Masło 100% w górę

Data: 2017-09-28 15:11:25
Autor: Zenek Kapelinder
Masło 100% w górę
Od lat uzywam masla roslinnego, tego co w PRL licencje na nie kupili. Niecale 5 zlotych za pol kilo. Jak ktos ma kaprys miec wysoki cholesterol to moze sie kilka razy dziennie pierolic z rozsmarowywaniem masla robionego ze smietany zeby osiagnac cel.

Data: 2017-09-29 10:27:34
Autor: pulsar
Masło 100% w górę
[...]

Z cholesterolem to nie jest tak jak myślisz...
To alkohol wielopierścieniowy (C27H45OH) i jest
w połowie produkowany przez wątrobę a mniej niż
połowę dostarczany z pożywieniem. To podstawowy
budulec każdej komórki... jak będziesz z nim
walczył (statyny) to bardziej sobie zaszkodzisz...
Tak w skrócie, to masło roślinne może ci szkodzić
bardziej niż to ze śmietany...
http://polakuleczsiesam.pl/8-prawd-o-cholesterolu-ktore-musisz-poznac/

-- -
pulsar

Data: 2017-09-29 11:17:31
Autor: Presidente de San Escobar
Masło 100% w górę
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Od lat uzywam masla roslinnego, tego co w PRL licencje na nie kupili. Niecale 5 zlotych za pol kilo.

Znam tą chemiczną substancję zwaną masłem roślinnym :DDDDDDDDD
Ciekawe dlaczego jest tak powszechna w Pisuarze, no ale tam sami debile
:DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-29 11:19:41
Autor: Presidente de San Escobar
Masło 100% w górę
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Od lat uzywam masla roslinnego, tego co w PRL licencje na nie kupili. Niecale 5 zlotych za pol kilo.

"Masło Roślinne jest margaryną, a w jego składzie nie ma nawet domieszki masła.
Na stronie producenta można przeczytać, że masło roślinne nie zawiera
cholesterolu. Otóż żadna margaryna ani olej roślinny nie zawierają
cholesterolu. Ponadto produkt ten nie jest wegański, ponieważ zawiera serwatkę
w proszku. Zaletą margaryny jest brak dodatku konserwantów."

Skład:
- częściowo utwardzony tłuszcz palmowy
- mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych (E 471)
- mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych estryfikowane kwasem cytrynowym (E
472c)
- serwatka w proszku
- sól
- tłuszcz kokosowy
- tłuszcz palmowy

Nic dziwnego, że pierdoła kupuje coś takiego :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-29 11:51:41
Autor: boukun
Masło 100% w górę
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Większość cholesterolu w naszych ciałach jest produkowana przez wątrobę zgodnie z zapotrzebowaniem organizmu, tylko niewielka część jest dostarczana z pożywieniem. Nasze jedzenie nie ma praktycznie nic wspólnego z poziomem cholesterolu w krwi! Tłuszcze nasycone są idealne do smażenia, ponieważ nie mają możliwości utleniania się i to nieprawda, że są niezdrowe.

boukun

Data: 2017-09-29 06:17:23
Autor: Zenek Kapelinder
Masło 100% w górę
Masz racje ze wiekszosc wytwarza watroba. Ale jak pozbawic czlowieka tej mniejszosci to watroba wytwarza tyle samo co wczesniej co w dluzszym czasie powoduje spadek cholestreolu. Procesc jest powoly i zauwazalne efekty widac po miesiacach a nie dniach. Przy niewielkim przekroczeniu normy wystarczy zrezygnowac z prawdziwego masla, smietany i wraca sie do w zakres normy.

Data: 2017-09-30 12:04:58
Autor: boukun
Masło 100% w górę
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Od kiedy pamiętam (od 30 lat?), mój cholesterol całkowity oscylował w granicach 208-230 i zawsze każdy lekarz mnie ostrzegał, że jest podwyższony, a to moja norma. Nawyki żywieniowe często zmieniałem....

boukun

Data: 2017-09-29 12:27:25
Autor: pulsar
Masło 100% w górę
W dniu 2017-09-29 o 11:51, boukun pisze:
[...]

To prawda, ale najbardziej dziwią mnie ludzie,
którzy bezmyślnie wierzą reklamom, katują się
jakimiś 'masłami roślinnymi', czy innymi papkami
'bez tłuszczu', zamiast sięgnąć po 'Biochemię
Harpera', włączyć myślenie i poczytać...
Dzisiejsza medycyna to biznes, a nie służba zdrowia !

-- -
pulsar

Data: 2017-09-29 20:36:45
Autor: andal
Masło 100% w górę
On Fri, 29 Sep 2017 11:51:41 +0200, boukun wrote:

[...]

zenek to smondak zydowski, kaze ci jesc ersatz

Masło 100% w górę