Marzy mi się pociąg przyjaźni

Data: 2010-04-30 19:37:24
Autor: boukun
Marzy mi się pociąg przyjaźni
Jak za dawnych, dobrych czasów. Wszystko na to wskazuje, że moje dzieci takim będą mogły pojechać do Rosji...

boukun

Data: 2010-04-30 10:45:39
Autor: polak
Marzy mi się pociąg przyjaźni
boukun napisał(a):

Wszystko na to wskazuje, ze moje dzieci takim beda mogly pojechac do Rosji...

Romantyk z ciebie, Jarek.. Mi się jednak wydaje, że Dawidek z Adrianką
pójdą śladem swoich rodziców i spierdolą pociągiem do Niemiec i to
bynajmniej nie pociągiem przyjaźni..

Data: 2010-04-30 19:50:41
Autor: boukun

Użytkownik "polak" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:b9e8273f-095c-45c5-a9ef-0f4d1ca8733ai9g2000yqi.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- --
Najpierw muszą granice pozamykać i mur berliński odbudować, to będą spierdalać, tak jak ja 3 lutego 1987 roku, pociągiem Warszawa Wschodnia, Berlin-Ost, Alexander-Platz... - Ubahn  - Zoologischer garten...

boukun

Data: 2010-04-30 19:53:43
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Czemu wróciłeś ?? Szkop nie dał tak kraść jak w pyryly ??

Data: 2010-04-30 19:57:23
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bdb1920$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kryzys nastał w Niemczech, zasiłek dla bezrobotnych zrównano z Sozialhilfą do poziomu 350 euro, jako tzw Hartz IV, wcześniej było Arbeitslosenhilfe i w wysokości 750 euro...

Spróbuj w Niemczech wyżyć za 350 euro i opłacić do tego koszty drożejących mieszkań...

boukun

Data: 2010-04-30 20:00:29
Autor: Jerzy Tabortowski
Marzy mi się pociąg przyjaźni
Spróbuj w Niemczech wyżyć za 350 euro i opłacić do tego koszty
drożejących mieszkań...

Byłeś ...ju polskim psem, i na takie traktowanie zasługujesz.

Data: 2010-04-30 19:39:00
Autor: u2
W dniu 2010-04-30 19:37, boukun pisze:
Jak za dawnych, dobrych czasów. Wszystko na to wskazuje, że moje dzieci
takim będą mogły pojechać do Rosji...

Fakt, obecne "polskie" władze włażą ruskim w 4 litery bez mydła.

Data: 2010-04-30 19:39:45
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdb15b7$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-30 19:37, boukun pisze:
Jak za dawnych, dobrych czasów. Wszystko na to wskazuje, że moje dzieci
takim będą mogły pojechać do Rosji...

Fakt, obecne "polskie" władze włażą ruskim w 4 litery bez mydła.

Nasze miejsce jest przy Rosji, to jest dziejowa sprawa...

boukun

Data: 2010-04-30 19:40:54
Autor: u2
W dniu 2010-04-30 19:39, boukun pisze:
Fakt, obecne "polskie" władze włażą ruskim w 4 litery bez mydła.

Nasze miejsce jest przy Rosji, to jest dziejowa sprawa...

Czyli, burek do nogi ? :)

Data: 2010-04-30 19:46:29
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdb1629$0$2594$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-30 19:39, boukun pisze:
Fakt, obecne "polskie" władze włażą ruskim w 4 litery bez mydła.

Nasze miejsce jest przy Rosji, to jest dziejowa sprawa...

Czyli, burek do nogi ? :)

Burek do nogi to było ostatnie 20 lat z USA i Unią..Zresztą, ta cała unia i ten system dotacji to jest wymysł komunistów i przejęty żywcem od Związku Radzieckiego. Ci sami ludzie ciągle na tych samych stanowiskach. Ojciec kaczorów i Stolzmana, Cimoszewicza ten system zakładał, dzieci kontynuują...

boukun

Data: 2010-04-30 19:59:12
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Nawet tego dokładnie, pół... nie wiesz, UE jest odbiciem pomysłu SOCJALISTYCZNEGO państwa Hitlera, pół ... gu. Nawet o tym nie masz ...ju pojęcia. Komunisto ze Świdnicy.

Data: 2010-04-30 19:41:15
Autor: azot
[...]

Przypomniał mi sie ten kawał:

  W żołądku Putina Juszczenko spotkał Tuska.
- Donald, co Ty tu robisz, to i Ciebie Putin pożarł ???
- Nie, Wiktor, wiesz, ja się tu dostałem od innej strony...

azot

Data: 2010-04-30 19:47:24
Autor: MH
> [...]
> takim będą mogły pojechać do Rosji...

Fakt, obecne "polskie" władze włażą ruskim w 4 litery bez mydła.

=================

Twoi idole już dawno wleźli bez mydła w czarne dupsko..

MH

Data: 2010-05-01 07:13:13
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrf4j0$gsa$1mx1.internetia.pl...
Jak za dawnych, dobrych czasów. Wszystko na to wskazuje, że moje dzieci takim będą mogły pojechać do Rosji...

boukun
a nie lepiej samolot Tu-- 154?
awe

Data: 2010-05-01 14:41:25

[...]