Marzenie

Data: 2014-08-08 13:40:20
Autor: Stefan
Marzenie

Użytkownik "jotemon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ls299t$dfk$1@node1.news.atman.pl...

Morskie Oko to punkt startowy/końcowy kilku ciekawych szlaków. Problem tylko
z "dojściówką" z Łysej Polany, a konkretnie z asfaltem. Mnie ten asfalt
doprowadza do rozpaczy i zauważyłem, że kilka osób też. Dlatego marzy mi się
żeby ktoś wpadł na pomysł połączenia asfaltu z niebieskim szlakiem po
stronie słowackiej.

http://members.upcpoczta.pl/jozef.mysliwiec/tpn/

Jakie są szanse na stworzenie takiego połączenia?

jotemon

**********************************
non possumus!!! never!!!!
Jeden z ostatnich szlaków tatrzańskich, gdzie można iść spokojnie w ciszy, bez tłumów, tylko z oddali słychać cichnący gwar tłumów walących do MO...
pozdr
Stefan

Data: 2014-08-08 15:39:02
Autor: jotemon
Marzenie
> [...]
Jeden z ostatnich szlaków tatrzańskich, gdzie można iść spokojnie w ciszy, bez tłumów, tylko z oddali słychać cichnący gwar tłumów walących do MO...

 Jeżeli chce się mieć na szlaku w miarę spokojnie i cicho, to trzeba się wybrać tam we wrześniu , w październiku, wtedy też kolory są ciekawsze. Mam parę swoich takich szlaków kiedy chcę odpocząć od ludzi ale nie chwalę się nimi. Zresztą, tylko kawałek niebieskiego szlaku byłby dociążony.

jotemon

Data: 2014-08-08 15:42:21
Autor: bans
Marzenie
W dniu 2014-08-08 o 15:39, jotemon pisze:

Zresztą, tylko kawałek niebieskiego szlaku byłby
dociążony.

Napisz do TPN, a nie na grupę.
Ludzie to mają problemy...

--
bans

Data: 2014-08-15 04:07:41
Autor: Titus Atomicus
Marzenie
In article <ls2l65$u8n$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2014-08-08 o 15:39, jotemon pisze:

> Zresztą, tylko kawałek niebieskiego szlaku byłby
> dociążony.

Napisz do TPN, a nie na grupę.
Ludzie to mają problemy...

Nikt tu nikogo pod pistoletem nie zatrzymuje, wprost przeciwnie - ja tu siedze z prawdziwa przyjemnoscia.
--
TA

Marzenie