Marysia wyjaśnia dlaczego Tusk jest zdrajcą

Data: 2014-06-09 22:13:48
Autor: abc
Marysia wyjaśnia dlaczego Tusk jest zdrajcą
Tygodnik "wSieci" prezentuje wywiad ze zbuntowaną licealistką z Gorzowa
Wielkopolskiego. wyjaśnia, dlaczego jej zdaniem premier dopuścił się zdrady.
Manifest licealistki ma 10 punktów.

Dlaczego Donald Tusk jest zdrajcą? Manifest Marysi Sokołowskiej!

Po pierwsze: Pan Premier odebrał mi perspektywy: "Tysiące wykształconych,
młodych osób, po latach studiowania nie potrafią znaleźć dla siebie miejsca
na polskim rynku pracy. Nie mogą przebić się przez sieć układów i
znajomości, skazani są na pracę za grosze. To prowadzi do emigracji
zarobkowej, ucieczki z Polski".

Po drugie: Pan Premier nie szanuje Polski, przypominając wypowiedź obecnego
premiera sprzed 27 lat. "Mam tu konkretnie na myśli to, co ukazało się na
przykład w 1987 roku na łamach magazynu "Znak". Wówczas Donald Tusk
argumentował, że "Polskość to nienormalność". Że Polska - mówiąc w skrócie -
to pewne urojenie".

Więcej
http://www.fronda.pl/a/marysia-wyjasnia-dlaczego-donald-tusk-jest-zdrajca,38315.html

Marysia wyjaśnia dlaczego Tusk jest zdrajcą