Marzena Wróbel (Pic) utrudnia wyjawienie prawdy o rządzie Kaczyńskiego!

Data: 2010-11-23 21:46:48
Autor: Azor jest pedałem
Marzena Wróbel (Pic) utrudnia wyjawienie prawdy o rządzie Kaczyńskiego!
Szef sejmowej komisji śledczej ds. nacisków Andrzej Czuma przerwał przesłuchanie dziennikarza "Gazety Wyborczej" Wojciecha Czuchnowskiego w związku z tym, że sali nie opuściła wykluczona wcześniej z posiedzenia komisji, posłanka PiS Marzena Wróbel.

Komisja zajmowała się sprawą kontroli operacyjnej dziennikarzy, którą służby miały prowadzić w latach 2005-2007.

Jak tłumaczył Czuma, musiał przerwać przesłuchanie Czuchnowskiego na skutek "nieustannej obstrukcji" obrad ze strony posłanki PiS.

- Ze względu na kilkakrotne naruszenie regulaminu przez panią poseł Marzenę Wróbel i nieustanne wchodzenie w polemiki z naszymi ekspertami i świadkiem, kilkakrotnie zwracałem jej uwagę, aby zadawała pytania i nie chciała tego uczynić (...) poprosiłem, aby opuściła salę - powiedział Czuma.

Z kolei Wróbel oświadczyła, że nie zamierza zastosować się do decyzji przewodniczącego komisji i zażądała spotkania z marszałkiem Sejmu Grzegorzem Schetyną.

- To co pan robi to jest zwykła robota partyjna i skandaliczne zachowanie - tak oceniła posłanka PiS decyzję Czumy o przerwaniu przesłuchania.

Ostatecznie Czuma zakończył posiedzenie komisji; przesłuchanie Czuchnowskiego ma zostać dokończone w innym terminie.

Czuchnowski: sprawa podsłuchiwania dziennikarzy jest zamiatana pod dywan

Sprawa podsłuchiwania dziennikarzy zamiatana jest przez polityków pod dywan - powiedział we wtorek dziennikarz "Gazety Wyborczej" Wojciech Czuchnowski przed sejmową komisją śledczą ds. nacisków.

Komisja we wtorek zajmuje się sprawą kontroli operacyjnej dziennikarzy, którą służby miały prowadzić w latach 2005-2007.

O sprawie inwigilacji dziennikarzy w latach 2005-2007 niedawno napisała "Gazeta Wyborcza". Dotarła ona do materiałów ze śledztwa, które prowadziła i w maju tego roku umorzyła, nie stwierdzając przestępstwa, zielonogórska prokuratura. Według informacji GW, służby sięgały do historii połączeń telefonicznych nawet sprzed dwóch lat, a jednym z celów było ujawnienie źródeł informacji dziennikarzy, krytykujących poczynania ówczesnych władz państwowych

- Odnoszę wrażenie, że sprawa podsłuchiwania dziennikarzy zamiatana jest pod dywan. (...) W 2007 roku przed wyborami, kiedy to było potrzebne, sprawa była na ustach wszystkich polityków Platformy Obywatelskiej, natomiast teraz jest inaczej - powiedział Czuchnowski.

Jak podkreślił, politycy zamiast wyjaśnić sprawę do końca mówią teraz, że nie da się nic z tym zrobić i umorzenie śledztwa w zielonogórskiej prokuraturze jest słuszne?

W jego ocenie, proceder regularnego kontrolowania przez władze kontaktów dziennikarzy w poszukiwaniu źródeł informacji pokazuje jak "iluzoryczne" jest przestrzeganie w Polsce prawa prasowego i zasady tajemnicy dziennikarskiej.

- Dzisiaj służby i policja korzystają ze swoich uprawnień do tego, aby obchodzić przepisy chroniące tajemnicę dziennikarską. (...) Ostatnie dane o skali kontrolowania przez służby specjalne połączeń telefonicznych w naszym kraju pokazują, jak chętnie władza sięga po ten środek, skwapliwie korzystając z niedoskonałego prawa - powiedział Czuchnowski.

Dodał, że politycy, nie chcąc do końca wyjaśnić sprawy inwigilowania dziennikarzy, najwidoczniej nie mają zamiaru z tego środka zrezygnować.

(RZ)

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/goracy-spor-w-sejmie-poslanka-pis-wykluczona,1,3794239,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-23 17:14:38
Autor: magdaverakosiorek
Marzena Wróbel (Pic) utrudnia wyjawienie prawdy o rządzie Kaczyńskiego!
On Nov 23, 2:46 pm, Azor jest pedaĹ em <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
[...]

Ale za to jaka seksowna. Typowa PiS-owska uroda.
magdavera

Data: 2010-11-24 08:22:24
Autor: Azor jest pedałem
Marzena Wróbel (Pic) utrudnia wyjawienie prawdy o rządzie Kaczyńskiego!
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał

Ale za to jaka seksowna. Typowa PiS-owska uroda.

A głosik jaki fajniutki, maniery nienaganne, sylwetka dwudziestolatki..................z czterdziestokilogramową nadwagą. O wykształceniu też nie można zapominać, bo to KUL, he, he, he! Same zalety.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-24 08:25:08
Autor: cytryna
Marzena Wróbel (Pic) utrudnia wyjawienie prawdy o rz±dzie Kaczyñskiego!
On Nov 23, 2:46 pm, Azor jest peda&Aring; em <Bro&ntilde;my RP przed pisem@...pl>
wrote:
> [...]
> "nieustannej obstrukcji" obrad ze strony pos&sup3;anki PiS.
>
> - Ze wzgl&ecirc;du na kilkakrotne naruszenie regulaminu przez pani&plusmn; pose&sup3; Marzen&ecirc;
> Wróbel i nieustanne wchodzenie w polemiki z naszymi ekspertami i &para;wiadkiem,
> kilkakrotnie zwraca&sup3;em jej uwag&ecirc;, aby zadawa&sup3;a pytania i nie chcia&sup3;a tego
> uczyni&aelig; (...) poprosi&sup3;em, aby opu&para;ci&sup3;a sal&ecirc; - powiedzia&sup3; Czuma.
>
> Przemys&sup3;aw Warzywny

Ale za to jaka seksowna. Typowa PiS-owska uroda.

Pos. Wróbel zapatrzyła się na pierwszą damę, choc daleko jej jeszcze do takiej prezencji. A nieszczesna Dzuma kroczy sladami wydymanego Sekuly - hazardzisty, czyli bedzie "prosze won" w najblizszych wyborach.

--

Marzena Wróbel (Pic) utrudnia wyjawienie prawdy o rządzie Kaczyńskiego!