Marzn膮 mi r臋ce

Data: 2012-02-01 19:13:47
Autor: emil
Marzn膮 mi r臋ce
W dniu 2012-01-22 23:36, F毛anor Aican谩ro pisze:
Hej!

Po raz pierwszy w 偶yciu - dzi臋ki 艂agodnej zimie - nie odstawi艂em roweru,
tylko dalej zasuwam do pracy na dw贸ch k贸艂kach. Najtaniej i najszybciej.
Nie mam daleko, jakie艣 9km w jedn膮 stron臋.

Ubi贸r mam wygodny i ciep艂y, natomiast mimo zak艂adania dw贸ch par r臋kawic
na raz, palce marzn膮 mi w po艂owie drogi ju偶 przy 1-2 stopniach powy偶ej
zera.

R臋kawice pierwsze to takie z C&A za jakie艣 chyba 60,- z艂, z tzw.
windstopperem. Ca艂kiem fajne. Na to zak艂adam nieco wi臋ksze produkcji BCM
Nowatex (sygnowane przez Accenta). I nadal paluszki marzn膮.

Mo偶ecie poleci膰 jakie艣 inne r臋kawice, znacznie lepsze od tych
Accentowych? Nie wierz臋, 偶eby si臋 znalaz艂y takie, kt贸re same wystarcz膮.
A por贸wnanie tych obu par ze sob膮 wypada na niekorzy艣膰 Accent贸w.
A sprawdzanie w boju przed zakupem nie za bardzo jest mo偶liwe :)

FA
Pr贸bowa艂 kto艣 r臋kawiczek wojskowych ?
"gore-tex" BW , albo zimowe tr贸jpalczaste ?

Teraz mam narciarskie z decathlonu + polarki ale s艂abo daj膮 rade,

kiedy艣 jak podobnie przypi藕dzi艂o (-20 do -30) to mia艂em zestaw polarki + nak艂adki na palce z foli b膮belkowej i na to du偶e narciarskie.

Zastanawiam si臋 czy nie da si臋 pro艣ciej...

Marzn膮 mi r臋ce