Marzenia ¶ciêtych ³bów

Data: 2010-10-11 13:56:39
Autor: Zahir
Marzenia ¶ciêtych ³bów
Zwracam uwagê na tre¶æ transparentu: http://tinyurl.com/39fxcfj Wci±¿ mnie drêczy pytanie: gdzie siê rozwali³ ten Tu-154 i o której godzinie? Na pewno nie na Krakowskim Przedmie¶ciu i nie wieczorow± por±. Co w takim razie robi tam ta banda oszo³omów?

--

Zahir

Data: 2010-10-11 14:02:01
Autor: dK
Marzenia ¶ciêtych ³bów

U¿ytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cb2fb77$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teraz banda oszo³omów, a jutro mo¿e dobrze uzbrojone formacje paramilitarne czarnych koszul fuerera Kaczyñskiego.
Kaczyñski postêuje dok³adnie tak jakby ostatnio jego ulubion± lektur± by³o Mein Kampf.

dK

Data: 2010-10-11 14:16:01
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów
W dniu 2010-10-11 14:02, dK pisze:

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
Zwracam uwagę na treść transparentu: http://tinyurl.com/39fxcfj Wciąż
mnie dręczy pytanie: gdzie się rozwalił ten Tu-154 i o której
godzinie? Na pewno nie na Krakowskim Przedmieściu i nie wieczorową
porą. Co w takim razie robi tam ta banda oszołomów?

Teraz banda oszołomów, a jutro może dobrze uzbrojone formacje
paramilitarne czarnych koszul fuerera Kaczyńskiego.
Kaczyński postęuje dokładnie tak jakby ostatnio jego ulubioną lekturą
było Mein Kampf.

dK

Tak, tak, bidulku, czarnych koszul.

Wy i te wasze lewackie urojenia...

R.

Data: 2010-10-11 14:34:19
Autor: dK
Marzenia ściętych łbów

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8uv61$dbk$1news.onet.pl...
[...]

Powiedz to kilkudziesięciumilionom pozabijanych przez nazistowski reżim.
A widać Kaczyński takiego sobie obrał idola....

dK

Data: 2010-10-11 14:42:47
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów
[...]

Nie, to wasze lewackie, komusze obsesje.

Zaloz czapke z gwiazda i spiewaj "Boj to jest nasz ostatni..."

R.

Data: 2010-10-11 14:44:17
Autor: dK
Marzenia ściętych łbów

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8v0o8$i89$1news.onet.pl...
[...]

Masz na myśli Auschwitz, Majdanek ??

dK

Data: 2010-10-11 14:46:31
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów

[...]

Nie, Gulag i Kolyme.

R.

Data: 2010-10-11 14:49:27
Autor: dK
Marzenia ściętych łbów

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8v0v8$i89$2news.onet.pl...

[...]

Tam nie mordowali ideologiczni bracia PiSu - naziści.

dK

Data: 2010-10-11 14:51:51
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów
W dniu 2010-10-11 14:49, dK pisze:

[...]

lekturÄ…
[...]

Ale tam mordowali wasi ideologiczni bracia - stalinisci.

Protoplasci Michnika, Kuronia, Kiszczaka.

R.

Data: 2010-10-11 15:18:44
Autor: dK
Marzenia ściętych łbów

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8v198$jvt$1news.onet.pl...
[...]

Michnika, tego samego, który siedział w pierdlu w postalinowskim więzieniu za podważanie komunistycznego ustroju.
To prawda, zamykali  go z nakazu (wg  KaczyÅ„skiego patrioty) - I sekretarza KC PZPR niejakiego Edward G, wiec rzeczywiscie jako wróg Gierka to ten czÅ‚owiek nie może być z waszej bajki :)

dK

Data: 2010-10-11 15:25:22
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów

Ale tam mordowali wasi ideologiczni bracia - stalinisci.

Protoplasci Michnika, Kuronia, Kiszczaka.

Michnika, tego samego, który siedział w pierdlu w postalinowskim
więzieniu za podważanie komunistycznego ustroju.
To prawda, zamykali go z nakazu (wg Kaczyńskiego patrioty) - I
sekretarza KC PZPR niejakiego Edward G, wiec rzeczywiscie jako wróg
Gierka to ten człowiek nie może być z waszej bajki :)

Takie klotnie w rodzinie.

Idz opowiadaj te swoje bajki gdzie indziej.

R.

Data: 2010-10-11 15:27:42
Autor: dK
Marzenia ściętych łbów

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8v383$qan$1news.onet.pl...

[...]

Ale jakże patriotycznej rodzinie!!

Idz opowiadaj te swoje bajki gdzie indziej.

Zabrakło amunicji?? :))
dK

Data: 2010-10-11 15:28:57
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów
W dniu 2010-10-11 15:27, dK pisze:

[...]

Buehehe, alez jak patriotycznej -> patrz Ozjasz Szechter, zdrajca na uslugach Moskwy.

Idz opowiadaj te swoje bajki gdzie indziej.

Zabrakło amunicji?? :))

Jakiej zas amunicji ? Dobrze sie czujesz ?

R.

Data: 2010-10-11 15:43:22
Autor: dK
Marzenia ściętych łbów

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8v3eq$qan$2news.onet.pl...
[...]

Nie. Wczoraj obudziłem się w Wolnej Polsce, a zasnąłem w okupowanej.
Śpiewając w takiej formie Boze coś Polskę, poczułem się jakby ten gnój Kaczyński napluł mi w twarz.
Napluł tym wszystkim co śpiewajac Boze coś Polskę szli w dymach gazu łzawiacego, bitych ZOMO-wskimi pałami.
Zabijanych w Lubinie, w wujku i pod Stocznią. To bydle jest w stanie osrać wszystko co cenne dla tego kraju.
A wy mu jeszcze te cztery litery podcieracie.

dK

Data: 2010-10-11 15:46:09
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów
W dniu 2010-10-11 15:43, dK pisze:

[...]

Zabijanych w Lubinie, w wujku i pod StoczniÄ…. To bydle jest w stanie
osrać wszystko co cenne dla tego kraju.
A wy mu jeszcze te cztery litery podcieracie.

Wy podcieracie Palikotowi, a jakos nikt wam tego nie wypomina. A to gnida.

R.

Data: 2010-10-11 15:52:59
Autor: dK
Marzenia ściętych łbów

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8v4f3$ude$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem kto mu podciera, strzaÅ‚ chybiony, bo to akurat antypatyczny typ jak dla mnie, choć nie ma porównania co do klasy politycznej jakÄ…  reprezentuje w porównaniu z tym ... qaczym chamem. Oczywiscie na korzyść dla Palikota.

dK

Data: 2010-10-11 15:55:28
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów
W dniu 2010-10-11 15:52, dK pisze:

[...]

Nie wiem kto mu podciera, strzał chybiony, bo to akurat antypatyczny typ
jak dla mnie, choć nie ma porównania co do klasy politycznej jaką
reprezentuje w porównaniu z tym ... qaczym chamem. Oczywiscie na korzyść
dla Palikota.

No rzeczywiscie, wynajmowanie kolegow by rzucali w niego kamieniami na wiecu to wysoka klasa polityczna.

Przypomina prowokacje SBecji.

R.

Data: 2010-10-11 16:04:04
Autor: dK
Marzenia ściętych łbów

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8v50h$vfm$2news.onet.pl...
[...]

Jeśli ktoś rzucał to haniebne, na takich szkoda kamieni...

dK

Data: 2010-10-11 20:43:18
Autor: awe
Marzenia ¶ciêtych ³bów

U¿ytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cb3195a$0$22812$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8v50h$vfm$2news.onet.pl...
[...]

Michnika, tego samego, który siedzia³ w pierdlu w postalinowskim
wiêzieniu za podwa¿anie komunistycznego ustroju.
To prawda, zamykali go z nakazu (wg Kaczyñskiego patrioty) - I
sekretarza KC PZPR niejakiego Edward G, wiec rzeczywiscie jako wróg
Gierka to ten cz³owiek nie mo¿e byæ z waszej bajki :)

Takie klotnie w rodzinie.

Ale jak¿e patriotycznej rodzinie!!

Buehehe, alez jak patriotycznej -> patrz Ozjasz Szechter, zdrajca na
uslugach Moskwy.

Idz opowiadaj te swoje bajki gdzie indziej.

Zabrak³o amunicji?? :))

Jakiej zas amunicji ? Dobrze sie czujesz ?

Nie. Wczoraj obudzi³em siê w Wolnej Polsce, a zasn±³em w okupowanej.
¦piewaj±c w takiej formie Boze co¶ Polskê, poczu³em siê jakby ten gnój
Kaczyñski naplu³ mi w twarz.
Naplu³ tym wszystkim co ¶piewajac Boze co¶ Polskê szli w dymach gazu
³zawiacego, bitych ZOMO-wskimi pa³ami.
Zabijanych w Lubinie, w wujku i pod Stoczni±. To bydle jest w stanie
osraæ wszystko co cenne dla tego kraju.
A wy mu jeszcze te cztery litery podcieracie.

Wy podcieracie Palikotowi, a jakos nikt wam tego nie wypomina. A to
gnida.

R.

Nie wiem kto mu podciera, strza³ chybiony, bo to akurat antypatyczny typ
jak dla mnie, choæ nie ma porównania co do klasy politycznej jak±
reprezentuje w porównaniu z tym ... qaczym chamem. Oczywiscie na korzy¶æ
dla Palikota.

No rzeczywiscie, wynajmowanie kolegow by rzucali w niego kamieniami na wiecu to wysoka klasa polityczna.

Je¶li kto¶ rzuca³ to haniebne, na takich szkoda kamieni...

dK
-- -- -- -- -- -- -- -
bozzsze
awe

Data: 2010-10-11 20:42:24
Autor: awe
Marzenia ¶ciêtych ³bów

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8v4f3$ude$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -]
dk do tej pory sie wstydzi ze stal za bolkiem ktory kapowal jego kolegow. napluc dk w twarz to tak jak zrobic do muszli klozetowej siku, a ten tu chodzi po psp i robi jakies dziwne krzywe miny
awe

Data: 2010-10-11 15:45:46
Autor: awe
Marzenia ¶ciêtych ³bów

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8v3eq$qan$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -
dk to jakis baran. niech porowna sobie liczbe ofiar systemu stalinowskiego ver faszystow i niech sprawdzi co zydowscy komunisci robili po 1939 roku w PL. Skad takie ciolki sie biora. Przeciez ten gosciu ma nasrane we lbie.
awe

Data: 2010-10-11 15:41:04
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów

[...]

Lewak, to co moze miec we lbie. Propagande.

R.

Data: 2010-10-11 15:49:40
Autor: dK
Marzenia ściętych łbów

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8v45h$tak$1news.onet.pl...

[...]

Ja rozumiem, że zdecydowanie bardziej bliski ideologicznie wam jest Dirlewanger niż
Koniew. Taki ludzki chłop, równiacha. Prawda?

dK

Data: 2010-10-11 15:53:47
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów
W dniu 2010-10-11 15:49, dK pisze:

[...]

Ja rozumiem ze wam najblizszy ideowo jest ten, co strzelal Polakom w tyl glowy, az mu sie rewolwer rozgrzewal do czerwonosci i rece omdlewaly. Jak mu tam bylo ? Blochin ?

R.

Data: 2010-10-11 16:08:22
Autor: dK
Marzenia ściętych łbów

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8v4tb$vfm$1news.onet.pl...
[...]

No tak zdecydowanie bardziej humanitarne byÅ‚o wrzucanie Polaków żywcem do krematorium przez  dzielnych i bliskich ideologoicznie chÅ‚opaków z SS.

dK

Data: 2010-10-11 16:19:15
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów
W dniu 2010-10-11 16:08, dK pisze:

[...]

No tak zdecydowanie bardziej humanitarne było wrzucanie Polaków żywcem
do krematorium przez dzielnych i bliskich ideologoicznie chłopaków z SS.

dK

Pewnie rownie humanitarne jak wrzucanie calych rodzin do bydlecych wagonow na mroz i wywozka przez tydzien na Wschod. Wszystko robione przez bliskich ideologicznie dzisiejszej "humanistycznej" lewicy.

Humanizm przez duze H.

R.

Data: 2010-10-11 16:48:18
Autor: dK
Marzenia ściętych łbów

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8v6d3$4d1$1news.onet.pl...
[...]

Ze stalinowskiego superexpresu czasem wychodzio się żywym, a i do dziś spora polonia mieszka w okolicach Irkucka, tak z pieca krematoryjnego szło sie kominem prosto do nieba.

dK

Data: 2010-10-11 16:58:54
Autor: raff
Marzenia ściętych łbów
W dniu 2010-10-11 16:48, dK pisze:

[...]

No zaiste, humanizm.

R.

Data: 2010-10-11 19:55:52
Autor: awe
Marzenia ¶ciêtych ³bów

U¿ytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cb323b9$0$21002$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8v6d3$4d1$1news.onet.pl...
[...]

Ze stalinowskiego superexpresu czasem wychodzio siê ¿ywym, a i do dzi¶ spora polonia mieszka w okolicach Irkucka, tak z pieca krematoryjnego sz³o sie kominem prosto do nieba.

dK
-- -- -- -- -
nie prawda. polak mial bardzo duze szanse przezyc oboz jesli wczesniej nie zachorowal na jakas chorobe zakazna. wystarczy przeczytac wspomnienia pileckiego
awe

Data: 2010-10-11 19:54:57
Autor: awe
Marzenia ¶ciêtych ³bów

U¿ytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cb31a5c$0$27044$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8v4tb$vfm$1news.onet.pl...
[...]

Ja rozumiem, ¿e zdecydowanie bardziej bliski ideologicznie wam jest
Dirlewanger ni¿
Koniew. Taki ludzki ch³op, równiacha. Prawda?

Ja rozumiem ze wam najblizszy ideowo jest ten, co strzelal Polakom w tyl glowy, az mu sie rewolwer rozgrzewal do czerwonosci i rece omdlewaly. Jak mu tam bylo ? Blochin ?

No tak zdecydowanie bardziej humanitarne by³o wrzucanie Polaków ¿ywcem do krematorium przez  dzielnych i bliskich ideologoicznie ch³opaków z SS.

dK
-- -- -- -- -- -
gdybys troche glabie byl zorientowany to polakom w obozie nie bylo wcale tak zle. mozna bylo nawet przytyc.
awe

Data: 2010-10-11 17:28:40
Autor: cyc
Marzenia ¶ciêtych ³bów

[...]

Co robi ? .
Demonstruje swoje faszystowskie przekonania , czesc swoje oblakanie a jeszcze inni absolutna glupote !.

cyc

Data: 2010-10-11 18:08:36
Autor: he®sk
Marzenia ¶ciêtych ³bów
On Mon, 11 Oct 2010 13:56:39 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

[...]

 prezes PiS chce pokazac swoim wielbicielom,  ze to on jest prawdziwym prezydentem.
 nie potrafi sie malutki czlowieczek pogodzic z przegrana.
 jakiez to zalosne...

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Marzenia ¶ciêtych ³bów