad (nie sprawdzałem jeszcze xr-1100). To, że te marki są najlepsze, nie  oznacza niestety że są bardzo dobre. A wkurwienie po kiepskim wydaniu  1600zł jest więcej niż dwa raz większe niż wkurwienie po wydaniu ośmiuset  złotych.
BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000?

--
Pzdr.
Zefir

Data: 2009-10-30 23:26:57
Autor: Jasio
Marushin, co za gowno
Użytkownik "Zefir" napisał w wiadomości news:op.u2mt12n001o3dwplwaw1lp00298.tycofs.com...

BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000?

Ten cud z pompowanym wnętrzem?
Też jestem bardzo ciekaw prawdziwych opinii użytkowników.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-10-31 08:46:02
Autor: Tytus z fabryki
Marushin, co za gowno
Siemka

*** "Zefir"
To lepiej dobrze się przygotuj do zakupu (dealerzy Shoei mają kaski testowe, Schuberth - nie spotkałem się, mimo wizyt u kilku dealerów, Arai - nie mam pojęcia).

Juz sie przygotowalem - pomierzylem popatrzylem - szuj robi wyprzedaze XR1000 wiec wybor byl prosty.
ale Warszawa zamarzla wiec narazie testow nie bedzie.

*** Porównanie Shoei - Schuberth pod względem jakości wykonania wypada zdecydowanie na korzyść Shoei, ale Shoei też nie jest bez wad (nie sprawdzałem jeszcze xr-1100).

Ogladalem i jeden i drugi - 1100 ma nowy oczywiscie lepszy mechanizm szyby i wiecej wentylacji. Akurat wentylacje to zlewam bo zwykle jak dla mnie jest jej za duzo. Zaleta jak dla mnie jest rowniez dostepnosc czesci zamiennych.
W gre wchodzil rowniez Raid II bo podobno jest cichszy od XR ale trudno go znalesc w dobrej cenie i malowaniu :)
Schubert jest ciezko dostepny wiec odpadl w przedbiegach (BTW gdzie w wawie mozna pomacac???) a Arai mi jakos nie pasuje.

***To, że te marki są najlepsze, nie
oznacza niestety że są bardzo dobre. A wkurwienie po kiepskim wydaniu1600zł jest więcej niż dwa raz większe niż wkurwienie po wydaniu ośmiuset
złotych.

Zapomnij o tych sumach - szuje mozna kupic znacznie taniej.
BTW wczoraj odkrylem ze moj marushin posiada regulacje szyby - czad, kask nie ma roku, w zasadzie nie jezdzony w deszczu trzymany w domu w suchym a siurbki i tak zardzewialy.
Po regulacjach nastapila zmiana - juz nie wieje mi w nos za to po zatokach napierdala na maksa.
Wiem ze to niemoralne ale maryska pojdzie na Owsiaka.

***BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000?

Koniec kurwa z wynalazkami.

T.

Data: 2009-10-31 02:35:16
Autor: lesor
Marushin, co za gowno
On 31 Paź, 08:46, "Tytus z fabryki" wrote:

[...]

W eMCeeSie i w Motostylu maja schubertha.
Jesli bedziesz testowal - wybieraj modele z pinlockiem. Nie daj sie
nabrac na ten wynalazek ''antifog w szybie''. To szajs i do tego
niektorym uzytkownikom sie zluszcza. Przy chlodnym deszczu szyba
paruje, mikrowentylacja bardzo pomaga ale za to woda sie dostaje na
wnetrze szyby, przy chlodniejszych dniach (a przecie jezdzisz), znaczy
<10st. tragedia. Moze w modelach z noskiem idzie zyc ale w moim
gagarinie mam krioterapie nosa.
Jako zalete poczytuje, ze przy otwartych wszystkich wywietrznikach
nawet w najwieksze ulewy przez 500km, glowa pozostaje sucha. Szyba z
zewnatrz jest dosc twarda i odporna. Helm ma bardzo dobra wentylacje,
nawet przy najwiekszych upalach jest komfortowo a przy tym nie
pozostaje na wlosach odcisk ksztaltu wysciolki; ta zas po trzech
latach ~60kkm jest w bardzo dobrym stanie. W drugim i trzecim sezonie
pralem go kilka razy w zmywarce i pozostaje w dobrej kondycji. Nic sie
nie rozwala, nic nie rdzewieje, nie trzeszczy, mechanizmy szczeki (a
mam sczekowca) dzialaja znakomicie.
No i w przeciwienstwie do szuja ma za cienka warstwe styroporu na
czole kosztem nieocenionej blendy. Ach... ma zwykle zapiecie dla ludu
zamiast wyczynowego DD.
Wada jest dla mnie cena, wydaje sie, ze moglby jednak byc w cenach ok
250-300eur. W Andorze taniej. I w Leadlu ;)
Schuberth jest rewelacyjnie cichy... pod warunkiem, ze nie ma sie
owiewki, polowiewki, szybki itd. Na nakeda bez przypraw - idealny.

--
pozdrawiam, lesor
cb1300 Rossynant

Data: 2009-10-31 11:28:00
Autor: de Fresz
Marushin, co za gowno
On 2009-10-31 10:35:16 +0100, lesor <lesor@op.pl> said:

W eMCeeSie

No daleko to Tytus tam nie ma.

[...]

A to ja mam ciut inne doświadczenia. Przez pierwsze 2 lata dziłał zajebiście, dopiero później w dość krótkim czasie zaczął parować (najpierw trochę, później coraz bardziej). Na dolnej krawędzi przytarł mi się dość szybko, ale gorsze było to, że nosząc okulary z rekawiczkami w kasku udało mi się przytrzeć antifoga w polu widzenia. No i po 3 latach ten antifog wyraźnie zmatowiał. Podsumowując - na ok. 2-3 lata i przy delikatnym traktowaniu jest ok.

Helm ma bardzo dobra wentylacje,
nawet przy najwiekszych upalach jest komfortowo

A tu się zgodzę tylko częściowo - przednia - super. Górna - tak se. Znaczy czuć jakąśtam różnicę, ale kolosalną bym jej nie nazwał.

Schuberth jest rewelacyjnie cichy...

C2 jest cichszy od XR1000 bez WK.

pod warunkiem, ze nie ma sie
owiewki, polowiewki, szybki itd. Na nakeda bez przypraw - idealny.

A to różnie. Przy wyprostowanej, klasycznej pozycji - si, większość owiewek koliduje z jego aerodynamiką. Ale przy ciut bardziej pochylonej pozycji, na wielu motocyklach jest ok.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-11-02 16:42:45
Autor: Vir
Marushin, co za gowno
[...]

Ja mam Schubertha C3. Generalnie jestem zadowolony, ale...
Czy pinlock ma sprawiać, że szyba nie paruje w niskich temperaturach, czy też w czasie mgły. W tym roku w trasie w nocy jechałem przez godzinę we mgle i NIC nie było widać przez kompletnie zaparowaną szybę. CO gorsza, podniesiona szyba przy prędkości >100 km/h sama się zamyka i nie jest to wina tego egzemplarza, bo mam dwa. Od kasku za 2500 chciałoby się wymagać więcej, no chyba że to wina turbulencji mojego moto z szybą.

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2009-11-02 02:04:00
Autor: neuro
Marushin, co za gowno
On 30 Paź, 22:31, Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> wrote:

BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000?

     Nie jeździłem, ale miałem go na bańce. Niestety jest zauważalnie
cięższy od Shoei, za to bardzo wygodny.
Wizualnie i "bajerowo" bije na głowę chyba wszystkie kaski obecnie
dostępne na rynku, wg testerów ma jednak trochę wad.
To będzie mój drugi kask po XR1000, o ile się nie skusze jednak na
1100.

pozdr,
p.

Data: 2009-11-06 22:59:18
Autor: SQBI
Marushin, co za gowno

BTW, testował ktoś SCORPION EXO-1000?

-- Pzdr.
Zefir
m600/xx

Ja zanabylem takowy droga kupna. Nie wiem co Cie interesuje. Kask jest chyba jedna z lepszych ofert na rynku. Zanim zdecydowalem sie na ten, ogladnalem chyba wszystko co jest na rynku - jedyny dorównujacy mu wykonaniem to Shark RSR2 (nie ma tyle wodotrysków) Pompka to bajer - dziala ale rownie dobrze moglo by jej nie byc bo kask swietnie sie dopasowuje sam - moze sie przyda jak wytluka sie poduszki - podpompowanie lekko przycisza kask. Wykonanie oceniem na bardzo dobre. Wentylacja bardzo dobra. Anty fog - REWELACJA. Na prawde kas robi świetne wrażenie - wszystko ladnie wykończone i dopracowane. Gruba szybka - cichutka zero swistów i gwizdów. Wady hmmm ja nie lubie zapieć DD, blenda mogla by byc ciemniejsza no i patent podnoszacy lekko szybke latwieszy w obsludze - trzeba sie przyzwyczaic gdzie dokladnie jest bo w czasie jazdy na poczatku ciezko go bylo namacac.Jest dość cieżki. Nie jest super cichy. Zanim kupilem, dostalem ten kask na jazde próbna w motoakcesoriach w Warszawie (Panowie nie robili wiekszych problemów - każdy z okolicy może wiec przymierzyć sie do tego kasku podczas jazdy)

Pozdrawiam
SQBI

--
FZ6 Fazer