[OG] Marzocchi Bomber All Mountain II ETA

Data: 2009-04-23 20:20:07
Autor: Wooyek
[OG] Marzocchi Bomber All Mountain II ETA
Zapraszam na Allegro: www.allegro.wooyek.pl

Właśnie wystawiłem swój dotychczasowy wideł enduro: Marzocchi Bomber All Mountain II ETA, rocznik 2006, skok 150 mm, na zwykłą ośkę.

Wszelkie szczegóły na Allegro, w razie czego pytać :) Aukcja od 1 zł!

Data: 2009-04-23 20:46:36
Autor: Solar
Wooyek pisze:

Właśnie wystawiłem swój dotychczasowy wideł enduro: Marzocchi Bomber All Mountain II ETA, rocznik 2006, skok 150 mm, na zwykłą ośkę.

Normalnie jak mój.
I też tłumik stuka. :)

"Kto chce w prawidłowy sposób rozumować, powinien odzwyczaić się od przyjmowana czegokolwiek na wiarę. Przyzwyczajenie do wiary jest największą przeszkodą nauki."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-04-23 22:25:21
Autor: wfsgsd
On 23 Kwi, 20:46, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
Wooyek pisze:

> Właśnie wystawiłem swój dotychczasowy wideł enduro: Marzocchi Bomber All
> Mountain II ETA, rocznik 2006, skok 150 mm, na zwykłą ośkę.

Normalnie jak mój.
I też tłumik stuka. :)

mój XC600 też stukał, widzę że to przypadłość wszystkich Bomberów po
2006, na szczęście można go "wyleczyć" ;), a dokładnie mówiąc to nie
tłumik stukał (przynajmniej u mnie) tylko niedorobiona tulejka w
prawej goleni chociaż serwis twierdził że to tłumik że "tak ma być" a
jeszcze co innego pisał mi serwisant z Gregorio ale żaden nie miał
racji. Podejrzewam u was to samo, przysłuchajcie się dobrze z której
goleni dochodzi stukanie, jak z prawej to
pod tulejkę w prawej goleni trzeba podłożyć jakąś dopasowaną (średnica/
grubość) podkładkę lub jak ja zrobiłem pętelkę z cienkiego drucika i
podłożyłem pod tulejkę.Ta tulejka o której piszę jest manualu (podaję
na przykładzie 2006-mx-pro-eta ale budowa podobna)  oznaczona nr 87 i
opisana jako PRELOAD SLEEVE 15MM LONG i między tą tulejkę a pierścień
segera trzeba włożyć podkładkę albo dotoczyć minimalnie dłuższą
tulejkę.

Data: 2009-04-24 21:44:11
Autor: Wooyek
[...]

Dzięki za sugestię, może jeszcze kiedyś się przyda! ;)

Dla ułatwienia dla innych, manual o którym piszesz:
http://manualer.happymtb.org/marzocchi/2006-mx-pro-eta.pdf

[OG] Marzocchi Bomber All Mountain II ETA