Marzyłem wtedy o osłabieniu władzy braci Kaczyńskich......

Data: 2010-12-30 00:29:27
Autor: Kaczysta
Marzyłem wtedy o osłabieniu władzy braci Kaczyńskich......
[...]Wprawdzie jest o 34 lata ode mnie młodsza, ale cóż to za różnica, skoro Jarosław Kaczyński mógłby być moim synem, a moja żona jest tylko o sześć lat młodsza od pani Kluzik!
No, no....
Wychodzi na to, że ma Pan jakieś 80 lat, a to nakazuje z dużą dozą ostrożności podchodzić do Pana wypowiedzi. Psychologia rozwojowa się kłania!
AZ

Marzyłem wtedy o osłabieniu władzy braci Kaczyńskich......